Het kan nog ergerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef Grulez het volgende:
Jeetje wat zo'n tt met het aantal views doet
whehehequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef Grulez het volgende:
Wie als eerste Robinhoo weet te herkennen, krijgt een biertje van me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef denthemen het volgende:
http://www.zie.nl/videos/vechtpartij-bergen-aan-zee/m1dz2wbf9j1i
Die zit toch in Montagne á Mer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Wie als eerste Robinhoo weet te herkennen, krijgt een biertje van me.
Wie zegt dat dat filmpje niet 2 weken terug geschoten isquote:
quote:Kwart studentes draagt geen slipje
Nederlandse studentes gaan steeds bloter de klas in. Een kwart van de meisjes trekt geen slipje aan als ze een rok dragen, zo blijkt uit een poll van Studenten.nl.
De studentes hebben verschillende redenen voor het thuislaten van hun ondergoed. "Als alles in de was zit, is het wel makkelijk", aldus één van de stoute meisjes. Een ander zegt: "Mooie lingerie is erg duur. Als ik geen geld heb voor een spannend setje, draag ik liever niets."
Eén studente neemt geen blad voor de mond en komt openlijk voor haar wulpse gevoelens uit: "Niet dragen van ondergoed geeft zo'n heerlijk spannend gevoel. De dag wordt er leuker van."
Het niet dragen van ondergoed is een trend die is overgewaaid vanuit Amerika. Sterren als Britney Spears en Paris Hilton worden regelmatig zonder slipje gespot. De trend is vergelijkbaar met die rond het naveltruitje.
Toch maar een keer een spiegeltje meenemen naar college dan.quote:
Nog één?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Toch maar een keer een spiegeltje meenemen naar college dan.
Ja, die voor mijn mascara valt te veel op.quote:
quote:SK Slavia Praha (CZE) v FK Crvena Zvezda (SRB)
S.S. Lazio (ITA) v IF Elfsborg (SWE)
AFC Ajax (NED) v ¦K Slovan Bratislava (SVK)
met dat zand gooienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef denthemen het volgende:
http://www.zie.nl/videos/vechtpartij-bergen-aan-zee/m1dz2wbf9j1i
quote:
AFC Ajax #1383quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En Aanvoerder, is Slovan Bratislava Oostblok genoeg?
Godjandikkiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef Houniet het volgende:
Te warm op de zaakgodverdomme niet normaal meer.
[HOOLS] Het VBL-Café #1899: Rosé Oppas Huishoudbeursquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef Grulez het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café #1899: Rosé Oppas Huishoudbeurs
Zo'n TT gaat in elk geval een stuk minder hard
Wat een baas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Aap tussen de bezoekers op de tribune
Mooie foto
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
Zeg Houniet, waarom ga jij eigenlijk zaterdag niet gewoon naar Ajax..
Haha, zelfs daar was het niet zo erg. Het is net een kakkerlakkenplaag hier, nu. En er zitten zoveel vadsige exemplaren bij, waarom eten die lui zoveel?quote:
Dan valt er meer te snijden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:13 schreef Silenus het volgende:waarom eten die lui zoveel?
3. Alledrie vriendinnen van elkaar. Botergeile chickies waren dat. 1 van hen gaat trouwens trouwen volgende week. Had er bij kunnen zijn, ware het niet dat Ajax Slovan lootte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
Heb je trouwens een Finse chick op je lijstje kunnen afvinken?
Wel 7 jaar geluk nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Kutzooi. Breek ik hier een vaas, ga ik het opruimen, steek ik zo mijn hand in een glaspunt.
Bloeden stopt niet.
Zal me moeder leuk vindenquote:
Beter dan die Willem II speler die toen zn vissenkom liet vallen en allebei zn polsen doorsneed...quote:
Dat had zn moeder misschien nog wel leuker gevonden..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beter dan die Willem II speler die toen zn vissenkom liet vallen en allebei zn polsen doorsneed...
Is het doek nu gevallen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, 5 cm eraf. Maakt vrij weinig uit, maar toch, stom dat ik daar niet beter op heb gelet.
quote:
Wil je een doekje voor het bloeden?quote:
Dude.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wil je een doekje voor het bloeden?
Voor Bobby. Had 'm weken terug al af moeten maken, maar was echt oververmoeid en de laatste paar weken echt weinig uitgevoerd. Hij moet echt voor morgen af vind ik. Het verfen is echt het simpelste werk en die droogt ook vrij snel, maar het voorbereidende werk is tijdrovend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
Is het een doek voor Slavia of voor Ajax?
Ben benieuwd. Zal proberen een fotootje te schieten als het lukt en als je 'm af hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor Bobby. Had 'm weken terug al af moeten maken, maar was echt oververmoeid en de laatste paar weken echt weinig uitgevoerd. Hij moet echt voor morgen af vind ik. Het verfen is echt het simpelste werk en die droogt ook vrij snel, maar het voorbereidende werk is tijdrovend.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
DirkZz adblockert, doeg.
Blokken van advertenties/pop-ups of het promoten hiervan... Is banwaardig op Fok...quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Blokken van advertenties/pop-ups of het promoten hiervan... Is banwaardig op Fok...
Zeker nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijd om te slapen. Wekker gaat om 08:40 weer. Die 4 op een rij-post die komt vanavond niet.![]()
![]()
Helemaal niet meer aan gedacht de Italiaanse supercup, misschien moet ik dan ff naar de Sports Bar @ Leidse gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:35 schreef borisz het volgende:
Vanmiddag 14.00 Inter - Lazio vanuit het Vogelnest in Peking.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Kijken of ik m'n vlag op tijd afkrijg vandaag.
Wordt het ook op de normale tv uitgezonden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:35 schreef borisz het volgende:
Vanmiddag 14.00 Inter - Lazio vanuit het Vogelnest in Peking.
RAI Uno gooit altijd hun zender op zwart als er sport isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wordt het ook op de normale tv uitgezonden?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:31 schreef RayMania het volgende:
Godver de godver. Zet ik de stofzuiger op mijn laptop, zuig ik zo de B naar binnen!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:31 schreef RayMania het volgende:
Godver de godver. Zet ik de stofzuiger op mijn laptop, zuig ik zo de B naar binnen!
Ray kennende ontploft dan de zak en krijgt hij een spontane astma-aanval, waarna hij in paniek het halve dressoir naar de grond trekt en ook die andere mooi vaas van zn moeder kapotvalt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stofzuiger openmaken en in de zak kijken? Of gaat dat niet zomaar bij die van jou?
Een B onder ctrl+v zetten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:45 schreef RayMania het volgende:
Jullie onderschatten de meerwaarde van de letter B!.
Hoe kan ik nu met goede voldoening Bier, Banaanvraag, Bek houden en TyfusBoeren posten.
Je vergeet Breach..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:45 schreef RayMania het volgende:
Jullie onderschatten de meerwaarde van de letter B!.
Hoe kan ik nu met goede voldoening Bier, Banaanvraag, Bek houden en TyfusBoeren posten.
Bek houden, stomme boer.quote:
Dressoir en andere vaas zijn nog heel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:47 schreef RayMania het volgende:
Niks aan de hand, doorlopen.
Zak opengemaakt, hoestbui, B gevonden en B teruggeklikt.
Yup, er is niks met de urn gebeurd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dressoir en andere vaas zijn nog heel?
Zit toch niet álles tegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, er is niks met de urn gebeurd.
Hier B-1-0-0. IK HEB OOK ALTIJD PECH.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
Identiteit RayMania nu ook op internet bekend:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:56 schreef Breach het volgende:
Ow en Houniet, ik werd net gepaged dat ik vanavond al aan de bak moet
eigenlijk wel. voor deze wedstrijd moet 'ie zeker erbij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef RayMania het volgende:
Het is niet dat je een deadline hebt, of zo.
Straks Ajax, morgen weekje vakantie.
http://www.ipod-gear.nl/i(...)er-voor-uw-iPod.htmlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:12 schreef RayMania het volgende:
Bestaan er Ipod-opladers die gewoon in een stopcontact kunnen?
Harrr.. Ik kan niet het risico nemen dat ze bij de douane komen te liggen.quote:
Ik woon in Amsterdam.. Maar ik heb de juiste zoekterm gevonden; stofbrilquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
Er zit toch zo'n kampeerwinkel in Rhenen?
Pics.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Klaar met verfen. Tijd voor wat bami met kip en satesaus.Nu maar hopen dat 'ie vlotjes droogt. Op het eerste gezicht lijkt alles recht en ziet het er redelijk strak uit.
quote:
Ik ga naar Burning Man..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ga je in godsnaam doen dan?
Nudity is common at this eight-day annual event.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga naar Burning Man...
En dat is in Black Rock Desert
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nudity is common at this eight-day annual event.
Waar heb je die bril voor nodig?. Klinkt wel tof.
quote:
Ja toch, die gram waait zo weg hoor. En het prikt als de neten.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja toch, die gram waait zo weg hoor. En het prikt als de neten.
Waarom moet je die 'speciaal' hebben?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef Houniet het volgende:
Ik moet speciale Nike hardloopschoenen hebben, zijn die gemiddeld 170 euro.
pfff daar haal ik 3 paar voorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef Houniet het volgende:
Ik moet speciale Nike hardloopschoenen hebben, zijn die gemiddeld 170 euro.
Ik heb een ding dat je in het stopcontact kan douwen (ook voor die rare dingen in de VS enzo), waar je dan je gewone 'usb-oplader' instopt. Super handig op vakantiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:12 schreef RayMania het volgende:
Bestaan er Ipod-opladers die gewoon in een stopcontact kunnen?
Ik hou me aanbevolen als je het antwoord weet. Onze ijskast vriest elke 3 weken dichtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet iemand of je relatief makkelijk en eenvoudig de koelkastdeur-rubbers kan vervangen? Volgens mij sluit dat ding niet goed.
Voor Nike + Ipod set.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom moet je die 'speciaal' hebben?
Hoofdkleiquote:
Ouderwets avondje Ajax toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:53 schreef RayMania het volgende:
Jeuj, wat een drama, maar drie punten.
Jep, ben al ingeschreven. Maar vooralsnog nog niks kunnen vinden. Beetje lastig ook die kijkavonden en dergelijke (via kamersites) aangezien de afstand groot is en je vaak veel meer gegadigden hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je Stadswonen nog gechecked, Kopbal?
Ja precies. Het liefst heb ik ook een kamer in het centrum, of in ieder geval niet te afgelegen van het centrum, en dat is Zuid toch wel...quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over de brug op Zuid moet je sowieso proberen te vermijden, zag bij die 'Ik ga' actie ook Delfshaven staan enzo, Kees Van Dongenhof bijv; pas als laatste keus doen.
Twee weken Oostenrijk. Heerlijk weer gehad en een hele toffe vakantie gehad. Veel gebruik gemaakt van m'n mountainbike en m'n wielrenfiets. Ben zelfs een kilo afgevallen op vakantiequote:Op zondag 9 augustus 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerst naar Ierland en toen via Nederland naar Noorwegen.
Jij?
Heb het Suijk hier ook al eens gezegd:quote:
Heb je op campings overnacht met een tentje oid?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:03 schreef sjimz het volgende:
Zijn vooral in het Westelijke deel geweest.
We begonnen in de provincie Rogaland en zijn via Hordaland tot de provincie Sogn og Fjordane gekomen.
Ok dan. Eigenlijk veel te kort he, 6 dagen voor zo'n land. Is echt zó mooi daarquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:03 schreef sjimz het volgende:
Zijn vooral in het Westelijke deel geweest.
We begonnen in de provincie Rogaland en zijn via Hordaland tot de provincie Sogn og Fjordane gekomen.
Zeker te kort maar we waren ook al 8 dagen naar Ierland geweest en ik vond het wel weer welletjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok dan. Eigenlijk veel te kort he, 6 dagen voor zo'n land. Is echt zó mooi daar
tent hadden we inderdaad bij maar hebben ook in wat B&B's en hostels kunnen overnachten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je op campings overnacht met een tentje oid?
In Ierland toevallig in omgeving van Killarney geweest?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker te kort maar we waren ook al 8 dagen naar Ierland geweest en ik vond het wel weer welletjes.
Nee, we zijn niet zo ver zuidelijk gegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
In Ierland toevallig in omgeving van Killarney geweest?
Hmm, daar ben ik nog nooit geweest. Maar omgeving Killarney en killarney zelf waren echtquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet zo ver zuidelijk gegaan.
Zijn vooral in de provincie Connacht geweest in de buurt van Galway.
quote:
Op een ander terras zekerquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ga zo weer Twente kijken hier in France
Neu zelfdequote:
Mag je daar na dinsdag nog komen dan?quote:
Moet je voorstellen hoe vrouwen zich voelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:14 schreef toma het volgende:
Net m'n hond in bad gedaan. Wat is dat toch een klote karwei
Sorry ik zie de vergelijking tussen honden en vrouwen niet zoquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe vrouwen zich voelen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:41 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry ik zie de vergelijking tussen honden en vrouwen niet zo
Gisteravond.quote:
NVS is toch niet bagger?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
Wat is dat kut zeg, een wedstrijd als deze volgen met zo'n bagger stream.
Ik wil naar huis.
Hier wel, kut internetquote:
Ja ik zit hier op draadloos internet op een openbare plek hé.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zelfs op mn tv ziet het er redelijk uit.
Die ¦enkeřík tochquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
3-1 met de 3e goal van Zdeněk ¦enkeřík!
Ik ben hem aan het binnentrekken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
Sjimz en Houniet, besteed vooral niet teveel aandacht aan UFC 101, net gekeken, maar valt echt tegen. Ik zou alleen de laatste 2 gevechten kijken.
quote:Rapper Lexxxus gewond na schietpartij
AMSTERDAM - De rapper Lexxxus is zaterdagavond gewond geraakt tijdens een schietincident op het terrein van het jaarlijkse Kwakoe festival.
Op het Youtubefilmpje is te zien dat Lexxxus (zijn artiestennaam) in een ziekenhuisbed ligt. Hij vertelt dat hij iemand tegenkwam en dat er een woordenwisseling ontstond. '
'Van het een kwam het ander. Opeens werd er geknald. Daarom lig ik hier'', zegt de moeilijk verstaanbare zanger.
Schampschot
De politie in Amsterdam bevestigde dat er rond 22.00 uur die avond een schietpartij was. Daardoor liep een 24-jarige man een schampschot op. De politie kon niet bevestigen of het inderdaad de rapper betrof.
Goed man. Ben je nu weer bezig?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja goed hoor.
En met jou?
Ik heb lekker van mijn vakantie genoten.
Ik zal wel weer online zijn maar niet zo veel meer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed man. Ben je nu weer bezig?
Het was hier saai zonder jou.
Zeg ik ook altijd na de vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal wel weer online zijn maar niet zo veel meer.
Ben een beetje uitgekeken op Fok enzo.
Geen fabeltje, het zit in de computer. Ray zou de vormgeving doen. Hoor ik niks meer van. Wel jammer. Anders moet ik het er gewoon maar een keer oppleuren zonder plaatjes.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef Breach het volgende:
Komt het interview nog wel, SCH of Sjimz? Of is dat echt een fabeltje geweest?
Het is echt al vet lang geleden dat jullie dat zeiden iig. En ben best wel benieuwd wat er van gekomen isquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen fabeltje, het zit in de computer. Ray zou de vormgeving doen. Hoor ik niks meer van. Wel jammer. Anders moet ik het er gewoon maar een keer oppleuren zonder plaatjes.
Zo'n geniale tekst.quote:
13quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef SCH het volgende:
Hey wat goed BS, ik ben trotsch
doe eens een lijstje met cijfers.
Het Spel van de Engel vond ik okay, niet supergoed. Had het idee dat ik het vorige boek weer aan het lezen was.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef SCH het volgende:
Hey wat goed BS, ik ben trotsch
doe eens een lijstje met cijfers.
Wauw, hulde. Ik was niet helemaal kapot van de priemgetallen trouwens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Spel van de Engel vond ik okay, niet supergoed. Had het idee dat ik het vorige boek weer aan het lezen was.
De twee Brusselmans'en waren weer hilarisch en gingen nergens over.
Mijn Naam is Sarah vond ik erg boeiend, maar ook nog iets te veel bijzaken.
De Eenzaamheid van de Priemgetallen vond ik prachtig.
Verder nog een paar standaard-crime-advocaat boeken gelezen, die lezen altijd wel makkelijk weg.
Waarom zou je zoveel lezen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Spel van de Engel vond ik okay, niet supergoed. Had het idee dat ik het vorige boek weer aan het lezen was.
De twee Brusselmans'en waren weer hilarisch en gingen nergens over.
Mijn Naam is Sarah vond ik erg boeiend, maar ook nog iets te veel bijzaken.
De Eenzaamheid van de Priemgetallen vond ik prachtig.
Verder nog een paar standaard-crime-advocaat boeken gelezen, die lezen altijd wel makkelijk weg.
Wie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:23 schreef Breach het volgende:
WTF, waarschijnlijk einde carriere voor Casey Stoner
Kan trouwens geen toeval zijn dat het eerste en het laatste cijfer een priemgetal is..quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan trouwens geen toeval zijn dat het eerste en het laatste cijfer een priemgetal is..
Oja, Het Diner ook nog - die was ook wel prima. De enige die ik nu nog wil lezen is die van die Jood over de vrouwen in de Bijlmer. Ik ben zo slecht in namenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, hulde. Ik was niet helemaal kapot van de priemgetallen trouwens.
Vind ik leukquote:
Je bedoelt Alleen Nette Mensen van Vuijsje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja, Het Diner ook nog - die was ook wel prima. De enige die ik nu nog wil lezen is die van die Jood over de vrouwen in de Bijlmer. Ik ben zo slecht in namen.
En Brusselmans zal ook al wel weer snel een nieuwe hebben.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Thuis bijna geen tijd voor of zin in; op vakantie vind ik het echt superrelaxed. Op het terras of gras of strand liggen, en lezen. Of in de trein. Of in bad.
Een boek van 300 - 400 pagina's kan ik dan wel op een dag uitlezen hoor.
Die ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt Alleen Nette Mensen van Vuijsje.
Diner en priemgetallen staan op mijn blogje trouwens, vuijsje ook.
Heb jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij had toch gewoon een vriendin..?
Bofkontquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Naar het schijnt kan zij ook lezen!!!
Maar dan ga je dus naar het buitenland, om daar lekker de hele dag te lezen..? Dat is toch zonde..quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb ja.
Naar het schijnt kan zij ook lezen!!!
Kan je ook zeggen voor de mensen die in een warm land gaan zuipen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dan ga je dus naar het buitenland, om daar lekker de hele dag te lezen..? Dat is toch zonde..
Het kan ook zijn dat ze wat staart in het boek en dan na een minuut de pagina omslaat... Ik ben er nog altijd niet helemaal uit.quote:
Dat zal het wel zijn. Ik heb het nog nooit eerder gehoord, een vrouw die kan lezen. Maar misschien heb jij een lot uit de.............oh shit, hebben jullie al een staatslot?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze wat staart in het boek en dan na een minuut de pagina omslaat... Ik ben er nog altijd niet helemaal uit.
Klopt. Daarom doe ik dat ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen voor de mensen die in een warm land gaan zuipen.
Dat kan je ook in Nederland.
Hmm, is het non-fictie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef SCH het volgende:
Oh BS, als je nog een keer zin hebt in een goed boek: De Infiltrant van Dennis Lehane, politiek/amerika/honkbal en een beetje thriller, vrij briljant.
Bijna alles wat je op vakantie doet kan toch ook in Nederland?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dan ga je dus naar het buitenland, om daar lekker de hele dag te lezen..? Dat is toch zonde..
Soms praat ze ook zomaar, ongevraagd... Heb jij dat ook?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Ik heb het nog nooit eerder gehoord, een vrouw die kan lezen. Maar misschien heb jij een lot uit de.............oh shit, hebben jullie al een staatslot?
Ah, bueno.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef SCH het volgende:
Oh BS, als je nog een keer zin hebt in een goed boek: De Infiltrant van Dennis Lehane, politiek/amerika/honkbal en een beetje thriller, vrij briljant.
Nee zeg. Daarom ben ik juist homo geworden. Mannen houwe hun bek wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Soms praat ze ook zomaar, ongevraagd... Heb jij dat ook?
Waarom word ik toch altijd gelinkt aan kansloze zuippartijenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bijna alles wat je op vakantie doet kan toch ook in Nederland?.
We zaten in het app van mijn broer, met een zonnig terras en 10min van het meer van Zurich. Je kan ook voor een week kansloos naar Kos of Salou, om daar honderden euro's uit te geven aan het laveloos zuipen met je vrienden, dan doe ik liever dit hoor.
Overigens meer dan genoeg gezien en gedaan verder hoor.
Apart. Bij ons zaten ze ook soms met zijn vijven te lezen op vakantie, echt gezelligquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Thuis bijna geen tijd voor of zin in; op vakantie vind ik het echt superrelaxed. Op het terras of gras of strand liggen, en lezen. Of in de trein. Of in bad.
Een boek van 300 - 400 pagina's kan ik dan wel op een dag uitlezen hoor.
Ja, natuurlijk - dat is wat anders. Maar dit was nu de vierde keer Zurich in nog geen drie jaar tijd, dat kennen we dan wel een beetje hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom word ik toch altijd gelinkt aan kansloze zuippartijen
Maar ik heb altijd zoiets dat ik zoveel mogelijk wil zien. Net als Sjimz bijvoorbeeld naar Noorwegen, daar wíl je niet eens een boek openslaan zoveel kun je daar zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |