niet teveel vragen van hem natuurlijk !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Want tong heeft 12000 topics geopend, maar nog nooit een nieuwe Hools.
Moet jij niet naar Nijmegen?quote:
Yuri Rose ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef SCH het volgende:
Nog maar niet aan de rose
Jij bent hier de blauwe..... Verzin het zelf maarquote:
Grulez zegt altijd: 'in before the central'.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef rubbereend het volgende:
moet deze sticky?
Heeft nog te maken met de politiebezetting van de vierdaagse.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:55 schreef golfer het volgende:
Wat een rare tijd voor een voetbalwedstrijd. 6 uur op vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grulez zegt altijd: 'in before the central'.
En nu in het Nederlands?quote:
Of zoiets.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - Mink, echt een held. Wat een kutdag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Weer een rocklegende minder.
Willy DeVille is dood.
Is ie na jarenlang drugsgebruik eindelijk eens clean, gaat ie dood aan (alvkleesklier)kanker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - Mink, echt een held. Wat een kutdag.
2 van mijn helden op 1 dag doodquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie na jarenlang drugsgebruik eindelijk eens clean, gaat ie dood aan (alvkleesklier)kanker.
Zou Gerard ook stiekem jarenlang aan de drugs of alcohol verslaafd zijn geweest? Of gaat dan je ideaalbeeld van de nette NCRV-presentator naar de knoppen?quote:
Nee dat was ie niet maar het was wel een rare en eigenzinnige man en hij was de afgelopen jaren nogal in de war. Met zijn zoon wil ik best een beschuitje etenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou Gerard ook stiekem jarenlang aan de drugs of alcohol verslaafd zijn geweest? Of gaat dan je ideaalbeeld van de nette NCRV-presentator naar de knoppen?
sticky it isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij bent hier de blauwe..... Verzin het zelf maar
Mag de VBL SC dan ook sticky.quote:
quote:
dat moet een mod in die SC dan maar doen, ik ben van de Hools.quote:
Moet jij weten, zelfs tong is tegenwoordig van de SCquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet een mod in die SC dan maar doen, ik ben van de Hools.
ik vind het maar een kliekjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet jij weten, zelfs tong is tegenwoordig van de SC
Het huidige topic heeft 27 posts en meer dan 5000 viewsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:34 schreef SCH het volgende:
Bestaat de sc nog?
F5 TOPICquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het huidige topic heeft 27 posts en meer dan 5000 views
[VBL SC #128] Bier Hoeren Kermis!
Shit zie het nu pasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Weer een rocklegende minder.
Willy DeVille is dood.
Heel af en toe hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet jij weten, zelfs tong is tegenwoordig van de SC
Ik reageerde ook vanwegen de TT.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het huidige topic heeft 27 posts en meer dan 5000 views
[VBL SC #128] Bier Hoeren Kermis!
Ik was een half uur aan het zoekenquote:
Grutjes..?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
Tong's VBL Dilemma topic # 5
Mijn PC sluit zich zelf af en start dan opnieuw op.
Was ik bezig met dit dilemma topic. Had er al achtien sloot ie zichzelf weer.
Je begrijpt wel welke vloek ik uitriep
zat meer aan "verdikkeme" te denken !quote:
Verdimme.quote:
Hij heeft nog een hele helft om weer wat vrolijker te worden.quote:
Haha ja idd.. ik was ook al aan het zoekenquote:
is ook zo !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hele helft om weer wat vrolijker te worden.
het blijft heer heerlijk heetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef SCH het volgende:
Regent het bij jullie al? hier niet, maar ik voel het binnen een uur wel 10 graden afkoelen.
Eddie Zoeie schuilde bij bouwvakkers in Staphorst.quote:
Eddie krijgt dan daar levenslangquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eddie Zoeie schuilde bij bouwvakkers in Staphorst.
'GVD wat een kut weer.'
'Let op je woorden.' Zei één van de bouwvakkers.
Eddie : 'Jeetje wat een naar weer.'
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hele helft om weer wat vrolijker te worden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Oh prima, ik volg het helemaal niet eigenlijk.
Doe maar niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
Oh prima, ik volg het helemaal niet eigenlijk.
Ja de beker winnen is schandalig. En dan ook nog europees voetbal halenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
Laat het maar lekker oplopen, des te eerder wordt er ingegrepen.
Dit is echt van dat papegaaiengelul. Heerenveen speelde vorig seizoen dramatisch vergeleken met de jaren daarvoor, maar in Nederland kan je dan nog steeds 5e worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de beker winnen is schandalig. En dan ook nog europees voetbal halen
Daar hoorde ik je vorig seizoen niet over. Herinner me alleen maar juichberichten van je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is echt van dat papegaaiengelul. Heerenveen speelde vorig seizoen dramatisch vergeleken met de jaren daarvoor, maar in Nederland kan je dan nog steeds 5e worden.
Dan heb je echt niet op;gelet. Ik werd in het Heerenveentopic het hele seizoen verguisd omdat ik er bij bleef dat Sollied weg moest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hoorde ik je vorig seizoen niet over. Herinner me alleen maar juichberichten van je.
Yep, na de winterstop ging het beter maar het spel is nooit echt goed geworden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:09 schreef rubbereend het volgende:
Was vorig jaar de start van Heerenveen niet ook heel dramatisch en dat trok een beetje bij gedurende het seizoen?
Ja goed geprogrammeerd van de TROSquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben teksten van de omroep aan het redigeren, stond er net: het wordt georganiseerd voor leden en andere geinterneerden.
Yeah Boris, je wordt nog beroemdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:18 schreef borisz het volgende:
Zo krijg je een tweet van Lance Armstrong en zo haal je het acht uur journaal.
[ afbeelding ]
Gister werd gemeld dat twitter een paar uur down was ivm met een DoSaanval. En de NOS meldde het ook in het acht uur journaal en kwam deze tweet van mij in beeld.
Ben ik blij dat ik het via de posthistory van TOng gedaan hebquote:
quote:
Het stond niet waar het altijd staat!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe kan dat nou? Gewoon ff de zoekfunctie gebruiken
hij staat toch in VBL?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het stond niet waar het altijd staat!
Hoi SCH, leuke start van het weekend?.
Hm, daar heb je een punt.quote:
Hey, het zegt iets tegen me. Hoe is het met het huiswerk lieverd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het stond niet waar het altijd staat!
Hoi SCH, leuke start van het weekend?.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef golfer het volgende:
Trusteh Tong. Je taak zit er voor vandaag weer op?
deel 1900 zal sticky/gesloten wordenquote:
Zodat alleen maar jij en Ray er in kunnen posten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deel 1900 zal sticky/gesloten worden
Nou, lekker zo'n einde. Weet je nog niet wie het gedaan heeftquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Na de docu over Sally Mann nu nog even de Franse nachtfilm bekijken.
Ik wil helemaal nog niet naar bedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:15 schreef Bjoro het volgende:
zal jullie ff in slaap (laten) zingen !
ook niet met Eva ?quote:
Ik SCHrok alquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:22 schreef Bos81 het volgende:
WEL met Eva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |