niet teveel vragen van hem natuurlijk !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Want tong heeft 12000 topics geopend, maar nog nooit een nieuwe Hools.
Moet jij niet naar Nijmegen?quote:
Yuri Rose ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef SCH het volgende:
Nog maar niet aan de rose
Jij bent hier de blauwe..... Verzin het zelf maarquote:
Grulez zegt altijd: 'in before the central'.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef rubbereend het volgende:
moet deze sticky?
Heeft nog te maken met de politiebezetting van de vierdaagse.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:55 schreef golfer het volgende:
Wat een rare tijd voor een voetbalwedstrijd. 6 uur op vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grulez zegt altijd: 'in before the central'.
En nu in het Nederlands?quote:
Of zoiets.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - Mink, echt een held. Wat een kutdag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Weer een rocklegende minder.
Willy DeVille is dood.
Is ie na jarenlang drugsgebruik eindelijk eens clean, gaat ie dood aan (alvkleesklier)kanker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - Mink, echt een held. Wat een kutdag.
2 van mijn helden op 1 dag doodquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie na jarenlang drugsgebruik eindelijk eens clean, gaat ie dood aan (alvkleesklier)kanker.
Zou Gerard ook stiekem jarenlang aan de drugs of alcohol verslaafd zijn geweest? Of gaat dan je ideaalbeeld van de nette NCRV-presentator naar de knoppen?quote:
Nee dat was ie niet maar het was wel een rare en eigenzinnige man en hij was de afgelopen jaren nogal in de war. Met zijn zoon wil ik best een beschuitje etenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou Gerard ook stiekem jarenlang aan de drugs of alcohol verslaafd zijn geweest? Of gaat dan je ideaalbeeld van de nette NCRV-presentator naar de knoppen?
sticky it isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij bent hier de blauwe..... Verzin het zelf maar
Mag de VBL SC dan ook sticky.quote:
quote:
dat moet een mod in die SC dan maar doen, ik ben van de Hools.quote:
Moet jij weten, zelfs tong is tegenwoordig van de SCquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet een mod in die SC dan maar doen, ik ben van de Hools.
ik vind het maar een kliekjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet jij weten, zelfs tong is tegenwoordig van de SC
Het huidige topic heeft 27 posts en meer dan 5000 viewsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef SCH het volgende:
Bestaat de sc nog?
F5 TOPICquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het huidige topic heeft 27 posts en meer dan 5000 views
[VBL SC #128] Bier Hoeren Kermis!
Shit zie het nu pasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Weer een rocklegende minder.
Willy DeVille is dood.
Heel af en toe hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet jij weten, zelfs tong is tegenwoordig van de SC
Ik reageerde ook vanwegen de TT.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het huidige topic heeft 27 posts en meer dan 5000 views
[VBL SC #128] Bier Hoeren Kermis!
Ik was een half uur aan het zoekenquote:
Grutjes..?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
Tong's VBL Dilemma topic # 5
Mijn PC sluit zich zelf af en start dan opnieuw op.
Was ik bezig met dit dilemma topic. Had er al achtien sloot ie zichzelf weer.
Je begrijpt wel welke vloek ik uitriep
zat meer aan "verdikkeme" te denken !quote:
Verdimme.quote:
Hij heeft nog een hele helft om weer wat vrolijker te worden.quote:
Haha ja idd.. ik was ook al aan het zoekenquote:
is ook zo !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hele helft om weer wat vrolijker te worden.
het blijft heer heerlijk heetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
Regent het bij jullie al? hier niet, maar ik voel het binnen een uur wel 10 graden afkoelen.
Eddie Zoeie schuilde bij bouwvakkers in Staphorst.quote:
Eddie krijgt dan daar levenslangquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eddie Zoeie schuilde bij bouwvakkers in Staphorst.
'GVD wat een kut weer.'
'Let op je woorden.' Zei één van de bouwvakkers.
Eddie : 'Jeetje wat een naar weer.'
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hele helft om weer wat vrolijker te worden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Oh prima, ik volg het helemaal niet eigenlijk.
Doe maar niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Oh prima, ik volg het helemaal niet eigenlijk.
Ja de beker winnen is schandalig. En dan ook nog europees voetbal halenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
Laat het maar lekker oplopen, des te eerder wordt er ingegrepen.
Dit is echt van dat papegaaiengelul. Heerenveen speelde vorig seizoen dramatisch vergeleken met de jaren daarvoor, maar in Nederland kan je dan nog steeds 5e worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de beker winnen is schandalig. En dan ook nog europees voetbal halen
Daar hoorde ik je vorig seizoen niet over. Herinner me alleen maar juichberichten van je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is echt van dat papegaaiengelul. Heerenveen speelde vorig seizoen dramatisch vergeleken met de jaren daarvoor, maar in Nederland kan je dan nog steeds 5e worden.
Dan heb je echt niet op;gelet. Ik werd in het Heerenveentopic het hele seizoen verguisd omdat ik er bij bleef dat Sollied weg moest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hoorde ik je vorig seizoen niet over. Herinner me alleen maar juichberichten van je.
Yep, na de winterstop ging het beter maar het spel is nooit echt goed geworden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef rubbereend het volgende:
Was vorig jaar de start van Heerenveen niet ook heel dramatisch en dat trok een beetje bij gedurende het seizoen?
Ja goed geprogrammeerd van de TROSquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben teksten van de omroep aan het redigeren, stond er net: het wordt georganiseerd voor leden en andere geinterneerden.
Yeah Boris, je wordt nog beroemdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:18 schreef borisz het volgende:
Zo krijg je een tweet van Lance Armstrong en zo haal je het acht uur journaal.
[ afbeelding ]
Gister werd gemeld dat twitter een paar uur down was ivm met een DoSaanval. En de NOS meldde het ook in het acht uur journaal en kwam deze tweet van mij in beeld.
Ben ik blij dat ik het via de posthistory van TOng gedaan hebquote:
quote:
Het stond niet waar het altijd staat!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe kan dat nou? Gewoon ff de zoekfunctie gebruiken
hij staat toch in VBL?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het stond niet waar het altijd staat!
Hoi SCH, leuke start van het weekend?.
Hm, daar heb je een punt.quote:
Hey, het zegt iets tegen me. Hoe is het met het huiswerk lieverd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het stond niet waar het altijd staat!
Hoi SCH, leuke start van het weekend?.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef golfer het volgende:
Trusteh Tong. Je taak zit er voor vandaag weer op?
deel 1900 zal sticky/gesloten wordenquote:
Zodat alleen maar jij en Ray er in kunnen posten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deel 1900 zal sticky/gesloten worden
Nou, lekker zo'n einde. Weet je nog niet wie het gedaan heeftquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Na de docu over Sally Mann nu nog even de Franse nachtfilm bekijken.
Ik wil helemaal nog niet naar bedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:15 schreef Bjoro het volgende:
zal jullie ff in slaap (laten) zingen !
ook niet met Eva ?quote:
Ik SCHrok alquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:22 schreef Bos81 het volgende:
WEL met Eva
hoiquote:
Dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoi
Vandaag de verjaardag van mijn zwager vieren bij een wedstrijd van Ajax, weer eens wat anders!
weg bezuinigd vanwege de crisisquote:
Preventief geruimd neem ik aan.quote:
Aan de paal naast Els Ieping toch ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Preventief geruimd neem ik aan.
wel zo efficient ja, het blijft crisis tenslotte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Aan de paal naast Els Ieping toch ?
zo zou ik die training van ons niet meteen willen bestempelen hoor !quote:
Inter - Lazio vanuit het Vogelnest in Peking(14.00 NLtijd)quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo zou ik die training van ons niet meteen willen bestempelen hoor !
wat een geldverspillingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Inter - Lazio vanuit het Vogelnest in Peking(14.00 NLtijd). Waarom kan zo'n duel niet gewoon in Italie gespeeld worden.
Zes uur later dus 20.00 Pekingeendtijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:36 schreef Ole het volgende:
14 uur hier, hoe laat is het dan in Peking?
nu heb ik zin in Pekingeendquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Zes uur later dus 20.00 Pekingeendtijd.
en dat in de kredietcrisis...zou voor Dries een reden moeten zijn om zijn single uit de winkel te laten halen !quote:
er is geen reden nodig om die single uit de winkel te halen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dat in de kredietcrisis...zou voor Dries een reden moeten zijn om zijn single uit de winkel te laten halen !
[url=hier moet de link komen te staan]TEKST[/url] en dat gewoon in je sig zettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:57 schreef SCH het volgende:
borisz, hoe kan ik zorgen dat mijn linkje onderaan een tekstje wordt, snap je?
Zo willen mensen me graag zien terwijl ik volgens mij nog nooit in een demonstratie meeliep.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wijnand DuyvendakSCH?
Ik heb ze 'uit' staanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:02 schreef borisz het volgende:
[url=hier moet de link komen te staan]TEKST[/url] en dat gewoon in je sig zetten.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Heb net de kinderkamer in orde gemaaktalles staat er nu...
Nu alleen nog de baby
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Heb net de kinderkamer in orde gemaaktalles staat er nu...
Nu alleen nog de baby
Point madequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:15 schreef borisz het volgende:
Goed Leesvoer van Jort Kelder| http://www.nrc.nl/opinie/article2322742.ece/
Ik heb nog helemaal geen foto's ervan gemaakt.. ik zal ze morgen ff plaatsenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]Hoever is ze nu? (ook alweer
)
Zijn er ergens (in OUD) pics te vinden van de beebkamer?
Wat en waar Golfert ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:28 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer terug van Haarlem Culinair. Erg leuk en lekkere hapjes.
Ik puf nu al met je mee Appelsientjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen foto's ervan gemaakt.. ik zal ze morgen ff plaatsen
ze moet nog 10 wekendus we tellen af
Op de Grote Markt in Haarlem staan eens per jaar allerlei café en restaurants met drank en hapjes op reclame te maken voor hun tenten.quote:
Het wordt in ieder geval een PSV fanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik puf nu al met je mee Appelsientje
Duimen dat het een meisje wordt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval een PSV fan
Onzijdigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kind het noemen.
En qua godsdienst ?
Ook geïndoctrineerd ?
Ik moest naar de zondagschool.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Onzijdiglaat ik nog mooi in het middag of het een jongen of meisje wordt
Natuurlijk ga ik hem gelovig opvoeden, maar hij/zij mag zelf de keuzen maken wat hij/zij er mee wilt, die keuze ga ik niet voor hem maken.
Euh niet bij ons, we hebben wel kindernevendienst, dus als de preek begint, mogen de kinderen daar naar toe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest naar de zondagschool.
Bestaat dat nog ?
Mijn ma kreeg mij als niet getrouwde vrouw.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh niet bij ons, we hebben wel kindernevendienst, dus als de preek begint, mogen de kinderen daar naar toe.
Maar dat is geen zondagsschool.
Nee. je gaat bij de ingang van de tent staan en geeft aan met hoeveel personen je ben en dan, op het moment dat er plek voor je is, word je door een ober geroepen en naar een tafeltje begeleid. Daar mag je net zolang zitten als je wilt, maar iedereen verkast steeds van tafels en restaurants en je maakt een praatje met je volslagen onbekende tafelgenoten. Dat maakt het juist zo leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
Klinkt leuk.
Maar werd je niet van de tafel afgekeken. Zeg maar dat ze naast je staan.
Ik lees het al, nichten niet gewenst.quote:
Sorry ben ik gewentquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Tong, die enters leest echt zo kloteIk snap niet zo goed waarom je dat doet ook.
Tong heeft denk ik leren typen in Kladblok...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Tong, die enters leest echt zo kloteIk snap niet zo goed waarom je dat doet ook.
Is dat iets op je PC ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong heeft denk ik leren typen in Kladblok...
[TV-TIP] Rolling Stones vanavond op NED-3quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:31 schreef golfer het volgende:
Tong, heb je Shine a Light over de Stones vanavond ook bekeken?
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of je het ook bekeken had.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Rolling Stones vanavond op NED-3
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval een PSV fan
Ben afgehaakt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of je het ook bekeken had.
Ze gaan al bijna 50 jaar mee en zijn nog steeds relevant. Prachtig gefilmd door Scorsese en de playlist met wat onbekendere nummers is helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ik herkende de oude Stones niet meer.
Begon er wel mee maar helaas. Ze gaan al 40 jaar mee. Maar het bleek weer dat ze al 20 jaar niet meer relevant zijn
Mooi gefilmd daar heb je gelijk inquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan al bijna 50 jaar mee en zijn nog steeds relevant. Prachtig gefilmd door Scorsese en de playlist met wat onbekendere nummers is helemaal geweldig.
pipeloiquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:27 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Christina Aguileraquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan al bijna 50 jaar mee en zijn nog steeds relevant. Prachtig gefilmd door Scorsese en de playlist met wat onbekendere nummers is helemaal geweldig.
Gewoon er overheen inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
dinsdag een wedstrijd voor de Haarlems Dagblad Cup...tis jammer.quote:
Toch ff een reactie hierop, niet alle kerkgenootschappen stellen de regels zo zwart/wit op als jij hier schrijft, dus om iedereen over 1 kam te scheren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ma kreeg mij als niet getrouwde vrouw.
Mijn biologische vader was zelfs verdwenen voor mijn geboorte.
Ze moest boete doen voor de notabelen heiligen van de kerk.
Sinds 2 jaar gaat ze weer naar de kerk.
Ik zou zeggen val dood jullie schijnheilgen.
Ma heeft het echter nodig en heeft ze vergeven.
Ze krijgt er kracht uit.
Ik ben een hedonist
Ja, en daarbij zijn we nu een jaartje of 45 verder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch ff een reactie hierop, niet alle kerkgenootschappen stellen de regels zo zwart/wit op als jij hier schrijft, dus om iedereen over 1 kam te scheren.
Maar goed ik zou helaas niet ontkennen dat veel kerken humaner mogen zijn.
Goedemorgen trouwens
En andersom natuurlijk ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel moeite mee, zolang mensen anderen hun 'geloof/kerk/religie'niet opdringen, en uberhaupt respect hebben voor anderen.
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er werd gisteren ook al op je gewacht op de grote markt in Haarlem
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er werd gisteren ook al op je gewacht op de grote markt in Haarlem
goede woorden. Iedereen mag van mij geloven wat ze willen binnen hun eigen kring. Zolang wetten en algemene normen en waarden gerespecteerd worden. En dat respect moet er natuurlijk ook naar die geloofsgemeenschappen terug zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, en daarbij zijn we nu een jaartje of 45 verder.
Discussies over religie/kerk vind ik overigens lastig, omdat het nogal vaak ontaardt in een welles-nietes discussie,
Ik heb er niet zoveel moeite mee, zolang mensen anderen hun 'geloof/kerk/religie'niet opdringen, en uberhaupt respect hebben voor anderen.
Misschien was het wel zijn laatste wedstrijd. Hij heeft hetzelfde (vermoed ik)als Mart destijds, ook de enkel. Maar goed hij heeft wel een honkslag en een RBI geslagen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef golfer het volgende:
Smeets die in de studio live kon meekijken hoe z'n zoon verloor van Neptunus.
In dat kader vind ik het wel erg grappig dat, als het goed is, volgend jaar het eerste homo-huwelijk gesloten gaat worden binnen onze vriendenkring. Op zich niet zo raar, maar het feit dat die vriend van ons een gereformeerde dominee aan de haak heeft geslagen maakt het wel speciaalquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch ff een reactie hierop, niet alle kerkgenootschappen stellen de regels zo zwart/wit op als jij hier schrijft, dus om iedereen over 1 kam te scheren.
Maar goed ik zou helaas niet ontkennen dat veel kerken humaner mogen zijn.
Daar ga je toch niet heen? Ik zou er niet gezien willen worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
In dat kader vind ik het wel erg grappig dat, als het goed is, volgend jaar het eerste homo-huwelijk gesloten gaat worden binnen onze vriendenkring. Op zich niet zo raar, maar het feit dat die vriend van ons een gereformeerde dominee aan de haak heeft geslagen maakt het wel speciaal
Speciaal en helemaal goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:43 schreef Againzender het volgende:
In dat kader vind ik het wel erg grappig dat, als het goed is, volgend jaar het eerste homo-huwelijk gesloten gaat worden binnen onze vriendenkring. Op zich niet zo raar, maar het feit dat die vriend van ons een gereformeerde dominee aan de haak heeft geslagen maakt het wel speciaal
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet heen? Ik zou er niet gezien willen worden.![]()
Je bent moderner dan ik in ieder geval, heb nog nooit een homohuwelijk meegemaakt.
Ik ben dus wel bij een homohuwelijk geweest, wou je zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat had ik wel verwacht van jou.. .ach je bent bij Bluezz en Golfer geweest
Niet met deze man, ik vraag hem iedere dag maar hij doet steeds een weigering springen.quote:Ga jij nog trouwen SCH ?
Weesp is wel een aardig stadje, geen moer te doen maar wel gezelligquote:
Stel je voor dat hij een paard is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat is 'hij doet een weigering springen' ?
Wij doen niet voor elkaar onderquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij bent toch de hengst van het stel
Allebei een nachtmerrie....quote:
Het is wel een vriend van mij, dus ik ga gewoon naar dat huwelijk, wordt vast gezelligquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet heen? Ik zou er niet gezien willen worden.![]()
Mr. Ed.quote:
Goed nieuws.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
Zijn computer is nu helemaal naar de kloten, kan wel eens lang gaan duren.
Jullie ook gefeliciteerd
En de werkster kan eindelijk de computerkamer schoonmakenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat worden marathon rukken op oude Libelle's van zn moeder...![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
Telefoon gaat:
"Hallo met Frisia enquetes, ik wil u graag een paar vragen stellen"
"Oh okay"
"Hoe lang vindt u dat FOK zonder tong80 kan"
Ik vond het al een rare stem. Maar was nog wel zo alert om "ongeveer 4 jaar" te zeggen.
Zijn computer is nu helemaal naar de kloten, kan wel eens lang gaan duren.
Jullie ook gefeliciteerd
Ik wou net een topic openen in GCquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef Breach het volgende:
Staat het al in MED?
quote:
Je begint zelfs op hem te lijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goktopic: raakt tong80 besmet met de Mex. Griep?
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Je begint zelfs op hem te lijken![]()
het doolhof?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef Bjoro het volgende:
Vanaf luttele meters van het 3-landen-punt
Daar heeft Tong veel aan ja.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef Ole het volgende:
Of ms staat er wel eentje op Marktplaats...
quote:advertenties
complete computer merk parkart beel windows xp
Te Koop monitor toetsen bord printer en compeuter merk parkart en bell windows xp alles draadloos moet alleen het geheugen gewist worden de muis is overleden defect zit in de...
80 euro maar![]()
Kunnen wij toch voor hem zoekenquote:
wel zo'n simpele dan hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Hij kan best online een lekker Delletje bestellen
"(quote:
*Snik*quote:
Meldt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:34 schreef appelsientje het volgende:
Gaan er hier nog mensen mee doen met de voetbalmanager?
Zijn er al naamwoordgrappen gemaakt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef borisz het volgende:
Ole kom er maar in. Hans en Connie zijn uit elkaar.
Wat een nieuws allemaal zeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef borisz het volgende:
Die speler van RKC is de nieuwe Haverkortquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
Trouwens boriszz, op je twitter.. Er staat Kevin Vink, maar moet dat niet Pieter Blom zijn
Daarintegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef borisz het volgende:
Oeps.. ik zal ff kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoefde helemaal geen ww in te voeren, appelsien...
Nog steeds in Limland?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:53 schreef Bjoro het volgende:
tis weer ff internet-tijd tijdens mijn vakantie
nog immer in Limbabwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |