quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alhoewel, die ene foto in badkleding wellicht een beetje.
Maar het zijn beide computers. En het zijn beide multimediaspelers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You should meet her.
[..]
Dus je denkt dat ik dat zeg om hipper over te komen?Een iPod is gewoon geen MP3 omdat een mac ook geen PC is.
Sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Als je hem nog een keer post, dan krijg je een ban.
HET IS PAAAATAAAATquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef Visplek het volgende:
[..]
Maar het zijn beide computers. En het zijn beide multimediaspelers.
Einde discussie, friet is toch ook geen patat?
of toch wel![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had je hè?! Alles van Apple is anders. Ha. Een MP3 speelt geen films af. Toevallig.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
Een iPod is gewoon geen MP3 omdat een mac ook geen PC is.
Een MP3 is een bestandsformaat. Die kan niks afspelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb jij een MP3 die niet afkomstig is van Apple (lees: iPod).
Ja van creative.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb jij een MP3 die niet afkomstig is van Apple (lees: iPod).
Als jij wat zegt over je sekspartner zeg ik wel wat over de mijne.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok en prive gescheiden houden![]()
Of wilde jij nog iets kwijt over je prive?
2 jaar terug, dat wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alhoewel, die ene foto in badkleding wellicht een beetje.
Ik zie echt foto's van haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat plaatje dat d'r zusje net wakker in d'r bed ligt. Met d'r stoner hoofd.
Zo mag ik het horen.quote:
Dat dus. Of noem het een media-speler.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt niet een MP3, je hebt een mp3-speler. Een iPod is een apparaat om mp3's mee af te spelen. Dus een mp3-speler.
Die foto met die pet is afschuwelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie echt foto's van haar.HIHIHIHI. Op m'n twaalfde was ik ook niet echt vrouwelijk, maar ik ben gay dus dan mag dat.
Moet dat perse hier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als jij wat zegt over je sekspartner zeg ik wel wat over de mijne.
Dat klinkt niet erg complimenteusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie echt foto's van haar.HIHIHIHI. Op m'n twaalfde was ik ook niet echt vrouwelijk, maar ik ben gay dus dan mag dat.
iPod is het merk nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat dus. Of noem het een media-speler.
Of noem je je mobiel ook altijd bij z'n merknaam? "Is Klaas thuis? Nee, oh dan bel ik 'm wel even op m'n Nokia!"
Alleen als het een iPhone betreft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Of noem je je mobiel ook altijd bij z'n merknaam? "Is Klaas thuis? Nee, oh dan bel ik 'm wel even op m'n Nokia!"
Ja, dan laat je 4EBE eerst alles in geuren en kleuren vertellen en dan zeg jij: "Ik heb er momenteel geen" of "Het heeft vijf vingers en zit al m'n hele leven aan m'n arm vast."quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als jij wat zegt over je sekspartner zeg ik wel wat over de mijne.
Ik maak ook geen grapje over die foto hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dan laat je 4EBE eerst alles in geuren en kleuren vertellen en dan zeg jij: "Ik heb er momenteel geen" of "Het heeft vijf vingers en zit al m'n hele leven aan m'n arm vast."
Hoe spreek je Nokia nu eigenlijk goed uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dan laat je 4EBE eerst alles in geuren en kleuren vertellen en dan zeg jij: "Ik heb er momenteel geen" of "Het heeft vijf vingers en zit al m'n hele leven aan m'n arm vast."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |