Wat heb je gehaald?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
3 halen 1 betalen. Nou dat heb ik gedaan, maar dan 6 halen en 2 betalen. 1 puma, 1 nike en nog van die onzinmerken
Ja hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
2 korte broeken (sport) en 4 shirts. Is dat een afdoende antwoord?
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef tong80 het volgende:
Luister je naar Langs de Lijn Borisz ?
Is weer een leuk panel.
Ja misschien iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.
Heb ik precies hetzelfde. Hij is af en toe leuk maar hij is zo gruwelijk voorspelbaar en hij heeft die vertraging in zijn stem en een soort van autoriteit waardoor er nooit echt discussie ontstaat, terwijl hij ook maar een mens met een mening is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond Ton Boot altijd goed, maar nu hij er wekelijks is lijkt het allemaal van hetzelfde. Ik weet al wat hij gaat antwoorden. Jammer dat hij niet een keer in de maand komt.
gepost - voed het gerucht maar even.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
Wat deed Tong80 voor FOK!?
Het eerste is gelogen
Coolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
gepost - voed het gerucht maar even.
Het snelwandelen was vanmiddagquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Xummon het volgende:
* Xummon komt ook weer eens binnen gewandeld
nee ik moest gewoon snel naar de plee, dat thaise eten ook altijdquote:
Spicing up your intestinal flora.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef Xummon het volgende:
[..]
nee ik moest gewoon snel naar de plee, dat thaise eten ook altijd
Ja. Het is een leuke gast, maar komt te vaak ja. Zijn antwoorden zijn voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik precies hetzelfde. Hij is af en toe leuk maar hij is zo gruwelijk voorspelbaar en hij heeft die vertraging in zijn stem en een soort van autoriteit waardoor er nooit echt discussie ontstaat, terwijl hij ook maar een mens met een mening is.
Bacterien van Bloemendaal zitten nu in Amsterdam ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef Ole het volgende:rioolwater komt in mijn bad naar boven..
Moet altijd op zaterdagavond zoiets
ja gezellig!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Bacterien van Bloemendaal zitten nu in Amsterdam ?
gezelligquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ja gezellig!
Er staat nu een laag van een cm of 10 in mijn bad. Loopt niet weg
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef Ole het volgende:rioolwater komt in mijn bad naar boven..
Moet altijd op zaterdagavond zoiets
zal je zien da t het net niet genoeg wordt om ff lekker in te liggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ja gezellig!
Er staat nu een laag van een cm of 10 in mijn bad. Loopt niet weg
Jij valse nichtquote:
Het ziet er niet aanlokkelijk uit hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal je zien da t het net niet genoeg wordt om ff lekker in te liggen
er zijn ook kindertjes in Afrika die helemaal geen bad hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Het ziet er niet aanlokkelijk uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |