abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:46:15 #1
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71643969

I.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De Schaar de dapp're Meersche helden
Onze vreugd' en trotsch bezit
Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!

II.
Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
't Roemrijk Ajax uit de Meer !

(Refrein)

III.
De goede clubgeest zal ons schragen
D' Eendracht maakt ons hecht en sterk
D'Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71644023
quote:
'Ajax moet hopen op successen Real Madrid'

Volgens diverse media zou Ajax zeven miljoen euro ontvangen bij een eventuele transfer van Huntelaar, maar dit is allesbehalve zeker. De prestatiebonus die Ajax in de deal met Real had opgenomen blijft in tact, met enig verschil dat niet Huntelaar maar de overige spelers van Real nu voor de bonussen voetballen. Ajax krijgt zodoende niet direct zeven miljoen euro bij de verkoop van Huntelaar, maar moet hopen dat Kaká en co de nodige successen zullen behalen.

Ajax ontving in de winterstop twintig miljoen euro voor de diensten van de Nederlands international, die zijn handtekening zette onder een meerjarig contract in de Spaanse hoofdstad. De totale waarde van de transfer kon uitkomen op 27 miljoen euro, maar dan zou Huntelaar wel enkele sportieve doelstellingen moeten halen. El Cazador, die pas twintig competitieduels voor Real speelde, komt hier echter niet aan toe.

De spits is na de komst van Karim Benzema overbodig geworden en staat op het punt om naar AC Milan te verkassen. Diverse media suggereerden dat Ajax nu alsnog zeven miljoen euro kon verwachten, maar volgens De Telegraaf is daar niets van waar. De goed geïnformeerde ochtendkrant meldt dat Ajax enkel extra geld verdient wanneer Real in de komende jaren sportieve successen zal boeken. Wat Huntelaar doet bij zijn eventuele nieuwe werkgever maakt voor de prestatiebonus verder niets uit.

De Amsterdammers moeten zodoende hopen dat het sterrenensemble van Manuel Pellegrini snel op elkaar ingespeeld raakt. Florentino Pérez trok deze zomer ruim 200 miljoen euro uit voor sterren als Cristiano Ronaldo (Manchester United), Kaká (AC Milan), Xabi Alonso (Liverpool) en Raul Albiól (Valencia). Bovendien waren ook de overige aanwinsten niet gratis. Real begint het seizoen eind augustus bij Deportivo la Coruña.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83513

donderdag 6 augustus 2009 @ 09:53:02 #3
53851 BoNi
pi_71644152
quote:
Kaka voetbalt nu voor Ajax -miljoenen

AMSTERDAM - De eventuele transfer van Klaas-Jan Huntelaar van Real Madrid naar AC Milan heeft geen nadelige consequenties voor zijn oude club Ajax. De Amsterdammers bedongen een half jaar geleden een transfersom van 20 miljoen euro vast en 7 miljoen euro variabel, afhankelijk van de resultaten van de Koninklijke.

De prestatiebonussen golden voor 4,5 jaar, waarbij Ajax zwart op wit liet vastleggen dat die periode óók bleef gehandhaafd als Huntelaar eerder zou vertrekken dan de zomer van 2013. Niet de Achterhoeker zelf, maar Kaka, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso en Arbeloa voetballen nu voor de Amsterdamse miljoenen
Het artikel van Telesport.nl
Schitterend!
pi_71644165
quote:
Dat is matig
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:58:30 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71644286
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is matig
Mwoah. Huidige selectie is sterker dan die van afgelopen seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71644303
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mwoah. Huidige selectie is sterker dan die van afgelopen seizoen.
Qua individuen wel, maar ik zie het nog niet zo snel een sterk team worden.
pi_71644307
quote:
Mitchell Donald heeft een zeer hoge pet op van de kwaliteit die de selectie van Ajax herbergt. De 20-jarige Ajacied is daarom vol vertrouwen voor het eerste thuisduel van zaterdag tegen RKC Waalwijk. ,,We gaan winnen’’, klinkt de verrassing van de voorbereiding overtuigd.
,,Natuurlijk gaan we winnen. Als je ziet wie we allemaal in ons team hebben. Daarnaast hebben we er nog wat ervaren versterkingen bij. Ik weet dan ook zeker dat we dit seizoen ver gaan komen.’’

Of Donald tegen RKC vanaf de eerste minuut speelt, is de vraag. Toch zal een eventuele entree in de ArenA niet zijn Eredivisiedebuut voor eigen publiek zijn. ,,Ik heb twee seizoenen geleden tegen onder meer Vitesse in de ArenA gespeeld. Ik droom ervan ooit basisspeler te worden en zal er hard aan blijven werken. Het is aan mij te laten zien dat de trainers niet om me heen kunnen.’’

Mogelijk treft Donald zaterdag een oude bekende: RKC‘er Hans Mulder. ,,Die zat bij mij in de klas op het ROC’’, vertelt de middenvelder. ,,Hij was altijd een goede voetballer en een grappenmaker, echt een leuke gozer.’’ Hoe het tegenwoordig is gesteld met de voetbalcapaciteiten van zijn oude klasgenoot weet Donald niet. ,,Ik heb hem nooit een officiële wedstrijd zien spelen, maar op school was hij wel technisch.’’ Verder kent hij ook nieuwbakken RKC’er Derk Boerrigter nog. ,,Hem heb ik meegemaakt bij het tweede elftal van Ajax. Hij is een echte buitenspeler.’’

Dat Donald zich momenteel zo stormachtig ontwikkelt, is opmerkelijk. Precies een jaar geleden zat de middenvelder in zak en as toen hij tijdens het Amsterdam Tournament een zware knieblessure opliep, hetgeen hem een heel seizoen van zijn loopbaan kostte. Maar een relatief korte periode weer helemaal fit, maakt hij zich op voor zijn eerste volledige seizoen bij de A-selectie. Trainer Martin Jol heeft in elk geval het volste vertrouwen in hem, getuige de loftrompet die hij enkele keren over zijn pupil stak.

,,Het voelt heel fijn als een trainer vertrouwen geeft en dat naar buiten brengt’’, reageert Donald op de lofuitingen aan zijn adres. ,,Het zegt toch iets over de trainer en over mij. Ik heb meerdere trainers meegemaakt en ook bij deze trainer voelt het heel goed. Hij geeft iedereen vertrouwen en legt met iedereen contact. Hij is streng en direct als het moet, maar altijd op een menselijke manier. Het belangrijkste is echter dat ik weer gewoon kan voetballen.’’

Mocht Jol tegen zijn voormalige club verlegen zitten om een breekijzer, kan hij altijd een beroep doen op zijn talentvolle defensieve middenvelder. ,,Ik ben van nature een spits’’, aldus Donald. ,,Ik heb tot de C’tjes op die positie gespeeld. Daarna ben ik achter de spitsen beland. Vervolgens werd ik rechtshalf en sinds kort speel ik als verdedigende middenvelder. Ik voel me daar fijn, ook omdat ik vertrouwen krijg van de trainer. Daar groei je door.’’
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:07:28 #8
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_71644510
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het artikel van Telesport.nl
heeft Blind bij de verkoop van Huntelaar niet gezegd dat die prestaties redelijk makkelijk te halen zijn voor Real Madrid?
The only limit is your own imagination
pi_71644518
Krijgen we na een half jaar niks dan?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:17:15 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71644767
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:07 schreef de_huig het volgende:

[..]

heeft Blind bij de verkoop van Huntelaar niet gezegd dat die prestaties redelijk makkelijk te halen zijn voor Real Madrid?
Real heeft afgelopen seizoen toch niets gewonnen? Neem aan dat de voorwaarde niet `top 5 in de competitie` oid is...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71644818
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Real heeft afgelopen seizoen toch niets gewonnen? Neem aan dat de voorwaarde niet `top 5 in de competitie` oid is...
BIj redelijk haalbaar voor Madrid denk ik zelf aan groepsfase CL bereiken ed.
:')
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:19:38 #12
53851 BoNi
pi_71644827
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Daarnaast is het voor de geloofwaardigheid van Blind ook niet echt best als hij gaat zeggen dat de opgenomen doelstellingen compleet onrealistisch zijn.
Schitterend!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:20:23 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71644843
Ach, win-win situatie. Als Real kampioen wordt krijgen we lekker veel pieken, als ze met deze miljardenselectie geen kampioen worden is het daar weer hommeles en gaat die tyfusclub hopelijk eindelijk eens failliet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71644870
Partizan overigens uitgeschakeld voor de CL, ik ben benieuwd of dat nog gevolgen heeft voor de komst van 'onze verlosser' Obradovic
pi_71644884
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ach, win-win situatie. Als Real kampioen wordt krijgen we lekker veel pieken, als ze met deze miljardenselectie geen kampioen worden is het daar weer hommeles en gaat die tyfusclub hopelijk eindelijk eens failliet.
Juaah, maar liever dat we gewoon onze centen kregen en zij slechte resultaten behalen.
pi_71644999
* Aanvoerder hoopt op een gunstige loting morgen!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:34:31 #17
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_71645211
heb even gezocht hoe het precies zat..en ik vond dit:
quote:
De transfersom voor Huntelaar bestaat uit 20 miljoen euro en een variabel bedrag van 7 miljoen euro. "Dit laatste bedrag krijgen we als Real Madrid de komende jaren redelijk presteert. Ze hoeven echt niet ieder jaar kampioen te worden en de Champions League te winnen. Ze moeten wel soms Europees overwinteren. Daarom verwacht ik dat we ook die 7 miljoen euro uiteindelijk ontvangen", verklaart Henri van der Aat

Ajax verdient nog meer aan de transfer van Huntelaar als Real Madrid de spits in de toekomst voor meer dan 20 miljoen euro aan een andere club verkoopt. "In dat geval hebben we ook nog een percentage bedongen", aldus Van der Aat.
bron: nu.nl 3-12-08
The only limit is your own imagination
pi_71645272
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef de_huig het volgende:
heb even gezocht hoe het precies zat..en ik vond dit:
[..]

bron: nu.nl 3-12-08
Ze verkopen hem voor 15 miljoen toch? Dat is dan wel jammer.
pi_71645701
Waar blijven de aankopen?!

donderdag 6 augustus 2009 @ 11:08:24 #20
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71646088
Hup Kaka dan maar
Jawel, je keek.
pi_71646167
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef jna het volgende:
Hup Kaka dan maar
Haha ja, zit nu met een dilemma Aan de ene kant gun ik die club helemaal niets maar aan de andere kant wil ik toch wel dat Ajax die 7 miljoen krijgt.
pi_71646181
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:08 schreef jna het volgende:
Hup Kaka dan maar
Moeten we Real nog gaan supporteren ook dit seizoen
pi_71646255
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71646361
quote:

[..]

Mijn support koop je niet met geld.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71646403
quote:

[..]

Zover ga ik dus niet.

Stik dan maar lekker in die 7 miljoen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:27:08 #26
51286 w00h00
Digital man!
pi_71646632
Nog meer mensen die zaterdag gaan?

415 ftw.
pi_71646657
Ik betaal niet voor niets het achterlijke bedrag van 258 EUR. Tuurlijk ga ik.
pi_71646785
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef w00h00 het volgende:

415 ftw.
418 hier.
pi_71646821
Present in 427
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:34:45 #30
53851 BoNi
pi_71646874
Altijd weer benieuwd wie er dit seizoen weer op het vak zitten.
Ieder jaar hoop ik weer vurig dat een aantal mensen om wat voor reden dan ook besloten heeft om hun seizoenkaart in te leveren.....
Schitterend!
pi_71646948
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef w00h00 het volgende:

415 ftw.
Achterlijke tijd
pi_71647136
Mwoh, lekkere tijd voor het stappen gaan.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:47:44 #33
53851 BoNi
pi_71647254
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Achterlijke tijd
En dat is een reden om niet te gaan?
Ik had ook liever een uurtje of acht/negen gehad, maar voor mij zeker geen reden om niet te gaan..
Schitterend!
pi_71647384
424 auweee
pi_71647831
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik betaal niet voor niets het achterlijke bedrag van 258 EUR. Tuurlijk ga ik.
Eerste thuiswedstrijd is sowieso altijd wel leuk. Laatste jaren vaak genoeg moeten missen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71647858
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Eerste thuiswedstrijd is sowieso altijd wel leuk. Laatste jaren vaak genoeg moeten missen.
Ben er vorig seizoen speciaal voor uit Praag overgekomen.
pi_71647913
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ben er vorig seizoen speciaal voor uit Praag overgekomen.
Hehe.

Ik was er vorig jaar voor de wedstrijd wel ff. Vanwege die 'verplichte' bijeenkomst op 410. Daarna liep ik weer naar buiten. Stewards snapten er niks van. Kan er ook niks aan doen dat ik zo af en toe moet werken als Ajax speelt.

Ben allang blij dat de uitwedstrijden dit seizoen weer precies in de goede weekends vallen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:25:59 #38
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71648261
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ik zie liever: wij veel pieken, Real geen kampioen en Real failliet!

Afwachten waar de Nederlanders gaan spelen. Er is nog niks definitief.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71648379
Zin in zaterdag
Present in 425 ergens.
Geef mij maar Amsterdam
pi_71648890
Real win de CL en kampioenuh!

Aub zeg dan amar geen 7 miljoen
pi_71649197
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, lekkere tijd voor het stappen gaan.
Precies, in 1 ruk door, helemaal rot!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71649263
Waarschijnlijk 416 zaterdag
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_71649322
Ik ook 416 zaterdag . Snap die kritiek op de tijd niet, prima tijd. 's Middags lekker de stad in en daarna ook, ik zie het probleem niet?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71649849
Zaterdag ff proberen kaartje te krijgen voor PSV volgende week. Zit alleen ff met mn werk, is de verwachting dat het 10:05 al uitverkocht gaat?
Geef mij maar Amsterdam
pi_71649946
Hoe korter na 10.00 uur je het probeert, hoe groter de kans.
Klokslag 10.00 uur is dus het beste.

Al spelen vakantie en de hoge prijs (vier tientjes) misschien in je voordeel.
pi_71650237
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe korter na 10.00 uur je het probeert, hoe groter de kans.
Klokslag 10.00 uur is dus het beste.

Al spelen vakantie en de hoge prijs (vier tientjes) misschien in je voordeel.
Zal te spannend worden dan. In ieder geval moet een maat dat maar even regelen dus, ik ga dat niet halen.

Werkt online bestellen altijd goed etc? Of zijn er te veel storingen en kan ik hem beter langs de ticketbox sturen?
Geef mij maar Amsterdam
pi_71650927
Beter langs de ticketbox. Heb ik meer kans.
pi_71651258
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Beter langs de ticketbox. Heb ik meer kans.
Ik lees net pas dat FC Sheriff Slavia heeft uitgeschakeld? .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71651286
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik lees net pas dat FC Sheriff Slavia heeft uitgeschakeld? .
offtopic!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:19:45 #50
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71651433
Gaat er nog wat gebeuren voor Bobby tijdens de eerste thuiswedstrijd?
Jawel, je keek.
pi_71651474
Vast wel.
pi_71651484
Sommige sites doen net alsof die 7 miljoen prestatiebonus zo opmerkelijk is. 27 miljoen is een normale prijs voor een spits als Huntelaar; volgens mij had hij nog een tweejarig contract.
pi_71651981
Zijn er tegenwoordig geen samenvattingen meer van de wedstrijden op Ajax tv?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:41:01 #54
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_71652064
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Misschien hebben ze de rechten niet
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_71652069
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:14 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

offtopic!
Ik heb sinds Slavia-Ajax wel een zwak voor Slavia. Volg de club een beetje enzo. Spijtig dat ze eruit liggen.
pi_71652106
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik heb sinds Slavia-Ajax wel een zwak voor Slavia. Volg de club een beetje enzo. Spijtig dat ze eruit liggen.
In de EL kunnen ze nog wat NL'se ploegen loten. Kan ik ook een wedstrijdje van ze in NL meepikken.
pi_71652332
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef StarGazer het volgende:

pi_71652381
quote:
Misschien moet Ajax hun eigen site dan maar eens gaan bijwerken
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71652533
Ook maar ff gekeken. Had het nog niet gezien.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:04:51 #60
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71654198
Filmpjes van Ajaxtv zien er een stuk beter uit, of ligt dat aan mij?
Worden ze nu al gemaakt door Endemol?
pi_71654266

[ Bericht 100% gewijzigd door Itisbanging op 06-08-2009 16:08:22 (foutje) ]
Crookers ruined my life!
pi_71654467
423 hiero! Heb er weer zin in!
pi_71656432
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef NoizEkick het volgende:
Filmpjes van Ajaxtv zien er een stuk beter uit, of ligt dat aan mij?
Worden ze nu al gemaakt door Endemol?
Volgens mij wel. Ik zag gisteren Ajax TV op Eredivisie Live en die werden al wel door Endemol geproduceerd.
pi_71656504
quote:
De speeldata's voor het tweekamp zijn op 20 en 27 augustus. Wanneer Ajax doorgaat naar de volgende ronde komen ze in een groepsfase terecht. De groepsfase heeft een andere opzet gekregen vergeleken met vorig jaar. De 48 clubs in de groepsfase spelen in 12 groepen van 4 clubs. Zij spelen tegen elke club uit de groep een thuis- en een uitwedstrijd. De nrs. 1 en 2 van de groepen plaatsen zich voor de tweede ronde (knock-outfase).
CL systeem dus
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71657364
Jammer, vond het oude systeem prima.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71657497
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:08 schreef MaxC het volgende:
Jammer, vond het oude systeem prima.
Zat geen spanning in eigenlijk. Je hoefde maar 2 wedstrijden te winnen en je was eigenlijk al zeker door omdat 3/5 door gingen. Nu moet je als club vol aan de bak en je speelt 3x thuis ipv 2x. Meer inkomen uit kaarten, meer wedstrijden, meer spanning. Vind het geen verkeerde opzet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71658176
Ik vond die vorig opzet echt afschuwelijk. Uit en thuis is veel leuker dan of uit of thuis.
pi_71659132
Inderdaad. Dit is veel mooier. Vorige systeem was echt ruk. Hier krijg je veel meer het echte Europese voetbalgevoel van.

Denk trouwens dat wij psv op een prima dag gaan treffen. Twente gaat ze ook niet goed af komende zondag, mark my words. Als wij net zo zakelijk kunnen spelen als afgelopen zondag gaan we daar winnen .
pi_71659155
PSV is echt slecht bezig weer tegen Cherno More. Wat een zaadteam hebben ze.
pi_71661739
Is er al bekend wie we kunnen loten?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71661764
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef GieJay het volgende:
Is er al bekend wie we kunnen loten?
Voor de zoveelste keer, nee. Er zijn zo'n 50 ploegen die we kunnen treffen.
pi_71661805
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Mooi toch.
pi_71661947
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ergens te zien? Op Eredivisie Live is NAC
pi_71661949
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer, nee. Er zijn zo'n 50 ploegen die we kunnen treffen.
Dat wordt spannend, zitten wel een paar tussen die je niet wil loten denk ik.. ploegen die redelijk goed zijn maar niet vaak in Europa spelen en daarom niet geplaatst zoals:

Genoa
Red Star Belgrado
Hearts
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
Dinamo Moscow
Rapid Wien
pi_71661956
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Devz het volgende:

[..]

Ergens te zien? Op Eredivisie Live is NAC
Is al afgelopen, 1-0 gewonnen hebben ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')