Ik ben geen grote KoL-fan, maar dat nummer. Damn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:12 schreef Japsnars het volgende:
I've been roaming around always looking down at all I see
Coolquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de Koningin gezien zonder dat kapsel![]()
Dan ziet ze er nogal gewoontjes uit.
Je bent een huisvriendin van haar of wat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de Koningin gezien zonder dat kapsel![]()
Dan ziet ze er nogal gewoontjes uit.
Alsof jij niet voor de 3e keer met Remlof op de proppen kwam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd u bent de 999.999e die deze grap maakt. Stuur een SMS naar 4060 om kans te maken op uw gratis televisie!
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee en dat WIL ik ook niet dus ik wil ook niet de hele avond rondhangen in zo'n klote sociėteit omgeven door ballen die naar me kijken alsof ik een wandelende zaadcontainer ben.
[..]
Nou het mooie iswij KEIlopers krijgen allemaal een oranje bandje, dat ding mag de hele week niet af. En er staat nog net geen 'vers vlees' op. Dus ja komt er op neer dat je alle retards achter je aan krijgt die hopen een strakke eerstejaars te scoren.
Zo erg geil ik nu ook weer niet op m'n username.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja.![]()
Maar ik had die opmerking ook al in het topic daarvoor gemaakt (en dat was dus de inspiratie voor de TT
).
Hoezo, dat wist je niet? Je kent control+F, toch?Apart dat je daar dan nooit over nagedacht hebt.
![]()
Kutjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee en dat WIL ik ook niet dus ik wil ook niet de hele avond rondhangen in zo'n klote sociėteit omgeven door ballen die naar me kijken alsof ik een wandelende zaadcontainer ben.
[..]
Nou het mooie iswij KEIlopers krijgen allemaal een oranje bandje, dat ding mag de hele week niet af. En er staat nog net geen 'vers vlees' op. Dus ja komt er op neer dat je alle retards achter je aan krijgt die hopen een strakke eerstejaars te scoren.
Nou ze was op staatsbezoek en toen kreeg ze een golf zeewater over zich heen.quote:
MIJN remlof. En dat gebeurt me zo vaak, hč. Maak/introduceer ik een grapje, gaan opeens allemaal mensen ermee aan de haal die nog nooit van het woord 'mate' hebben gehoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij niet voor de 3e keer met Remlof op de proppen kwam.
Kun je even aardig doen ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:14 schreef IQM het volgende:
[..]Dat is nou het studentenleven op de universiteit. Sterkte.
Wellicht wel op posts die over jou gaan in jouw afwezigheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo erg geil ik nu ook weer niet op m'n username.
Omdat je door zit te drammen terwijl ik al twee pagina's klaar ben met dit onderwerp, ik heb geen zin meer in een discussie over het feit dat het een mp3 speler is met meerdere functies die je in mijn ogen gewoon iPod noemt. Het zal me aan mijn reet oxideren of iemand anders het een mp3 vindt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik probeer je ook niet te overtuigen!![]()
Jezus, ik bedoel het helemaal niet slecht, maar je doet zo nors telkensik probeerde alleen inzicht te krijgen in jouw kijk erop omdat dit toevallig iets is wat me interesseert.
Wat maakt mij nou uit of ik gelijk heb of niet, dat kan me echt gestolen worden
Ik bedoel het echt gewoon goed hoor
Nee, ik heb een tv.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent een huisvriendin van haar of wat?
Ja ze waren wel oké, maar ik kwam erachter dat de hele wereld bestaat uit klapjosti's. En nu denk ik dat ik nooit echt vrienden zal maken omdat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan en daar baal ik van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kutjes.Waren je medestudenten nog wel leuk dan?
Ja, sorry schat,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je even aardig doen ofzo?
Whut?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
MIJN remlof. En dat gebeurt me zo vaak, hč. Maak/introduceer ik een grapje, gaan opeens allemaal mensen ermee aan de haal die nog nooit van het woord 'mate' hebben gehoord.
Had een stuk of 6/7 nummers van ze gedownload, stuk op stuk bleken ze geweldig te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben geen grote KoL-fan, maar dat nummer. Damn.
Ik heb alzheimer puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij niet voor de 3e keer met Remlof op de proppen kwam.
Neuh, ik ga er maar gewoon van uit dat iedereen positief over me is als ik er niet bij ben en ik ben gelukkig met die gedachte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Wellicht wel op posts die over jou gaan in jouw afwezigheid.
En die ontelbare keren dat ze Claus heeft wakkergepijpt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb een tv.![]()
Maar ik durf te wedden dat ze een huispak heeft en af en toe frikandellen eet.
Dan zal ik je helpen herinneren.quote:
Ja je kunt ook gewoon zeggen dat je het kut voor me vindt. Hoef je geen waardeoordeel over het studentenleven aan te hechten ofzo want daar heb ik geen reet aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, sorry schat,maar... ik kan je niet echt helpen in dezen. Ik kan het niet mooier maken dan het is en het is ook niet iets wat jij kan veranderen. Like I said: zo gaan die dingen daar.
En ik wenste je oprecht sterkte.
*Ogen uitkrabt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef IQM het volgende:
[..]
En die ontelbare keren dat ze Claus heeft wakkergepijpt.
Die 'ik vind het kut voor je' zit al verwerkt in mijn 'sterkte'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je kunt ook gewoon zeggen dat je het kut voor me vindt. Hoef je geen waardeoordeel over het studentenleven aan te hechten ofzo want daar heb ik geen reet aan.
Because Of The Times is het beste album viiiind iiiiik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had een stuk of 6/7 nummers van ze gedownload, stuk op stuk bleken ze geweldig te zijn.
Later bij een vriend de rest van het album gehoord, man o man wat een crap was dat
Maar op werchter waren ze wel goed
[..]
Ik heb alzheimer punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |