het blijft heer heerlijk heetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
Regent het bij jullie al? hier niet, maar ik voel het binnen een uur wel 10 graden afkoelen.
Eddie Zoeie schuilde bij bouwvakkers in Staphorst.quote:
Eddie krijgt dan daar levenslangquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eddie Zoeie schuilde bij bouwvakkers in Staphorst.
'GVD wat een kut weer.'
'Let op je woorden.' Zei één van de bouwvakkers.
Eddie : 'Jeetje wat een naar weer.'
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hele helft om weer wat vrolijker te worden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Oh prima, ik volg het helemaal niet eigenlijk.
Doe maar niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Oh prima, ik volg het helemaal niet eigenlijk.
Ja de beker winnen is schandalig. En dan ook nog europees voetbal halenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
Laat het maar lekker oplopen, des te eerder wordt er ingegrepen.
Dit is echt van dat papegaaiengelul. Heerenveen speelde vorig seizoen dramatisch vergeleken met de jaren daarvoor, maar in Nederland kan je dan nog steeds 5e worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de beker winnen is schandalig. En dan ook nog europees voetbal halen
Daar hoorde ik je vorig seizoen niet over. Herinner me alleen maar juichberichten van je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is echt van dat papegaaiengelul. Heerenveen speelde vorig seizoen dramatisch vergeleken met de jaren daarvoor, maar in Nederland kan je dan nog steeds 5e worden.
Dan heb je echt niet op;gelet. Ik werd in het Heerenveentopic het hele seizoen verguisd omdat ik er bij bleef dat Sollied weg moest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hoorde ik je vorig seizoen niet over. Herinner me alleen maar juichberichten van je.
Yep, na de winterstop ging het beter maar het spel is nooit echt goed geworden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef rubbereend het volgende:
Was vorig jaar de start van Heerenveen niet ook heel dramatisch en dat trok een beetje bij gedurende het seizoen?
Ja goed geprogrammeerd van de TROSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |