Ja hoor nog steeds.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, jij happy met je huissie?
Ja klopt. Dat zal wel moeiljk worden, maar ik blijf hoop houdenquote:Alleen nog werk vinden begreep ik?
Moet je ook niet zoveel drinkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:14 schreef Ole het volgende:
tjeemig hee,
ik was even in ze real life of zo...
zit me hier boos te maken om te weinig uiensaus terwijl de wereld vergaat
ik mis tong nu al.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel drinken
Ach het is een stuk rustiger op Fok tegenwoordigquote:
Zullen we een e-card sturen ?:+quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:13 schreef Bjoro het volgende:
Misschien kunnen we een bezoekregeling optouw zetten
Nee joh,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zullen we een e-card sturen ?:+
Vlakbij de shoarmatent tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:06 schreef Ole het volgende:
we sturen een ouderwetse kaart, adres:
tong80
Vlakbij de HEMA
ZALTBOMMEL
als die niet aankomt
Maar heeft hij al een computer op het oog. Zo'n snelle met van die zakken aan de zijkant?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:56 schreef golfer het volgende:
Ik heb eventueel nog wel z'n echte adres voor het geval iemand hem een kaartje wil sturen.
Mooi sientje, jij bent goed bezig volgens bisschop Eijk!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef appelsientje het volgende:
Net terug van de gynaecoloog en alles is goedde kleine groeit goed, dus ziet er goed uit
Ja, sorry. Ik had teveel pillen op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef SCH het volgende:
Ben je weer los gegaan golfert Rellen na feest op Bloemendaalse strand
Hoe lang moet ze nog? Mijn zus mag de komende drie weken bevallenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef appelsientje het volgende:
Net terug van de gynaecoloog en alles is goedde kleine groeit goed, dus ziet er goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |