Is het doek nu gevallen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, 5 cm eraf. Maakt vrij weinig uit, maar toch, stom dat ik daar niet beter op heb gelet.
quote:
Wil je een doekje voor het bloeden?quote:
Dude.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wil je een doekje voor het bloeden?
Voor Bobby. Had 'm weken terug al af moeten maken, maar was echt oververmoeid en de laatste paar weken echt weinig uitgevoerd. Hij moet echt voor morgen af vind ik. Het verfen is echt het simpelste werk en die droogt ook vrij snel, maar het voorbereidende werk is tijdrovend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef RayMania het volgende:
Is het een doek voor Slavia of voor Ajax?
Ben benieuwd. Zal proberen een fotootje te schieten als het lukt en als je 'm af hebt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor Bobby. Had 'm weken terug al af moeten maken, maar was echt oververmoeid en de laatste paar weken echt weinig uitgevoerd. Hij moet echt voor morgen af vind ik. Het verfen is echt het simpelste werk en die droogt ook vrij snel, maar het voorbereidende werk is tijdrovend.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
DirkZz adblockert, doeg.
Blokken van advertenties/pop-ups of het promoten hiervan... Is banwaardig op Fok...quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Blokken van advertenties/pop-ups of het promoten hiervan... Is banwaardig op Fok...
Zeker nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijd om te slapen. Wekker gaat om 08:40 weer. Die 4 op een rij-post die komt vanavond niet.![]()
![]()
Helemaal niet meer aan gedacht de Italiaanse supercup, misschien moet ik dan ff naar de Sports Bar @ Leidse gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:35 schreef borisz het volgende:
Vanmiddag 14.00 Inter - Lazio vanuit het Vogelnest in Peking.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Kijken of ik m'n vlag op tijd afkrijg vandaag.
Wordt het ook op de normale tv uitgezonden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:35 schreef borisz het volgende:
Vanmiddag 14.00 Inter - Lazio vanuit het Vogelnest in Peking.
RAI Uno gooit altijd hun zender op zwart als er sport isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wordt het ook op de normale tv uitgezonden?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:31 schreef RayMania het volgende:
Godver de godver. Zet ik de stofzuiger op mijn laptop, zuig ik zo de B naar binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |