Dat is standaardquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef Rejected het volgende:
GvdWiel geblesseerd? http://mypict.me/show.php?id=ikyA
Of is dat standaard?
Waarom? Hij heeft er echt wel van geleerd sinds dat gedoe in Barcelona.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef El-Salvador het volgende:
Nieuwe method -> conditietrainer Lindeman is de 'veroorzaker' hiervan.
Valt me tegen dat niemand van Ajax tegen de twitters van greg optreedt.
En toch is het nog steeds sneuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:31 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft er echt wel van geleerd sinds dat gedoe in Barcelona.
zie een stukje naar boven...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En toch is het nog steeds sneu
Is er al een 'pot' ofzo met clubs waarvan Ajax 1 zal tegenkomen of is t een loting met iedereen erin?
quote:Brøndby IF (DEN)
Tromsø IL (NOR)
Sivasspor (TUR)
¦K Slovan Bratislava (SVK)
FK Sarajevo (BIH)
Ik vind het verontrustender dat hij ergens op de Atlantische Oceaan zit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef Rejected het volgende:
Of is dat standaard?
Lees het topic eens, of in ieder geval deze laatste paginaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is er al een 'pot' ofzo met clubs waarvan Ajax 1 zal tegenkomen of is t een loting met iedereen erin?
Haha iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustender dat hij ergens op de Atlantische Oceaan zit.
Ah vorige pagina, dankjewel. Weinigzeggende tegenstanders maar in de voorronde mag dat welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zie een stukje naar boven...
[..]
Gastquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie gaat schijten zet ie het daar dan ook neer?
"yo peepz, net kluivert uit da selectie gehaald, you know 4 real, peace yo!"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ie gaat schijten zet ie het daar dan ook neer?
Toch heb ik daar een hekel aan. Zo'n 11 mans verdedegingsclub.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ah vorige pagina, dankjewel. Weinigzeggende tegenstanders maar in de voorronde mag dat welAnderlecht heeft Sivasspor uitgeschakeld dus op zich zouden wij dat ook moeten kunnen. En Brondby een aantal jaren geleden toch verslagen? Met een goal van Babel ofzo onder Ten Cate.
Achja, kies maar. Het liefst de zwakste dan. Die Noren ofzo.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
"yo peepz, net kluivert uit da selectie gehaald, you know 4 real, peace yo!"
We moeten tegen al die clubs eigenlijk gewoon winnen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:45 schreef Vinno het volgende:
[..]
Toch heb ik daar een hekel aan. Zo'n 11 mans verdedegingsclub.
Ik zie liever een goede pot voetbal. Het voetbalt voor Suarez enzo toch ook fijner als hij wat ruimte krijgt...
Vraag me af of we de 'zwakste' tegenstander moeten willen...
Feit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:49 schreef BluesRebel het volgende:
We moeten tegen al die clubs eigenlijk gewoon winnen..
Pfff hoe kansloosquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:16 schreef Rejected het volgende:
Of is dat standaard?
RTVquote:AJAX Miralem Sulejmani verwacht zaterdagavond niet te spelen. De aanvaller van Ajax heeft naar eigen zeggen teveel last van een knieblessure die hij maandag opliep.
Ajax speelt zaterdagavond in eigen stadion tegen RKC Waalwijk.
De vermoedelijke opstelling van Ajax zaterdagavond: Stekelenburg, Van der Wiel Silva, Wielaart, Alderweireld, Vertonghen, Aissati, De Zeeuw, Rommedahl, Emmanuelson, Suarez en Cvitanich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |