Ik snap je zin niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
*zucht*
Jij noemt ook allen automerken bij het bedrijf dat eigenlijk de eigenaar is ?
Een dvd-speler speelt ook meer af dan dvd's. Dat maakt het niet minder dvd-speler.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is toch gewoon geen mp3? Het speelt meer af dan mp3 bestanden.
Het is een mp3-speler. En een video-speler. En een...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is toch gewoon geen mp3? Het speelt meer af dan mp3 bestanden.
Had ik al verteld dat hij mannelijk is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh.
Nou, vertel maar verder dan, hij heeft haar...
Nah, zwemmen meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Turnen FTW
KNAK!
* Auw mijn rug.
Ja...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat hij mannelijk is?
Goed kan je wel allemaal voorbeelden gaan lopen noemen, dat wil mijn gedachte nog niet veranderen dat het geen mp3 is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Een dvd-speler speelt ook meer af dan dvd's. Dat maakt het niet minder dvd-speler.
quote:
Het is een Lexus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een lexus Toyota.
Nu worden de voorbeelden wel erg waardeloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is een mp3-speler. En een video-speler. En een...
Een auto is toch ook een vervoersmiddel? Terwijl je ook naar de radio kan luisteren in de auto. Of kan zitten in een stoel.
Dat ik jouw gedachten niet kan veranderen, weet ik al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed kan je wel allemaal voorbeelden gaan lopen noemen, dat wil mijn gedachte nog niet veranderen dat het geen mp3 is.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Het is een Lexus.
Gebruiken we WD logica is het een toyota.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu worden de voorbeelden wel erg waardeloos.
Fundamentalist.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed kan je wel allemaal voorbeelden gaan lopen noemen, dat wil mijn gedachte nog niet veranderen dat het geen mp3 is.
Wijs het verschil dan maar aan, waardoor het waardeloos wordtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu worden de voorbeelden wel erg waardeloos.
Yes oooooh heerlijk IQM we smeren onszelf onder met chocoladesaus in een opblaasbaar zwembadje vol heerlijke taarten terwijl we al wijn drinkende als een soort van ode aan Bacchus onze overtuigingen uitschreeuwenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
Maar goed wat jullie willen joh, ik noem het iPod omdat ik er hip en stoer mee wil overkomen.
Dit dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en een product van van een fabrikant kan geen merknaam zijn? Wat is Senseo dan? Oh nee, wacht, dat is geen merknaam, want Philips is al een merk.
Yeah right.
Nee, ik heb al toegegeven aan je theorie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wijs het verschil dan maar aan, waardoor het waardeloos wordt
Wat geven die Senseo's toch weinig licht tegenwoordig, ik moet ook nog een lamp daarnaast aandoen
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yes oooooh heerlijk IQM we smeren onszelf onder met chocoladesaus in een opblaasbaar zwembadje vol heerlijke taarten terwijl we al wijn drinkende als een soort van ode aan Bacchus onze overtuigingen uitschreeuwen
Die yoga en lenigheidsoefeningen kan ik ook wel gebruiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nah, zwemmen meer.Turnen doe ik niet meer echt, wel yoga- en lenigheidsoefeningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |