Ja netjes uitgedrukt. Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Honeymooner het volgende:
Ik heb net een paar maanden op de gynaecologie stage gelopen en zo doende ook veel bevallingen gezien.
Kan je melden dat Jayden idd vaak voorkomt, wel in het lager opgeleide segment van de bevolking zeg maar.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:47 schreef Mike het volgende:
We hebben zelfs een mini-admin die Jayden heet: Jayden
Opmerkelijk dat je bij zo'n naam inderdaad het gevoel krijgt dat het populair is bij de lagere sociale klasse. Hetzelfde geldt voor namen als Damian en Keano die ook in de lijst staan van populaire namen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Honeymooner het volgende:
Ik heb net een paar maanden op de gynaecologie stage gelopen en zo doende ook veel bevallingen gezien.
Kan je melden dat Jayden idd vaak voorkomt, wel in het lager opgeleide segment van de bevolking zeg maar.
En bij engelsen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je bij zo'n naam inderdaad het gevoel krijgt dat het populair is bij de lagere sociale klasse. Hetzelfde geldt voor namen als Damian en Keano die ook in de lijst staan van populaire namen.
Engelse namen zijn in bij sbs6 minnend Nederland.
Misschien, maar ik ga mijn koter ook niet Piet, Klaas, Kees, of Jan noemen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je bij zo'n naam inderdaad het gevoel krijgt dat het populair is bij de lagere sociale klasse. Hetzelfde geldt voor namen als Damian en Keano die ook in de lijst staan van populaire namen.
Engelse namen zijn in bij sbs6 minnend Nederland.
Zal wel een reden hebben he... Randall... is dat niet die tovenaar uit lord of the rings?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
Randall FTW, die naam hoor je dus echt nooit
Smaken verschillen maar die oerdegelijke Hollandse namen vind ik beter dan die zogenaamd hippe Engelse mode namen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien, maar ik ga mijn koter ook niet Piet, Klaas, Kees, of Jan noemen natuurlijk.
Ja echt he, dat zijn zo´n saaie namenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien, maar ik ga mijn koter ook niet Piet, Klaas, Kees, of Jan noemen natuurlijk.
Ik ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Smaken verschillen maar die oerdegelijke Hollandse namen vind ik beter dan die zogenaamd hippe Engelse mode namen.
Nee geen lord of the rings pleasequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zal wel een reden hebben he... Randall... is dat niet die tovenaar uit lord of the rings?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |