Ach kop op, jij gaat absoluut vrienden maken, er zijn heel veel verschillende mensen op de universiteit dus daar zal vast iemand bij zitten die jij leuk vindt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze waren wel oké, maar ik kwam erachter dat de hele wereld bestaat uit klapjosti's. En nu denk ik dat ik nooit echt vrienden zal maken omdat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan en daar baal ik van.
Wel kut voor je, maar misschien gaat het beter als je ze wat beter leert kennen (hoewel je dat niet wilt, nu).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze waren wel oké, maar ik kwam erachter dat de hele wereld bestaat uit klapjosti's. En nu denk ik dat ik nooit echt vrienden zal maken omdat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan en daar baal ik van.
Nou sorry dan dat ik zo doordramdequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je door zit te drammen terwijl ik al twee pagina's klaar ben met dit onderwerp, ik heb geen zin meer in een discussie over het feit dat het een mp3 speler is met meerdere functies die je in mijn ogen gewoon iPod noemt. Het zal me aan mijn reet oxideren of iemand anders het een mp3 vindt.
Sterkte betekent in mijn ogen in dit geval meer: Succes met je toekomstige kuttijd op de universiteit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Die 'ik vind het kut voor je' zit al verwerkt in mijn 'sterkte'.
En wat zou je precies hebben aan een 'ik vind het kut voor je'?
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach kop op, jij gaat absoluut vrienden maken, er zijn heel veel verschillende mensen op de universiteit dus daar zal vast iemand bij zitten die jij leuk vindt.
ik vind dat maisnon zich best netjes tegenover je opstelt en dat je op een wat aardigere toon mag reageren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je door zit te drammen terwijl ik al twee pagina's klaar ben met dit onderwerp, ik heb geen zin meer in een discussie over het feit dat het een mp3 speler is met meerdere functies die je in mijn ogen gewoon iPod noemt. Het zal me aan mijn reet oxideren of iemand anders het een mp3 vindt.
Check je mail, bitte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterkte betekent in mijn ogen in dit geval meer: Succes met je toekomstige kuttijd op de universiteit.
Ik vind het kut voor je is simpelweg medeleven.
Ja maar ik hou juist niet van normale mensenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel kut voor je, maar misschien gaat het beter als je ze wat beter leert kennen (hoewel je dat niet wilt, nu).
Had het ook in de eerste paar maanden en nu nog heb ik van sommigen zoiets van![]()
Hopelijk zitten er toch wat normale mensen op je uni.
Volgens mij zitten er op de uni ook sowieso meer 'hokjesmensen' dan op hbo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik hou juist niet van normale mensendeze mensen zijn allemaal van die stereotypes, sletjes, ballen, patsers.. Ik wil mensen om me heen waar geen hokjes voor te verzinnen zijn, en die zijn zeker in een studentenstad met een massacultuur nogal moeilijk te vinden.
Absoluut Bt, neem dat nu maar van me aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterkte betekent in mijn ogen in dit geval meer: Succes met je toekomstige kuttijd op de universiteit.
Ik vind het kut voor je is simpelweg medeleven.
[..]
Dat weet ik zo net nog niet.
Komijnekaas. Dankjewel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou sorry dan dat ik zo doordramde
[ afbeelding ]
Ik bied dit stuk komijnenkaas aan om alles goed te maken
Ja, ik denk ook dat het aan je (economische) opleiding ligt, maar daar was je zelf al achterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik hou juist niet van normale mensendeze mensen zijn allemaal van die stereotypes, sletjes, ballen, patsers.. Ik wil mensen om me heen waar geen hokjes voor te verzinnen zijn, en die zijn zeker in een studentenstad met een massacultuur nogal moeilijk te vinden.
Er zitten hele rare mensen op het hboquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er op de uni ook sowieso meer 'hokjesmensen' dan op hbo.Denk ik...
Ja dat is ook wel zo maar ik was al klaar met het onderwerp en maisnon bleef erover doorgaan, dat zag ik gewoon niet zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind dat maisnon zich best netjes tegenover je opstelt en dat je op een wat aardigere toon mag reageren.
Ja tuuuuuuuuurlijk. Bemoedigend dit IQM, thanksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er op de uni ook sowieso meer 'hokjesmensen' dan op hbo.Denk ik...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Absoluut Bt, neem dat nu maar van me aan.Don't worry.
Dit zijn niet eens mensen die een economische opleiding gaan doen, gewoon random eerstejaars.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat het aan je (economische) opleiding ligt, maar daar was je zelf al achter
Hoe bedoel je? Voorbeelden bitte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vind echt wel toffe mensen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, ja. Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten hele rare mensen op het hbo
Alu zet ik op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zal ik je helpen herinneren.
En eet niet meer uit aluminium pannen, want dat schijnt de ziekte te bevorderen.
Kaas eroverquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar ik was al klaar met het onderwerp en maisnon bleef erover doorgaan, dat zag ik gewoon niet zitten.
Dagdag ben jij hetquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Hey Btje laat je toch niet zo snel uit het veld slaan hé! Er zijn genoeg leuke mensen te vinden, je hebt ze misschien nog niet tegengekomen vandaag maar je hebt sowieso nog een hele KEIweek voor je.
En als de mensen die je nu tegenkomt wat minder zijn, dan wil dat niks zeggen over wat nog gaat komen. Ik zat tijdens mijn intro in best een leuk groepje, en een van m'n beste vrienden in een waardeloos groepje. En nu is hij beste vrienden met de mensen die toen in mijn intro groepje zaten.
Geforceerd klikken gaat niet altijd. En ik kan me best voorstellen dat je die studentenvereniging dingen kut vind, zou ik ook hebben in ieder geval.
Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja tuuuuuuuuurlijk. Bemoedigend dit IQM, thanksdat had ik net even nodig.
Nah, gewoon, hoe leg ik dat uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Voorbeelden bitte.
Eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Hey Btje laat je toch niet zo snel uit het veld slaan hé! Er zijn genoeg leuke mensen te vinden, je hebt ze misschien nog niet tegengekomen vandaag maar je hebt sowieso nog een hele KEIweek voor je.
En als de mensen die je nu tegenkomt wat minder zijn, dan wil dat niks zeggen over wat nog gaat komen. Ik zat tijdens mijn intro in best een leuk groepje, en een van m'n beste vrienden in een waardeloos groepje. En nu is hij beste vrienden met de mensen die toen in mijn intro groepje zaten.
Geforceerd klikken gaat niet altijd. En ik kan me best voorstellen dat je die studentenvereniging dingen kut vind, zou ik ook hebben in ieder geval.
Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |