Breach weet daar alles van SCHatquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:30 schreef SCH het volgende:
Water in de zee van Bloemendaal is vervuild, heb je staan piesen Bluezz?
Rare scharrel heb jij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:08 schreef Ole het volgende:
Vorige week was mijn scharrel erToen moest meneer ineens bovenop me liggen.
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef tong80 het volgende:
Luister je naar Langs de Lijn Borisz ?
Is weer een leuk panel.
Wat heb je gehaald?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
3 halen 1 betalen. Nou dat heb ik gedaan, maar dan 6 halen en 2 betalen. 1 puma, 1 nike en nog van die onzinmerken
Ja hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
2 korte broeken (sport) en 4 shirts. Is dat een afdoende antwoord?
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef tong80 het volgende:
Luister je naar Langs de Lijn Borisz ?
Is weer een leuk panel.
Ja misschien iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.
Heb ik precies hetzelfde. Hij is af en toe leuk maar hij is zo gruwelijk voorspelbaar en hij heeft die vertraging in zijn stem en een soort van autoriteit waardoor er nooit echt discussie ontstaat, terwijl hij ook maar een mens met een mening is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.
gepost - voed het gerucht maar even.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
Wat deed Tong80 voor FOK!?
Het eerste is gelogen
Coolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
gepost - voed het gerucht maar even.
Het snelwandelen was vanmiddagquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Xummon het volgende:
* Xummon komt ook weer eens binnen gewandeld
nee ik moest gewoon snel naar de plee, dat thaise eten ook altijdquote:
Spicing up your intestinal flora.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef Xummon het volgende:
[..]
nee ik moest gewoon snel naar de plee, dat thaise eten ook altijd
Ja. Het is een leuke gast, maar komt te vaak ja. Zijn antwoorden zijn voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik precies hetzelfde. Hij is af en toe leuk maar hij is zo gruwelijk voorspelbaar en hij heeft die vertraging in zijn stem en een soort van autoriteit waardoor er nooit echt discussie ontstaat, terwijl hij ook maar een mens met een mening is.
Bacterien van Bloemendaal zitten nu in Amsterdam ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef Ole het volgende:rioolwater komt in mijn bad naar boven..
Moet altijd op zaterdagavond zoiets
ja gezellig!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Bacterien van Bloemendaal zitten nu in Amsterdam ?
gezelligquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ja gezellig!
Er staat nu een laag van een cm of 10 in mijn bad. Loopt niet weg
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef Ole het volgende:rioolwater komt in mijn bad naar boven..
Moet altijd op zaterdagavond zoiets
zal je zien da t het net niet genoeg wordt om ff lekker in te liggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ja gezellig!
Er staat nu een laag van een cm of 10 in mijn bad. Loopt niet weg
Jij valse nichtquote:
Het ziet er niet aanlokkelijk uit hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal je zien da t het net niet genoeg wordt om ff lekker in te liggen
er zijn ook kindertjes in Afrika die helemaal geen bad hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Het ziet er niet aanlokkelijk uit hoor
blijven hopen, hè ?quote:
Dankzij die briljante trainer van jullie natuurlijk.quote:
Steppe komt ooit nog wel bovendrijven. Als hij blessurevrij wordt. Hij is pas 20...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:51 schreef SCH het volgende:
Nu wel. De keeper die hij meenam, was weer wat minder.
Ik hoop het. Maar dan moet hij in alle opzichten nog groeien. Een keeper moet ook uitstraling hebben maar dat kan komen als hij ouder wordt. Geef ons voorlopig deze Lejsal maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Steppe komt ooit nog wel bovendrijven. Als hij blessurevrij wordt. Hij is pas 20...
Het is een Belg. Belgen met uitstraling zijn écht zeldzaam. Als hij maar ballen pakt, dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan moet hij in alle opzichten nog groeien. Een keeper moet ook uitstraling hebben maar dat kan komen als hij ouder wordt. Geef ons voorlopig deze Lejsal maar
Wat een onzin zeg kan er zo een paar opnoemen .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is een Belg. Belgen met uitstraling zijn écht zeldzaam. Als hij maar ballen pakt, dat is het belangrijkste.
ik heb het van mn comp. Afgegooid,ik kijk er morgen wel na. Ga nu naar dromenland naar(g)terryquote:
De tijd dat ik zo naar een wedstrijd toeleef ligt al eventjes achter mij, maar ik ben tussen 12:30 en 14:30 wel verminderd toerekeningsvatbaarquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen. Is het in godesnaam al 12.30, kan niet wachten...
Hier idemquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
sterkte alvastquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik merk dat het minder wordt. Vroeger was het echt erg, zat ik vrijdagavond al in de stress haha.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
De tijd dat ik zo naar een wedstrijd toeleef ligt al eventjes achter mij, maar ik ben tussen 12:30 en 14:30 wel verminderd toerekeningsvatbaar
Gossie om te zien dat we jullie opvreten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:32 schreef maril het volgende:
[..]
Gossie om te zien dat we jullie opvreten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:00 schreef borisz het volgende:
Voor wie gister geen MOTD heeft gekeken.
Zappen tussen atletiek en voetbal.quote:
Als het aan die bloedhond van een Sepp Blatter ligt, zal dat nooit gebeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:14 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Eens te meer reden voor elektronica als hulpmiddel.
Blatter heeft zijn corrupte volgorde al klaar staan denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het aan die bloedhond van een Sepp Blatter ligt, zal dat nooit gebeuren.
Die dynastie moet zo snel mogelijk ontmanteld worden, al moet er een scenario bij geschreven worden.
Ja, een paar ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:31 schreef maril het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg kan er zo een paar opnoemen .
Vind je?quote:
nu niet meer natuurlijkquote:
Best wel !quote:
Wel spannend, maar bedroevend niveau qua spel.quote:
Klopt, maar dat zie je vaker met deze toppers, onrustig voetbal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel spannend, maar bedroevend niveau qua spel.
Wat een gele kaarten en foutenfestival.
hoog tempo, veel doelpunten, veel strijd...wat wil je nog meer (behalve een 2tje in de toto) ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel spannend, maar bedroevend niveau qua spel.
Wat een gele kaarten en foutenfestival.
Dramatische verdedigers.quote:
Norwich speelde ooit in de premier leaque.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef Doc het volgende:
Wat een kloteweekend - voetbalsgewijs... Als LFC ook niet wint van Spurs sla ik dit jaar maar een voetbalseizoen over
Ik had het gelezen en heb zelf fotoos gezien. Ik denk niet dat ik zo ver zou gaan. Eerlijk gezegd denk ik dat ik dan voor mijn persoonlijke gezondheid alle voetbal zou bannen in mijn huisquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Norwich speelde ooit in de premier leaque.
Spelen nu in de derde divisie.
Na 20 minuten stonden ze met 0-4 achter in hun eerste wedstrijd.
Suporter ging het veld op en scheurde zijn seizoenskaart kapot voor de dug out.
Zou jij zo ver gaan Doc ?
En zo gooiden hun trainer eruitquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Norwich speelde ooit in de premier leaque.
Spelen nu in de derde divisie.
Na 20 minuten stonden ze met 0-4 achter in hun eerste wedstrijd.
Suporter ging het veld op en scheurde zijn seizoenskaart kapot voor de dug out.
Zou jij zo ver gaan Doc ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |