En de werkster kan eindelijk de computerkamer schoonmakenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat worden marathon rukken op oude Libelle's van zn moeder...![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
Telefoon gaat:
"Hallo met Frisia enquetes, ik wil u graag een paar vragen stellen"
"Oh okay"
"Hoe lang vindt u dat FOK zonder tong80 kan"
Ik vond het al een rare stem. Maar was nog wel zo alert om "ongeveer 4 jaar" te zeggen.
Zijn computer is nu helemaal naar de kloten, kan wel eens lang gaan duren.
Jullie ook gefeliciteerd
Ik wou net een topic openen in GCquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef Breach het volgende:
Staat het al in MED?
quote:
Je begint zelfs op hem te lijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goktopic: raakt tong80 besmet met de Mex. Griep?
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Je begint zelfs op hem te lijken![]()
het doolhof?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef Bjoro het volgende:
Vanaf luttele meters van het 3-landen-punt
Daar heeft Tong veel aan ja.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef Ole het volgende:
Of ms staat er wel eentje op Marktplaats...
quote:advertenties
complete computer merk parkart beel windows xp
Te Koop monitor toetsen bord printer en compeuter merk parkart en bell windows xp alles draadloos moet alleen het geheugen gewist worden de muis is overleden defect zit in de...
80 euro maar![]()
Kunnen wij toch voor hem zoekenquote:
wel zo'n simpele dan hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Hij kan best online een lekker Delletje bestellen
"(quote:
*Snik*quote:
Meldt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:34 schreef appelsientje het volgende:
Gaan er hier nog mensen mee doen met de voetbalmanager?
Zijn er al naamwoordgrappen gemaakt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef borisz het volgende:
Ole kom er maar in. Hans en Connie zijn uit elkaar.
Wat een nieuws allemaal zeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef borisz het volgende:
Die speler van RKC is de nieuwe Haverkortquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
Trouwens boriszz, op je twitter.. Er staat Kevin Vink, maar moet dat niet Pieter Blom zijn
Daarintegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef borisz het volgende:
Oeps.. ik zal ff kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoefde helemaal geen ww in te voeren, appelsien...
Nog steeds in Limland?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:53 schreef Bjoro het volgende:
tis weer ff internet-tijd tijdens mijn vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |