Het kan nog ergerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef Grulez het volgende:
Jeetje wat zo'n tt met het aantal views doet
whehehequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef Grulez het volgende:
Jeetje wat zo'n tt met het aantal views doet
Wie als eerste Robinhoo weet te herkennen, krijgt een biertje van me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef denthemen het volgende:
http://www.zie.nl/videos/vechtpartij-bergen-aan-zee/m1dz2wbf9j1i
Die zit toch in Montagne á Mer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Wie als eerste Robinhoo weet te herkennen, krijgt een biertje van me.
Wie zegt dat dat filmpje niet 2 weken terug geschoten isquote:
quote:Kwart studentes draagt geen slipje
Nederlandse studentes gaan steeds bloter de klas in. Een kwart van de meisjes trekt geen slipje aan als ze een rok dragen, zo blijkt uit een poll van Studenten.nl.
De studentes hebben verschillende redenen voor het thuislaten van hun ondergoed. "Als alles in de was zit, is het wel makkelijk", aldus één van de stoute meisjes. Een ander zegt: "Mooie lingerie is erg duur. Als ik geen geld heb voor een spannend setje, draag ik liever niets."
Eén studente neemt geen blad voor de mond en komt openlijk voor haar wulpse gevoelens uit: "Niet dragen van ondergoed geeft zo'n heerlijk spannend gevoel. De dag wordt er leuker van."
Het niet dragen van ondergoed is een trend die is overgewaaid vanuit Amerika. Sterren als Britney Spears en Paris Hilton worden regelmatig zonder slipje gespot. De trend is vergelijkbaar met die rond het naveltruitje.
Toch maar een keer een spiegeltje meenemen naar college dan.quote:
Nog één?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Toch maar een keer een spiegeltje meenemen naar college dan.
Ja, die voor mijn mascara valt te veel op.quote:
quote:SK Slavia Praha (CZE) v FK Crvena Zvezda (SRB)
S.S. Lazio (ITA) v IF Elfsborg (SWE)
AFC Ajax (NED) v ¦K Slovan Bratislava (SVK)
met dat zand gooienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef denthemen het volgende:
http://www.zie.nl/videos/vechtpartij-bergen-aan-zee/m1dz2wbf9j1i
quote:
AFC Ajax #1383quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En Aanvoerder, is Slovan Bratislava Oostblok genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |