Die servers is best goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htm
En dat kan niet om half 9, als de wedstrijd afgelopen is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond is het stappen hier.
Whehe. Wat een geleuter inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef navigator het volgende:
[..]
Je kan toch elke zaterdagavond stappen?!?!? En daarvoor laat je een van de spaarzame zaterdagavondwedstrijden, wat qua sfeer de leukste zijn vaak, schieten!?
De wedstrijd is trouwens al om half 9 afgelopen, dan zijn de meeste tenten nog niet eens open ook![]()
Maar dat doet ie nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die zich druk maken op de twitter van een speler![]()
Zo lang hij maar goed voetbalt boeit het me daadwerkelijk niet wat hij de wereld in slingert.
Hier ben ik het toch wel mee eensquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar dat doet ie niet.
V/d Wiel is gewoon een enorme kutkneus.
"Ajax Landskampioen 2009/2010"?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef Frankz0rz het volgende:
thinking about a new tattoo on the inside of my arm, but whatt!!???about 2 hours ago from UberTwitter
Dat wordt ook een nieuwe rage bij onze verdedigers.. je armen vol laten tatoeëren
Logisch aan t redeneren en niet die standaarduitspraken aan t doenquote:
Nee, dat valt mij ook al een tijdje op. 't Zal best een lieve meid zijn, maar ze komt een beetje dom over op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef BluesRebel het volgende:
Die vrouw komt niet echt professioneel over.
Zolang ze alles netjes doorslikt is dat toch niet zo´n heel groot probleem?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:40 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, dat valt mij ook al een tijdje op. 't Zal best een lieve meid zijn, maar ze komt een beetje dom over op de één of andere manier.
Uiteraard niet, maar bij een kerel van 2 meter hoog kan je Gregory z'n piepstem nog amper verstaan. Tegenover zo'n nederig meiske voelt hij zich vast nog enigszins ghettoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef BluesRebel het volgende:
Ik denk dat ze sowieso niet bang hoeven te zijn voor AJAX tv
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar bij een kerel van 2 meter hoog kan je Gregory z'n piepstem nog amper verstaan. Tegenover zo'n nederig meiske voelt hij zich vast nog enigszins ghetto
En terecht, is net het zwakzinnige broertje van Galasek. Zoutloos.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren wederom niet bij de selectie. Zal nu wel definitief einde verhaal zijn.
was wel heel slim van mequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
service*![]()
Vind ik ook heel mooi, Ajax gaat mee met de tijd
Erg jammer.. ik snap wel dat hij niet (veel) beter is dan Enoh, Gabri, de Zeeuw etc., maar het is gewoon jammer. Hij heeft nooit echt slecht gepresteerd vind ik en nooit ook maar gezeurd over een plek. Had beter bij Groningen moeten blijven achteraf gezien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren wederom niet bij de selectie. Zal nu wel definitief einde verhaal zijn.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:
[..]
En terecht, is net het zwakzinnige broertje van Galasek. Zoutloos.
Heb jij iets tegen Galasek?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef navigator het volgende:
[..]
En terecht, is net het zwakzinnige broertje van Galasek. Zoutloos.
nu maar hopen dat de datum klopt danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe, direct na de loting geboekt naar Bratislava (via Düsseldorf). Gegokt op eerst thuis en de 27e daar. Drie tientjes de man.
Prijzen doen nu meer dan het dubbele.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:51 schreef navigator het volgende:
[..]
Je kan toch elke zaterdagavond stappen?!?!? En daarvoor laat je een van de spaarzame zaterdagavondwedstrijden, wat qua sfeer de leukste zijn vaak, schieten!?
De wedstrijd is trouwens al om half 9 afgelopen, dan zijn de meeste tenten nog niet eens open ook![]()
Alsof ik tegenover jullie moet verantwoorden. Ik ga gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
En dat kan niet om half 9, als de wedstrijd afgelopen is?Jij moet en zal om 7 uur al in de kroeg staan?
![]()
![]()
Zo zout heb ik het nog nooit gegeten.
Voor mij boeit het geen reet. Ik ga eerst naar Praag en een paar dagen later pak ik daar een bus naar Bratislava. Kost bijna niks en met een nachtje tussenstop in Brno ook maar 2x 2,5 uur rijden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe, direct na de loting geboekt naar Bratislava (via Düsseldorf). Gegokt op eerst thuis en de 27e daar. Drie tientjes de man.
Prijzen doen nu meer dan het dubbele.
Nee Houniet, het is heel normaal dat je je moet verantwoorden t.o. andere forumgebruikers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik tegenover jullie moet verantwoorden. Ik ga gewoon niet.
Waarom ga je überhaupt op in Hounietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zeg dat dan gewoon in plaats van een lame excuusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:08 schreef Houniet het volgende:
Ik ga gewoon niet.
[..]
[..]
Is opzich een goed idee. Ik ga misschien wel hetzelfde doen. Even wat vrienden opzoeken in Praag en dan met student agency naar Brno. Heb je daar een plaats om te slapen? Ik ga eens ff kijken of ik op de uni dorm bij een vriendin kan slapen, je kan daar overigens ook zeer goedkoop een kamer huren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor mij boeit het geen reet. Ik ga eerst naar Praag en een paar dagen later pak ik daar een bus naar Bratislava. Kost bijna niks en met een nachtje tussenstop in Brno ook maar 2x 2,5 uur rijden.
quote:Vroeger luisterden voetballers naar André Hazes of The Cats, maar daarvoor lopen Van der Wiel en zijn generatiegenoten niet meer warm. De voetballer uit Osdorp luistert al vanaf de middelbare school naar Amerikaanse rapmuziek en zoals dat met echte fans gaat, begon hij uiterlijk ook steeds meer te lijken op de artiesten die hij adoreerde. Als puber had Van der Wiel al een tijdje een gouden tand, de broeken gingen steeds lager hangen en vanaf z'n achttiende zijn de tatoeages in opkomst.
''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''
Ook met een andere uiting imiteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert. ''Ik heb die artiesten ook nageaapt op Twitter. Aan iedereen die het wilde weten, twitterde ik berichten. Ook vanuit Barcelona, toen ik op vakantie was. Nu weet ik dat dat niet zo verstandig was.''
Wanneer zal hij positief worden getest op cannabis?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volledige interview:
http://www.parool.nl/paro(...)straatschoffie.dhtml
quote:Ook met een andere uiting imrriteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:14 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volledige interview:
http://www.parool.nl/paro(...)straatschoffie.dhtml
Net wanneer je denkt dat het dieptepunt is bereiktquote:''Ik aap die artiesten na'', zegt Van der Wiel. ''Wat zij doen, vind ik gaaf. Daarom doe ik het ook. Al neem ik geen tatoeage in mijn gezicht. Dat heeft die gast van The Game wel. Op z'n jukbeen. Baas boven baas.''
Ook met een andere uiting imiteerde Van der Wiel de mensen naar wiens muziek hij non stop luistert. ''Ik heb die artiesten ook nageaapt op Twitter.
Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
Net wanneer je denkt dat het dieptepunt is bereikt
Ik luister ook naar rapmuziek maar kom op zeg... Die kerel moet toch wel IEMAND hebben die een beetje de media(internet) in de gaten houdt en hem kan vertellen dat t allemaal triest is?
Hij is ouder dan mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals waar kun je je druk om maken. Net alsof jij dat ook niet hebt gehad toen jij net zo oud was als hem.
Ik ga hier ook echt lopen juichen als het nog niet vast staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
nu maar hopen dat de datum klopt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |