Ja hoor nog steeds.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, jij happy met je huissie?
Ja klopt. Dat zal wel moeiljk worden, maar ik blijf hoop houdenquote:Alleen nog werk vinden begreep ik?
Moet je ook niet zoveel drinkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:14 schreef Ole het volgende:
tjeemig hee,
ik was even in ze real life of zo...
zit me hier boos te maken om te weinig uiensaus terwijl de wereld vergaat
ik mis tong nu al.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel drinken
Ach het is een stuk rustiger op Fok tegenwoordigquote:
Zullen we een e-card sturen ?:+quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:13 schreef Bjoro het volgende:
Misschien kunnen we een bezoekregeling optouw zetten
Nee joh,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zullen we een e-card sturen ?:+
Vlakbij de shoarmatent tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:06 schreef Ole het volgende:
we sturen een ouderwetse kaart, adres:
tong80
Vlakbij de HEMA
ZALTBOMMEL
als die niet aankomt
Maar heeft hij al een computer op het oog. Zo'n snelle met van die zakken aan de zijkant?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:56 schreef golfer het volgende:
Ik heb eventueel nog wel z'n echte adres voor het geval iemand hem een kaartje wil sturen.
Mooi sientje, jij bent goed bezig volgens bisschop Eijk!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef appelsientje het volgende:
Net terug van de gynaecoloog en alles is goedde kleine groeit goed, dus ziet er goed uit
Ja, sorry. Ik had teveel pillen op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef SCH het volgende:
Ben je weer los gegaan golfert Rellen na feest op Bloemendaalse strand
Hoe lang moet ze nog? Mijn zus mag de komende drie weken bevallenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef appelsientje het volgende:
Net terug van de gynaecoloog en alles is goedde kleine groeit goed, dus ziet er goed uit
Wie??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooi sientje, jij bent goed bezig volgens bisschop Eijk!!!!
Nog een dikke 9 weken.. dus schiet al lekker opquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze nog? Mijn zus mag de komende drie weken bevallen
Aartsbisschop van Utregquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wie??
[..]
Nog een dikke 9 weken.. dus schiet al lekker op
Mooi zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef appelsientje het volgende:
Er wordt dan ook al flink geknokt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:31 schreef Againzender het volgende:
Het lijkt te lukken hier: meer blauw op straat! Wat is er veel politie op de been
en dat voor een oefenwedstrijd, het is toch niet normaal meer....
Als ik de verhalen mag geloven wel. Helaas kan ik tegenwoordig niet meer via mijn scanner meeluisterenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Er wordt dan ook al flink geknokt.
W'rom lukt dat niet meer?? hebben ze een nieuw systeem?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ik de verhalen mag geloven wel. Helaas kan ik tegenwoordig niet meer via mijn scanner meeluisteren
Dan had ik een hoop wilde verhalen gelijk nar het rijk der fabelen kunnen verwijzen
Zappendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
Hoe ben je die drie dagen doorgekomen tong?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:19 schreef tong80 het volgende:
PC is drie dagen uit huis geweest. Hij werd goed behandeld vertelde ie me net.
Nieuw geheugen van 1200 MB ipv 250 MB. Alle virusen zijn verdwenen. Ik kan weer op MSN en uitzendinggemist. En nog wel meer sites waar ik niet meer op kon. Verder een nieuw beeldscherm en nieuw toetsenbord. Het belangrijkste is natuurlijk dat ik weer kan Fokken. Nu nog een mooie domme blondine met cup DD en mijn leven is weer perfect.
Waarom zie ik je niet online dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:19 schreef tong80 het volgende:
PC is drie dagen uit huis geweest. Hij werd goed behandeld vertelde ie me net.
Nieuw geheugen van 1200 MB ipv 250 MB. Alle virusen zijn verdwenen. Ik kan weer op MSN en uitzendinggemist. En nog wel meer sites waar ik niet meer op kon. Verder een nieuw beeldscherm en nieuw toetsenbord. Het belangrijkste is natuurlijk dat ik weer kan Fokken. Nu nog een mooie domme blondine met cup DD en mijn leven is weer perfect.
WB tong!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
Heb weer eens een verkeerd knopje geklikt. Heb MSN verwijderd. Ben al een kwartier bezig weer on line op MSN te komen lukt me niet
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
Heb weer eens een verkeerd knopje geklikt. Heb MSN verwijderd. Ben al een kwartier bezig weer on line op MSN te komen lukt me niet
Sorry SCH, maar hier kan ik niet anders op reageren alsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry SCH, maar hier kan ik niet anders op reageren als
Ik moest lachenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wie verwacht er ook zo'n achterlijk slechte terugspeelbalquote:
Ik ben naar de Duitser overgeschakeld. Hoor je ook eens dat we geweldig zijn ipv op de negatieve dingen te letten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij het voetbal. Het 2e doelpunt was net nog in beeld maar er was een herhaling bezig.
Maar zal toch dezelfde regisseur zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben naar de Duitser overgeschakeld. Hoor je ook eens dat we geweldig zijn ipv op de negatieve dingen te letten.
SCH, leg het hem eens uitquote:
En dan shift alt doorvoeren tot de proxy de homepage geladen heeft toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef Breach het volgende:
[..]
SCH, leg het hem eens uit
Staat met bij dat het iets met control FG was ofzo..
Net gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan shift alt doorvoeren tot de proxy de homepage geladen heeft toch?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:06 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
Hierbij post ik voor het eerst in VBL, speciaal om Tong te verwelkomen![]()
He's back! Leuk je gister effe weer gesproken te hebben. Ik zag dat the Tragically Hip ook in Utreg komp, maar ik had al met een vriend van me afgesproken de dag erna in Paradiso - ik check of dat nog doorgaat, anders is dat een prima optie. Andere leuke bands: De Staat en Triggerfinger ook beiden in Utregquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:05 schreef maril het volgende:Door dat ik vanavond heb gewerkt, heb ik niet het telefoonummer van Mart
![]()
Cool Docquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Doc het volgende:
Ik zag dat the Tragically Hip ook in Utreg komp
Ik toevallig ookquote:
Dat lag toch op straat , al die telefoonnnummers van BNers, maar dat hebben ze al weer gecorrigeert. Nou ja, zou er toch geen gebruik van maken.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:32 schreef tong80 het volgende:
Zonder mij liep Hools beter de laatste drie dagen.
Oh, dat heb ik weer gemist. Ik moet blijkbaar toch meer naar niet-publieke zenders kijken en kranten als De Telegraaf gaan lezen om van dit soort wereldschokkend nieuws op de hoogte te blijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:47 schreef maril het volgende:
Dat lag toch op straat , al die telefoonnnummers van BNers, maar dat hebben ze al weer gecorrigeert. Nou ja, zou er toch geen gebruik van maken.
Gefeliciteerd.quote:
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerdquote:
Stress?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap alleen niet waarom het dan weer gebeurt. Dat moet toch een reden hebben...
stress, vermoeidheid...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En toen zat ik thuis met een migraine aanval!
Ik meen dat ik die in 2005/2006 ergens voor het laatst gehad heb. Aura al een tijdje voorbij, nu lichte hoofdpijn, drukt gelukkig nog niet echt door.
Sportief hoor. Nog een beetje druk op het naaktstrandstukje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef borisz het volgende:
Met de logeerhond van IJmuiden naar Parnassia gelopen. Was leuk om op het strand te lopen
.
Nopequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Sportief hoor. Nog een beetje druk op het naaktstrandstukje?
Dat is echt zo kutquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En toen zat ik thuis met een migraine aanval!
Ik meen dat ik die in 2005/2006 ergens voor het laatst gehad heb. Aura al een tijdje voorbij, nu lichte hoofdpijn, drukt gelukkig nog niet echt door.
Ik heb het van het ned3 journaal( ik geen telegraaf lees)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik weer gemist. Ik moet blijkbaar toch meer naar niet-publieke zenders kijken en kranten als De Telegraaf gaan lezen om van dit soort wereldschokkend nieuws op de hoogte te blijven.
Nope, helemaal geen last van... Vermoeidheid ook niet AZ... Begrijp er echt geen moer vanquote:
Mijn oudste zus heeft aanvallen, compleet met uitvalsverschijnselen. De laatste 10 jaar heeft ze het nog zelden, maar soms duikt het toch opeens weer op. Blijft raar. En enorm vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, helemaal geen last van... Vermoeidheid ook niet AZ... Begrijp er echt geen moer van.
Maar goed, aanval viel reuze mee, dat scheelt.
M'n moeder heeft het ook regelmatig.. echt vervelend om te zien, je kan ook echt niks doen voor haar..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn oudste zus heeft aanvallen, compleet met uitvalsverschijnselen. De laatste 10 jaar heeft ze het nog zelden, maar soms duikt het toch opeens weer op. Blijft raar. En enorm vervelend natuurlijk.
dan kan je je de paniek wel voorstellen toen ze dit voor het eerst kreeg toen ze een jaar of 10 was....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het ook regelmatig.. echt vervelend om te zien, je kan ook echt niks doen voor haar..
ja idd... vooral als je nog niet weet wat het is..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan kan je je de paniek wel voorstellen toen ze dit voor het eerst kreeg toen ze een jaar of 10 was....
Meldt. Auramigraine, uitvalsverschijnselen, prikkelingen, spraakstoornisquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
Mijn oudste zus heeft aanvallen, compleet met uitvalsverschijnselen. De laatste 10 jaar heeft ze het nog zelden, maar soms duikt het toch opeens weer op. Blijft raar. En enorm vervelend natuurlijk.
Mijn Bluezzie heeft het (gelukkig voor haar steeds minder) ook nog af-en-toe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
Great minds think alikequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn Bluezzie heeft het (gelukkig voor haar steeds minder) ook nog af-en-toe.
Duurt bij haar meestal 24 uur, zo'n aanval.
edit: fijn toch 2 aparte PC's.
die spraakstoornissen idd, complete wartaal die ze dan uitslaat, en je bent er inderdaad een volle dag mee bezig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meldt. Auramigraine, uitvalsverschijnselen, prikkelingen, spraakstoornis
Bij mij neemt het flink af *klopt af. Kutzooi
Aaahhhhhhhhhquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
Ik was ff weg (naar mn zus en naar voetbal), maar hij heet Olivier, 8 pond en is helemaal gezond. Mijn andere zus heeft 2 zoontjes, dus nu 3 neefjes in totaal. Mijn oudste neefje van 3 kan nog niet heel goed praten maar had het steeds over Lolo. Wij vragen: wie is dat dan? Wijst hij verlegen naar mij![]()
Gelukkig ben ik er dus op één keer in de drie jaar ofzo vanaf. Als dat het dan moet zijn, so be it. Herken alles van wat hier staat, gelukkig was ik gewaarschuwd dat het zou kunnen gebeuren. Anders sta je wel erg raar te kijken als je hand uitvalt en je lult alsof je om 04.00 de kroeg uit komt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meldt. Auramigraine, uitvalsverschijnselen, prikkelingen, spraakstoornis
Bij mij neemt het flink af *klopt af. Kutzooi
T blijft ook eng, altans ik vind het eng je ziet een soort sneeuw voor je ogen zo'n 45 minuten en daarna koppijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
A gossie , geefeliciteerd Oompiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
Ik was ff weg (naar mn zus en naar voetbal), maar hij heet Olivier, 8 pond en is helemaal gezond. Mijn andere zus heeft 2 zoontjes, dus nu 3 neefjes in totaal. Mijn oudste neefje van 3 kan nog niet heel goed praten maar had het steeds over Lolo. Wij vragen: wie is dat dan? Wijst hij verlegen naar mij![]()
Loloquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:27 schreef SCH het volgende:
Gisteravond Harry Potter gezien, wat een film
Uiteraard. Waarom had je dat niet verwacht?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]had ik nou niet verwacht van jou
Je hebt ook de boeken gelezen?
SCH boeken lezen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:33 schreef appelsientje het volgende:
had ik nou niet verwacht van jou
Je hebt ook de boeken gelezen?
Geen idee... gevoelsmatig... maar dat blijft dus niet zo goed te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarom had je dat niet verwacht?
We hebben wel meer gemeenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen idee... gevoelsmatig... maar dat blijft dus niet zo goed te zijn
Ik vond de boeken en films ook geweldig![]()
Hebben we toch wat gemeen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:20 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben wel meer gemeen
- ik word ook kaal
- ik eeh......
Vond er geen moer aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:27 schreef SCH het volgende:
Gisteravond Harry Potter gezien, wat een film
Wauw, wat rebelsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef golfer het volgende:
Nog nooit een boek of film van/over die Harry Potter gelezen/gezien en dat wil ik graag zo houden.
Ik lees geen kinderboeken meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:01 schreef SCH het volgende:
Maar waarom eigenlijk, het is echt leuk en je hoeft het toch aan niemand te vertellen.
Ik ben het een keer eens met golferquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef golfer het volgende:
Nog nooit een boek of film van/over die Harry Potter gelezen/gezien en dat wil ik graag zo houden.
Gevalletje boek is beter dan de film. Voor mijn gevoel hebben ze dingen te makkelijk overgeslagen of snel er doorheen gejast.quote:
Klopt wel, hij is ongal ingehouden en ingetogen maar ik vind dat wel mooi juist.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Gevalletje boek is beter dan de film. Voor mijn gevoel hebben ze dingen te makkelijk overgeslagen of snel er doorheen gejast.
Sterkte johquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
en ja hoor, weer een aanval.
Vanmiddag om 16.50 naar dokter, toch wel benieuwd of hij mij iets meer kan vertellen over de oorzaak. Nu maar hopen dat ik me tegen die tijd goed voel...
Ja en dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef SCH het volgende:
Had ik de postbode toch even binnen moeten vragen
De Turkse versie schijnt ook erg goed te zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Ole het volgende:
Ik ben bij deel 5 afgehaakt. Het werd me wat langdradig. Wellicht moet ik hem nog eens in het Nederlands lezen.
Daar kon ik helemaal niet doorheen komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Turkse versie schijnt ook erg goed te zijn.
Hij wel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar kon ik helemaal niet doorheen komen
Klik op de actiefoto's uit mijn lnkse verleden -hieronderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:38 schreef tong80 het volgende:
Post je blog eens of zet je MSN aan en zend hem naar me
Leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Klik op de actiefoto's uit mijn lnkse verleden -hieronder
Niet te veel zuipen tong. Ole wil ook wat kunnen drinken straks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef tong80 het volgende:
Naar een verjaardag
Niet dat het wat uitmaakt in Hools tegenwoordig
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef tong80 het volgende:
Naar een verjaardag
Niet dat het wat uitmaakt in Hools tegenwoordig
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef maril het volgende:
[..]
Komt hij straks bezopen thuis en krijgen wij te horen dat hij moet kotsen en piesen.
Bill Nighyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
Leuke film gezien:
The boat that rocked.
http://www.imdb.com/title/tt1131729/
Aanrader als je van jaren 60-muziek houdt en het radiopiratenschepen-tijdperk een beetje hebt meegemaakt.
Gelukkig heeft Pascal de films niet helemaal uit het oog verlorenquote:
nee kan er niet omheen hier op de kamerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Pascal de films niet helemaal uit het oog verloren
Kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben meteen maar even de soundtrack aan het 'kopen'
Je weet nooit of de Stichting Brein hier ook meeleest.quote:
quote:
Onze muts loopt ook altijd mee naar boven, gaat eerst een poosje onder het bed zitten, en springt dan naast mijn kussen om dat luidspinnend in slaap te vallenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:55 schreef Ole het volgende:
Poes zegt: Maaaauuuuuwwwww
oftewel: grote vriendin ga mee in bed liggen
zo lievvv
daar heb ik tegenwoordig een werkster voorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt de ideale huisman![]()
Ben druk bezig het hele huis schoon te maken
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze muts loopt ook altijd mee naar boven, gaat eerst een poosje onder het bed zitten, en springt dan naast mijn kussen om dat luidspinnend in slaap te vallen
Ik zou ook boos op je worden als appeldinnetje nog zou schoonmakenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt de ideale huisman![]()
Ben druk bezig het hele huis schoon te maken
.... ja echt iets om naar uit te kijken....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zou ook boos op je worden als appeldinnetje nog zou schoonmaken![]()
Nog even en dan mag je ook flesjes, poepluiers en dat soort mannendingen doen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:08 schreef Ole het volgende:
[..]geweldig zijn ze he!
