Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
Net wanneer je denkt dat het dieptepunt is bereikt
Ik luister ook naar rapmuziek maar kom op zeg... Die kerel moet toch wel IEMAND hebben die een beetje de media(internet) in de gaten houdt en hem kan vertellen dat t allemaal triest is?
Hij is ouder dan mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.
Ik ga hier ook echt lopen juichen als het nog niet vast staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
nu maar hopen dat de datum klopt dan
Kom op zegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik tegenover jullie moet verantwoorden. Ik ga gewoon niet.
Kansloos idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zitten me hier toch een hoop debielen in het ajax topic niet normaal. Een paar gaan zitten bitchen over dat er iemand en keer niet gaat en de andere zeiken nog steeds over de tweets van van der Wiel. Beetje jammer
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er meer over Slovan Bratislava of RKC geluld zou worden, maar het valt erg tegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zitten me hier toch een hoop debielen in het ajax topic niet normaal. Een paar gaan zitten bitchen over dat er iemand en keer niet gaat en de andere zeiken nog steeds over de tweets van van der Wiel. Beetje jammer
Ajax supporterszaken anders even bellen. Nu alleen wel een beetje te laat. Maandag tot 16:00 weer een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je je Supp. CC krijgt als je 'm hebt aangevraagd?
Ik heb mn aanvraag pas eergisteren op de post gedaan hoor.. wou alleen weten hoelang zoiets duurt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ajax supporterszaken anders even bellen. Nu alleen wel een beetje te laat. Maandag tot 16:00 weer een nieuwe kans.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Bullebak het volgende:
Morgen ook maar kaartje voor de 20e kopen dus.
Gaat de online verkoop via Ideal? Moet morgen op mn werk namelijk kaarten bestellen, moet ik dat kloteding niet vergeten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Fortitudo het volgende:
Blackcard greg is toch ook een randdebiel. Waarom mag hij niet worden uitgelachen? Omdat een paar mensen hier zijn gedrag normaal vinden? Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language. En dit bovendien ook nog op internet zetten.
Die gozer heeft echt geen hersens in z'n paasei. Maar als ie goed blijft ballen kan me dat geen reet schelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Fortitudo het volgende:
Blackcard greg is toch ook een randdebiel. Waarom mag hij niet worden uitgelachen? Omdat een paar mensen hier zijn gedrag normaal vinden? Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language. En dit bovendien ook nog op internet zetten.
Dus als je zo praat en dergelijke muziek luistert heb je geen hersenen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt geen hersens in z'n paasei. Maar als ie goed blijft ballen kan me dat geen reet schelen.
Ik luister zelf ook oa naar Hiphop (en ook naar hardcore, dus nu heb ik dubbel geen hersenen). Maar heb je dat interview gelezen? "Ik aap ze na, want ik vind het vet wat ze doen".quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dus als je zo praat en dergelijke muziek luistert heb je geen hersenen?
Niet dat ik dat taalgebruik en die muziek wat vind, maar goed...
Nee als je dronken in Barcelona gaat twitteren heb je geen hersenen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:30 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dus als je zo praat en dergelijke muziek luistert heb je geen hersenen?
Niet dat ik dat taalgebruik en die muziek wat vind, maar goed...
quote:Vind het echt gaaf wat ie doet. Zo'n vette blackcard op die leeftijd yo, baas boven baas.
Heel FOK zit er vol mee joh.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Fortitudo het volgende:
Op zijn leeftijd zijn er maar weinig personen die zichzelf zo graag horen praten over smaatjes bitches alcohol en andere dingen in street language.
Volgens mij alle clubcardhouders als ik het zo op Ajax.nl lees.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigen plaats is niet gereserveerd en alle SCC-houders kunnen een kaartje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |