418 hier.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef w00h00 het volgende:
Nog meer mensen die zaterdag gaan?
415 ftw.
Achterlijke tijdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef w00h00 het volgende:
Nog meer mensen die zaterdag gaan?
415 ftw.
En dat is een reden om niet te gaan?quote:
Eerste thuiswedstrijd is sowieso altijd wel leuk. Laatste jaren vaak genoeg moeten missen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik betaal niet voor niets het achterlijke bedrag van 258 EUR. Tuurlijk ga ik.
Ben er vorig seizoen speciaal voor uit Praag overgekomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eerste thuiswedstrijd is sowieso altijd wel leuk. Laatste jaren vaak genoeg moeten missen.
Hehe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ben er vorig seizoen speciaal voor uit Praag overgekomen.
Ik zie liever: wij veel pieken, Real geen kampioen en Real failliet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:20 schreef Silenus het volgende:
Ach, win-win situatie. Als Real kampioen wordt krijgen we lekker veel pieken, als ze met deze miljardenselectie geen kampioen worden is het daar weer hommeles en gaat die tyfusclub hopelijk eindelijk eens failliet.
Precies, in 1 ruk door, helemaal rot!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, lekkere tijd voor het stappen gaan.
Zal te spannend worden dan. In ieder geval moet een maat dat maar even regelen dus, ik ga dat niet halen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe korter na 10.00 uur je het probeert, hoe groter de kans.
Klokslag 10.00 uur is dus het beste.
Al spelen vakantie en de hoge prijs (vier tientjes) misschien in je voordeel.
Ik lees net pas dat FC Sheriff Slavia heeft uitgeschakeld?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Beter langs de ticketbox. Heb ik meer kans.
offtopic!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik lees net pas dat FC Sheriff Slavia heeft uitgeschakeld?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |