Gevalletje boek is beter dan de film. Voor mijn gevoel hebben ze dingen te makkelijk overgeslagen of snel er doorheen gejast.quote:
Klopt wel, hij is ongal ingehouden en ingetogen maar ik vind dat wel mooi juist.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Gevalletje boek is beter dan de film. Voor mijn gevoel hebben ze dingen te makkelijk overgeslagen of snel er doorheen gejast.
Sterkte johquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
en ja hoor, weer een aanval.
Vanmiddag om 16.50 naar dokter, toch wel benieuwd of hij mij iets meer kan vertellen over de oorzaak. Nu maar hopen dat ik me tegen die tijd goed voel...
Ja en dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef SCH het volgende:
Had ik de postbode toch even binnen moeten vragen
De Turkse versie schijnt ook erg goed te zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Ole het volgende:
Ik ben bij deel 5 afgehaakt. Het werd me wat langdradig. Wellicht moet ik hem nog eens in het Nederlands lezen.
Daar kon ik helemaal niet doorheen komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Turkse versie schijnt ook erg goed te zijn.
Hij wel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar kon ik helemaal niet doorheen komen
Klik op de actiefoto's uit mijn lnkse verleden -hieronderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:38 schreef tong80 het volgende:
Post je blog eens of zet je MSN aan en zend hem naar me
Leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Klik op de actiefoto's uit mijn lnkse verleden -hieronder
Niet te veel zuipen tong. Ole wil ook wat kunnen drinken straks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef tong80 het volgende:
Naar een verjaardag
Niet dat het wat uitmaakt in Hools tegenwoordig
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef tong80 het volgende:
Naar een verjaardag
Niet dat het wat uitmaakt in Hools tegenwoordig
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef maril het volgende:
[..]
Komt hij straks bezopen thuis en krijgen wij te horen dat hij moet kotsen en piesen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |