abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71779762
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ze waren wel oké, maar ik kwam erachter dat de hele wereld bestaat uit klapjosti's. En nu denk ik dat ik nooit echt vrienden zal maken omdat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan en daar baal ik van.
Ach kop op, jij gaat absoluut vrienden maken, er zijn heel veel verschillende mensen op de universiteit dus daar zal vast iemand bij zitten die jij leuk vindt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_71779779
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ze waren wel oké, maar ik kwam erachter dat de hele wereld bestaat uit klapjosti's. En nu denk ik dat ik nooit echt vrienden zal maken omdat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan en daar baal ik van.
Wel kut voor je, maar misschien gaat het beter als je ze wat beter leert kennen (hoewel je dat niet wilt, nu).

Had het ook in de eerste paar maanden en nu nog heb ik van sommigen zoiets van

Hopelijk zitten er toch wat normale mensen op je uni.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71779780
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Omdat je door zit te drammen terwijl ik al twee pagina's klaar ben met dit onderwerp, ik heb geen zin meer in een discussie over het feit dat het een mp3 speler is met meerdere functies die je in mijn ogen gewoon iPod noemt. Het zal me aan mijn reet oxideren of iemand anders het een mp3 vindt.
Nou sorry dan dat ik zo doordramde

Ik bied dit stuk komijnenkaas aan om alles goed te maken
pi_71779783
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:18 schreef IQM het volgende:

[..]

Die 'ik vind het kut voor je' zit al verwerkt in mijn 'sterkte'.

En wat zou je precies hebben aan een 'ik vind het kut voor je'?
Sterkte betekent in mijn ogen in dit geval meer: Succes met je toekomstige kuttijd op de universiteit.

Ik vind het kut voor je is simpelweg medeleven.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ach kop op, jij gaat absoluut vrienden maken, er zijn heel veel verschillende mensen op de universiteit dus daar zal vast iemand bij zitten die jij leuk vindt.
Dat weet ik zo net nog niet.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:21:15 #280
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_71779787
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Omdat je door zit te drammen terwijl ik al twee pagina's klaar ben met dit onderwerp, ik heb geen zin meer in een discussie over het feit dat het een mp3 speler is met meerdere functies die je in mijn ogen gewoon iPod noemt. Het zal me aan mijn reet oxideren of iemand anders het een mp3 vindt.
ik vind dat maisnon zich best netjes tegenover je opstelt en dat je op een wat aardigere toon mag reageren.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:21:28 #281
158452 IQM
I am the one
pi_71779791
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Sterkte betekent in mijn ogen in dit geval meer: Succes met je toekomstige kuttijd op de universiteit.

Check je mail, bitte.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71779793
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wel kut voor je, maar misschien gaat het beter als je ze wat beter leert kennen (hoewel je dat niet wilt, nu).

Had het ook in de eerste paar maanden en nu nog heb ik van sommigen zoiets van

Hopelijk zitten er toch wat normale mensen op je uni.
Ja maar ik hou juist niet van normale mensen deze mensen zijn allemaal van die stereotypes, sletjes, ballen, patsers.. Ik wil mensen om me heen waar geen hokjes voor te verzinnen zijn, en die zijn zeker in een studentenstad met een massacultuur nogal moeilijk te vinden.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:22:44 #283
158452 IQM
I am the one
pi_71779799
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja maar ik hou juist niet van normale mensen deze mensen zijn allemaal van die stereotypes, sletjes, ballen, patsers.. Ik wil mensen om me heen waar geen hokjes voor te verzinnen zijn, en die zijn zeker in een studentenstad met een massacultuur nogal moeilijk te vinden.
Volgens mij zitten er op de uni ook sowieso meer 'hokjesmensen' dan op hbo. Denk ik...
Scio Melius
Gelul.
pi_71779801
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[..]

Dat weet ik zo net nog niet.
Absoluut Bt, neem dat nu maar van me aan. Don't worry.
pi_71779802
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Nou sorry dan dat ik zo doordramde

[ afbeelding ]

Ik bied dit stuk komijnenkaas aan om alles goed te maken
Komijnekaas. Dankjewel.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_71779803
quote:

[..]

Ja, ik denk ook dat het aan je (economische) opleiding ligt, maar daar was je zelf al achter
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71779806
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:

[..]

Volgens mij zitten er op de uni ook sowieso meer 'hokjesmensen' dan op hbo. Denk ik...
Er zitten hele rare mensen op het hbo
pi_71779807
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

ik vind dat maisnon zich best netjes tegenover je opstelt en dat je op een wat aardigere toon mag reageren.
Ja dat is ook wel zo maar ik was al klaar met het onderwerp en maisnon bleef erover doorgaan, dat zag ik gewoon niet zitten.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_71779812
quote:

[..]

Ja tuuuuuuuuurlijk. Bemoedigend dit IQM, thanks dat had ik net even nodig.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Absoluut Bt, neem dat nu maar van me aan. Don't worry.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook dat het aan je (economische) opleiding ligt, maar daar was je zelf al achter
Dit zijn niet eens mensen die een economische opleiding gaan doen, gewoon random eerstejaars.
pi_71779813
quote:

[..]

Hoe bedoel je? Voorbeelden bitte.
pi_71779816
quote:

[..]

Je vind echt wel toffe mensen.
Mijn buurjongetje is 1 van de raarste mensen die ik ken en ken hele rare.
En hij heeft in 1 dag al vrienden gemaakt in Leeuwarden.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
pi_71779818
Hey Bt je laat je toch niet zo snel uit het veld slaan hé! Er zijn genoeg leuke mensen te vinden, je hebt ze misschien nog niet tegengekomen vandaag maar je hebt sowieso nog een hele KEIweek voor je.

En als de mensen die je nu tegenkomt wat minder zijn, dan wil dat niks zeggen over wat nog gaat komen. Ik zat tijdens mijn intro in best een leuk groepje, en een van m'n beste vrienden in een waardeloos groepje. En nu is hij beste vrienden met de mensen die toen in mijn intro groepje zaten.

Geforceerd klikken gaat niet altijd. En ik kan me best voorstellen dat je die studentenvereniging dingen kut vind, zou ik ook hebben in ieder geval.

Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:25:06 #293
158452 IQM
I am the one
pi_71779819
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Er zitten hele rare mensen op het hbo
Hmm, ja. Da's ook weer zo.

Nou ja, misschien relateer ik het enkel aan mijn studie, want daar zaten wel een hele boel normale hokjesloze mensen tussen.
Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:25:08 #294
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71779820
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dan zal ik je helpen herinneren.

En eet niet meer uit aluminium pannen, want dat schijnt de ziekte te bevorderen.
Alu zet ik op mijn hoofd.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71779828
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo maar ik was al klaar met het onderwerp en maisnon bleef erover doorgaan, dat zag ik gewoon niet zitten.
Kaas erover
pi_71779829
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:25 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Alu zet ik op mijn hoofd.
Dagdag ben jij het

?
pi_71779831
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Hey Bt je laat je toch niet zo snel uit het veld slaan hé! Er zijn genoeg leuke mensen te vinden, je hebt ze misschien nog niet tegengekomen vandaag maar je hebt sowieso nog een hele KEIweek voor je.

En als de mensen die je nu tegenkomt wat minder zijn, dan wil dat niks zeggen over wat nog gaat komen. Ik zat tijdens mijn intro in best een leuk groepje, en een van m'n beste vrienden in een waardeloos groepje. En nu is hij beste vrienden met de mensen die toen in mijn intro groepje zaten.

Geforceerd klikken gaat niet altijd. En ik kan me best voorstellen dat je die studentenvereniging dingen kut vind, zou ik ook hebben in ieder geval.

Dankjewel .

Kijk jongens, neem een voorbeeld aan Maisnon, dit is bemoedigend, hier heb ik iets aan.

En nu kan ik niet meer zien wat ik typ want ik moet huilen ik wil helemaal niet zo ver van huis zitten met allemaal kutmensen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:26:51 #298
158452 IQM
I am the one
pi_71779832
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja tuuuuuuuuurlijk. Bemoedigend dit IQM, thanks dat had ik net even nodig.
Dit was niet direct op jou gericht. Dit ging over een nieuw onderwerp.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Voorbeelden bitte.
Nah, gewoon, hoe leg ik dat uit? Zo vind je op het hbo sowieso nauwelijks balletjes...
Scio Melius
Gelul.
pi_71779833
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:25 schreef Maisnon het volgende:

Eens.
pi_71779839
Blub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')