quote:
Poll: Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:19 schreef remlof het volgende:
Omg, de minderbedeelden hier zitten weer in een poll-stuip
Daar heb jij seks mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord is: de rode auto onder je raam.
Degene waar een grijze duif op zit.
Wat denk je dat ik doe?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde ooit iets en ik wist meteen wat het was, heb zo snel mogelijk oordopjes ingedaan en het volume omhoog.
Wat lul je. Ik krijg al een orgasme als ik eraan denk.quote:
Nee?quote:
Haha. Werelduitvinding, zo'n mp3 speler.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe?Foo Fighters redden mijn avonden.
KAAS IS OP!
Vienetta!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lul je. Ik krijg al een orgasme als ik eraan denk.
invullenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:16 schreef iszinloos het volgende:
Poll: Moet iszinloos proberen in correct nederlands te posten?Ja Nee Ja en ik zal er zelfs mee helpen!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zo er moet wel wat nuttigs uitkomen.
Ik ben alleen minderbedeeld in de liefde die je me geeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:19 schreef remlof het volgende:
Omg, de minderbedeelden hier zitten weer in een poll-stuip
iPod, bitch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha. Werelduitvinding, zo'n mp3 speler.
Easy to pleasequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lul je. Ik krijg al een orgasme als ik eraan denk.
Manspersoon.quote:
Wat is dat groene?quote:
Geen vrouwspersonen hoor.quote:
Maar wel een MP 3 speler.quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zo'n lelijke hamburger gemaakt
Maar lekker is hij wel![]()
![]()
die burger die erop hebt gedaan is dan ook verschikkelijk lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zo'n lelijke hamburger gemaakt
Maar lekker is hij wel![]()
![]()
quote:
True that.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vrouwspersonen hoor.
Jouw hamster, das pas een HOAX.
Ze heeft d'r baard en snor eerst geschoren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
Jouw zusje is helemaal niet zo'n manwijf, wd.
Ik had je hè?! Alles van Apple is anders. Ha. Een MP3 speelt geen films af. Toevallig.quote:
Hahahahahaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze heeft d'r baard en snor eerst geschoren?
't was trouwens de BBQ kruiden uitvoeringquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die burger die erop hebt gedaan is dan ook verschikkelijk lekker![]()
![]()
Halve boterhamquote:
Rather not.quote:
You should meet her.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
Dus je denkt dat ik dat zeg om hipper over te komen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Zouden er mensen zijn die (ik ga er even vanuit dat je dit volgende niet doet wd en anders ben ik schoked et appaled!) zeggen dat ze geen mp3speler hebben maar een iPod om zo 'hipper' te klinken?
Die zijn minstens zo erg als mensen zonder iPod die zeggen dat ze een iPod hebben maar gewoon mp3speler bedoelen.
Ligt eraan wat je met iPod bedoelt. Pas de vijfde generatie kan films afspelen. Toevallig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had je hè?! Alles van Apple is anders. Ha. Een MP3 speelt geen films af. Toevallig.
Alhoewel, die ene foto in badkleding wellicht een beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
quote:
Die van mij wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had je hè?! Alles van Apple is anders. Ha. Een MP3 speelt geen films af. Toevallig.
Toevallig heb ik er 1 met video functie. Dus iPod.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met iPod bedoelt. Pas de vijfde generatie kan films afspelen. Toevallig.
Fok en prive gescheiden houdenquote:
Dan heb jij een MP3 die niet afkomstig is van Apple (lees: iPod).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |