niet teveel vragen van hem natuurlijk !quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Want tong heeft 12000 topics geopend, maar nog nooit een nieuwe Hools.
Moet jij niet naar Nijmegen?quote:
Yuri Rose ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef SCH het volgende:
Nog maar niet aan de rose
Jij bent hier de blauwe..... Verzin het zelf maarquote:
Grulez zegt altijd: 'in before the central'.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef rubbereend het volgende:
moet deze sticky?
Heeft nog te maken met de politiebezetting van de vierdaagse.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:55 schreef golfer het volgende:
Wat een rare tijd voor een voetbalwedstrijd. 6 uur op vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Grulez zegt altijd: 'in before the central'.
En nu in het Nederlands?quote:
Of zoiets.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - Mink, echt een held. Wat een kutdag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
Weer een rocklegende minder.
Willy DeVille is dood.
Is ie na jarenlang drugsgebruik eindelijk eens clean, gaat ie dood aan (alvkleesklier)kanker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - Mink, echt een held. Wat een kutdag.
2 van mijn helden op 1 dag doodquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie na jarenlang drugsgebruik eindelijk eens clean, gaat ie dood aan (alvkleesklier)kanker.
Zou Gerard ook stiekem jarenlang aan de drugs of alcohol verslaafd zijn geweest? Of gaat dan je ideaalbeeld van de nette NCRV-presentator naar de knoppen?quote:
Nee dat was ie niet maar het was wel een rare en eigenzinnige man en hij was de afgelopen jaren nogal in de war. Met zijn zoon wil ik best een beschuitje etenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou Gerard ook stiekem jarenlang aan de drugs of alcohol verslaafd zijn geweest? Of gaat dan je ideaalbeeld van de nette NCRV-presentator naar de knoppen?
sticky it isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij bent hier de blauwe..... Verzin het zelf maar
Mag de VBL SC dan ook sticky.quote:
quote:
dat moet een mod in die SC dan maar doen, ik ben van de Hools.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |