abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71651474
Vast wel.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71651484
Sommige sites doen net alsof die 7 miljoen prestatiebonus zo opmerkelijk is. 27 miljoen is een normale prijs voor een spits als Huntelaar; volgens mij had hij nog een tweejarig contract.
pi_71651981
Zijn er tegenwoordig geen samenvattingen meer van de wedstrijden op Ajax tv?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:41:01 #54
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_71652064
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Misschien hebben ze de rechten niet
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_71652069
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:14 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

offtopic!
Ik heb sinds Slavia-Ajax wel een zwak voor Slavia. Volg de club een beetje enzo. Spijtig dat ze eruit liggen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71652106
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik heb sinds Slavia-Ajax wel een zwak voor Slavia. Volg de club een beetje enzo. Spijtig dat ze eruit liggen.
In de EL kunnen ze nog wat NL'se ploegen loten. Kan ik ook een wedstrijdje van ze in NL meepikken.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71652332
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:37 schreef StarGazer het volgende:

pi_71652381
quote:
Misschien moet Ajax hun eigen site dan maar eens gaan bijwerken
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71652533
Ook maar ff gekeken. Had het nog niet gezien.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:04:51 #60
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71654198
Filmpjes van Ajaxtv zien er een stuk beter uit, of ligt dat aan mij?
Worden ze nu al gemaakt door Endemol?
pi_71654266

[ Bericht 100% gewijzigd door Itisbanging op 06-08-2009 16:08:22 (foutje) ]
Crookers ruined my life!
pi_71654467
423 hiero! Heb er weer zin in!
pi_71656432
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef NoizEkick het volgende:
Filmpjes van Ajaxtv zien er een stuk beter uit, of ligt dat aan mij?
Worden ze nu al gemaakt door Endemol?
Volgens mij wel. Ik zag gisteren Ajax TV op Eredivisie Live en die werden al wel door Endemol geproduceerd.
pi_71656504
quote:
De speeldata's voor het tweekamp zijn op 20 en 27 augustus. Wanneer Ajax doorgaat naar de volgende ronde komen ze in een groepsfase terecht. De groepsfase heeft een andere opzet gekregen vergeleken met vorig jaar. De 48 clubs in de groepsfase spelen in 12 groepen van 4 clubs. Zij spelen tegen elke club uit de groep een thuis- en een uitwedstrijd. De nrs. 1 en 2 van de groepen plaatsen zich voor de tweede ronde (knock-outfase).
CL systeem dus
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71657364
Jammer, vond het oude systeem prima.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71657497
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:08 schreef MaxC het volgende:
Jammer, vond het oude systeem prima.
Zat geen spanning in eigenlijk. Je hoefde maar 2 wedstrijden te winnen en je was eigenlijk al zeker door omdat 3/5 door gingen. Nu moet je als club vol aan de bak en je speelt 3x thuis ipv 2x. Meer inkomen uit kaarten, meer wedstrijden, meer spanning. Vind het geen verkeerde opzet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71658176
Ik vond die vorig opzet echt afschuwelijk. Uit en thuis is veel leuker dan of uit of thuis.
pi_71659132
Inderdaad. Dit is veel mooier. Vorige systeem was echt ruk. Hier krijg je veel meer het echte Europese voetbalgevoel van.

Denk trouwens dat wij psv op een prima dag gaan treffen. Twente gaat ze ook niet goed af komende zondag, mark my words. Als wij net zo zakelijk kunnen spelen als afgelopen zondag gaan we daar winnen .
pi_71659155
PSV is echt slecht bezig weer tegen Cherno More. Wat een zaadteam hebben ze.
pi_71661739
Is er al bekend wie we kunnen loten?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71661764
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:36 schreef GieJay het volgende:
Is er al bekend wie we kunnen loten?
Voor de zoveelste keer, nee. Er zijn zo'n 50 ploegen die we kunnen treffen.
pi_71661805
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Mooi toch.
pi_71661947
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ergens te zien? Op Eredivisie Live is NAC
pi_71661949
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer, nee. Er zijn zo'n 50 ploegen die we kunnen treffen.
Dat wordt spannend, zitten wel een paar tussen die je niet wil loten denk ik.. ploegen die redelijk goed zijn maar niet vaak in Europa spelen en daarom niet geplaatst zoals:

Genoa
Red Star Belgrado
Hearts
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
Dinamo Moscow
Rapid Wien
pi_71661956
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Devz het volgende:

[..]

Is al afgelopen, 1-0 gewonnen hebben ze.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:44:23 #76
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71661976
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef Devz het volgende:

[..]

Het is al afgelopen (wedstrijd was om 1800), het is 0-1 geworden.
pi_71661978
quote:
Er zit nu commentaar bij
pi_71662280
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat wordt spannend, zitten wel een paar tussen die je niet wil loten denk ik.. ploegen die redelijk goed zijn maar niet vaak in Europa spelen en daarom niet geplaatst zoals:

Genoa
Red Star Belgrado
Hearts
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
Dinamo Moscow
Rapid Wien
Hearts lijkt me mooi, die zullen veel man meenemen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71662557
Crvena Zvezda staat alweer achter tegen Dynamo Tbilisi. Die gaan het denk ik niet halen hoor. Je zal het moeten doen met Partizan.

edit: 1-1, maar ze moeten nog 3 keer scoren nu.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:45:35 #80
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71663703
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ach, win-win situatie. Als Real kampioen wordt krijgen we lekker veel pieken, als ze met deze miljardenselectie geen kampioen worden is het daar weer hommeles en gaat die tyfusclub hopelijk eindelijk eens failliet.
Ze zouden niet eens een licentie moeten krijgen.
Life is what you make it.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:11:55 #81
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71664562
Zo, ruim 3 weken op vakantie geweest en Ajax alleen via telefoon/NOS mobiel gevolgd. heb wel wat terug proberen te lezen, maar het is ondoenlijk. Ben dus wel even benieuwd hoe de stemming is hier? ik krijg het gevoel dat Jol in ieder geval wat zakelijker voetbalt als ik de verslagen zo las??
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71664627
Zakelijker voetbalt? Nouja hij heeft wel meer oog voor tactiek, Rommedahl ipv Aissati is goed uitgepakt ja. Voor de rest was Groningen gewoon zwak, dus test zal komen tegen PSV. RKC zullen de mooiweervoetballers wel weinig motivatie voor kunnen opbrengen, 1-0 of 2-0 max.

Geen jubelstemming hier iig.
pi_71664955
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef De_kromme het volgende:
Zakelijker voetbalt? Nouja hij heeft wel meer oog voor tactiek, Rommedahl ipv Aissati is goed uitgepakt ja. Voor de rest was Groningen gewoon zwak, dus test zal komen tegen PSV. RKC zullen de mooiweervoetballers wel weinig motivatie voor kunnen opbrengen, 1-0 of 2-0 max.

Geen jubelstemming hier iig.
Als we maar winnen.. en het liefst geen tegengoal. Natuurlijk ben ik blijer met 6-0 maar volgens mij is Jol niet zo van de grote uitslagen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:38:25 #84
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71665471
Rommedahl vond ik wel op zijn minst opvallend trouwens, die had ik echt niet in de basis verwacht.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71665794
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Crvena Zvezda staat alweer achter tegen Dynamo Tbilisi. Die gaan het denk ik niet halen hoor. Je zal het moeten doen met Partizan.

edit: 1-1, maar ze moeten nog 3 keer scoren nu.
I stand corrected. Ze maken een 2-1 achterstand goed met 5-2 in de 88e minuut. Reisje naar Belgrado lijkt me ook wel wat.
pi_71666118
Nog geen nieuwe geruchten voor aankopen ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71666594
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Reisje naar Belgrado lijkt me ook wel wat.
Marakana. Aan dat stadion heeft Ajax mooie herinneringen.
pi_71666928
Vrijdag eurosport:

12:01
UEFA Champions League - Loting (32min)

13:23
Europa League - Loting (37min)
pi_71667176
Ik zit dan op m'n werk. Maatje van Slavia zou de loting ff door smssen.
pi_71667868
quote:
Kan nog steeds niet geloven dat Rommedahl het zo goed deed
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71669551
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Nashje het volgende:
Vrijdag eurosport:

12:01
UEFA Champions League - Loting (32min)

13:23
Europa League - Loting (37min)
Spannend

Altijd leuk die reacties van andere trainers, of hun gezichten na de loting
pi_71672470
Het nieuwe poulesysteem spreekt me juist wel aan, het is allemaal wat eerlijker door de uit- en thuiswedstrijden tegen dezelfde clubs. Hopelijk wordt het net zo'n goed europacup seizoen als vorig jaar.
pi_71672564
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:05 schreef Wooldoor het volgende:
Het nieuwe poulesysteem spreekt me juist wel aan, het is allemaal wat eerlijker door de uit- en thuiswedstrijden tegen dezelfde clubs. Hopelijk wordt het net zo'n goed europacup seizoen als vorig jaar.
Ajax heeft een mooie selectie om toch wel de kwartfinale te halen
pi_71672582
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:18 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Ajax heeft een mooie selectie om toch wel de kwartfinale te halen
Dat hebben we elk jaar.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 08:36:16 #95
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71672733
Heb er zin aan morgen
pi_71673185
Is de loting al geclusterd? Meestal houd je toch iets van vijf clubs ofzo over om tegen te loten?
pi_71673611
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!!

Ik heb zin in een ouderwetse zevenklappert morgen!

Gisteren ff een stukkie Ajax tv gekeken, interview en beelden van Bergkamp tijdens zijn Ajax periode, wat zou ik graag nog zo´n speler in het roodwit zien
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71673691
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef navigator het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!!

Ik heb zin in een ouderwetse zevenklappert morgen!

Gisteren ff een stukkie Ajax tv gekeken, interview en beelden van Bergkamp tijdens zijn Ajax periode, wat zou ik graag nog zo´n speler in het roodwit zien
1-0 of 2-0 is ook goed hoor. Als er maar 3 punten binnen komen en het spel een stijgende lijn vertoont.
pi_71673862
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

1-0 of 2-0 is ook goed hoor. Als er maar 3 punten binnen komen en het spel een stijgende lijn vertoont.
Could not agree more!
Het liefst gewoon winnen zonder een tegendoelpunt.
pi_71673943
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:10 schreef kevin6188 het volgende:
Is de loting al geclusterd? Meestal houd je toch iets van vijf clubs ofzo over om tegen te loten?
Een behoorlijke cluster

Lech Poznan
Genoa
Slovan Liberec
Red Star Belgrade
Hearts FC
Brøndby IF
Trabzonspor
Metalurg Donetsk
En Avant Guingamp
FC Vaslui
PAOK Thessaloniki