Nog nooit van gehoord,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef iszinloos het volgende:
Heb city of ember aan gezet.
Heeft iemand die gezien?
Is het een leuke film?
Dan snap je mijn punt dus niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil nogal graag gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat ik per sé gelijk moet hebbenik hoopte alleen dat je inzag waarom ik het niet géén mp3-speler vind
Ik snap jouw punt ook wel, maar je zei zelf al dat je het geen mp3speler vind omdat je dat persoonlijk ergens anders mee associeert.
Ja een zwembad hier in de stad ook en die is maar 4 baans, aangezien iedereen in de breedte zwemt is dat dus niks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die yoga en lenigheidsoefeningen kan ik ook wel gebruiken.
Als ik opsta![]()
Ik heb geprobeerd om te zwemmen, maar het zwembad zat te vol om lekker baantjes te trekken.
http://www.imdb.com/title/tt0970411/quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord,
wat voor genre is het?
Yepquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
Had ik trouwens ook gelijk met m'n uitleg dat Apple de handelsnaam is en iPod het merk?
Ik ken em niet. City of God wel, maar die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef iszinloos het volgende:
Heb city of ember aan gezet.
Heeft iemand die gezien?
Is het een leuke film?
Volgens mij wel. Jij vind het geen mp3 speler omdat het meer dan alleen een mp3speler is en dat het het niveau van mp3 speler ontstegen is. En anders snap ik het nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan snap je mijn punt dus niet.
De enige baan die hier vrij was, is onder de springplank...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja een zwembad hier in de stad ook en die is maar 4 baans, aangezien iedereen in de breedte zwemt is dat dus niks.Daarom maar naar de andere kant van de stad, daar is het meestal wel te doen, en in het dorp waar mijn ouders wonen, daar is meestal niemand wanneer ik ga en dan kan het lekker in de lengte.
Nu weer over je seksmaatje, of is het meer dan dat?
Download die dan apart. Zo gebeurt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ken em niet. City of God wel, maar die heb ik nog steeds niet gezienvanwege geen ondertiteling toen we hem gingen kijken en ik spreek helaas geen Portugees
Het is niet een film die ik zou bekijken, denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0970411/
en wij wilde jullie date toen nog wel regelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De enige baan die hier vrij was, is onder de springplank...![]()
Ik ga je net zoveel vertellen als ZH weet:
6,5 jaar een relatie.
En meer weet hij niet.
Dat was geen probleem, als het maar vriendschappelijk isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en wij wilde jullie date toen nog wel regelen
Ik heb je toch al gelijk gegeven, wat wil je nou dat ik zeg?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Jij vind het geen mp3 speler omdat het meer dan alleen een mp3speler is en dat het het niveau van mp3 speler ontstegen is. En anders snap ik het niet
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch al gelijk gegeven, wat wil je nou dat ik zeg?
''gelijk geven'' als je het er niet mee eens bent, lekker kansloos weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch al gelijk gegeven, wat wil je nou dat ik zeg?
Je hebt 6,5 jaar een seksrelatie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De enige baan die hier vrij was, is onder de springplank...![]()
Ik ga je net zoveel vertellen als ZH weet:
6,5 jaar een relatie.
En meer weet hij niet.
ik ondervind hetzelfde probleem mijn waarde (of je zet even quickquote aan)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eens leren vensters te sluiten:
[ afbeelding ]
Dat klinkt vies.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt 6,5 jaar een seksrelatie?
Of control+T leren gebruiken, helder licht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eens leren vensters te sluiten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |