Steppe komt ooit nog wel bovendrijven. Als hij blessurevrij wordt. Hij is pas 20...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:51 schreef SCH het volgende:
Nu wel. De keeper die hij meenam, was weer wat minder.
Ik hoop het. Maar dan moet hij in alle opzichten nog groeien. Een keeper moet ook uitstraling hebben maar dat kan komen als hij ouder wordt. Geef ons voorlopig deze Lejsal maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Steppe komt ooit nog wel bovendrijven. Als hij blessurevrij wordt. Hij is pas 20...
Het is een Belg. Belgen met uitstraling zijn écht zeldzaam. Als hij maar ballen pakt, dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dan moet hij in alle opzichten nog groeien. Een keeper moet ook uitstraling hebben maar dat kan komen als hij ouder wordt. Geef ons voorlopig deze Lejsal maar
Wat een onzin zeg kan er zo een paar opnoemen .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is een Belg. Belgen met uitstraling zijn écht zeldzaam. Als hij maar ballen pakt, dat is het belangrijkste.
ik heb het van mn comp. Afgegooid,ik kijk er morgen wel na. Ga nu naar dromenland naar(g)terryquote:
De tijd dat ik zo naar een wedstrijd toeleef ligt al eventjes achter mij, maar ik ben tussen 12:30 en 14:30 wel verminderd toerekeningsvatbaarquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen. Is het in godesnaam al 12.30, kan niet wachten...
Hier idemquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
sterkte alvastquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik merk dat het minder wordt. Vroeger was het echt erg, zat ik vrijdagavond al in de stress haha.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
De tijd dat ik zo naar een wedstrijd toeleef ligt al eventjes achter mij, maar ik ben tussen 12:30 en 14:30 wel verminderd toerekeningsvatbaar
Gossie om te zien dat we jullie opvreten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:32 schreef maril het volgende:
[..]
Gossie om te zien dat we jullie opvreten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:00 schreef borisz het volgende:
Voor wie gister geen MOTD heeft gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |