quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:31 schreef RayMania het volgende:
Godver de godver. Zet ik de stofzuiger op mijn laptop, zuig ik zo de B naar binnen!
Ray kennende ontploft dan de zak en krijgt hij een spontane astma-aanval, waarna hij in paniek het halve dressoir naar de grond trekt en ook die andere mooi vaas van zn moeder kapotvalt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stofzuiger openmaken en in de zak kijken? Of gaat dat niet zomaar bij die van jou?
Een B onder ctrl+v zetten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:45 schreef RayMania het volgende:
Jullie onderschatten de meerwaarde van de letter B!.
Hoe kan ik nu met goede voldoening Bier, Banaanvraag, Bek houden en TyfusBoeren posten.
Je vergeet Breach..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:45 schreef RayMania het volgende:
Jullie onderschatten de meerwaarde van de letter B!.
Hoe kan ik nu met goede voldoening Bier, Banaanvraag, Bek houden en TyfusBoeren posten.
Bek houden, stomme boer.quote:
Dressoir en andere vaas zijn nog heel?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:47 schreef RayMania het volgende:
Niks aan de hand, doorlopen.
Zak opengemaakt, hoestbui, B gevonden en B teruggeklikt.
Yup, er is niks met de urn gebeurd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dressoir en andere vaas zijn nog heel?
Zit toch niet álles tegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, er is niks met de urn gebeurd.
Hier B-1-0-0. IK HEB OOK ALTIJD PECH.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
Identiteit RayMania nu ook op internet bekend:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:56 schreef Breach het volgende:
Ow en Houniet, ik werd net gepaged dat ik vanavond al aan de bak moet
eigenlijk wel. voor deze wedstrijd moet 'ie zeker erbij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef RayMania het volgende:
Het is niet dat je een deadline hebt, of zo.
Straks Ajax, morgen weekje vakantie.
http://www.ipod-gear.nl/i(...)er-voor-uw-iPod.htmlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:12 schreef RayMania het volgende:
Bestaan er Ipod-opladers die gewoon in een stopcontact kunnen?
Harrr.. Ik kan niet het risico nemen dat ze bij de douane komen te liggen.quote:
Ik woon in Amsterdam.. Maar ik heb de juiste zoekterm gevonden; stofbrilquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
Er zit toch zo'n kampeerwinkel in Rhenen?
Pics.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Klaar met verfen. Tijd voor wat bami met kip en satesaus.Nu maar hopen dat 'ie vlotjes droogt. Op het eerste gezicht lijkt alles recht en ziet het er redelijk strak uit.
quote:
Ik ga naar Burning Man..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ga je in godsnaam doen dan?
Nudity is common at this eight-day annual event.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga naar Burning Man...
En dat is in Black Rock Desert
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nudity is common at this eight-day annual event.
Waar heb je die bril voor nodig?. Klinkt wel tof.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |