Hier heb jij je antwoord als het zo belangrijk voor je is.quote:
zonde van de zeequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon dat zooitje de zee in drijven.
Stelletje kanslozen dat zich niet in bedwang kan houden
Idd, chemisch afval mag je niet zomaar dumpen.....quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Netsplitter het volgende:
Idd, chemisch afval mag je niet zomaar dumpen.....
Zal wel niet , anders zaten we al op pagina 6.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:32 schreef EvanStone het volgende:
Marokkanen?
Daar ook al ? Ik kom er eigenlijk al jaren niet meer, er zijn zoveel betere plekken langs de kust.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef _Qmars_ het volgende:
Allang geen zin meer om naar Bloemendaal of een festival te gaan. Teveel cokesnuivende tokkies en Marocjes die de sfeer verpesten.
Scheveningen en Zandvoort zijn ook een drama. Op zoek naar nieuwe plekjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar ook al ? Ik kom er eigenlijk al jaren niet meer, er zijn zoveel betere plekken langs de kust.
Die plaatsen heb ik ook al eens gehoord ja, maar het kan wsl overal wel gebeuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef _Qmars_ het volgende:
Scheveningen en Zandvoort zijn ook een drama. Op zoek naar nieuwe plekjes. Doe mij de waddeneilanden maar.
De Waddeneilanden zijn nog echt relaxt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Scheveningen en Zandvoort zijn ook een drama. Op zoek naar nieuwe plekjes. Doe mij de waddeneilanden maar.
wat is proleteriaat ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef AgLarrr het volgende:
Zijn er überhaupt nog plekken in Nederland waar tijdens collectieve gezelligheid het proletariaat de boel niet komt verneuken?
Word. Wellicht is het een idee om voor laagopgeleiden een apart recreatieoord op te zetten, zodat ze het voor de rest niet verpesten en vervuilen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef AgLarrr het volgende:
Zijn er überhaupt nog plekken in Nederland waar tijdens collectieve gezelligheid het proletariaat de boel niet komt verneuken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |