Gefeliciteerdquote:
Stress?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap alleen niet waarom het dan weer gebeurt. Dat moet toch een reden hebben...
stress, vermoeidheid...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En toen zat ik thuis met een migraine aanval!
Ik meen dat ik die in 2005/2006 ergens voor het laatst gehad heb. Aura al een tijdje voorbij, nu lichte hoofdpijn, drukt gelukkig nog niet echt door.
Sportief hoor. Nog een beetje druk op het naaktstrandstukje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef borisz het volgende:
Met de logeerhond van IJmuiden naar Parnassia gelopen. Was leuk om op het strand te lopen
.
Nopequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Sportief hoor. Nog een beetje druk op het naaktstrandstukje?
Dat is echt zo kutquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
En toen zat ik thuis met een migraine aanval!
Ik meen dat ik die in 2005/2006 ergens voor het laatst gehad heb. Aura al een tijdje voorbij, nu lichte hoofdpijn, drukt gelukkig nog niet echt door.
Ik heb het van het ned3 journaal( ik geen telegraaf lees)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik weer gemist. Ik moet blijkbaar toch meer naar niet-publieke zenders kijken en kranten als De Telegraaf gaan lezen om van dit soort wereldschokkend nieuws op de hoogte te blijven.
Nope, helemaal geen last van... Vermoeidheid ook niet AZ... Begrijp er echt geen moer vanquote:
Mijn oudste zus heeft aanvallen, compleet met uitvalsverschijnselen. De laatste 10 jaar heeft ze het nog zelden, maar soms duikt het toch opeens weer op. Blijft raar. En enorm vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, helemaal geen last van... Vermoeidheid ook niet AZ... Begrijp er echt geen moer van.
Maar goed, aanval viel reuze mee, dat scheelt.
M'n moeder heeft het ook regelmatig.. echt vervelend om te zien, je kan ook echt niks doen voor haar..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn oudste zus heeft aanvallen, compleet met uitvalsverschijnselen. De laatste 10 jaar heeft ze het nog zelden, maar soms duikt het toch opeens weer op. Blijft raar. En enorm vervelend natuurlijk.
dan kan je je de paniek wel voorstellen toen ze dit voor het eerst kreeg toen ze een jaar of 10 was....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
M'n moeder heeft het ook regelmatig.. echt vervelend om te zien, je kan ook echt niks doen voor haar..
ja idd... vooral als je nog niet weet wat het is..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan kan je je de paniek wel voorstellen toen ze dit voor het eerst kreeg toen ze een jaar of 10 was....
Meldt. Auramigraine, uitvalsverschijnselen, prikkelingen, spraakstoornisquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
Mijn oudste zus heeft aanvallen, compleet met uitvalsverschijnselen. De laatste 10 jaar heeft ze het nog zelden, maar soms duikt het toch opeens weer op. Blijft raar. En enorm vervelend natuurlijk.
Mijn Bluezzie heeft het (gelukkig voor haar steeds minder) ook nog af-en-toe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
Great minds think alikequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn Bluezzie heeft het (gelukkig voor haar steeds minder) ook nog af-en-toe.
Duurt bij haar meestal 24 uur, zo'n aanval.
edit: fijn toch 2 aparte PC's.
die spraakstoornissen idd, complete wartaal die ze dan uitslaat, en je bent er inderdaad een volle dag mee bezig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meldt. Auramigraine, uitvalsverschijnselen, prikkelingen, spraakstoornis
Bij mij neemt het flink af *klopt af. Kutzooi
Aaahhhhhhhhhquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
Ik was ff weg (naar mn zus en naar voetbal), maar hij heet Olivier, 8 pond en is helemaal gezond. Mijn andere zus heeft 2 zoontjes, dus nu 3 neefjes in totaal. Mijn oudste neefje van 3 kan nog niet heel goed praten maar had het steeds over Lolo. Wij vragen: wie is dat dan? Wijst hij verlegen naar mij![]()
Gelukkig ben ik er dus op één keer in de drie jaar ofzo vanaf. Als dat het dan moet zijn, so be it. Herken alles van wat hier staat, gelukkig was ik gewaarschuwd dat het zou kunnen gebeuren. Anders sta je wel erg raar te kijken als je hand uitvalt en je lult alsof je om 04.00 de kroeg uit komt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meldt. Auramigraine, uitvalsverschijnselen, prikkelingen, spraakstoornis
Bij mij neemt het flink af *klopt af. Kutzooi
T blijft ook eng, altans ik vind het eng je ziet een soort sneeuw voor je ogen zo'n 45 minuten en daarna koppijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
A gossie , geefeliciteerd Oompiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
Ik was ff weg (naar mn zus en naar voetbal), maar hij heet Olivier, 8 pond en is helemaal gezond. Mijn andere zus heeft 2 zoontjes, dus nu 3 neefjes in totaal. Mijn oudste neefje van 3 kan nog niet heel goed praten maar had het steeds over Lolo. Wij vragen: wie is dat dan? Wijst hij verlegen naar mij![]()
Loloquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:27 schreef SCH het volgende:
Gisteravond Harry Potter gezien, wat een film
Uiteraard. Waarom had je dat niet verwacht?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]had ik nou niet verwacht van jou
Je hebt ook de boeken gelezen?
SCH boeken lezen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:33 schreef appelsientje het volgende:
had ik nou niet verwacht van jou
Je hebt ook de boeken gelezen?
Geen idee... gevoelsmatig... maar dat blijft dus niet zo goed te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarom had je dat niet verwacht?
We hebben wel meer gemeenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen idee... gevoelsmatig... maar dat blijft dus niet zo goed te zijn
Ik vond de boeken en films ook geweldig![]()
Hebben we toch wat gemeen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:20 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben wel meer gemeen
- ik word ook kaal
- ik eeh......
Vond er geen moer aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:27 schreef SCH het volgende:
Gisteravond Harry Potter gezien, wat een film
Wauw, wat rebelsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef golfer het volgende:
Nog nooit een boek of film van/over die Harry Potter gelezen/gezien en dat wil ik graag zo houden.
Ik lees geen kinderboeken meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:01 schreef SCH het volgende:
Maar waarom eigenlijk, het is echt leuk en je hoeft het toch aan niemand te vertellen.
Ik ben het een keer eens met golferquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef golfer het volgende:
Nog nooit een boek of film van/over die Harry Potter gelezen/gezien en dat wil ik graag zo houden.
Gevalletje boek is beter dan de film. Voor mijn gevoel hebben ze dingen te makkelijk overgeslagen of snel er doorheen gejast.quote:
Klopt wel, hij is ongal ingehouden en ingetogen maar ik vind dat wel mooi juist.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Gevalletje boek is beter dan de film. Voor mijn gevoel hebben ze dingen te makkelijk overgeslagen of snel er doorheen gejast.
Sterkte johquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
en ja hoor, weer een aanval.
Vanmiddag om 16.50 naar dokter, toch wel benieuwd of hij mij iets meer kan vertellen over de oorzaak. Nu maar hopen dat ik me tegen die tijd goed voel...
Ja en dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef SCH het volgende:
Had ik de postbode toch even binnen moeten vragen
De Turkse versie schijnt ook erg goed te zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Ole het volgende:
Ik ben bij deel 5 afgehaakt. Het werd me wat langdradig. Wellicht moet ik hem nog eens in het Nederlands lezen.
Daar kon ik helemaal niet doorheen komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Turkse versie schijnt ook erg goed te zijn.
Hij wel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar kon ik helemaal niet doorheen komen
Klik op de actiefoto's uit mijn lnkse verleden -hieronderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:38 schreef tong80 het volgende:
Post je blog eens of zet je MSN aan en zend hem naar me
Leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Klik op de actiefoto's uit mijn lnkse verleden -hieronder
Niet te veel zuipen tong. Ole wil ook wat kunnen drinken straks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef tong80 het volgende:
Naar een verjaardag
Niet dat het wat uitmaakt in Hools tegenwoordig
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef tong80 het volgende:
Naar een verjaardag
Niet dat het wat uitmaakt in Hools tegenwoordig
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef maril het volgende:
[..]
Komt hij straks bezopen thuis en krijgen wij te horen dat hij moet kotsen en piesen.
Bill Nighyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
Leuke film gezien:
The boat that rocked.
http://www.imdb.com/title/tt1131729/
Aanrader als je van jaren 60-muziek houdt en het radiopiratenschepen-tijdperk een beetje hebt meegemaakt.
Gelukkig heeft Pascal de films niet helemaal uit het oog verlorenquote:
nee kan er niet omheen hier op de kamerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Pascal de films niet helemaal uit het oog verloren
Kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben meteen maar even de soundtrack aan het 'kopen'
Je weet nooit of de Stichting Brein hier ook meeleest.quote:
quote:
Onze muts loopt ook altijd mee naar boven, gaat eerst een poosje onder het bed zitten, en springt dan naast mijn kussen om dat luidspinnend in slaap te vallenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:55 schreef Ole het volgende:
Poes zegt: Maaaauuuuuwwwww
oftewel: grote vriendin ga mee in bed liggen
zo lievvv
daar heb ik tegenwoordig een werkster voorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt de ideale huisman![]()
Ben druk bezig het hele huis schoon te maken
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze muts loopt ook altijd mee naar boven, gaat eerst een poosje onder het bed zitten, en springt dan naast mijn kussen om dat luidspinnend in slaap te vallen
Ik zou ook boos op je worden als appeldinnetje nog zou schoonmakenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt de ideale huisman![]()
Ben druk bezig het hele huis schoon te maken
.... ja echt iets om naar uit te kijken....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zou ook boos op je worden als appeldinnetje nog zou schoonmaken![]()
Nog even en dan mag je ook flesjes, poepluiers en dat soort mannendingen doen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:08 schreef Ole het volgende:
[..]geweldig zijn ze he!
Vorige week was mijn scharrel erToen moest meneer ineens bovenop me liggen. Toen we uitge... nou ja
was ie in geen velden of wegen te bekennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |