Misschien hebben ze de rechten nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Zijn er tegenwoordig geen samenvattingen meer van de wedstrijden op Ajax tv?
Ik heb sinds Slavia-Ajax wel een zwak voor Slavia. Volg de club een beetje enzo. Spijtig dat ze eruit liggen.quote:
In de EL kunnen ze nog wat NL'se ploegen loten. Kan ik ook een wedstrijdje van ze in NL meepikken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb sinds Slavia-Ajax wel een zwak voor Slavia. Volg de club een beetje enzo. Spijtig dat ze eruit liggen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Zijn er tegenwoordig geen samenvattingen meer van de wedstrijden op Ajax tv?
Misschien moet Ajax hun eigen site dan maar eens gaan bijwerkenquote:
Volgens mij wel. Ik zag gisteren Ajax TV op Eredivisie Live en die werden al wel door Endemol geproduceerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef NoizEkick het volgende:
Filmpjes van Ajaxtv zien er een stuk beter uit, of ligt dat aan mij?
Worden ze nu al gemaakt door Endemol?
CL systeem dusquote:De speeldata's voor het tweekamp zijn op 20 en 27 augustus. Wanneer Ajax doorgaat naar de volgende ronde komen ze in een groepsfase terecht. De groepsfase heeft een andere opzet gekregen vergeleken met vorig jaar. De 48 clubs in de groepsfase spelen in 12 groepen van 4 clubs. Zij spelen tegen elke club uit de groep een thuis- en een uitwedstrijd. De nrs. 1 en 2 van de groepen plaatsen zich voor de tweede ronde (knock-outfase).
Zat geen spanning in eigenlijk. Je hoefde maar 2 wedstrijden te winnen en je was eigenlijk al zeker door omdat 3/5 door gingen. Nu moet je als club vol aan de bak en je speelt 3x thuis ipv 2x. Meer inkomen uit kaarten, meer wedstrijden, meer spanning. Vind het geen verkeerde opzet.quote:
Voor de zoveelste keer, nee. Er zijn zo'n 50 ploegen die we kunnen treffen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef GieJay het volgende:
Is er al bekend wie we kunnen loten?
Mooi toch.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
PSV is echt slecht bezig weer tegen Cherno More. Wat een zaadteam hebben ze.
Ergens te zien? Op Eredivisie Live is NACquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
PSV is echt slecht bezig weer tegen Cherno More. Wat een zaadteam hebben ze.
Dat wordt spannend, zitten wel een paar tussen die je niet wil loten denk ik.. ploegen die redelijk goed zijn maar niet vaak in Europa spelen en daarom niet geplaatst zoals:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, nee. Er zijn zo'n 50 ploegen die we kunnen treffen.
Is al afgelopen, 1-0 gewonnen hebben ze.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Devz het volgende:
[..]
Ergens te zien? Op Eredivisie Live is NAC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |