abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:46:15 #1
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71643969

I.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De Schaar de dapp're Meersche helden
Onze vreugd' en trotsch bezit
Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!

II.
Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
't Roemrijk Ajax uit de Meer !

(Refrein)

III.
De goede clubgeest zal ons schragen
D' Eendracht maakt ons hecht en sterk
D'Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71644023
quote:
'Ajax moet hopen op successen Real Madrid'

Volgens diverse media zou Ajax zeven miljoen euro ontvangen bij een eventuele transfer van Huntelaar, maar dit is allesbehalve zeker. De prestatiebonus die Ajax in de deal met Real had opgenomen blijft in tact, met enig verschil dat niet Huntelaar maar de overige spelers van Real nu voor de bonussen voetballen. Ajax krijgt zodoende niet direct zeven miljoen euro bij de verkoop van Huntelaar, maar moet hopen dat Kaká en co de nodige successen zullen behalen.

Ajax ontving in de winterstop twintig miljoen euro voor de diensten van de Nederlands international, die zijn handtekening zette onder een meerjarig contract in de Spaanse hoofdstad. De totale waarde van de transfer kon uitkomen op 27 miljoen euro, maar dan zou Huntelaar wel enkele sportieve doelstellingen moeten halen. El Cazador, die pas twintig competitieduels voor Real speelde, komt hier echter niet aan toe.

De spits is na de komst van Karim Benzema overbodig geworden en staat op het punt om naar AC Milan te verkassen. Diverse media suggereerden dat Ajax nu alsnog zeven miljoen euro kon verwachten, maar volgens De Telegraaf is daar niets van waar. De goed geďnformeerde ochtendkrant meldt dat Ajax enkel extra geld verdient wanneer Real in de komende jaren sportieve successen zal boeken. Wat Huntelaar doet bij zijn eventuele nieuwe werkgever maakt voor de prestatiebonus verder niets uit.

De Amsterdammers moeten zodoende hopen dat het sterrenensemble van Manuel Pellegrini snel op elkaar ingespeeld raakt. Florentino Pérez trok deze zomer ruim 200 miljoen euro uit voor sterren als Cristiano Ronaldo (Manchester United), Kaká (AC Milan), Xabi Alonso (Liverpool) en Raul Albiól (Valencia). Bovendien waren ook de overige aanwinsten niet gratis. Real begint het seizoen eind augustus bij Deportivo la Coruńa.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83513

donderdag 6 augustus 2009 @ 09:53:02 #3
53851 BoNi
pi_71644152
quote:
Kaka voetbalt nu voor Ajax -miljoenen

AMSTERDAM - De eventuele transfer van Klaas-Jan Huntelaar van Real Madrid naar AC Milan heeft geen nadelige consequenties voor zijn oude club Ajax. De Amsterdammers bedongen een half jaar geleden een transfersom van 20 miljoen euro vast en 7 miljoen euro variabel, afhankelijk van de resultaten van de Koninklijke.

De prestatiebonussen golden voor 4,5 jaar, waarbij Ajax zwart op wit liet vastleggen dat die periode óók bleef gehandhaafd als Huntelaar eerder zou vertrekken dan de zomer van 2013. Niet de Achterhoeker zelf, maar Kaka, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso en Arbeloa voetballen nu voor de Amsterdamse miljoenen
Het artikel van Telesport.nl
Schitterend!
pi_71644165
quote:
Dat is matig
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:58:30 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71644286
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is matig
Mwoah. Huidige selectie is sterker dan die van afgelopen seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71644303
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mwoah. Huidige selectie is sterker dan die van afgelopen seizoen.
Qua individuen wel, maar ik zie het nog niet zo snel een sterk team worden.
pi_71644307
quote:
Mitchell Donald heeft een zeer hoge pet op van de kwaliteit die de selectie van Ajax herbergt. De 20-jarige Ajacied is daarom vol vertrouwen voor het eerste thuisduel van zaterdag tegen RKC Waalwijk. ,,We gaan winnen’’, klinkt de verrassing van de voorbereiding overtuigd.
,,Natuurlijk gaan we winnen. Als je ziet wie we allemaal in ons team hebben. Daarnaast hebben we er nog wat ervaren versterkingen bij. Ik weet dan ook zeker dat we dit seizoen ver gaan komen.’’

Of Donald tegen RKC vanaf de eerste minuut speelt, is de vraag. Toch zal een eventuele entree in de ArenA niet zijn Eredivisiedebuut voor eigen publiek zijn. ,,Ik heb twee seizoenen geleden tegen onder meer Vitesse in de ArenA gespeeld. Ik droom ervan ooit basisspeler te worden en zal er hard aan blijven werken. Het is aan mij te laten zien dat de trainers niet om me heen kunnen.’’

Mogelijk treft Donald zaterdag een oude bekende: RKC‘er Hans Mulder. ,,Die zat bij mij in de klas op het ROC’’, vertelt de middenvelder. ,,Hij was altijd een goede voetballer en een grappenmaker, echt een leuke gozer.’’ Hoe het tegenwoordig is gesteld met de voetbalcapaciteiten van zijn oude klasgenoot weet Donald niet. ,,Ik heb hem nooit een officiële wedstrijd zien spelen, maar op school was hij wel technisch.’’ Verder kent hij ook nieuwbakken RKC’er Derk Boerrigter nog. ,,Hem heb ik meegemaakt bij het tweede elftal van Ajax. Hij is een echte buitenspeler.’’

Dat Donald zich momenteel zo stormachtig ontwikkelt, is opmerkelijk. Precies een jaar geleden zat de middenvelder in zak en as toen hij tijdens het Amsterdam Tournament een zware knieblessure opliep, hetgeen hem een heel seizoen van zijn loopbaan kostte. Maar een relatief korte periode weer helemaal fit, maakt hij zich op voor zijn eerste volledige seizoen bij de A-selectie. Trainer Martin Jol heeft in elk geval het volste vertrouwen in hem, getuige de loftrompet die hij enkele keren over zijn pupil stak.

,,Het voelt heel fijn als een trainer vertrouwen geeft en dat naar buiten brengt’’, reageert Donald op de lofuitingen aan zijn adres. ,,Het zegt toch iets over de trainer en over mij. Ik heb meerdere trainers meegemaakt en ook bij deze trainer voelt het heel goed. Hij geeft iedereen vertrouwen en legt met iedereen contact. Hij is streng en direct als het moet, maar altijd op een menselijke manier. Het belangrijkste is echter dat ik weer gewoon kan voetballen.’’

Mocht Jol tegen zijn voormalige club verlegen zitten om een breekijzer, kan hij altijd een beroep doen op zijn talentvolle defensieve middenvelder. ,,Ik ben van nature een spits’’, aldus Donald. ,,Ik heb tot de C’tjes op die positie gespeeld. Daarna ben ik achter de spitsen beland. Vervolgens werd ik rechtshalf en sinds kort speel ik als verdedigende middenvelder. Ik voel me daar fijn, ook omdat ik vertrouwen krijg van de trainer. Daar groei je door.’’
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:07:28 #8
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_71644510
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het artikel van Telesport.nl
heeft Blind bij de verkoop van Huntelaar niet gezegd dat die prestaties redelijk makkelijk te halen zijn voor Real Madrid?
The only limit is your own imagination
pi_71644518
Krijgen we na een half jaar niks dan?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:17:15 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71644767
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:07 schreef de_huig het volgende:

[..]

heeft Blind bij de verkoop van Huntelaar niet gezegd dat die prestaties redelijk makkelijk te halen zijn voor Real Madrid?
Real heeft afgelopen seizoen toch niets gewonnen? Neem aan dat de voorwaarde niet `top 5 in de competitie` oid is...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71644818
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Real heeft afgelopen seizoen toch niets gewonnen? Neem aan dat de voorwaarde niet `top 5 in de competitie` oid is...
BIj redelijk haalbaar voor Madrid denk ik zelf aan groepsfase CL bereiken ed.
:')
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:19:38 #12
53851 BoNi
pi_71644827
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Daarnaast is het voor de geloofwaardigheid van Blind ook niet echt best als hij gaat zeggen dat de opgenomen doelstellingen compleet onrealistisch zijn.
Schitterend!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:20:23 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71644843
Ach, win-win situatie. Als Real kampioen wordt krijgen we lekker veel pieken, als ze met deze miljardenselectie geen kampioen worden is het daar weer hommeles en gaat die tyfusclub hopelijk eindelijk eens failliet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71644870
Partizan overigens uitgeschakeld voor de CL, ik ben benieuwd of dat nog gevolgen heeft voor de komst van 'onze verlosser' Obradovic
pi_71644884
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ach, win-win situatie. Als Real kampioen wordt krijgen we lekker veel pieken, als ze met deze miljardenselectie geen kampioen worden is het daar weer hommeles en gaat die tyfusclub hopelijk eindelijk eens failliet.
Juaah, maar liever dat we gewoon onze centen kregen en zij slechte resultaten behalen.
pi_71644999
* Aanvoerder hoopt op een gunstige loting morgen!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:34:31 #17
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_71645211
heb even gezocht hoe het precies zat..en ik vond dit:
quote:
De transfersom voor Huntelaar bestaat uit 20 miljoen euro en een variabel bedrag van 7 miljoen euro. "Dit laatste bedrag krijgen we als Real Madrid de komende jaren redelijk presteert. Ze hoeven echt niet ieder jaar kampioen te worden en de Champions League te winnen. Ze moeten wel soms Europees overwinteren. Daarom verwacht ik dat we ook die 7 miljoen euro uiteindelijk ontvangen", verklaart Henri van der Aat

Ajax verdient nog meer aan de transfer van Huntelaar als Real Madrid de spits in de toekomst voor meer dan 20 miljoen euro aan een andere club verkoopt. "In dat geval hebben we ook nog een percentage bedongen", aldus Van der Aat.
bron: nu.nl 3-12-08
The only limit is your own imagination
pi_71645272
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef de_huig het volgende:
heb even gezocht hoe het precies zat..en ik vond dit:
[..]

bron: nu.nl 3-12-08
Ze verkopen hem voor 15 miljoen toch? Dat is dan wel jammer.
pi_71645701
Waar blijven de aankopen?!

donderdag 6 augustus 2009 @ 11:08:24 #20
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71646088
Hup Kaka dan maar
Jawel, je keek.
pi_71646167
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef jna het volgende:
Hup Kaka dan maar
Haha ja, zit nu met een dilemma Aan de ene kant gun ik die club helemaal niets maar aan de andere kant wil ik toch wel dat Ajax die 7 miljoen krijgt.
pi_71646181
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef jna het volgende:
Hup Kaka dan maar
Moeten we Real nog gaan supporteren ook dit seizoen
pi_71646255
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71646361
quote:

[..]

Mijn support koop je niet met geld.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71646403
quote:

[..]

Zover ga ik dus niet.

Stik dan maar lekker in die 7 miljoen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:27:08 #26
51286 w00h00
Digital man!
pi_71646632
Nog meer mensen die zaterdag gaan?

415 ftw.
pi_71646657
Ik betaal niet voor niets het achterlijke bedrag van 258 EUR. Tuurlijk ga ik.
pi_71646785
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef w00h00 het volgende:

415 ftw.
418 hier.
pi_71646821
Present in 427
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:34:45 #30
53851 BoNi
pi_71646874
Altijd weer benieuwd wie er dit seizoen weer op het vak zitten.
Ieder jaar hoop ik weer vurig dat een aantal mensen om wat voor reden dan ook besloten heeft om hun seizoenkaart in te leveren.....
Schitterend!
pi_71646948
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef w00h00 het volgende:

415 ftw.
Achterlijke tijd
pi_71647136
Mwoh, lekkere tijd voor het stappen gaan.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:47:44 #33
53851 BoNi
pi_71647254
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Achterlijke tijd
En dat is een reden om niet te gaan?
Ik had ook liever een uurtje of acht/negen gehad, maar voor mij zeker geen reden om niet te gaan..
Schitterend!
pi_71647384
424 auweee
pi_71647831
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik betaal niet voor niets het achterlijke bedrag van 258 EUR. Tuurlijk ga ik.
Eerste thuiswedstrijd is sowieso altijd wel leuk. Laatste jaren vaak genoeg moeten missen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71647858
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Eerste thuiswedstrijd is sowieso altijd wel leuk. Laatste jaren vaak genoeg moeten missen.
Ben er vorig seizoen speciaal voor uit Praag overgekomen.
pi_71647913
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ben er vorig seizoen speciaal voor uit Praag overgekomen.
Hehe.

Ik was er vorig jaar voor de wedstrijd wel ff. Vanwege die 'verplichte' bijeenkomst op 410. Daarna liep ik weer naar buiten. Stewards snapten er niks van. Kan er ook niks aan doen dat ik zo af en toe moet werken als Ajax speelt.

Ben allang blij dat de uitwedstrijden dit seizoen weer precies in de goede weekends vallen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:25:59 #38
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71648261
quote:
Ik zie liever: wij veel pieken, Real geen kampioen en Real failliet!

Afwachten waar de Nederlanders gaan spelen. Er is nog niks definitief.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71648379
Zin in zaterdag
Present in 425 ergens.
Geef mij maar Amsterdam
pi_71648890
Real win de CL en kampioenuh!

Aub zeg dan amar geen 7 miljoen
pi_71649197
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, lekkere tijd voor het stappen gaan.
Precies, in 1 ruk door, helemaal rot!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71649263
Waarschijnlijk 416 zaterdag
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_71649322
Ik ook 416 zaterdag . Snap die kritiek op de tijd niet, prima tijd. 's Middags lekker de stad in en daarna ook, ik zie het probleem niet?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71649849
Zaterdag ff proberen kaartje te krijgen voor PSV volgende week. Zit alleen ff met mn werk, is de verwachting dat het 10:05 al uitverkocht gaat?
Geef mij maar Amsterdam
pi_71649946
Hoe korter na 10.00 uur je het probeert, hoe groter de kans.
Klokslag 10.00 uur is dus het beste.

Al spelen vakantie en de hoge prijs (vier tientjes) misschien in je voordeel.
pi_71650237
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe korter na 10.00 uur je het probeert, hoe groter de kans.
Klokslag 10.00 uur is dus het beste.

Al spelen vakantie en de hoge prijs (vier tientjes) misschien in je voordeel.
Zal te spannend worden dan. In ieder geval moet een maat dat maar even regelen dus, ik ga dat niet halen.

Werkt online bestellen altijd goed etc? Of zijn er te veel storingen en kan ik hem beter langs de ticketbox sturen?
Geef mij maar Amsterdam
pi_71650927
Beter langs de ticketbox. Heb ik meer kans.
pi_71651258
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Beter langs de ticketbox. Heb ik meer kans.
Ik lees net pas dat FC Sheriff Slavia heeft uitgeschakeld? .
In Southern Sun
pi_71651286
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik lees net pas dat FC Sheriff Slavia heeft uitgeschakeld? .
offtopic!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:19:45 #50
131729 jna
pi_71651433
Gaat er nog wat gebeuren voor Bobby tijdens de eerste thuiswedstrijd?
Jawel, je keek.
pi_71651474
Vast wel.
pi_71651484
Sommige sites doen net alsof die 7 miljoen prestatiebonus zo opmerkelijk is. 27 miljoen is een normale prijs voor een spits als Huntelaar; volgens mij had hij nog een tweejarig contract.
pi_71651981
Zijn er tegenwoordig geen samenvattingen meer van de wedstrijden op Ajax tv?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:41:01 #54
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_71652064
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Misschien hebben ze de rechten niet
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_71652069
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:14 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

offtopic!
Ik heb sinds Slavia-Ajax wel een zwak voor Slavia. Volg de club een beetje enzo. Spijtig dat ze eruit liggen.
pi_71652106
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik heb sinds Slavia-Ajax wel een zwak voor Slavia. Volg de club een beetje enzo. Spijtig dat ze eruit liggen.
In de EL kunnen ze nog wat NL'se ploegen loten. Kan ik ook een wedstrijdje van ze in NL meepikken.
pi_71652332
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef StarGazer het volgende:

pi_71652381
quote:
Misschien moet Ajax hun eigen site dan maar eens gaan bijwerken
Porcupine Tee - Normal
pi_71652533
Ook maar ff gekeken. Had het nog niet gezien.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:04:51 #60
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71654198
Filmpjes van Ajaxtv zien er een stuk beter uit, of ligt dat aan mij?
Worden ze nu al gemaakt door Endemol?
pi_71654266

[ Bericht 100% gewijzigd door Itisbanging op 06-08-2009 16:08:22 (foutje) ]
Crookers ruined my life!
pi_71654467
423 hiero! Heb er weer zin in!
pi_71656432
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef NoizEkick het volgende:
Filmpjes van Ajaxtv zien er een stuk beter uit, of ligt dat aan mij?
Worden ze nu al gemaakt door Endemol?
Volgens mij wel. Ik zag gisteren Ajax TV op Eredivisie Live en die werden al wel door Endemol geproduceerd.
pi_71656504
quote:
De speeldata's voor het tweekamp zijn op 20 en 27 augustus. Wanneer Ajax doorgaat naar de volgende ronde komen ze in een groepsfase terecht. De groepsfase heeft een andere opzet gekregen vergeleken met vorig jaar. De 48 clubs in de groepsfase spelen in 12 groepen van 4 clubs. Zij spelen tegen elke club uit de groep een thuis- en een uitwedstrijd. De nrs. 1 en 2 van de groepen plaatsen zich voor de tweede ronde (knock-outfase).
CL systeem dus
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71657364
Jammer, vond het oude systeem prima.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71657497
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:08 schreef MaxC het volgende:
Jammer, vond het oude systeem prima.
Zat geen spanning in eigenlijk. Je hoefde maar 2 wedstrijden te winnen en je was eigenlijk al zeker door omdat 3/5 door gingen. Nu moet je als club vol aan de bak en je speelt 3x thuis ipv 2x. Meer inkomen uit kaarten, meer wedstrijden, meer spanning. Vind het geen verkeerde opzet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71658176
Ik vond die vorig opzet echt afschuwelijk. Uit en thuis is veel leuker dan of uit of thuis.
pi_71659132
Inderdaad. Dit is veel mooier. Vorige systeem was echt ruk. Hier krijg je veel meer het echte Europese voetbalgevoel van.

Denk trouwens dat wij psv op een prima dag gaan treffen. Twente gaat ze ook niet goed af komende zondag, mark my words. Als wij net zo zakelijk kunnen spelen als afgelopen zondag gaan we daar winnen .
pi_71659155
PSV is echt slecht bezig weer tegen Cherno More. Wat een zaadteam hebben ze.
pi_71661739
Is er al bekend wie we kunnen loten?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71661764
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef GieJay het volgende:
Is er al bekend wie we kunnen loten?
Voor de zoveelste keer, nee. Er zijn zo'n 50 ploegen die we kunnen treffen.
pi_71661805
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Mooi toch.
pi_71661947
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ergens te zien? Op Eredivisie Live is NAC
pi_71661949
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer, nee. Er zijn zo'n 50 ploegen die we kunnen treffen.
Dat wordt spannend, zitten wel een paar tussen die je niet wil loten denk ik.. ploegen die redelijk goed zijn maar niet vaak in Europa spelen en daarom niet geplaatst zoals:

Genoa
Red Star Belgrado
Hearts
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
Dinamo Moscow
Rapid Wien
pi_71661956
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Devz het volgende:

[..]

Is al afgelopen, 1-0 gewonnen hebben ze.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:44:23 #76
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71661976
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Devz het volgende:

[..]

Het is al afgelopen (wedstrijd was om 1800), het is 0-1 geworden.
pi_71661978
quote:
Er zit nu commentaar bij
pi_71662280
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat wordt spannend, zitten wel een paar tussen die je niet wil loten denk ik.. ploegen die redelijk goed zijn maar niet vaak in Europa spelen en daarom niet geplaatst zoals:

Genoa
Red Star Belgrado
Hearts
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
Dinamo Moscow
Rapid Wien
Hearts lijkt me mooi, die zullen veel man meenemen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71662557
Crvena Zvezda staat alweer achter tegen Dynamo Tbilisi. Die gaan het denk ik niet halen hoor. Je zal het moeten doen met Partizan.

edit: 1-1, maar ze moeten nog 3 keer scoren nu.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:45:35 #80
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71663703
quote:
Ze zouden niet eens een licentie moeten krijgen.
Life is what you make it.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:11:55 #81
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71664562
Zo, ruim 3 weken op vakantie geweest en Ajax alleen via telefoon/NOS mobiel gevolgd. heb wel wat terug proberen te lezen, maar het is ondoenlijk. Ben dus wel even benieuwd hoe de stemming is hier? ik krijg het gevoel dat Jol in ieder geval wat zakelijker voetbalt als ik de verslagen zo las??
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71664627
Zakelijker voetbalt? Nouja hij heeft wel meer oog voor tactiek, Rommedahl ipv Aissati is goed uitgepakt ja. Voor de rest was Groningen gewoon zwak, dus test zal komen tegen PSV. RKC zullen de mooiweervoetballers wel weinig motivatie voor kunnen opbrengen, 1-0 of 2-0 max.

Geen jubelstemming hier iig.
pi_71664955
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef De_kromme het volgende:
Zakelijker voetbalt? Nouja hij heeft wel meer oog voor tactiek, Rommedahl ipv Aissati is goed uitgepakt ja. Voor de rest was Groningen gewoon zwak, dus test zal komen tegen PSV. RKC zullen de mooiweervoetballers wel weinig motivatie voor kunnen opbrengen, 1-0 of 2-0 max.

Geen jubelstemming hier iig.
Als we maar winnen.. en het liefst geen tegengoal. Natuurlijk ben ik blijer met 6-0 maar volgens mij is Jol niet zo van de grote uitslagen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:38:25 #84
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71665471
Rommedahl vond ik wel op zijn minst opvallend trouwens, die had ik echt niet in de basis verwacht.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71665794
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Crvena Zvezda staat alweer achter tegen Dynamo Tbilisi. Die gaan het denk ik niet halen hoor. Je zal het moeten doen met Partizan.

edit: 1-1, maar ze moeten nog 3 keer scoren nu.
I stand corrected. Ze maken een 2-1 achterstand goed met 5-2 in de 88e minuut. Reisje naar Belgrado lijkt me ook wel wat.
pi_71666118
Nog geen nieuwe geruchten voor aankopen ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71666594
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Reisje naar Belgrado lijkt me ook wel wat.
Marakana. Aan dat stadion heeft Ajax mooie herinneringen.
pi_71666928
Vrijdag eurosport:

12:01
UEFA Champions League - Loting (32min)

13:23
Europa League - Loting (37min)
pi_71667176
Ik zit dan op m'n werk. Maatje van Slavia zou de loting ff door smssen.
pi_71667868
quote:
Kan nog steeds niet geloven dat Rommedahl het zo goed deed
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71669551
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Nashje het volgende:
Vrijdag eurosport:

12:01
UEFA Champions League - Loting (32min)

13:23
Europa League - Loting (37min)
Spannend

Altijd leuk die reacties van andere trainers, of hun gezichten na de loting
pi_71672470
Het nieuwe poulesysteem spreekt me juist wel aan, het is allemaal wat eerlijker door de uit- en thuiswedstrijden tegen dezelfde clubs. Hopelijk wordt het net zo'n goed europacup seizoen als vorig jaar.
pi_71672564
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:05 schreef Wooldoor het volgende:
Het nieuwe poulesysteem spreekt me juist wel aan, het is allemaal wat eerlijker door de uit- en thuiswedstrijden tegen dezelfde clubs. Hopelijk wordt het net zo'n goed europacup seizoen als vorig jaar.
Ajax heeft een mooie selectie om toch wel de kwartfinale te halen
pi_71672582
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:18 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Ajax heeft een mooie selectie om toch wel de kwartfinale te halen
Dat hebben we elk jaar.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:36:16 #95
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71672733
Heb er zin aan morgen
pi_71673185
Is de loting al geclusterd? Meestal houd je toch iets van vijf clubs ofzo over om tegen te loten?
pi_71673611
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!!

Ik heb zin in een ouderwetse zevenklappert morgen!

Gisteren ff een stukkie Ajax tv gekeken, interview en beelden van Bergkamp tijdens zijn Ajax periode, wat zou ik graag nog zo´n speler in het roodwit zien
pi_71673691
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef navigator het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!!

Ik heb zin in een ouderwetse zevenklappert morgen!

Gisteren ff een stukkie Ajax tv gekeken, interview en beelden van Bergkamp tijdens zijn Ajax periode, wat zou ik graag nog zo´n speler in het roodwit zien
1-0 of 2-0 is ook goed hoor. Als er maar 3 punten binnen komen en het spel een stijgende lijn vertoont.
pi_71673862
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

1-0 of 2-0 is ook goed hoor. Als er maar 3 punten binnen komen en het spel een stijgende lijn vertoont.
Could not agree more!
Het liefst gewoon winnen zonder een tegendoelpunt.
pi_71673943
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:10 schreef kevin6188 het volgende:
Is de loting al geclusterd? Meestal houd je toch iets van vijf clubs ofzo over om tegen te loten?
Een behoorlijke cluster

Lech Poznan
Genoa
Slovan Liberec
Red Star Belgrade
Hearts FC
Brřndby IF
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
En Avant Guingamp
FC Vaslui
PAOK Thessaloniki
Amkar Perm
Dinamo Moscow
MSK Zilina
Tromsř IL
Rapid Wien
Vorskla Poltava
FC Sion
NAC Breda
BATE Borisov
Nacional Funchal
IF Elfsborg
Sivasspor
Racing Genk
FK Teplice
Sigma Olomouc
Stabćk IF
Sturm Graz
Bnei Yehuda
MFK Kosice
Slovan Bratislava
St. Patrick's Ath
NK Maribor
FK Sarajevo
Garabag Agdam
FK Baku
Levadia Tallinn
FK Aktobe
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:49:56 #101
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_71673966
Eindelijk weer eens naar een wedstrijd zonder dat je ballen er vanaf vriezen... Heb er zin aan!!!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:15:47 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71674567
Kiest u maar.

Brřndby IF (DEN)
Tromsř IL (NOR)
Sivasspor (TUR)
ŚK Slovan Bratislava (SVK)
FK Sarajevo (BIH)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71674687
Mooie compilatie over Sulejmani:

Ik heb het vorige seizoen vertrouwen gehouden dat het goed zou komen dit seizoen met Sulejmani en ik ben er van overtuigd dat dit zijn seizoen gaat worden. Het begin is niet verkeerd. Was weg tijdens het AT, hoe speelde hij daar?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dvm86 op 07-08-2009 10:25:52 ]
pi_71674714
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:15 schreef borisz het volgende:
Kiest u maar.

Brřndby IF (DEN)
Tromsř IL (NOR)
Sivasspor (TUR)
FK Sarajevo (BIH)
Brřndby IF
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_71674757
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Brřndby IF
pi_71674885
Brondby of Tromso
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:35:41 #107
30220 Barca
pi_71675078
Sivasspor? En dan maar hopen dat we winnen omdat zij zich misdragen.
pi_71675115
Hopen op die Turken, nog meer reden om van ze te winnen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71675290
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:35 schreef Barca het volgende:
Sivasspor? En dan maar hopen dat we winnen omdat zij zich misdragen.
.

Doe mij Scandinavie maar .
In Southern Sun
pi_71675633
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef denthemen het volgende:
Hopen op die Turken, nog meer reden om van ze te winnen
Makkelijke tegenstanders zeg om door te gaan
pi_71675925
Brřndby IF (DEN)
Tromsř IL (NOR)

de rest is zwaar.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:08:58 #112
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_71675953
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:57 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Makkelijke tegenstanders zeg om door te gaan
FC Kopenhagen, Slavia Praag en Dinamo Zagreb ook zeker?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:14:48 #113
175985 Silaz
drie bier
pi_71676112
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

FC Kopenhagen, Slavia Praag en Dinamo Zagreb ook zeker?
Maargoed, daar hoeven we dan ook niet tegen
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_71676152
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef Silaz het volgende:

[..]

Maargoed, daar hoeven we dan ook niet tegen
maar goed wel lef hebben om tegenstanders makkelijk te noemen, we zouden beter moeten weten....
pi_71676270
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet maar het liefste heb ik een 7klapper

En fuk die hele EL. Kampioenschap is wat mij betreft het enige wat telt dit seizoen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:38:43 #116
131603 Afwazig
Serious business
pi_71676883
Ik kan me ook nog niet echt boeien voor de EL. Misschien als Ajax verder erin komt.
pi_71677110
Beter geen Tromso, das einde wereldkaart zowat...
In Southern Sun
pi_71677161
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Beter geen Tromso, das einde wereldkaart zowat...
Zou kunnen meevallen als hun stadion niet aan de eisen voldoet...
AFC Ajax
pi_71677199
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:46 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Zou kunnen meevallen als hun stadion niet aan de eisen voldoet...
pi_71677418
EL wordt dit jaar erg belangrijk voor Nederland. Wij moeten daarin als land uitzonderlijk goed scoren willen we geen plaatsen verliezen op de ranglijst.
pi_71677468
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:19 schreef navigator het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet maar het liefste heb ik een 7klapper

En fuk die hele EL. Kampioenschap is wat mij betreft het enige wat telt dit seizoen.
Liever niet dan gaan er meteen 6 naast hun schoenen lopen en vliegt de hele media er heen om ze op hun borst te kloppen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:57:56 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71677568
Jol gaat het echt niet pikken hoor als we niet doorgaan en dat weten die spelers ook. Dus dan ga je wel ff 110, 120 of 880 procent als Meneer Jol dat wil.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71678190
GvdWiel geblesseerd? http://mypict.me/show.php?id=ikyA
Of is dat standaard?
pi_71678336
quote:
Just finished training, foot in tha ice, pff its 2 coldd, feel like I'm dyingg damn! Can't feel my foot AYE ! (Juelz).
Ok
pi_71678345
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef Rejected het volgende:
Of is dat standaard?
Waarschijnlijk verstapt
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:24:02 #126
131729 jna
pi_71678374
quote:
Of is dat standaard?
Dat is standaard
Jawel, je keek.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:24:26 #127
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71678379
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok
Echt hč?

Verschrikkelijk irritant.
pi_71678504
Nieuwe method -> conditietrainer Lindeman is de 'veroorzaker' hiervan.

Valt me tegen dat niemand van Ajax tegen de twitters van greg optreedt.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:31:05 #129
131729 jna
pi_71678535
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef El-Salvador het volgende:
Nieuwe method -> conditietrainer Lindeman is de 'veroorzaker' hiervan.

Valt me tegen dat niemand van Ajax tegen de twitters van greg optreedt.
Waarom? Hij heeft er echt wel van geleerd sinds dat gedoe in Barcelona.
Jawel, je keek.
pi_71678598
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef jna het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft er echt wel van geleerd sinds dat gedoe in Barcelona.
En toch is het nog steeds sneu

Is er al een 'pot' ofzo met clubs waarvan Ajax 1 zal tegenkomen of is t een loting met iedereen erin?
pi_71678626
De tweets van Gregory zijn altijd wel grappig om te lezen.
pi_71678644
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Is er al een 'pot' ofzo met clubs waarvan Ajax 1 zal tegenkomen of is t een loting met iedereen erin?
zie een stukje naar boven...
quote:
Brřndby IF (DEN)
Tromsř IL (NOR)
Sivasspor (TUR)
FK Sarajevo (BIH)
pi_71678651
quote:
Of is dat standaard?
Ik vind het verontrustender dat hij ergens op de Atlantische Oceaan zit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:35:55 #134
131729 jna
pi_71678662
quote:

[..]

Lees het topic eens, of in ieder geval deze laatste pagina
Jawel, je keek.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:36:27 #135
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_71678682
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:35 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik vind het verontrustender dat hij ergens op de Atlantische Oceaan zit.
Haha idd
pi_71678723
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok
Als ie gaat schijten zet ie het daar dan ook neer?
pi_71678744
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

zie een stukje naar boven...
[..]
Ah vorige pagina, dankjewel. Weinigzeggende tegenstanders maar in de voorronde mag dat wel Anderlecht heeft Sivasspor uitgeschakeld dus op zich zouden wij dat ook moeten kunnen. En Brondby een aantal jaren geleden toch verslagen? Met een goal van Babel ofzo onder Ten Cate.

Achja, kies maar. Het liefst de zwakste dan. Die Noren ofzo.
pi_71678771
quote:

[..]

Gast
pi_71678783
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee.
pi_71678881
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef Rejected het volgende:

[..]

Gast
Niet iedereen heeft 50 posts op 1 pagina
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:44:14 #141
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71678892
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

"yo peepz, net kluivert uit da selectie gehaald, you know 4 real, peace yo!"
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:45:08 #142
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_71678913
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ah vorige pagina, dankjewel. Weinigzeggende tegenstanders maar in de voorronde mag dat wel Anderlecht heeft Sivasspor uitgeschakeld dus op zich zouden wij dat ook moeten kunnen. En Brondby een aantal jaren geleden toch verslagen? Met een goal van Babel ofzo onder Ten Cate.

Achja, kies maar. Het liefst de zwakste dan. Die Noren ofzo.
Toch heb ik daar een hekel aan. Zo'n 11 mans verdedegingsclub.
Ik zie liever een goede pot voetbal. Het voetbalt voor Suarez enzo toch ook fijner als hij wat ruimte krijgt...
Vraag me af of we de 'zwakste' tegenstander moeten willen...
pi_71678918
Wat een mongool die van der Wiel.
pi_71679028
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:44 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

"yo peepz, net kluivert uit da selectie gehaald, you know 4 real, peace yo!"
!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:45 schreef Vinno het volgende:

[..]

Toch heb ik daar een hekel aan. Zo'n 11 mans verdedegingsclub.
Ik zie liever een goede pot voetbal. Het voetbalt voor Suarez enzo toch ook fijner als hij wat ruimte krijgt...
Vraag me af of we de 'zwakste' tegenstander moeten willen...
We moeten tegen al die clubs eigenlijk gewoon winnen..
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:52:03 #145
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_71679102
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:49 schreef BluesRebel het volgende:
We moeten tegen al die clubs eigenlijk gewoon winnen..
Feit.
pi_71679298
Bruno, grijp je kans!
pi_71679431
Die vd Wiel, wat een pannenkoek
pi_71679488
quote:
Of is dat standaard?
Pfff hoe kansloos
Porcupine Tee - Normal
pi_71679501
Altijd dat gezeik op van der Wiel en dat Silva weer meteen de basis in moet.
Als hij gewoon goed blijft voetballen boeit het mij niks wat hij daarbuiten doet, als het zijn spel maar niet beinvloed.
pi_71679661
quote:
AJAX Miralem Sulejmani verwacht zaterdagavond niet te spelen. De aanvaller van Ajax heeft naar eigen zeggen teveel last van een knieblessure die hij maandag opliep.
Ajax speelt zaterdagavond in eigen stadion tegen RKC Waalwijk.
De vermoedelijke opstelling van Ajax zaterdagavond: Stekelenburg, Van der Wiel Silva, Wielaart , Alderweireld, Vertonghen, Aissati, De Zeeuw, Rommedahl, Emmanuelson, Suarez en Cvitanich.
RTV
pi_71679749
Is Atouba nog niet fit dan?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:18:41 #152
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71679910
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:34 schreef Rejected het volgende:
De tweets van Gregory zijn altijd wel grappig om te lezen.
Wannebe negerttwits voor zijn weedrokende hosselvriendjes
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:22:13 #153
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71680024
Mensen die zich druk maken op de twitter van een speler
Zo lang hij maar goed voetbalt boeit het me daadwerkelijk niet wat hij de wereld in slingert.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:22:59 #154
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_71680050
De jaarlijkse blessureronde is weer begonnen hoor
Geluk dat we RKC treffen, hopen dat ze weer fit zijn voor PSV..
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_71680128
quote:
Just finished training, foot in tha ice, pff its 2 coldd, feel like I'm dyingg damn! Can't feel my foot AYE ! (Juelz)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_71680230
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef finsdefis het volgende:
De jaarlijkse blessureronde is weer begonnen hoor
Geluk dat we RKC treffen, hopen dat ze weer fit zijn voor PSV..
PSV verliest van Twente dit weekend en volgende week zetten we ze al op 7 punten achterstand
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:35:15 #157
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_71680417
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

PSV verliest van Twente dit weekend en volgende week zetten we ze al op 7 punten achterstand
Ga nou niks plannen
Maar dat zou perfect zijn ja. Alleen gewoon wedstrijd per wedstrijd kijken, we hebben al vaak zat onverwachte tegenslagen gehad terwijl we de route naar het kampioenschap al uitgestippeld hadden (bij wijze van spreken).
- Thucydides
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:51:34 #158
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_71681048
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

pi_71681133
Bratislava dus. Moet te doen zijn
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:53:40 #160
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_71681150
Ajax - Slovan Bratislava dus.. voor mij de slechtste keuze
- Thucydides
pi_71681157
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Frankz0rz het volgende:
Wanneer zijn de kaarten te bestellen?
pi_71681192
Spelen we de eerste match uit of thuis?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:55:15 #163
175985 Silaz
drie bier
pi_71681210
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Thuis
pi_71681212
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Frankz0rz het volgende:
Als Ajax het thuis al afmaakt is er niks aan de hand. Gebeurt dat niet, gaat het nog erg lastig worden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:55:38 #165
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71681225
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Thuis.

Word wel weer een lekker reisje eens kijken wat ik kan regelen met studie en werk
pi_71681228
Thuis
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_71681283
Makkie
pi_71681355
Aanvoerder, al geboekt?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71681392
Kat in het bakkie.
pi_71681464
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71681509
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:35 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ga nou niks plannen
Maar dat zou perfect zijn ja. Alleen gewoon wedstrijd per wedstrijd kijken, we hebben al vaak zat onverwachte tegenslagen gehad terwijl we de route naar het kampioenschap al uitgestippeld hadden (bij wijze van spreken).
Precies!
pi_71681550
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71681655
Bratislava, wel gaaf. Kijken of we erheen kunnen
pi_71681702
Zeker gaaf, zit er voor mij alleen niet in denk ik ivm werk. Wacht de hopelijke groepsfase wel af...
In Southern Sun
pi_71681769
Moet te doen zijn.
pi_71681777
quote:

Misschien ook even naar de thuiswedstrijd.. ook al wordt dat geen flikker aan met een kwartvolle ArenA.
pi_71681840
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als Ajax het thuis al afmaakt is er niks aan de hand. Gebeurt dat niet, gaat het nog erg lastig worden.
Als Ajax de thuiswedstrijd niet ruim wint, dan durf ik die uitwedstrijd niet te kijken.
pi_71681845
quote:
Belachelijk dat die gasten niet een jaar of 5-10 eruit geflikkert zijn
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:16:02 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71681871
Morgenavond ben ik er niet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71681904
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:12 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Misschien ook even naar de thuiswedstrijd.. ook al wordt dat geen flikker aan met een kwartvolle ArenA.
Jij bent nog optimistisch
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:16 schreef Houniet het volgende:
Moet je verplicht fokken?
pi_71681922
quote:
Nep Ajaxied

pi_71681988
Sorry jongens, ik ben er morgen ook niet En PSV uit ook al niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:20:31 #183
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71682023
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef Ytereo het volgende:

Moet je verplicht fokken?
Nee, zaterdagavond is het stappen hier.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71682056
Denk dat ik wel even naar de thuiswedstrijd ga. Zal wel weer genoeg te doen zijn met zulke uit supporters
AFC Ajax
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:23:00 #185
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71682114
oostblokcluppie die met zijn 10-en voor doel gaan liggen en hopen op countermogelijkheid in 87ste minuut
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71682165
Thuiswedstrijd zal wel weer door 20 -25.000 man bezocht worden door de belachelijke prijzen voor dit oostblokclubje te zien.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_71682255
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Jij bent nog optimistisch
Vrees ik ook.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Fortitudo het volgende:
oostblokcluppie die met zijn 10-en voor doel gaan liggen en hopen op countermogelijkheid in 87ste minuut
Als Ajax daardoor de mist in gaat is t best kansloos. Tegen zulke clubs moet je t zo snel mogelijk afmaken.

Iemand enig idee wat ongeveer de prijzen zullen zijn? Ze weten toch ook wel dat er geen hond gaat komen als ze dezelfde prijzen als voor Fiorentina, Marseille gaan vragen?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:29:45 #188
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71682305

leuk cluppie en je bent er binnen 8 uur reizen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:30:17 #189
30220 Barca
pi_71682319
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.
Wat is er?
pi_71682416
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Barca het volgende:

[..]

Wat is er?
Niets hoor Barcatje.
In Southern Sun
pi_71682418
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:19 schreef denthemen het volgende:
En Sparta thuis ik ook nog eens niet. Dus ik moet haast wel gaan lappen voor Bratislava
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71682611
Ik ga morgen wel wel zin in.
pi_71682628
PSV - Bnei Yehuda (Tel Aviv, Israel)
NAC - Villarreal
Twente - Qarabag (Azerbeidzjan)
SC Heerenveen - PAOK Saloniki

Redelijk zware pot voor Heerenveen en erg zwaar voor NAC. Verder mag het voor Ajax, PSV en Twente geen probleem zijn om de poules te halen.
pi_71682694
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Nep Ajaxied
...
pi_71682730
Met Ryanair kan je vanaf Brussel (Charleroi) voor 50 euro retour naar Bratislava. Heen 27 aug en terug 29 aug.

Vanaf Weeze (Dusseldorf) op dezelfde data zelfs voor 24 euro.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71682800
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Rhapsody het volgende:
NAC - Villarreal

Redelijk zware pot voor Heerenveen en erg zwaar voor NAC. Verder mag het voor Ajax, PSV en Twente geen probleem zijn om de poules te halen.
Heerenveen moet eigenlijk ook wel overleven. Van NAC zou t een wonder zijn Maar denk dat ze dit wel mooi vinden.. Villareal naar Breda.
pi_71682856
Hele lastige loting voor jullie denk ik. Zijn van die geniepige rotclubjes dit.
pi_71682873
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef Ytereo het volgende:
Makkie
Je zou zo denken van wel he, maar na al de debacels van Ajax de afgelopen jaren in de voorrondes hou ik me mond wel totdat we door zijn.
pi_71682922
quote:
Miralem Sulejmani is weer zo goed als fit. De Serviër had afgelopen week wat last van de buitenkant van zijn knie. ,,Hij traint nu weer gewoon mee”, zei Jol over zijn aanvaller. ,,Ik ga er dus vanuit dat hij kan meedoen zaterdag.” Alleen Gabri en Jeroen Verhoeven zijn niet inzetbaar tegen RKC Waalwijk. ,,Gabri heeft nog steeds last van zijn achillespees. Dat is een lastige blessure. Ik denk dat het nog wel enkele weken gaat duren.”

Thimothée Atouba speelde dinsdag voor het eerst in het shirt van Ajax. Hij deed met de Beloften mee in de oefenwedstrijd tegen VVSB. ,,Ik kon er zelf niet bij zijn, maar heb gehoord dat hij het goed heeft gedaan”, aldus Jol. ,,We zijn niet ver meer van zijn debuut in het eerste.”
Wheelieboy lijkt dus ook gewoon te kunnen spelen.
pi_71683008
Gabri en z'n spierblessures
pi_71683042
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je kan toch elke zaterdagavond stappen?!?!? En daarvoor laat je een van de spaarzame zaterdagavondwedstrijden, wat qua sfeer de leukste zijn vaak, schieten!?

De wedstrijd is trouwens al om half 9 afgelopen, dan zijn de meeste tenten nog niet eens open ook
pi_71683061
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Rhapsody het volgende:
NAC - Villarreal

Tering hee Heerenveen en NAC krijgen een hele zware tegenstander. Niet normaal meer
pi_71683127
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef SCH het volgende:
Hele lastige loting voor jullie denk ik. Zijn van die geniepige rotclubjes dit.
Jullie tegenstander is ook niet misselijk. En NAC treft een tegenstander die erg goed kan voetballen
pi_71683188
quote:
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:19 schreef denthemen het volgende:
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Breach het volgende:

[..]

En Sparta thuis ik ook nog eens niet. Dus ik moet haast wel gaan lappen voor Bratislava
http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htm
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:58:27 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71683241
Blijft altijd lastig zo'n Slowaakse ploeg. Maar als we die club niet onderschatten zouden we de groepsfase moeten halen. Maar het zal wel moeizaam gaan denk ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71683414
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

[..]

http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htm
Die servers is best goed
pi_71683560
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef mash_ het volgende:

[..]

Die servers is best goed
service*

Vind ik ook heel mooi, Ajax gaat mee met de tijd
pi_71683966
thinking about a new tattoo on the inside of my arm, but whatt!!???about 2 hours ago from UberTwitter

Dat wordt ook een nieuwe rage bij onze verdedigers.. je armen vol laten tatoeëren
pi_71683991
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Houniet het volgende:

[..]

En dat kan niet om half 9, als de wedstrijd afgelopen is? Jij moet en zal om 7 uur al in de kroeg staan? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.
pi_71684113
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef navigator het volgende:

[..]

Je kan toch elke zaterdagavond stappen?!?!? En daarvoor laat je een van de spaarzame zaterdagavondwedstrijden, wat qua sfeer de leukste zijn vaak, schieten!?

De wedstrijd is trouwens al om half 9 afgelopen, dan zijn de meeste tenten nog niet eens open ook
Whehe. Wat een geleuter inderdaad.
pi_71684127
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die zich druk maken op de twitter van een speler
Zo lang hij maar goed voetbalt boeit het me daadwerkelijk niet wat hij de wereld in slingert.
Maar dat doet ie niet .

V/d Wiel is gewoon een enorme kutkneus.
pi_71684179
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar dat doet ie niet .

V/d Wiel is gewoon een enorme kutkneus.
Hier ben ik het toch wel mee eens
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:30:57 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71684219
Mooie loting voor Ajax.
Moet helaas wel de return missen.. En niet alleen die van Ajax .
-
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:32:11 #215
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71684251
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef Frankz0rz het volgende:
thinking about a new tattoo on the inside of my arm, but whatt!!???about 2 hours ago from UberTwitter

Dat wordt ook een nieuwe rage bij onze verdedigers.. je armen vol laten tatoeëren
"Ajax Landskampioen 2009/2010"?
pi_71684360
quote:
Logisch aan t redeneren en niet die standaarduitspraken aan t doen (Heerlijk dat ie gewoon met pet en simpele kleding heen en weer loopt )

Die vrouw komt niet echt professioneel over.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:40:56 #217
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71684480
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef BluesRebel het volgende:

Die vrouw komt niet echt professioneel over.
Nee, dat valt mij ook al een tijdje op. 't Zal best een lieve meid zijn, maar ze komt een beetje dom over op de één of andere manier.
pi_71684518
Nee, dat meisje moet wel extreem lekker zijn, want van d'r kwaliteiten moet ze het niet hebben

Maar ik snap ook wel dat ze iemand aanstellen waar weinig mediagenieke spelers als Van der Wiel (:')) niet te bang voor zijn.
pi_71684536
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Nee, dat valt mij ook al een tijdje op. 't Zal best een lieve meid zijn, maar ze komt een beetje dom over op de één of andere manier.
Zolang ze alles netjes doorslikt is dat toch niet zo´n heel groot probleem?
pi_71684585
Ik denk dat ze sowieso niet bang hoeven te zijn voor AJAX tv

Wie was die vrouw vandaag in Zwitserland namens Ajax? Nooit eerder gezien
pi_71684677
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef BluesRebel het volgende:
Ik denk dat ze sowieso niet bang hoeven te zijn voor AJAX tv
Uiteraard niet, maar bij een kerel van 2 meter hoog kan je Gregory z'n piepstem nog amper verstaan. Tegenover zo'n nederig meiske voelt hij zich vast nog enigszins ghetto
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:49:08 #222
51286 w00h00
Digital man!
pi_71684728
Het is eigenlijk ook wel stil rondom de contract verlenging van Vermeer, dat zou toch ook allang afgerond zijn.
pi_71684752
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar bij een kerel van 2 meter hoog kan je Gregory z'n piepstem nog amper verstaan. Tegenover zo'n nederig meiske voelt hij zich vast nog enigszins ghetto

Nu nog iets bedenken voor Aisatti, die durft al helemaal niet
pi_71684818
heeft iemand een plaatje, of nog beter, bewegend beeld van die chick?

En van der Wiel is een kneus. Daar heb ik op zich geen moeite mee als het een topper zou zijn maar dat is het vooralsnog niet en dus wekt dat kutfaggotgetwitter van die gast alleen maar irritatie op.

En dat ook niemand m dat even vertelt in zijn omgeving, onbegrijpelijk.
pi_71684847
Lindgren wederom niet bij de selectie. Zal nu wel definitief einde verhaal zijn.
Porcupine Tee - Normal
pi_71684875
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren wederom niet bij de selectie. Zal nu wel definitief einde verhaal zijn.
En terecht, is net het zwakzinnige broertje van Galasek. Zoutloos.
pi_71684876
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

service*

Vind ik ook heel mooi, Ajax gaat mee met de tijd
was wel heel slim van me

En ja goed omtezien.
pi_71684911
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Erg jammer.. ik snap wel dat hij niet (veel) beter is dan Enoh, Gabri, de Zeeuw etc., maar het is gewoon jammer. Hij heeft nooit echt slecht gepresteerd vind ik en nooit ook maar gezeurd over een plek. Had beter bij Groningen moeten blijven achteraf gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door BluesRebel op 07-08-2009 16:09:03 ]
pi_71685069
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Porcupine Tee - Normal
pi_71685112
Whehe, direct na de loting geboekt naar Bratislava (via Düsseldorf). Gegokt op eerst thuis en de 27e daar. Drie tientjes de man.

Prijzen doen nu meer dan het dubbele.
pi_71685182
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:

[..]

Heb jij iets tegen Galasek?

Ben het er toch niet mee eens. Lindgren zeurt NOOIT en heeft een voorbeeldige houding. Als het team draait is hij erg nuttig, als het niet draait is hij minder helaas. Zou 'm graag zien blijven, maar snap het ook wel als ie zou verkassen. Gat kun je opvullen met Donald.

Wanneer tieft die klote-Sno trouwens op naar Duitsland?
pi_71685234
Slovan Bratislava! Echt een supermooie loting! Jammer dat ik er al ben geweest en voor m'n sjaaltjesverzameling hoef ik er ook niet meer heen, maar Slovan moet echt te doen zijn. Niveautje Slavia waar je in principe gewoon 2 keer met 1 a 2 doelpunten verschil van moet winnen. Stadion heeft 30.000 plekken. Verwacht niet dat dat vol zal raken. Bratislava is gewoon een erg leuk en mooi stadje.

Mooie voor mij is dat ik dit kan combineren met een trip naar Praag + Brno. Kan ik nog een competitiewedstrijdje van Slavia meepikken en m'n laatste paar spullen in Praag ophalen en ff al m'n vrienden weer zien.

Dit was echt 1 van de kandidaten die ik heel graag wilde loten.

Oh ja, nog een tip: drink geen Slowaaks bier, maar bestel er gewoon Tsjechisch bier. Slowaaks bier is echte bocht vergeleken met Tsjechisch bier, wat ook overal te koop is.

En Slowaakse vrouwen zijn:
pi_71685243
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe, direct na de loting geboekt naar Bratislava (via Düsseldorf). Gegokt op eerst thuis en de 27e daar. Drie tientjes de man.

nu maar hopen dat de datum klopt dan
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:08:44 #234
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71685327
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef navigator het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

En dat kan niet om half 9, als de wedstrijd afgelopen is? Jij moet en zal om 7 uur al in de kroeg staan? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.
Alsof ik tegenover jullie moet verantwoorden. Ik ga gewoon niet.
pi_71685378
Lekker belangrijk hoe van der Wiel twittert....
pi_71685464
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:

Voor mij boeit het geen reet. Ik ga eerst naar Praag en een paar dagen later pak ik daar een bus naar Bratislava. Kost bijna niks en met een nachtje tussenstop in Brno ook maar 2x 2,5 uur rijden.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:18:11 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71685641
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:

[..]

[..]

Nee Houniet, het is heel normaal dat je je moet verantwoorden t.o. andere forumgebruikers. .
-
pi_71685824
quote:

[..]

[..]

Waarom ga je überhaupt op in Houniet .
Porcupine Tee - Normal
pi_71685857
Is er al een reactie vanuit het kamp Slovan?
pi_71685890
quote:

[..]

[..]

Maar als ik het dus goed begrijp heb je een seizoenskaart en ga je zaterdag niet omdat het uitgaansavond is? Gewoon laten schieten joh dat uitgaan, of iets later verschijnen Hounietje.
pi_71685943
quote:

[..]

[..]

Ga maar lekker stappen, je mist toch niks, alleen een galavoorstelling, 7 goals en een geweldige sfeer
pi_71686145
quote:
Ik ga gewoon niet.
Zeg dat dan gewoon in plaats van een lame excuus
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:55:00 #243
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_71686793
quote:

[..]

[..]

pi_71687018
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Voor mij boeit het geen reet. Ik ga eerst naar Praag en een paar dagen later pak ik daar een bus naar Bratislava. Kost bijna niks en met een nachtje tussenstop in Brno ook maar 2x 2,5 uur rijden.
Is opzich een goed idee. Ik ga misschien wel hetzelfde doen. Even wat vrienden opzoeken in Praag en dan met student agency naar Brno. Heb je daar een plaats om te slapen? Ik ga eens ff kijken of ik op de uni dorm bij een vriendin kan slapen, je kan daar overigens ook zeer goedkoop een kamer huren.

Bratislava is trouwens een leuke maar kleine stad, maar met een Zlatý Ba¸ant op een terrasje is het sowieso goed vertoeven

Voor Oleguer en Lindgren lijkt het doek definitief te zijn gevallen en geen Anita in de selectie
edit: en Kennedy en Sno

[ Bericht 2% gewijzigd door Dvm86 op 07-08-2009 17:31:11 ]
pi_71687137
Praag en Brno heb ik altijd slaapplekken. In Bratislava heb ik nog een ex, maar ik denk niet dat die me graag over de vloer wil hebben. Zeker niet met een slok op.
pi_71687249
quote:
Vroeger luisterden voetballers naar André Hazes of The Cats, maar daarvoor lopen Van der Wiel en zijn generatiegenoten niet meer warm. De voetballer uit Osdorp luistert al vanaf de middelbare school naar Amerikaanse rapmuziek en zoals dat met echte fans gaat, begon hij uiterlijk ook steeds meer te lijken op de artiesten die hij adoreerde. Als puber had Van der Wiel al een tijdje een gouden tand, de broeken gingen steeds lager hangen en vanaf z'n achttiende zijn de tatoeages in opkomst.

''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''

Ook met een andere uiting imiteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert. ''Ik heb die artiesten ook nageaapt op Twitter. Aan iedereen die het wilde weten, twitterde ik berichten. Ook vanuit Barcelona, toen ik op vakantie was. Nu weet ik dat dat niet zo verstandig was.''

Volledige interview:

http://www.parool.nl/paro(...)straatschoffie.dhtml
pi_71687590
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Volledige interview:

Wanneer zal hij positief worden getest op cannabis?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71687872
quote:
Ook met een andere uiting imrriteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert.
pi_71687936
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Volledige interview:

quote:
''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''

Ook met een andere uiting imiteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert. ''Ik heb die artiesten ook nageaapt op Twitter.
Net wanneer je denkt dat het dieptepunt is bereikt

Ik luister ook naar rapmuziek maar kom op zeg... Die kerel moet toch wel IEMAND hebben die een beetje de media(internet) in de gaten houdt en hem kan vertellen dat t allemaal triest is?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:49:05 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71688042
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:44 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

Net wanneer je denkt dat het dieptepunt is bereikt

Ik luister ook naar rapmuziek maar kom op zeg... Die kerel moet toch wel IEMAND hebben die een beetje de media(internet) in de gaten houdt en hem kan vertellen dat t allemaal triest is?
Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.
pi_71688270
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.
Hij is ouder dan mij

Edit: Even opgezocht, hij is inderdaad anderhalf jaar ouder. En ik vind wat hij doet al van een te laag niveau voor mij
pi_71688373
Sno
Porcupine Tee - Normal
pi_71688544
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef mash_ het volgende:

[..]

nu maar hopen dat de datum klopt dan
Ik ga hier ook echt lopen juichen als het nog niet vast staat.
pi_71688547
Kaartverkoop informatie AFC Ajax SK Slovan Bratislava

Morgen dus zowel een kaartje voor Slovan als voor PSV kopen.
pi_71688573
quote:

[..]

[..]

Kom op zeg Je snapt zelf ook dat het een slappe smoes is Hou dan gewoon je mond als je niet wilt dat mensen op je gaan reageren.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:16:49 #257
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71688742
Er zitten me hier toch een hoop debielen in het ajax topic niet normaal. Een paar gaan zitten bitchen over dat er iemand en keer niet gaat en de andere zeiken nog steeds over de tweets van van der Wiel. Beetje jammer
pi_71688822
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zitten me hier toch een hoop debielen in het ajax topic niet normaal. Een paar gaan zitten bitchen over dat er iemand en keer niet gaat en de andere zeiken nog steeds over de tweets van van der Wiel. Beetje jammer
Kansloos idd.
Porcupine Tee - Normal
pi_71688849
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je Supp. CC krijgt als je 'm hebt aangevraagd?
pi_71689206
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er meer over Slovan Bratislava of RKC geluld zou worden, maar het valt erg tegen.
pi_71689277
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je Supp. CC krijgt als je 'm hebt aangevraagd?
Ajax supporterszaken anders even bellen. Nu alleen wel een beetje te laat. Maandag tot 16:00 weer een nieuwe kans.
pi_71689520
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ajax supporterszaken anders even bellen. Nu alleen wel een beetje te laat. Maandag tot 16:00 weer een nieuwe kans.
Ik heb mn aanvraag pas eergisteren op de post gedaan hoor.. wou alleen weten hoelang zoiets duurt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:51:18 #263
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71689707
Morgen ook maar kaartje voor de 20e kopen dus.

Gaat de online verkoop via Ideal? Moet morgen op mn werk namelijk kaarten bestellen, moet ik dat kloteding niet vergeten
Geef mij maar Amsterdam
pi_71690086
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Bullebak het volgende:
Morgen ook maar kaartje voor de 20e kopen dus.

Gaat de online verkoop via Ideal? Moet morgen op mn werk namelijk kaarten bestellen, moet ik dat kloteding niet vergeten
Overstappen naar ING.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:16:56 #265
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71690424
Blackcard greg is toch ook een randdebiel. Waarom mag hij niet worden uitgelachen? Omdat een paar mensen hier zijn gedrag normaal vinden? Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language. En dit bovendien ook nog op internet zetten.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71690453
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Fortitudo het volgende:
Blackcard greg is toch ook een randdebiel. Waarom mag hij niet worden uitgelachen? Omdat een paar mensen hier zijn gedrag normaal vinden? Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language. En dit bovendien ook nog op internet zetten.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:23:08 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71690622
quote:
Die gozer heeft echt geen hersens in z'n paasei. Maar als ie goed blijft ballen kan me dat geen reet schelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71690830
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Die gozer heeft echt geen hersens in z'n paasei. Maar als ie goed blijft ballen kan me dat geen reet schelen.
Dus als je zo praat en dergelijke muziek luistert heb je geen hersenen?

Niet dat ik dat taalgebruik en die muziek wat vind, maar goed...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:34:05 #269
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71690923
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Ik luister zelf ook oa naar Hiphop (en ook naar hardcore, dus nu heb ik dubbel geen hersenen). Maar heb je dat interview gelezen? "Ik aap ze na, want ik vind het vet wat ze doen".

Dude grow the fuck up, je bent geen 12 meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71690930
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Nee als je dronken in Barcelona gaat twitteren heb je geen hersenen.

En wat Fathank zegt
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:48:46 #271
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71691367
Het is wachten op de eerste die twittert
quote:
Vind het echt gaaf wat ie doet. Zo'n vette blackcard op die leeftijd yo, baas boven baas.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71691608
Vak 424 dus in de verkoop voor Slovan-thuis. Ik zit op 425. Kan ik dan wel kaarten halen of niet? Logisch denken levert een 'ja' op, maar Ajax en logisch denken gaat niet altijd samen...
pi_71691709
Eigen plaats is niet gereserveerd en alle SCC-houders kunnen een kaartje kopen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:04:22 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71691796
quote:
Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language.
Heel FOK zit er vol mee joh.

Wat een aanstellerij. Hij voetbalt bij Ajax, hij verdient honderduizenden euro's per jaar, hij regelt de lekkere chicks. Maargoed, lach en scheld 'm lekker uit. Op een internetforum.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:14:20 #275
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71692054
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigen plaats is niet gereserveerd en alle SCC-houders kunnen een kaartje kopen.
Volgens mij alle clubcardhouders als ik het zo op Ajax.nl lees.
Zuid 1 staat er wel specifiek bij dat het voor SCC-houders is.

Ook wazig eigenlijk
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:22:03 #276
51286 w00h00
Digital man!
pi_71692290
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Volgens mij alle clubcardhouders als ik het zo op Ajax.nl lees.
Zuid 1 staat er wel specifiek bij dat het voor SCC-houders is.

Ook wazig eigenlijk
SCC hoort bij de harde kern, CC niet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:41:52 #277
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71692816
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:22 schreef w00h00 het volgende:

[..]

SCC hoort bij de harde kern, CC niet
Jah like duh Daarom is het toch wazig dat elke cc-er een kaart kan kopen voor 410
Is voor de vrije verkoop toch wel een vol vak, maar toch.
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:53:27 #278
30220 Barca
pi_71693177
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niets hoor Barcatje.
Je jankt dus weer eens om niets!
pi_71693806
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef fathank het volgende:

[..]

heeft VWO gedaan
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:04:27 #280
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71695373
quote:
Darko Bodul op huurbasis naar Roda JC

vrijdag 07 augustus, door glenncorvers, Heerlen, 21:50u, l1.nl
Roda JC huurt Darko Bodul voor één jaar. De 20-jarige Bodul stond vanaf 2008 onder contract bij Ajax. Hij speelde voor Ajax twee seizoenen bij sc Heerenveen.

Daarvoor speelde hij voor First Vienna FC in Oostenrijk. Bodul heeft één officiële wedstrijd meegespeeld met Ajax en wist daarin niet te scoren. Hij wist het afgelopen jaar nog niet door te breken, de coach van Ajax; Martin Jol laat hem liever een jaar ergens anders ervaring opdoen.

De Oostenrijkse Kroaat traint vanaf maandag mee bij Roda JC. Hij zal als vervanger van de naar Feyenoord vertrokken Cissé gaan spelen.
Slecht geschreven en op website L1 en teletekst L1 (nog) niets terug te vinden...
pi_71695401
In VI melden ze net dat Ajax gaat proberen om de data tegen Bratislava te verschuiven.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:17:33 #282
30220 Barca
pi_71695761
Wens Darko veel succes toe! Hoop dat hij in een jaar Roda veel goeds laat zien, want daarna bestaat Roda niet meer. (Hoop ik.)
pi_71695849
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:05 schreef BluesRebel het volgende:
In VI melden ze net dat Ajax gaat proberen om de data tegen Bratislava te verschuiven.
Dat hadden ze dan toch vandaag al moeten doen? Dat is was ik begreep van die Taylor die de loting verzorgde iig.
pi_71695939
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dat hadden ze dan toch vandaag al moeten doen? Dat is was ik begreep van die Taylor die de loting verzorgde iig.
Misschien hebben ze t ook gedaan en heeft VI t verkeerd? Neem aan dat Ajax t echt wil ze niet zo dom zijn om zoiets over t hoofd te zien. Hoewel wel een vrouw erheen was gestuurd
pi_71696123
quote:
Iemand een randdebiel noemen en dan zelf in veel KLB posten.
pi_71696317
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:04 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Slecht geschreven en op website L1 en teletekst L1 (nog) niets terug te vinden...
Lijkt me onzin.. We hebben maar 1 spits, die ook nog eens vaak geblesseerd is en waarvan velen nog niet van overtuigd zijn, en dan gaan we zijn vervanger verhuren?
pi_71697337
Ik zag in dat filmpje van voetbalzone dat ze gewoon witte netten in de Arena hebben. Hou dat alsjeblieft zo. Ik vind dat zo kinderachtig, die rode baan in het midden. Gewoon egaal wit net zoals PSV en Twente.

Sorry als mensen mij nu apart vinden
pi_71697502
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zag in dat filmpje van voetbalzone dat ze gewoon witte netten in de Arena hebben. Hou dat alsjeblieft zo. Ik vind dat zo kinderachtig, die rode baan in het midden. Gewoon egaal wit net zoals PSV en Twente.

Sorry als mensen mij nu apart vinden
Neuh hoor, je bent gewoon oubollig, net als ik.
pi_71697559
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Neuh hoor, je bent gewoon oubollig, net als ik.
Aan het begin van de ArenA hadden ze even mooie netten. Nu heb je onderin zo'n stang, die had je destijds niet. Een beetje te vergelijken met wat Roma nu heeft, alleen dan iets minder diep
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71697582
denthemen
pi_71697592
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef denthemen het volgende:

[..]

Aan het begin van de ArenA hadden ze even mooie netten. Nu heb je onderin zo'n stang, die had je destijds niet. Een beetje te vergelijken met wat Roma nu heeft, alleen dan iets minder diep
Jij hebt er goed zicht op.
pi_71697600
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ja, die zeshoeken, net als wat AZ nu heeft.

Persoonlijk vind ik dat gewoon veel volwassener staan dan heel kinderachtig op z'n amateurs de clubkleuren in het net verwerken.
pi_71697603
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
denthemen
Joehoee
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71697615
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja, die zeshoeken, net als wat AZ nu heeft.

Persoonlijk vind ik dat gewoon veel volwassener staan dan heel kinderachtig op z'n amateurs de clubkleuren in het net verwerken.
Die ja. Toch zijn de huidige ook wel mooi imo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_71697665
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die ja. Toch zijn de huidige ook wel mooi imo
Misschien vind ik die netten wel geil omdat Kluivert daarin de belangrijkste goal van zijn leven heeft gemaakt
pi_71697765
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:53 schreef Barca het volgende:

[..]

Je jankt dus weer eens om niets!
Ik janken . Niemand neemt je gelukkig serieus, dat scheelt .
In Southern Sun
pi_71697800
doelen met extreem diepe netten
pi_71697837
Geef mij maar een rode baan in het midden.. 'anders' en 'AJAX'
pi_71697844
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:04 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
pi_71697856
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
doelen met extreem diepe netten
psv
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:27:35 #301
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71697922
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
En ook al lang weer verwijderd van Ajax Showtime... Maar het stond bij 'hoofdnieuws' en dat wordt toch normaal door de redactie van die site gecontroleerd of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')