Vorige week was mijn scharrel erToen moest meneer ineens bovenop me liggen. Toen we uitge... nou ja
was ie in geen velden of wegen te bekennen
Breach weet daar alles van SCHatquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:30 schreef SCH het volgende:
Water in de zee van Bloemendaal is vervuild, heb je staan piesen Bluezz?
Rare scharrel heb jij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:08 schreef Ole het volgende:
Vorige week was mijn scharrel erToen moest meneer ineens bovenop me liggen.
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef tong80 het volgende:
Luister je naar Langs de Lijn Borisz ?
Is weer een leuk panel.
Wat heb je gehaald?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
3 halen 1 betalen. Nou dat heb ik gedaan, maar dan 6 halen en 2 betalen. 1 puma, 1 nike en nog van die onzinmerken
Ja hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
2 korte broeken (sport) en 4 shirts. Is dat een afdoende antwoord?
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef tong80 het volgende:
Luister je naar Langs de Lijn Borisz ?
Is weer een leuk panel.
Ja misschien iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.
Heb ik precies hetzelfde. Hij is af en toe leuk maar hij is zo gruwelijk voorspelbaar en hij heeft die vertraging in zijn stem en een soort van autoriteit waardoor er nooit echt discussie ontstaat, terwijl hij ook maar een mens met een mening is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.
gepost - voed het gerucht maar even.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
Wat deed Tong80 voor FOK!?
Het eerste is gelogen
Coolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
gepost - voed het gerucht maar even.
Het snelwandelen was vanmiddagquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Xummon het volgende:
* Xummon komt ook weer eens binnen gewandeld
nee ik moest gewoon snel naar de plee, dat thaise eten ook altijdquote:
Spicing up your intestinal flora.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef Xummon het volgende:
[..]
nee ik moest gewoon snel naar de plee, dat thaise eten ook altijd
Ja. Het is een leuke gast, maar komt te vaak ja. Zijn antwoorden zijn voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik precies hetzelfde. Hij is af en toe leuk maar hij is zo gruwelijk voorspelbaar en hij heeft die vertraging in zijn stem en een soort van autoriteit waardoor er nooit echt discussie ontstaat, terwijl hij ook maar een mens met een mening is.
Bacterien van Bloemendaal zitten nu in Amsterdam ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef Ole het volgende:rioolwater komt in mijn bad naar boven..
Moet altijd op zaterdagavond zoiets
ja gezellig!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Bacterien van Bloemendaal zitten nu in Amsterdam ?
gezelligquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ja gezellig!
Er staat nu een laag van een cm of 10 in mijn bad. Loopt niet weg
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef Ole het volgende:rioolwater komt in mijn bad naar boven..
Moet altijd op zaterdagavond zoiets
zal je zien da t het net niet genoeg wordt om ff lekker in te liggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ja gezellig!
Er staat nu een laag van een cm of 10 in mijn bad. Loopt niet weg
Jij valse nichtquote:
Het ziet er niet aanlokkelijk uit hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal je zien da t het net niet genoeg wordt om ff lekker in te liggen
er zijn ook kindertjes in Afrika die helemaal geen bad hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Het ziet er niet aanlokkelijk uit hoor
blijven hopen, hè ?quote:
Dankzij die briljante trainer van jullie natuurlijk.quote:
Steppe komt ooit nog wel bovendrijven. Als hij blessurevrij wordt. Hij is pas 20...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:51 schreef SCH het volgende:
Nu wel. De keeper die hij meenam, was weer wat minder.
Ik hoop het. Maar dan moet hij in alle opzichten nog groeien. Een keeper moet ook uitstraling hebben maar dat kan komen als hij ouder wordt. Geef ons voorlopig deze Lejsal maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Steppe komt ooit nog wel bovendrijven. Als hij blessurevrij wordt. Hij is pas 20...
Het is een Belg. Belgen met uitstraling zijn écht zeldzaam. Als hij maar ballen pakt, dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan moet hij in alle opzichten nog groeien. Een keeper moet ook uitstraling hebben maar dat kan komen als hij ouder wordt. Geef ons voorlopig deze Lejsal maar
Wat een onzin zeg kan er zo een paar opnoemen .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is een Belg. Belgen met uitstraling zijn écht zeldzaam. Als hij maar ballen pakt, dat is het belangrijkste.
ik heb het van mn comp. Afgegooid,ik kijk er morgen wel na. Ga nu naar dromenland naar(g)terryquote:
De tijd dat ik zo naar een wedstrijd toeleef ligt al eventjes achter mij, maar ik ben tussen 12:30 en 14:30 wel verminderd toerekeningsvatbaarquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen. Is het in godesnaam al 12.30, kan niet wachten...
Hier idemquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
sterkte alvastquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik merk dat het minder wordt. Vroeger was het echt erg, zat ik vrijdagavond al in de stress haha.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
De tijd dat ik zo naar een wedstrijd toeleef ligt al eventjes achter mij, maar ik ben tussen 12:30 en 14:30 wel verminderd toerekeningsvatbaar
Gossie om te zien dat we jullie opvreten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:32 schreef maril het volgende:
[..]
Gossie om te zien dat we jullie opvreten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:00 schreef borisz het volgende:
Voor wie gister geen MOTD heeft gekeken.
Zappen tussen atletiek en voetbal.quote:
Als het aan die bloedhond van een Sepp Blatter ligt, zal dat nooit gebeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:14 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Eens te meer reden voor elektronica als hulpmiddel.
Blatter heeft zijn corrupte volgorde al klaar staan denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het aan die bloedhond van een Sepp Blatter ligt, zal dat nooit gebeuren.
Die dynastie moet zo snel mogelijk ontmanteld worden, al moet er een scenario bij geschreven worden.
Ja, een paar ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:31 schreef maril het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg kan er zo een paar opnoemen .
Vind je?quote:
nu niet meer natuurlijkquote:
Best wel !quote:
Wel spannend, maar bedroevend niveau qua spel.quote:
Klopt, maar dat zie je vaker met deze toppers, onrustig voetbal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel spannend, maar bedroevend niveau qua spel.
Wat een gele kaarten en foutenfestival.
hoog tempo, veel doelpunten, veel strijd...wat wil je nog meer (behalve een 2tje in de toto) ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel spannend, maar bedroevend niveau qua spel.
Wat een gele kaarten en foutenfestival.
Dramatische verdedigers.quote:
Norwich speelde ooit in de premier leaque.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef Doc het volgende:
Wat een kloteweekend - voetbalsgewijs... Als LFC ook niet wint van Spurs sla ik dit jaar maar een voetbalseizoen over
Ik had het gelezen en heb zelf fotoos gezien. Ik denk niet dat ik zo ver zou gaan. Eerlijk gezegd denk ik dat ik dan voor mijn persoonlijke gezondheid alle voetbal zou bannen in mijn huisquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Norwich speelde ooit in de premier leaque.
Spelen nu in de derde divisie.
Na 20 minuten stonden ze met 0-4 achter in hun eerste wedstrijd.
Suporter ging het veld op en scheurde zijn seizoenskaart kapot voor de dug out.
Zou jij zo ver gaan Doc ?
En zo gooiden hun trainer eruitquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Norwich speelde ooit in de premier leaque.
Spelen nu in de derde divisie.
Na 20 minuten stonden ze met 0-4 achter in hun eerste wedstrijd.
Suporter ging het veld op en scheurde zijn seizoenskaart kapot voor de dug out.
Zou jij zo ver gaan Doc ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |