Ja netjes uitgedrukt. Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Honeymooner het volgende:
Ik heb net een paar maanden op de gynaecologie stage gelopen en zo doende ook veel bevallingen gezien.
Kan je melden dat Jayden idd vaak voorkomt, wel in het lager opgeleide segment van de bevolking zeg maar.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:47 schreef Mike het volgende:
We hebben zelfs een mini-admin die Jayden heet: Jayden
Opmerkelijk dat je bij zo'n naam inderdaad het gevoel krijgt dat het populair is bij de lagere sociale klasse. Hetzelfde geldt voor namen als Damian en Keano die ook in de lijst staan van populaire namen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef Honeymooner het volgende:
Ik heb net een paar maanden op de gynaecologie stage gelopen en zo doende ook veel bevallingen gezien.
Kan je melden dat Jayden idd vaak voorkomt, wel in het lager opgeleide segment van de bevolking zeg maar.
En bij engelsen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je bij zo'n naam inderdaad het gevoel krijgt dat het populair is bij de lagere sociale klasse. Hetzelfde geldt voor namen als Damian en Keano die ook in de lijst staan van populaire namen.
Engelse namen zijn in bij sbs6 minnend Nederland.
Misschien, maar ik ga mijn koter ook niet Piet, Klaas, Kees, of Jan noemen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je bij zo'n naam inderdaad het gevoel krijgt dat het populair is bij de lagere sociale klasse. Hetzelfde geldt voor namen als Damian en Keano die ook in de lijst staan van populaire namen.
Engelse namen zijn in bij sbs6 minnend Nederland.
Zal wel een reden hebben he... Randall... is dat niet die tovenaar uit lord of the rings?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
Randall FTW, die naam hoor je dus echt nooit
Smaken verschillen maar die oerdegelijke Hollandse namen vind ik beter dan die zogenaamd hippe Engelse mode namen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien, maar ik ga mijn koter ook niet Piet, Klaas, Kees, of Jan noemen natuurlijk.
Ja echt he, dat zijn zo´n saaie namenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien, maar ik ga mijn koter ook niet Piet, Klaas, Kees, of Jan noemen natuurlijk.
Ik ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Smaken verschillen maar die oerdegelijke Hollandse namen vind ik beter dan die zogenaamd hippe Engelse mode namen.
Nee geen lord of the rings pleasequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zal wel een reden hebben he... Randall... is dat niet die tovenaar uit lord of the rings?
Das gandalfquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zal wel een reden hebben he... Randall... is dat niet die tovenaar uit lord of the rings?
Gandalf bedoel je?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hee die ken ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef GasTurbine het volgende:
Latisha Destiny Shaniqua Latifa Jayden Queen Dominica Uruq-hai Savannah van der Meer.
Buiten de mini-admin ken ik ook geen Jayden. Zou die naam ook zelf nooit aan mijn kinderen meegeven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:47 schreef Mike het volgende:
We hebben zelfs een mini-admin die Jayden heet: Jayden
Ik wist al 15 jaar geleden (ja toen was ik er al mee bezig) dat ik een engelstalige naam wilde en wrs amerikaansquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Vrienden van ons hebben hun zoontje zo genoemd. Heb geprobeerd zo enthousiast mogelijk te reageren.
Sowieso snap ik die Hype van Engelse kindernamen niet
Ik begrijp dat je een kind hebt die zo heet oid?quote:
haha, jij woont in een tokkiebuurtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Buurtmoeder: Roberto! Natasja! Orlandooo! Ricardoooo!!! Binnenkomen, we gaan eeetuh!
Ik heb 35 jaar geleden al een Engelse naam gekregenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wist al 15 jaar geleden (ja toen was ik er al mee bezig) dat ik een engelstalige naam wilde en wrs amerikaans
Nee gek, uit "the Dark Tower" van Stephen King. Die jij bedoelt heet Gandalf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Afgaand op je username hier heb ik weinig goede hoop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
En mijn kind krijgt een normale naam. (Tenminste, dat vinden wij)
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Afgaand op je username hier heb ik weinig goede hoop.
Randall Flag is meer een figuur uit The Stand dan uit The Dark Tower, maar ja... daar komt hij ook voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:13 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Nee gek, uit "the Dark Tower" van Stephen King. Die jij bedoelt heet Gandalf.
Die van jou hebben hele toffe namen Swetsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Randall Flag is meer een figuur uit The Stand dan uit The Dark Tower, maar ja... daar komt hij ook voor.
Dank jequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van jou hebben hele toffe namen Swets
Jhon(ny) van Beukering.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef cultheld het volgende:
Johnny van Beukering heeft z'n zoontje Jayden genoemd.
Restepc.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef znarch het volgende:
Ik laat /b/ de naam van mijn kinderen bepalen![]()
Al was het helemaal af als ie Tijmen had geheten. Ik zou mijn zoon Tiemen of Tijmen noemen denk ik. En een dochter Nienkequote:
1 tijm, 2 tijmenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al was het helemaal af als ie Tijmen had geheten. Ik zou mijn zoon Tiemen of Tijmen noemen denk ik. En een dochter Nienke
Achja, dan is Jayden nog niet echt veel slechter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Al was het helemaal af als ie Tijmen had geheten. Ik zou mijn zoon Tiemen of Tijmen noemen denk ik. En een dochter Nienke
Duncanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef Madhouse11 het volgende:
![]()
Duncan![]()
Dus je kind heet Duncan Jayquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Duncan
edit: Ik heb ook al 30 jaar een Engelse naam, niets hyperigs aan.
Jayden is wel een hype inderdaad, erg spijtig maar dat heeft ons er niet van weerhouden om hem als 2e naam Jay mee te geven. We hadden voordat hij geboren was pas 1x de naam Jayden gehoord en toen keken mijn vrouw en ik elkaar al aan van: wtf...DAS toevallig....nu kennen wij ook niet zoveel tokkies dus dat zal ermee te maken hebben![]()
Roepnaam is gewoon Duncan trouwens
Verders hoor ik liever Jayden dan Tygo of Sem, die namen komen me nu zo langzamerhand wel de strot uit (net al Mohammed trouwens)![]()
quote:1. Jay
A joint, a rolled marijuana cigarette.
If you're coming to my house bring a case of beer and a jay.
quote:
Trouwens. Ken jij een Mohammed dan? Ik namelijk ook niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef SCH het volgende:
Ik lees net dat dit een hele populaire jongensnaam is en na Mohammed zo'n beetje de meest gegeven voornaam van de afgelopen jaren. Maar ik ken helemaal geen Jayden, ook geen Jay of den.
Julllie wel?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dus je kind heet Duncan Jay![]()
![]()
Bel de kinderbescherming!
[..]
Nee. Wel een Djamu.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Trouwens. Ken jij een Mohammed dan? Ik namelijk ook niet.![]()
Wat is er mis met Sebastiaan in Nederland? En waarom kan dat wel in Australie??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:11 schreef Honeymooner het volgende:
Ik vind dat er nog genoeg Engelse namen zijn die niet pauperig zijn..
Vind Sebastian een vet geile naam, maar niet echt voor als ik een kind in NL krijg ofzo, maar mocht ik ooit nog eens emigreren..
Alle namen op Y zijn wel trashy..
Ik ken iemand die het nog bonter maakt: Jay-Linn voor een meisjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:10 schreef Disorder het volgende:
Ik ken een Jayden en een Jaydian (spelling niet zeker bij deze). Allebei jonge stelletjes.
Nou Sebastiaan vind ik niet echt leuk, Sebastian op z'n Engels wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sebastiaan in Nederland? En waarom kan dat wel in Australie??
Damian kan gewoon een Nederlandse naam zijn, mits uitgesproken op zijn Nederlands. Met Engelse uitspraak heeft het inderdaad wat pauperigs.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Vrienden van ons hebben hun zoontje zo genoemd. Heb geprobeerd zo enthousiast mogelijk te reageren.
Jayden![]()
Damian![]()
Duncan![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:23 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik wel, en zijn broertje heet Tiësto
Als in sicko? Als ik iemand als sicko aanspreek, is het vanwege zijn brazilian fart fetishquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:29 schreef Ps2K het volgende:
Hmm gelukkig heb ik een originele oud-Germaanse naam: Sicco En volgens de kinderbijslag lijst zijn er maar drie kinderen vorig jaar die een variant daarop hebben gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |