Ik puf nu al met je mee Appelsientjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen foto's ervan gemaakt.. ik zal ze morgen ff plaatsen
ze moet nog 10 wekendus we tellen af
Op de Grote Markt in Haarlem staan eens per jaar allerlei café en restaurants met drank en hapjes op reclame te maken voor hun tenten.quote:
Het wordt in ieder geval een PSV fanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik puf nu al met je mee Appelsientje
Duimen dat het een meisje wordt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval een PSV fan
Onzijdigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kind het noemen.
En qua godsdienst ?
Ook geïndoctrineerd ?
Ik moest naar de zondagschool.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Onzijdiglaat ik nog mooi in het middag of het een jongen of meisje wordt
Natuurlijk ga ik hem gelovig opvoeden, maar hij/zij mag zelf de keuzen maken wat hij/zij er mee wilt, die keuze ga ik niet voor hem maken.
Euh niet bij ons, we hebben wel kindernevendienst, dus als de preek begint, mogen de kinderen daar naar toe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest naar de zondagschool.
Bestaat dat nog ?
Mijn ma kreeg mij als niet getrouwde vrouw.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh niet bij ons, we hebben wel kindernevendienst, dus als de preek begint, mogen de kinderen daar naar toe.
Maar dat is geen zondagsschool.
Nee. je gaat bij de ingang van de tent staan en geeft aan met hoeveel personen je ben en dan, op het moment dat er plek voor je is, word je door een ober geroepen en naar een tafeltje begeleid. Daar mag je net zolang zitten als je wilt, maar iedereen verkast steeds van tafels en restaurants en je maakt een praatje met je volslagen onbekende tafelgenoten. Dat maakt het juist zo leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
Klinkt leuk.
Maar werd je niet van de tafel afgekeken. Zeg maar dat ze naast je staan.
Ik lees het al, nichten niet gewenst.quote:
Sorry ben ik gewentquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Tong, die enters leest echt zo kloteIk snap niet zo goed waarom je dat doet ook.
Tong heeft denk ik leren typen in Kladblok...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Tong, die enters leest echt zo kloteIk snap niet zo goed waarom je dat doet ook.
Is dat iets op je PC ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tong heeft denk ik leren typen in Kladblok...
[TV-TIP] Rolling Stones vanavond op NED-3quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:31 schreef golfer het volgende:
Tong, heb je Shine a Light over de Stones vanavond ook bekeken?
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of je het ook bekeken had.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Rolling Stones vanavond op NED-3
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval een PSV fan
Ben afgehaakt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg of je het ook bekeken had.
Ze gaan al bijna 50 jaar mee en zijn nog steeds relevant. Prachtig gefilmd door Scorsese en de playlist met wat onbekendere nummers is helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ik herkende de oude Stones niet meer.
Begon er wel mee maar helaas. Ze gaan al 40 jaar mee. Maar het bleek weer dat ze al 20 jaar niet meer relevant zijn
Mooi gefilmd daar heb je gelijk inquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan al bijna 50 jaar mee en zijn nog steeds relevant. Prachtig gefilmd door Scorsese en de playlist met wat onbekendere nummers is helemaal geweldig.
pipeloiquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:27 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Christina Aguileraquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze gaan al bijna 50 jaar mee en zijn nog steeds relevant. Prachtig gefilmd door Scorsese en de playlist met wat onbekendere nummers is helemaal geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |