En andersom natuurlijk ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel moeite mee, zolang mensen anderen hun 'geloof/kerk/religie'niet opdringen, en uberhaupt respect hebben voor anderen.
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er werd gisteren ook al op je gewacht op de grote markt in Haarlem
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er werd gisteren ook al op je gewacht op de grote markt in Haarlem
goede woorden. Iedereen mag van mij geloven wat ze willen binnen hun eigen kring. Zolang wetten en algemene normen en waarden gerespecteerd worden. En dat respect moet er natuurlijk ook naar die geloofsgemeenschappen terug zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, en daarbij zijn we nu een jaartje of 45 verder.
Discussies over religie/kerk vind ik overigens lastig, omdat het nogal vaak ontaardt in een welles-nietes discussie,
Ik heb er niet zoveel moeite mee, zolang mensen anderen hun 'geloof/kerk/religie'niet opdringen, en uberhaupt respect hebben voor anderen.
Misschien was het wel zijn laatste wedstrijd. Hij heeft hetzelfde (vermoed ik)als Mart destijds, ook de enkel. Maar goed hij heeft wel een honkslag en een RBI geslagen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef golfer het volgende:
Smeets die in de studio live kon meekijken hoe z'n zoon verloor van Neptunus.
In dat kader vind ik het wel erg grappig dat, als het goed is, volgend jaar het eerste homo-huwelijk gesloten gaat worden binnen onze vriendenkring. Op zich niet zo raar, maar het feit dat die vriend van ons een gereformeerde dominee aan de haak heeft geslagen maakt het wel speciaalquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch ff een reactie hierop, niet alle kerkgenootschappen stellen de regels zo zwart/wit op als jij hier schrijft, dus om iedereen over 1 kam te scheren.
Maar goed ik zou helaas niet ontkennen dat veel kerken humaner mogen zijn.
Daar ga je toch niet heen? Ik zou er niet gezien willen worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
In dat kader vind ik het wel erg grappig dat, als het goed is, volgend jaar het eerste homo-huwelijk gesloten gaat worden binnen onze vriendenkring. Op zich niet zo raar, maar het feit dat die vriend van ons een gereformeerde dominee aan de haak heeft geslagen maakt het wel speciaal
Speciaal en helemaal goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:43 schreef Againzender het volgende:
In dat kader vind ik het wel erg grappig dat, als het goed is, volgend jaar het eerste homo-huwelijk gesloten gaat worden binnen onze vriendenkring. Op zich niet zo raar, maar het feit dat die vriend van ons een gereformeerde dominee aan de haak heeft geslagen maakt het wel speciaal
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet heen? Ik zou er niet gezien willen worden.![]()
Je bent moderner dan ik in ieder geval, heb nog nooit een homohuwelijk meegemaakt.
Ik ben dus wel bij een homohuwelijk geweest, wou je zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat had ik wel verwacht van jou.. .ach je bent bij Bluezz en Golfer geweest
Niet met deze man, ik vraag hem iedere dag maar hij doet steeds een weigering springen.quote:Ga jij nog trouwen SCH ?
Weesp is wel een aardig stadje, geen moer te doen maar wel gezelligquote:
Stel je voor dat hij een paard is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat is 'hij doet een weigering springen' ?
Wij doen niet voor elkaar onderquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij bent toch de hengst van het stel
Allebei een nachtmerrie....quote:
Het is wel een vriend van mij, dus ik ga gewoon naar dat huwelijk, wordt vast gezelligquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet heen? Ik zou er niet gezien willen worden.![]()
Mr. Ed.quote:
Goed nieuws.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
Zijn computer is nu helemaal naar de kloten, kan wel eens lang gaan duren.
Jullie ook gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |