abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:49:05 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71688042
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:44 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

[..]

Net wanneer je denkt dat het dieptepunt is bereikt

Ik luister ook naar rapmuziek maar kom op zeg... Die kerel moet toch wel IEMAND hebben die een beetje de media(internet) in de gaten houdt en hem kan vertellen dat t allemaal triest is?
Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.
pi_71688270
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.
Hij is ouder dan mij

Edit: Even opgezocht, hij is inderdaad anderhalf jaar ouder. En ik vind wat hij doet al van een te laag niveau voor mij
pi_71688373
Sno
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71688544
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef mash_ het volgende:

[..]

nu maar hopen dat de datum klopt dan
Ik ga hier ook echt lopen juichen als het nog niet vast staat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71688547
Kaartverkoop informatie AFC Ajax SK Slovan Bratislava

Morgen dus zowel een kaartje voor Slovan als voor PSV kopen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71688573
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:

[..]

[..]

Alsof ik tegenover jullie moet verantwoorden. Ik ga gewoon niet.
Kom op zeg Je snapt zelf ook dat het een slappe smoes is Hou dan gewoon je mond als je niet wilt dat mensen op je gaan reageren.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:16:49 #257
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71688742
Er zitten me hier toch een hoop debielen in het ajax topic niet normaal. Een paar gaan zitten bitchen over dat er iemand en keer niet gaat en de andere zeiken nog steeds over de tweets van van der Wiel. Beetje jammer
pi_71688822
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zitten me hier toch een hoop debielen in het ajax topic niet normaal. Een paar gaan zitten bitchen over dat er iemand en keer niet gaat en de andere zeiken nog steeds over de tweets van van der Wiel. Beetje jammer
Kansloos idd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71688849
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je Supp. CC krijgt als je 'm hebt aangevraagd?
pi_71689206
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er meer over Slovan Bratislava of RKC geluld zou worden, maar het valt erg tegen.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71689277
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je Supp. CC krijgt als je 'm hebt aangevraagd?
Ajax supporterszaken anders even bellen. Nu alleen wel een beetje te laat. Maandag tot 16:00 weer een nieuwe kans.
pi_71689520
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ajax supporterszaken anders even bellen. Nu alleen wel een beetje te laat. Maandag tot 16:00 weer een nieuwe kans.
Ik heb mn aanvraag pas eergisteren op de post gedaan hoor.. wou alleen weten hoelang zoiets duurt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:51:18 #263
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71689707
Morgen ook maar kaartje voor de 20e kopen dus.

Gaat de online verkoop via Ideal? Moet morgen op mn werk namelijk kaarten bestellen, moet ik dat kloteding niet vergeten
Geef mij maar Amsterdam
pi_71690086
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Bullebak het volgende:
Morgen ook maar kaartje voor de 20e kopen dus.

Gaat de online verkoop via Ideal? Moet morgen op mn werk namelijk kaarten bestellen, moet ik dat kloteding niet vergeten
Overstappen naar ING.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:16:56 #265
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71690424
Blackcard greg is toch ook een randdebiel. Waarom mag hij niet worden uitgelachen? Omdat een paar mensen hier zijn gedrag normaal vinden? Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language. En dit bovendien ook nog op internet zetten.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71690453
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Fortitudo het volgende:
Blackcard greg is toch ook een randdebiel. Waarom mag hij niet worden uitgelachen? Omdat een paar mensen hier zijn gedrag normaal vinden? Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language. En dit bovendien ook nog op internet zetten.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:23:08 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71690622
quote:
Die gozer heeft echt geen hersens in z'n paasei. Maar als ie goed blijft ballen kan me dat geen reet schelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71690830
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Die gozer heeft echt geen hersens in z'n paasei. Maar als ie goed blijft ballen kan me dat geen reet schelen.
Dus als je zo praat en dergelijke muziek luistert heb je geen hersenen?

Niet dat ik dat taalgebruik en die muziek wat vind, maar goed...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:34:05 #269
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71690923
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Ik luister zelf ook oa naar Hiphop (en ook naar hardcore, dus nu heb ik dubbel geen hersenen). Maar heb je dat interview gelezen? "Ik aap ze na, want ik vind het vet wat ze doen".

Dude grow the fuck up, je bent geen 12 meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71690930
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Nee als je dronken in Barcelona gaat twitteren heb je geen hersenen.

En wat Fathank zegt
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:48:46 #271
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71691367
Het is wachten op de eerste die twittert
quote:
Vind het echt gaaf wat ie doet. Zo'n vette blackcard op die leeftijd yo, baas boven baas.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71691608
Vak 424 dus in de verkoop voor Slovan-thuis. Ik zit op 425. Kan ik dan wel kaarten halen of niet? Logisch denken levert een 'ja' op, maar Ajax en logisch denken gaat niet altijd samen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71691709
Eigen plaats is niet gereserveerd en alle SCC-houders kunnen een kaartje kopen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:04:22 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71691796
quote:
Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language.
Heel FOK zit er vol mee joh.

Wat een aanstellerij. Hij voetbalt bij Ajax, hij verdient honderduizenden euro's per jaar, hij regelt de lekkere chicks. Maargoed, lach en scheld 'm lekker uit. Op een internetforum.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:14:20 #275
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_71692054
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigen plaats is niet gereserveerd en alle SCC-houders kunnen een kaartje kopen.
Volgens mij alle clubcardhouders als ik het zo op Ajax.nl lees.
Zuid 1 staat er wel specifiek bij dat het voor SCC-houders is.

Ook wazig eigenlijk
Geef mij maar Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')