Heb je op campings overnacht met een tentje oid?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:03 schreef sjimz het volgende:
Zijn vooral in het Westelijke deel geweest.
We begonnen in de provincie Rogaland en zijn via Hordaland tot de provincie Sogn og Fjordane gekomen.
Ok dan. Eigenlijk veel te kort he, 6 dagen voor zo'n land. Is echt zó mooi daarquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:03 schreef sjimz het volgende:
Zijn vooral in het Westelijke deel geweest.
We begonnen in de provincie Rogaland en zijn via Hordaland tot de provincie Sogn og Fjordane gekomen.
Zeker te kort maar we waren ook al 8 dagen naar Ierland geweest en ik vond het wel weer welletjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok dan. Eigenlijk veel te kort he, 6 dagen voor zo'n land. Is echt zó mooi daar
tent hadden we inderdaad bij maar hebben ook in wat B&B's en hostels kunnen overnachten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je op campings overnacht met een tentje oid?
In Ierland toevallig in omgeving van Killarney geweest?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker te kort maar we waren ook al 8 dagen naar Ierland geweest en ik vond het wel weer welletjes.
Nee, we zijn niet zo ver zuidelijk gegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
In Ierland toevallig in omgeving van Killarney geweest?
Hmm, daar ben ik nog nooit geweest. Maar omgeving Killarney en killarney zelf waren echtquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet zo ver zuidelijk gegaan.
Zijn vooral in de provincie Connacht geweest in de buurt van Galway.
quote:
Op een ander terras zekerquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ga zo weer Twente kijken hier in France
Neu zelfdequote:
Mag je daar na dinsdag nog komen dan?quote:
Moet je voorstellen hoe vrouwen zich voelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:14 schreef toma het volgende:
Net m'n hond in bad gedaan. Wat is dat toch een klote karwei
Sorry ik zie de vergelijking tussen honden en vrouwen niet zoquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe vrouwen zich voelen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:41 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry ik zie de vergelijking tussen honden en vrouwen niet zo
Gisteravond.quote:
NVS is toch niet bagger?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
Wat is dat kut zeg, een wedstrijd als deze volgen met zo'n bagger stream.
Ik wil naar huis.
Hier wel, kut internetquote:
Ja ik zit hier op draadloos internet op een openbare plek hé.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zelfs op mn tv ziet het er redelijk uit.
Die ¦enkeřík tochquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
3-1 met de 3e goal van Zdeněk ¦enkeřík!
Ik ben hem aan het binnentrekken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:18 schreef Breach het volgende:
Sjimz en Houniet, besteed vooral niet teveel aandacht aan UFC 101, net gekeken, maar valt echt tegen. Ik zou alleen de laatste 2 gevechten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |