quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben teksten van de omroep aan het redigeren, stond er net: het wordt georganiseerd voor leden en andere geinterneerden.
Yeah Boris, je wordt nog beroemdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:18 schreef borisz het volgende:
Zo krijg je een tweet van Lance Armstrong en zo haal je het acht uur journaal.
[ afbeelding ]
Gister werd gemeld dat twitter een paar uur down was ivm met een DoSaanval. En de NOS meldde het ook in het acht uur journaal en kwam deze tweet van mij in beeld.
Ben ik blij dat ik het via de posthistory van TOng gedaan hebquote:
quote:
Het stond niet waar het altijd staat!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe kan dat nou? Gewoon ff de zoekfunctie gebruiken
hij staat toch in VBL?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het stond niet waar het altijd staat!
Hoi SCH, leuke start van het weekend?.
Hm, daar heb je een punt.quote:
Hey, het zegt iets tegen me. Hoe is het met het huiswerk lieverd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het stond niet waar het altijd staat!
Hoi SCH, leuke start van het weekend?.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef golfer het volgende:
Trusteh Tong. Je taak zit er voor vandaag weer op?
deel 1900 zal sticky/gesloten wordenquote:
Zodat alleen maar jij en Ray er in kunnen posten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deel 1900 zal sticky/gesloten worden
Nou, lekker zo'n einde. Weet je nog niet wie het gedaan heeftquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Na de docu over Sally Mann nu nog even de Franse nachtfilm bekijken.
Ik wil helemaal nog niet naar bedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:15 schreef Bjoro het volgende:
zal jullie ff in slaap (laten) zingen !
ook niet met Eva ?quote:
Ik SCHrok alquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:22 schreef Bos81 het volgende:
WEL met Eva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |