abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72335713
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:31 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Dat noemen ze spam, wearde Dragorius.
Iedereen verdient een kans, daarom wordt het nu even achter de schermen bekeken
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72443027
[De Kluis] BNW Documentaires #2

Misschien is dit meer iets voor [TRU] of [C&H] ?
pi_72519448
oops, sorry dat ik in verkeerde fb topic postte
enne, hij was wel op slot hoor!
nu staat er dat ie naar onz is gegaan, de duivelse gladjakker heeft mij beet genomen!
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
pi_72519596
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef standaard_broodrooster het volgende:
oops, sorry dat ik in verkeerde fb topic postte
enne, hij was wel op slot hoor!
nu staat er dat ie naar onz is gegaan, de duivelse gladjakker heeft mij beet genomen!
In overleg ja. Topic is zeker leuk maar dan wel in ONZ

Hopelijk is het zo duidelijk
Mr. Prolapse 2009
pi_72520183
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

In overleg ja. Topic is zeker leuk maar dan wel in ONZ

Hopelijk is het zo duidelijk
Ja, toch bedankt om het even te bevestigen in het topic
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:55:32 #157
19194 Oversight
◢◤
pi_72548121
na de opruim in het ebook topic, is ook 1984 verdwenen..... moest dat ?
◢◤
pi_72548182
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Oversight het volgende:
na de opruim in het ebook topic, is ook 1984 verdwenen..... moest dat ?
Een torrent naar copyrighted materiaal

Of kun jij aantonen dat dit vrij van copyright was? Dan mag ie uiteraard weer terug erin
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:09:10 #159
19194 Oversight
◢◤
pi_72548485
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Een torrent naar copyrighted materiaal

Of kun jij aantonen dat dit vrij van copyright was? Dan mag ie uiteraard weer terug erin
"If it doesn't have a copyright notice, it's not copyrighted."

The default you should assume for other people's works is that they are copyrighted and may not be copied unless you know otherwise. There are some old works that lost protection without notice, but frankly you should not risk it unless you know for sure.
It is true that a notice strengthens the protection, by warning people, and by allowing one to get more and different damages, but it is not necessary.

The correct form for a notice is:

"Copyright [dates] by [author/owner]"

Daarnaast heb ik ervoor gezorgd dat je het audiobook bij wel 20 verschillende mensen vandaan krijgt, en er zit nogmaals GEEN copyright op.

◢◤
pi_72548545
Niet zo pissig Ik zit hier ook met 38,5 mijn best te doen

Zet maar terug dan, met omschrijving waarom je dit daar vindt horen (ook al is het 1984 en zou zijn reputatie al bekend moeten zijn )

Mocht ik er toch nog wat over horen van anderen, dan zijn we alsnog bikkelhard
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:13:49 #161
19194 Oversight
◢◤
pi_72548603
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Dragorius het volgende:
Niet zo pissig Ik zit hier ook met 38,5 mijn best te doen
Meelij ?

gebruiken..?

...Misbruiken......!!
quote:
Zet maar terug dan, met omschrijving waarom je dit daar vindt horen (ook al is het 1984 en zou zijn reputatie al bekend moeten zijn )
quote:
Mocht ik er toch nog wat over horen van anderen, dan zijn we alsnog bikkelhard
niet akkoord, als je er toch iets over hoort van anderen, zal ik er ook nog even het e.e.z. over zeggen, daarna kijken we waar we staan,..... dus!
◢◤
pi_72548840
Goeie post in het e-books topic

Ja dat laatste is idd na overleg van de bewijsstukken, duh

We maken er weer wat mooiers van, dag na dag
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:31:41 #163
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72549124
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Oversight het volgende:

[..]

"If it doesn't have a copyright notice, it's not copyrighted."

The default you should assume for other people's works is that they are copyrighted and may not be copied unless you know otherwise. There are some old works that lost protection without notice, but frankly you should not risk it unless you know for sure.
It is true that a notice strengthens the protection, by warning people, and by allowing one to get more and different damages, but it is not necessary.

The correct form for a notice is:

"Copyright [dates] by [author/owner]"

Daarnaast heb ik ervoor gezorgd dat je het audiobook bij wel 20 verschillende mensen vandaan krijgt, en er zit nogmaals GEEN copyright op.

Dit moet je even goed lezen, wat jij vet is gemaakt is een incorrecte claim. Die claim wordt vaak gemaakt maar is pertinent niet waar.

Dit is waar het om gaat:
quote:
The default you should assume for other people's works is that they are copyrighted and may not be copied unless you know otherwise.
Auteursrecht verloopt pas op zijn vroegst nadat de auteur 70 jaar overleden is of wanneer het werk voor 1923 is gepubliceerd. Dan kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het auteursrechtenvrij is. Voor afgeleide werken (zoals een audioboek) geldt echter dat het auteursrecht ingaat op het moment dat dit gepubliceerd wordt, en dus niet aanhaakt bij de oorspronkelijke datum.

Hetgeen je hebt gepost is dus een warezlink. En ik snap dat zo’n topic heel lastig wordt, want het meeste interessante materiaal is auteursrechtelijk beschermd. Nogmaals, daar hoef je dus niets voor te doen. Op deze post zit b.v. mijn auteursrecht, daar hoef ik geen © voor neer te zetten.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_72549221
Bedankt voor je uitleg Iblis.

Oversight, kun je even aangeven of ergens bekend is dat hetgene waar jij naar linkt vrij is van deze beperking?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:43:18 #165
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72549436
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:35 schreef Dragorius het volgende:

Oversight, kun je even aangeven of ergens bekend is dat hetgene waar jij naar linkt vrij is van deze beperking?
Kan ik zo vertellen dat het niet is:

http://www.recordedbooks.com/index.cfm?fuseaction=rb.show_auth&auth_id=8308

Dat is de editie die ter download werd aangeboden. De eerste datum van publicatie lijkt 1989 te zijn. Dat zou betekenen dat er volgens mij nog tot 2059 auteursrecht op zit. Maar hoe dan ook zit het erop tot na 2019.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:28:51 #166
19194 Oversight
◢◤
pi_72550506
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:31 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dit moet je even goed lezen, wat jij vet is gemaakt is een incorrecte claim. Die claim wordt vaak gemaakt maar is pertinent niet waar.
Dat is het wel, maar je moet het in de juiste context lezen.

Als de "auteur" met enige hoop een claim wil neerleggen, zal ie moeten aantonen dat hij z'n werk heeft voorzien van een copyright-notice, in welke vorm dan ook... al was het maar om te kunnen staven dat het zijn werk is.

In dit geval gaat het om een productie van een ander, die absoluut de toestemming van de auteur heeft gekregen, voordat ie het "werk" op een andere manier dan de maker ( audio met hoofdstukindeling versus papier ) heeft bewerkt.

Na die bewerking was er ook toestemming voor publicatie van het gemaakte werk, onder fair use.

One of the rights accorded to the owner of copyright is the right to reproduce or to authorize others to reproduce the work in copies or phonorecords. This right is subject to certain limitations found in sections 107 through 118 of the copyright law (title 17, U. S. Code). One of the more important limitations is the doctrine of “fair use.” The doctrine of fair use has developed through a substantial number of court decisions over the years and has been codified in section 107 of the copyright law.

Section 107 contains a list of the various purposes for which the reproduction of a particular work may be considered fair, such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Section 107 also sets out four factors to be considered in determining whether or not a particular use is fair:

The purpose and character of the use, including whether such use is of commercial nature or is for nonprofit educational purposes
The nature of the copyrighted work
The amount and substantiality of the portion used in relation to the copyrighted work as a whole
The effect of the use upon the potential market for, or value of, the copyrighted work

The distinction between fair use and infringement may be unclear and not easily defined.
◢◤
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:30:52 #167
19194 Oversight
◢◤
pi_72550565
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:35 schreef Dragorius het volgende:

kan ik, maar nu draai je de bewijslast om, en dat kan weer nooit de bedoeling zijn.... vermoed ik.

* Oversight hoopt dat je hier kiest voor bewijslast door user....van ieder gepost, of gelinkt werk.
◢◤
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:32:45 #168
19194 Oversight
◢◤
pi_72550619
http://www.copyright.gov/

of nemen we de europeesche regels ?
◢◤
pi_72550775
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:32 schreef Oversight het volgende:
http://www.copyright.gov/

of nemen we de europeesche regels ?
De regels in Nederland zijn: staat er niks, ga er van uit dat er copyright op zit
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:04:33 #170
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72551413
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:28 schreef Oversight het volgende:
Als de "auteur" met enige hoop een claim wil neerleggen, zal ie moeten aantonen dat hij z'n werk heeft voorzien van een copyright-notice, in welke vorm dan ook... al was het maar om te kunnen staven dat het zijn werk is.
Nee, dat is niet waar. Peter Vincent Schuld is hier berucht om. Hij verspreidt foto’s zonder auteursrechtmelding of iets dergelijks, laat ze indexeren door Google en wacht totdat iemand zijn foto gebruikt. Als het dan zover is klaagt hij ze aan voor inbreuk. En hij krijgt vaak gelijk.

Vroeger was het in de VS wél zo dat je een auteursrechtenvermelding moest weergeven, nu is dat níét meer zo. Als je gewoon hard kunt maken dat het van jouw hand is (op welke manier dan ook), dan heb je auteursrecht.
quote:
In dit geval gaat het om een productie van een ander, die absoluut de toestemming van de auteur heeft gekregen, voordat ie het "werk" op een andere manier dan de maker ( audio met hoofdstukindeling versus papier ) heeft bewerkt.
Klopt, degene die het audiobook maakte Frank Muller zegt jouw link, namens die recorded books heeft toestemming gekregen om een afgeleid werk te maken. Misschien voor royalty-betalingen, dat weet ik niet.

Dat nieuwe werk is nu opnieuw auteursrechtelijk beschermd, nu met het auteursrecht van Recorded Books Audiobooks. Jij moet nu van hen toestemming hebben om het te mogen verspreiden, wat jij claimt:
quote:
Na die bewerking was er ook toestemming voor publicatie van het gemaakte werk, onder fair use.
Nederland kent geen fair-use doctrine. Dus dit kun je sowieso al aan de kant gooien. Vandaar dat je b.v. op de Engelse Wikipedia veel meer foto’s ziet dan op de Nederlandse als het b.v. om nieuwsfoto’s gaat om dat de Engelse wel gebruik maakt van Fair Use, de Nederlandse niet.

Echter, laten we kijken naar wat het zegt:
quote:
One of the rights accorded to the owner of copyright is the right to reproduce or to authorize others to reproduce the work in copies or phonorecords. This right is subject to certain limitations found in sections 107 through 118 of the copyright law (title 17, U. S. Code).
Dit zegt dus dat de auteursrechtenhouder (Orwell, of zijn erfgenamen) het auteursrecht hebben, ook voor ‘phonorecors’, met een aantal uitzonderingen, waaronder:
quote:
One of the more important limitations is the doctrine of “fair use.” The doctrine of fair use has developed through a substantial number of court decisions over the years and has been codified in section 107 of the copyright law.
Fair use wordt dus mede aan de hand van (Amerikaanse) jurisprudentie bepaald (maar dat is voor Nederland dus irrelevant).
quote:
Section 107 contains a list of the various purposes for which the reproduction of a particular work may be considered fair, such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Section 107 also sets out four factors to be considered in determining whether or not a particular use is fair:

The purpose and character of the use, including whether such use is of commercial nature or is for nonprofit educational purposes
The nature of the copyrighted work
The amount and substantiality of the portion used in relation to the copyrighted work as a whole
The effect of the use upon the potential market for, or value of, the copyrighted work
Het vet gemaakte is van belang en daar faalt jouw link. Natuurlijk, in een school is het prima dat een docent een stukje voorleest uit Orwell, dat is op zich reproductie, maar dat is fair. Zelfs een half uur lezen is niet zoveel op een boek. Of dat hij een tape of CD van het audioboek draait.

Hier gaat het echter om de volledige reproductie van het boek. Dát is zeker niet fair. Als zoiets fair was, was zou namelijk MP3’s verspreiden fair use zijn. Dat is niet zo. De gehele publicatie verspreiden is gewoon geen fair use.
quote:
The distinction between fair use and infringement may be unclear and not easily defined.
Klopt, maar in dit geval is het zo klaar als een klontje. Ook in de VS zou dit auteursrechteninbreuk zijn.
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:05:47 #171
19194 Oversight
◢◤
pi_72551446
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De regels in Nederland zijn: staat er niks, ga er van uit dat er copyright op zit
nietus,... de regels in nederland zijn: houdt je aan de nederlandse regels.

En europeesche hebben we niet, niet voor wat betreft beperkingen in gebruik.
◢◤
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:11:42 #172
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72551626
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

nietus,... de regels in nederland zijn: houdt je aan de nederlandse regels.

En europeesche hebben we niet, niet voor wat betreft beperkingen in gebruik.
Er is geen bovennationale Europese auteurswet, maar er zijn wel heel wat regels die in Europees verband zijn aangenomen (met name om verschillen tussen staten weg te halen) en te zorgen dat als jij in Nederland auteursrecht hebt, je dat in Duitsland ook hebt. Sommige vormen van auteursrecht zoals het databankenrecht vind je zelfs alleen in Europa (in de VS dwing je zoiets met licenties af).
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:11:57 #173
19194 Oversight
◢◤
pi_72551639
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:04 schreef Iblis het volgende:

Klopt, maar in dit geval is het zo klaar als een klontje. Ook in de VS zou dit auteursrechteninbreuk zijn.
ik kom er nog op terug, maar wat je hier doet is drop en pepermunt samen snoep noemen, daarmee drop en pepermunt hun eigenlijke naam ontnemend.

Drop en pepermunt werden al als zodanig verkocht, en kun je dus niet verbieden omdat je snoep verkoopt..

Kan de link niet vinden, maar dit waren de overwegingen van een nederlandse rechter in een vergelijkbaar geval....
◢◤
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:13:11 #174
19194 Oversight
◢◤
pi_72551667
ergens op deze site www.innovatieplatform.nl kun of kon je de vinden, ik zoek nog wel ff straks.
◢◤
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:13:53 #175
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72551679
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef Oversight het volgende:

[..]

ik kom er nog op terug, maar wat je hier doet is drop en pepermunt samen snoep noemen, daarmee drop en pepermunt hun eigenlijke naam ontnemend.

Drop en pepermunt werden al als zodanig verkocht, en kun je dus niet verbieden omdat je snoep verkoopt..

Kan de link niet vinden, maar dit waren de overwegingen van een nederlandse rechter in een vergelijkbaar geval....
Het is gewoon echt niet zo dat je de volledige editie van een gesproken boek zou mogen verspreiden zonder toestemming van de rechthebbende.

Maar ik ben benieuwd waar je mee op de proppen komt.
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:34:14 #176
19194 Oversight
◢◤
pi_72552240
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het is gewoon echt niet zo dat je de volledige editie van een gesproken boek zou mogen verspreiden zonder toestemming van de rechthebbende.
quote:
Maar ik ben benieuwd waar je mee op de proppen komt.
ik zal extra hard zoeken straks... moet nu eerst voor 5 mannen en een dame aardappels schillen..
◢◤
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:17:42 #177
19194 Oversight
◢◤
pi_72568726
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Dragorius het volgende:
op 1 voorwaarde > als dit voortaan via BNW feedback mag lopen heren Oversight en Media Nu moeten we niet alleen splitsen maar ook nog eens bezemen..en ik voel me al beroerd

Maar prima, die 2 dingen gaan erin komen complimenten voor het werk dat jullie erin steken.
◢◤
pi_72568818
Je snapt wel dat je nu ter compensatie extra gemene mineralen in je aardappels krijgt deze maand he?

Even geduld nog, dan gaan we wat moois van die topics maken
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:47:31 #179
19194 Oversight
◢◤
pi_72569877
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef Dragorius het volgende:
Je snapt wel dat je nu ter compensatie extra gemene mineralen in je aardappels krijgt deze maand he?
wanneer kom je die erin stoppen ? dan blijf ik wakker en blijf ik kijken voor het raam....
quote:
Even geduld nog, dan gaan we wat moois van die topics maken
rustig aan, we hebben nu zolang moeten wachten, dat griep-uitstel van jou kan er ook nog wel bij.....
◢◤
pi_72605458
ZEG, is er hier al iemand wakker ?
◢◤
pi_72605768
Slowchatten/onzin mag elders

M.b.t. je president-topic > hij pakt mijn edit op een of andere manier niet...dus ik moet even "elders" vragen hoe dit op te lossen.

Tenzij jij weet hoe ik die Youtube-URL normaal krijg..als ik hem aanpas naar [ url ] dan verandert ie hem automatisch naar [ youtube ]

[ Bericht 62% gewijzigd door Dragorius op 10-09-2009 08:40:23 ]
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 08:55:37 #182
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72606049
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:33 schreef Dragorius het volgende:
Tenzij jij weet hoe ik die Youtube-URL normaal krijg..als ik hem aanpas naar [ url ] dan verandert ie hem automatisch naar [ youtube ]
Alsjeblieft:

http://www.youtube.com/watch?v=r29BtzfSz0o
http://www.youtube.com/watch?v=dFdgzPbtF3o

Kopieer die twee maar. Het is inderdaad een FOK! ‘feature’ dat dit gebeurt, maar die is niet uit te zetten. (Edit mijn post even om te zien hoe ik het doe.)
pi_72606058
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:33 schreef Dragorius het volgende:
wou helemaal niet chatten, en al zeker niet slow.
quote:
M.b.t. je president-topic > hij pakt mijn edit op een of andere manier niet...dus ik moet even "elders" vragen hoe dit op te lossen.

Wou gewoon weten of je al wakker was,... da's alles...

t' werk kan wachten hoor..... en als het niet lukt iig dank vor het proberen...

Ik heb die #$%@^# [youtoeb] linkjes al op verschillende manieren geprobeerd te wijzigen..
◢◤
  donderdag 10 september 2009 @ 08:58:40 #184
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72606115
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:55 schreef Oversight het volgende:
Ik heb die #$%@^# [youtoeb] linkjes al op verschillende manieren geprobeerd te wijzigen..
Je kunt:

1[url=http://www.youtube.com/watch?v=r29BtzfSz0o]http://www.youtube.com/watch?v=r29BtzfSz0o[/url]

Vervangen door:

1[url=http://www.youtube.com/%77atch?v=r29BtzfSz0o]http://www.youtube.com/watch?v=r29BtzfSz0o[/url]

Dus de ‘w’ van watch door %77 dat is genoeg om het script het niet te laten detecteren als YouTube link, maar %77 is gewoon een andere manier om ‘w’ te schrijven in een URL (d.w.z. alles na de domeinnaam).
pi_72606139
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Je kunt:
[ code verwijderd ]

Vervangen door:
[ code verwijderd ]

Dus de ‘w’ van watch door %77 dat is genoeg om het script het niet te laten detecteren als YouTube link, maar %77 is gewoon een andere manier om ‘w’ te schrijven in een URL (d.w.z. alles na de domeinnaam).

Kusjes.... !!! even de jongens naar school brengen, en dan ga ik het gelijk proberen.
◢◤
pi_72606152
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Je kunt:
[ code verwijderd ]

Vervangen door:
[ code verwijderd ]

Ga ik even editten voor ons aller Oversight

Done...
Mr. Prolapse 2009
pi_72609392
dankbaar !

◢◤
pi_72613315
ik ga zo een dom poetsklusje doen,... wat is nou een ECHT goeie BNW/ TRU docu ?
◢◤
pi_72613484
En dat vraag je in het Feedback-topic?

Jij zou beter moeten weten

Verder > zie het gesloten docu-topic en make your choice....
Mr. Prolapse 2009
pi_72614996
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:31 schreef ToT het volgende:
Mee eens. We zijn naar alternatieve mogelijkheden voor dit topic aan het kijken aangezien de conspracies hier uitblijven.
Mag deze complete discussie naar feedback verplaatst worden. Bedankt.

En sorry hoor, maar omdat jullie niet de moeite doen dit topic goed door te lezen, en al een conclusie trekken voordat het topic degelijk op gang is. Jullie dan ook nog eens op deze manier het topic compleet om zeep helpen.

Geduld is een schone zaak, en het is niet mijn probleem dat er geen drol te doen is in BNW. Ga dan niet met z'n tweetjes alle posts/topics afkraken die hier gezet worden als je het verhaal nog niet slapt en je die mod krachten toch wel moet gebruiken.

Nogmaals bedankt.

Het frappantste is overigens dat ik continue verteld krijg dat ik discussies als deze in feedback moet plaatsen, en jullie samen dit hele topic verneuken op deze manier? Daarbij is er nog niet veel met mijn e-book topic gebeurt of wel, daar zijn 2 dagen geleden plannen voor gemaakt? Kennelijk hebben jullie wel wat beters te doen, zoals users die hun best doen lastigvallen met onwetendheid.

Ga daar eens wat aan doen, en laat mijn eskimo topic met rust.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72615184
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:13 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mag deze complete discussie naar feedback verplaatst worden. Bedankt.
Dat lijkt mij inderdaad ook het beste
quote:
En sorry hoor, maar omdat jullie niet de moeite doen dit topic goed door te lezen, en al een conclusie trekken voordat het topic degelijk op gang is. Jullie dan ook nog eens op deze manier het topic compleet om zeep helpen.
sorry hoor, maar het is ook simpelweg een slecht BNW topic. Sterker nog, het heeft niks met ook maar een complot te maken. Dit lijkt mij meer iets voor cultuur & historie of travel.
quote:
Geduld is een schone zaak, en het is niet mijn probleem dat er geen drol te doen is in BNW. Ga dan niet met z'n tweetjes alle posts/topics afkraken die hier gezet worden als je het verhaal nog niet slapt en je die mod krachten toch wel moet gebruiken.
Beter nog: maak een goede BNW topic en er is niks aan de hand
quote:
Nogmaals bedankt.

Het frappantste is overigens dat ik continue verteld krijg dat ik discussies als deze in feedback moet plaatsen, en jullie samen dit hele topic verneuken op deze manier? Daarbij is er nog niet veel met mijn e-book topic gebeurt of wel, daar zijn 2 dagen geleden plannen voor gemaakt? Kennelijk hebben jullie wel wat beters te doen, zoals users die hun best doen lastigvallen met onwetendheid.
Aan jou de taak als je een topic maakt om het een BNW topic te maken, en niet de users te laten "vissen" naar wat mss het "complot" kan zijn. Neem dan een voorbeeld aan de rest in de topic lijst. Stuk voor stuk waardige BNW topics, hoe dan ook.
quote:
Ga daar eens wat aan doen, en laat mijn eskimo topic met rust.
Het wordt met rust gelaten, maar gaat naar een subforum waar het beter tot zijn recht komt. historie en cultuur wellicht.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_72615270
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef Michielos het volgende:
<onnodig>
Ben jij een mod hier? Nee?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72615292
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ben jij een mod hier? Nee?
Jij wel dan? Ook niet en dus kun je me niet het zwijgen opleggen alsof je uberhaupt macht hebt
pi_72615507
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

Jij wel dan? Ook niet en dus kun je me niet het zwijgen opleggen alsof je uberhaupt macht hebt
Je zet alleen jezelf voor lul, dmv te doen alsof ik honing aan mijn kont heb. En me waar dan ook een hak probeert te zetten, waarmee je telkens weer door de mand valt. Je oprechtheid is in het geding.
pi_72615569
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je zet alleen jezelf voor lul, dmv te doen alsof ik honing aan mijn kont heb. En me waar dan ook een hak probeert te zetten, waarmee je telkens weer door de mand valt. Je oprechtheid is in het geding.
Ik zet mezelf niet voor lul. En mijn oprechtheid is op een forum zeer zeker niet in het geding. Hier ben ik ook absoluut niet bang voor
pi_72615582
Nou, wat Michielos zegt klopt feitelijk 100%.

Je Eskimo-topic is hier alleen op z'n plaats als je gewoon duidelijk in de OP zet wat er exact aan de hand is, wat voor samenzwering er tegen de Eskimo's gehouden wordt o.i.d.
Nu gaat het meer over de culturele afsterving door het Christelijk geloof.

Opbouw is niet handig in BNW: neem een stelling in in de OP waar mensen wat mee kunnen doen. "Goh, wat zijn die Eskimo's toch een toffe lui en wat is het jammer dat hun cultuur aan het verdwijnen is", is niet echt wat voor in BNW.

Je pogingen worden zeer zeker gewaardeerd, maar wees gewoon duidelijk in wat je bedoelt, en hou het niet zo vaag van: "Ja, ik bouw nog ergens naar toe, maar de BNW'ertjes hier kunnen het totaalplaatje niet bevatten, dus bouw ik er langzaam maar zeker naar toe."

Je andere topics hebben ook eigenlijk geen donder hier te zoeken zo op het eerste gezicht, maar we willen ons gewoon een beetje coulant opstellen. De coulance tegenover interessante topics die echter eigenlijk in andere subfora thishoren, heeft echter wel zo zijn grens.
pi_72615630
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:32 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zet mezelf niet voor lul. En mijn oprechtheid is op een forum zeer zeker niet in het geding. Hier ben ik ook absoluut niet bang voor
Overal waar ik in discussie ben, probeer jij de stoelpoten onder mijn stoel weg te zagen dmv lompe ondoordachte opmerkingen. Oftewel verdedig je maar ofzo. Je bewijst mijn punt toch wel.
pi_72615679
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Overal waar ik in discussie ben, probeer jij de stoelpoten onder mijn stoel weg te zagen dmv lompe ondoordachte opmerkingen. Oftewel verdedig je maar ofzo. Je bewijst mijn punt toch wel.
Onzin De mods zijn het met me eens. Lees bovenstaande dan maar eens
pi_72615713
En de persoonlijke vetes mogen per PM, daar is feedback niet voor bedoeld heren.

Verder > wat ToT zegt

Opbouw is op een forum sowieso lastig te stroomlijnen. Er is enkel behoefte aan een OP die meteen duidelijk stelt waar het topic over gaat
Mr. Prolapse 2009
pi_72615719
Michielos, een beetje minder mag trouwens wel hoor. Het is goed dat je duidelijk aangeeft waarom je denkt dat het topic beter in bijvoorbeeld C&H thuishoort, maar laat het daar dan ook ff bij.
Sowieso zijn persoonlijke oorlogen niet gewenst he. (Edit: Wat Dragorius dus ook zegt! )
pi_72615846
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
En de persoonlijke vetes mogen per PM, daar is feedback niet voor bedoeld heren.

Verder > wat ToT zegt

Opbouw is op een forum sowieso lastig te stroomlijnen. Er is enkel behoefte aan een OP die meteen duidelijk stelt waar het topic over gaat
Dan kun je dit ook op een normale manier in het topic vragen, in plaats van een 2 pagina lange welles-nietes discussie over of het topic wel BNW geschikt is, terwijl ik al mijn best heb gedaan hier wat duidelijkheid over te verschaffen.

Geef mij wat motivatie, en ik geef jullie iets leuks terug. Dat is de manier waarop we werken toch?

Zo slecht zijn de topics overigens ook niet.
pi_72615945
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan kun je dit ook op een normale manier in het topic vragen, in plaats van een 2 pagina lange welles-nietes discussie over of het topic wel BNW geschikt is, terwijl ik al mijn best heb gedaan hier wat duidelijkheid over te verschaffen.

Geef mij wat motivatie, en ik geef jullie iets leuks terug. Dat is de manier waarop we werken toch?

Zo slecht zijn de topics overigens ook niet.
Er is geen 2-pagina lange discussie, we vragen enkel (terecht) om opheldering. Het zijn ook geen slechte topics! Maar het is op deze manier, in deze vorm in deze strekking geen BNW topic.

Piri Reis bijvoorbeeld is goed van opzet als topic zijnde, maar m.b.t. Earth Grid etc. meer iets voor TRU.
Zelfde geldt voor de Eskimo's, prima opzet m.b.t. hun antropologisch verleden maar als BNW onderwerp niet duidelijk, en daarom is het wenselijk dat dat in de OP duidelijk is.

Dus nogmaals, als topic-zijnde zijn ze niet slecht maar goed!, alleen is de plaats op het forum niet helemaal juist
Mr. Prolapse 2009
pi_72615960
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:32 schreef ToT het volgende:
Nou, wat Michielos zegt klopt feitelijk 100%.

Je Eskimo-topic is hier alleen op z'n plaats als je gewoon duidelijk in de OP zet wat er exact aan de hand is, wat voor samenzwering er tegen de Eskimo's gehouden wordt o.i.d.
Nu gaat het meer over de culturele afsterving door het Christelijk geloof.

Opbouw is niet handig in BNW: neem een stelling in in de OP waar mensen wat mee kunnen doen. "Goh, wat zijn die Eskimo's toch een toffe lui en wat is het jammer dat hun cultuur aan het verdwijnen is", is niet echt wat voor in BNW.

Je pogingen worden zeer zeker gewaardeerd, maar wees gewoon duidelijk in wat je bedoelt, en hou het niet zo vaag van: "Ja, ik bouw nog ergens naar toe, maar de BNW'ertjes hier kunnen het totaalplaatje niet bevatten, dus bouw ik er langzaam maar zeker naar toe."

Je andere topics hebben ook eigenlijk geen donder hier te zoeken zo op het eerste gezicht, maar we willen ons gewoon een beetje coulant opstellen. De coulance tegenover interessante topics die echter eigenlijk in andere subfora thishoren, heeft echter wel zo zijn grens.
Oftewel terug naar onze afspraak, geef het even wat geduld, en mij dus wat motivatie. En misschien dat jullie dadelijk eens wat leren. Daarom nogmaals de vraag of die discussie in het topic verwijdert of moved kan worden.

Ik kan namelijk ook alle topics in wfl gaan planten, echter probeer ik de basis van de vrijmetselarij gedeeltelijk bloot te leggen. Oftewel hun manier van het onder controle krijgen van de complete planeet. En het dus handig gebruik maken van de gebeurtenissen hieromtrent.

Wij creëren een probleem, en geven tegelijk de oplossing. Dat is het grote gevaar. Bij de NWO nu ook, heel de wereld staat financieel op de tocht, en wat is de oplossing? Jawohl, de NWO!
pi_72615992
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er is geen 2-pagina lange discussie, we vragen enkel (terecht) om opheldering. Het zijn ook geen slechte topics! Maar het is op deze manier, in deze vorm in deze strekking geen BNW topic.

Piri Reis bijvoorbeeld is goed van opzet als topic zijnde, maar m.b.t. Earth Grid etc. meer iets voor TRU.
Zelfde geldt voor de Eskimo's, prima opzet m.b.t. hun antropologisch verleden maar als BNW onderwerp niet duidelijk, en daarom is het wenselijk dat dat in de OP duidelijk is.

Dus nogmaals, als topic-zijnde zijn ze niet slecht maar goed!, alleen is de plaats op het forum niet helemaal juist
De plaats is juist. Vertrouw me nu maar.

We kunnen pas conclusies trekken als we dood zijn toch?
pi_72615998
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Oftewel terug naar onze afspraak, geef het even wat geduld, en mij dus wat motivatie. En misschien dat jullie dadelijk eens wat leren.

Ik kan namelijk ook alle topics in wfl gaan planten, echter probeer ik de basis van de vrijmetselarij gedeeltelijk bloot te leggen. Oftewel hun manier van het onder controle krijgen van de complete planeet. En het dus handig gebruik maken van de gebeurtenissen hieromtrent.

Wij creëren een probleem, en geven tegelijk de oplossing. Dat is het grote gevaar.
Nogmaals > opbouwtopics hebben geen succes op Fok! dat is vaker gebleken, mensen verlangen een OP die meteen duidelijkheid verschaft. Je inzet is zeker prima maar het is niet uit te spreiden over "Nu de eskimo's nu een wereldkaart etc."

Zoals ToT dus eigenlijk al aangeeft
Mr. Prolapse 2009
pi_72616151
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nogmaals > opbouwtopics hebben geen succes op Fok! dat is vaker gebleken, mensen verlangen een OP die meteen duidelijkheid verschaft. Je inzet is zeker prima maar het is niet uit te spreiden over "Nu de eskimo's nu een wereldkaart etc."

Zoals ToT dus eigenlijk al aangeeft
Zoals ik al aangaf. Sluit het topic, en hoop dat ik ooit nog mijn best ga doen om hier iets duidelijk te maken.

Klasse mod-acties dit weer. Het liefst worden ze overtuigd door iemand die nooit in dit forum komt lol.
pi_72616222
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf. Sluit het topic, en hoop dat ik ooit nog mijn best ga doen om hier iets duidelijk te maken.

Klasse mod-acties dit weer. Het liefst worden ze overtuigd door iemand die nooit in dit forum komt lol.
Je laat je nu wel erg kennen, sorry hoor.
Het is gewoon meerdere malen aangegeven dat de topics weliswaar goed zijn maar niet geschikt voor BNW.
En dat "het hoort bij een groter geheel" is mooi maar dat gaat gewoon niet werken, omdat men dan straks door de bomen het bos niet meer ziet.
Alles is onder te brengen onder de noemer > Vaticaan = NWO (daar lopen al topics over) en dus zou je, zoals ze in POL met Wilders hebben, hier een enorme wildgroei van losse topics aanmoedigen.

Jammer dat je dit zelf anders ziet, want zo is het geenszins bedoeld.
Mr. Prolapse 2009
pi_72616301
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je laat je nu wel erg kennen, sorry hoor.
Het is gewoon meerdere malen aangegeven dat de topics weliswaar goed zijn maar niet geschikt voor BNW.
En dat "het hoort bij een groter geheel" is mooi maar dat gaat gewoon niet werken, omdat men dan straks door de bomen het bos niet meer ziet.
Alles is onder te brengen onder de noemer > Vaticaan = NWO (daar lopen al topics over) en dus zou je, zoals ze in POL met Wilders hebben, hier een enorme wildgroei van losse topics aanmoedigen.

Jammer dat je dit zelf anders ziet, want zo is het geenszins bedoeld.
Move mijn piri reis topic ook maar snel. Dit wil ik niet meer in dit forum zien!

Waar ik me grootendeels aan erger, is dat je nog nieteens iets aan het e-book topic hebt gedaan, en dat je hier zo daadkrachtig optreed. Snap dat echt niet.
pi_72616420
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Move mijn piri reis topic ook maar snel. Dit wil ik niet meer in dit forum zien!
Daar is nog overleg over waar dit topic het beste zijn bodem kan vinden om te aarden. Niet iedereen is 24/7 online
quote:
Waar ik me grootendeels aan erger, is dat je nog nieteens iets aan het e-book topic hebt gedaan, en dat je hier zo daadkrachtig optreed. Snap dat echt niet.
Hier is men ook nog mee bezig, een topic is niet 1,2,3 gesplitst (moderators kunnen dat niet) en we moeten dus even afwachten.
Dus niet al te voorbarig m.b.t. je conclusies hierover
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 17:00:12 #210
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72616462
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Die eBook topic dat kon ik meelezen achter de schermen: FOK! heeft geen mogelijkheid om topics te splitsen was daarop het antwoord. Alleen om te mergen. Dus die topic is – mede door mij, sorry daarvoor – wat offtopic geraakt. Misschien dat je een nieuwe kunt openen en dat Dragorius de oude dan kan hernoemen tot ‘Geneuzel over rechten en zo’.
pi_72616469
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Daar is nog overleg over waar dit topic het beste zijn bodem kan vinden om te aarden. Niet iedereen is 24/7 online
[..]

Hier is men ook nog mee bezig, een topic is niet 1,2,3 gesplitst (moderators kunnen dat niet) en we moeten dus even afwachten.
Ik kan niet geloven dat een aantal posts meer dan 3 dagen nodig heeft om te verwerken, in die tijd kunnen ze fok opnieuw inrichten.

Maargoed, move piri-reis maar naar TRU. Daar past het.
  donderdag 10 september 2009 @ 17:01:02 #212
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72616491
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef Dragorius het volgende:
Het kan überhaupt niet hoor. Ook de FA’s niet. Tenzij je op een nieuwe feature wilt wachten!
pi_72616597
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

Die eBook topic dat kon ik meelezen achter de schermen: FOK! heeft geen mogelijkheid om topics te splitsen was daarop het antwoord. Alleen om te mergen. Dus die topic is – mede door mij, sorry daarvoor – wat offtopic geraakt. Misschien dat je een nieuwe kunt openen en dat Dragorius de oude dan kan hernoemen tot ‘Geneuzel over rechten en zo’.
Dan heb ik dat antwoord (en ToT dan ook denk ik) gemist
Foutje van onze kant en excuses

Inderdaad, een nieuw topic met die strekking, dan kunnen we die posts mergen en dan opnieuw een Docu-topic opzetten.

Bedankt Iblis
Mr. Prolapse 2009
pi_72616792
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat is een goed plan, Iblis
pi_72618511
Precies. Goed idee.

Verder, mediaconsument: je kunt onmogelijk van ons verwachten dat we ELK topic waarvan een user zegt dat hij er nog een punt mee gaat maken, open laten staan.

Je zegt dat de BNW'ers qua intellectueel niveau waarschijnlijk te laag zijn om het totaalplaatje te begrijpen als je het allemaal in 1 topic gooit omdat het totaalplaatje daar te groot voor is, maar probeer het eens! Maak een topic aan met hoe jij de dingen ziet, maar dan wel beknopt. In het topic zelf kun je de boel gaandeweg wel uitdiepen, maar zomaar wat topics over Eskimo's, vreemde wereldkaarten en dat soort dingen plaatsen, gaat gewoon niet werken.

Dragorius en ik hebben ons de laatste tijd wat afzijdig gehouden om de spanningen hier wat af te laten zakken, maar als je als user zijnde absoluut niet tegen wat voor vorm van aansturing dan ook kunt, dan zullen de spanningen gewoon altijd blijven.
pi_72618997
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef ToT het volgende:
Precies. Goed idee.

Verder, mediaconsument: je kunt onmogelijk van ons verwachten dat we ELK topic waarvan een user zegt dat hij er nog een punt mee gaat maken, open laten staan.

Je zegt dat de BNW'ers qua intellectueel niveau waarschijnlijk te laag zijn om het totaalplaatje te begrijpen als je het allemaal in 1 topic gooit omdat het totaalplaatje daar te groot voor is, maar probeer het eens! Maak een topic aan met hoe jij de dingen ziet, maar dan wel beknopt. In het topic zelf kun je de boel gaandeweg wel uitdiepen, maar zomaar wat topics over Eskimo's, vreemde wereldkaarten en dat soort dingen plaatsen, gaat gewoon niet werken.

Dragorius en ik hebben ons de laatste tijd wat afzijdig gehouden om de spanningen hier wat af te laten zakken, maar als je als user zijnde absoluut niet tegen wat voor vorm van aansturing dan ook kunt, dan zullen de spanningen gewoon altijd blijven.
Je kunt dit ook een week de tijd geven, niemand klaagt over een degelijke discussie toch? Of was het topic een gevaar voor het forum? Binnen een dag is het topic al onmogelijk gemaakt, terwijl er al erg goede punten naar voren zijn gekomen, die jullie volgens mij niet gelezen of begrepen hebben.

Misschien dat ik in de toekomst nog een poging waag. Het is jullie taak om mij en de mensen in het forum te motiveren op dit gebied.
pi_72619099
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:22 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je kunt dit ook een week de tijd geven, niemand klaagt over een degelijke discussie toch? Of was het topic een gevaar voor het forum? Binnen een dag is het topic al onmogelijk gemaakt, terwijl er al erg goede punten naar voren zijn gekomen, die jullie volgens mij niet gelezen of begrepen hebben.

Misschien dat ik in de toekomst nog een poging waag. Het is jullie taak om mij en de mensen in het forum te motiveren op dit gebied.
Hmmm dus jij vindt dat mensen bijvoorbeeld een week lang loltopics in TRU mogen openen, zolang ze maar beloven dat al die lol op een gegeven moment op iets spiritueels uit komen?

Verder HOPEN we dat we mensen inderdaad kunnen motiveren / stimuleren om hier GOEDE BNW-topics aan te maken!
pi_72619203
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Hmmm dus jij vindt dat mensen bijvoorbeeld een week lang loltopics in TRU mogen openen, zolang ze maar beloven dat al die lol op een gegeven moment op iets spiritueels uit komen?
Dat heeft niets te maken met mijn topic, daarom is dit een erg slappe vergelijking. Ik heb mijn best gedaan om een link te leggen naar het verhaal dat in dit forum speelt. Kennelijk heb jij dit niet begrepen, en moest het binnen een dag al beslist zijn. Jammer.
pi_72619340
Welkom nieuwe blauwe
dag
pi_72619377
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef Peter het volgende:
Welkom nieuwe blauwe
Jeetje, jij bent laat

Hallo oud-BNW-mod
Mr. Prolapse 2009
pi_72619452
Ik heb geen zin in een welles-nietus bitchslap gevecht:

- Je post topics die op het eerste gezicht niets met BNW te maken hebben, hoewel ze buiten dat wél interessant zijn.
- We geven je een kans.
- Op een gegeven moment willen we verduidelijking over waarom je denkt dat deze topics als BNW topics ziet.
- Je legt het onvoldoende uit. Je blijft vaag.
- Er wordt gekeken naar andere mogelijkheden voor deze, verder echt zeer interessante topics die, zonder verdere uitleg van jouw kant, gewoon op de verkeerde plaats zijn aangemaakt.
- Je vat dit op als slecht moderatiebeleid.
- Je vindt dat mensen een week de tijd moeten krijgen om hun punt duidelijk te maken.

Nee: als je een topic aanmaakt, zet je gewoon duidelijk in de OP waar het topic over gaat en laat duidelijk zien wat voor BNW-achtergrond je topic heeft. Een leuk verhaaltje over de Eskimo's is gewoon geen samenzwering, ook al plaats je er later nog even 1 weinig zeggend zinnetje bij.

Van mij mag je best een nieuw Eskimo-topic aanmaken, maar geef duidelijk aan wat voor samenzwering er tegen de Eskimo's is! Welke wereldmachten willen wat voor dingen met de Eskimo's doen? Wat voor interesse kan de NWO in dit volk hebben?

Edit: Okee ik begrijp dus dat de NWO er niet direct mee te maken heeft. De Vrijmetselaars enzo misschien dus. Maak dat dan gewoon duidelijk in de OP, en leg uit waarom je dat denkt!
pi_72619482
Hee welkom, Peter!
pi_72619760
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef ToT het volgende:
Van mij mag je best een nieuw Eskimo-topic aanmaken, maar geef duidelijk aan wat voor samenzwering er tegen de Eskimo's is! Welke wereldmachten willen wat voor dingen met de Eskimo's doen? Wat voor interesse kan de NWO in dit volk hebben?

Edit: Okee ik begrijp dus dat de NWO er niet direct mee te maken heeft. De Vrijmetselaars enzo misschien dus. Maak dat dan gewoon duidelijk in de OP, en leg uit waarom je dat denkt!
Dat staat er ook in, nadat ik jouw kritiek serieus genomen had. Mijn unieke draai was dan ook een positief begin, omdat de Eskimo's nogsteeds niet uitgeroeid zijn, en dit forum een glimlach kan gebruiken. Piri Reis was gepost om dezelfde reden. Deze discussie is dermate goed gevorderd dat er nu degelijke vragen gesteld kunnen worden. Dat is ook het doel van dit forum neem ik aan.
pi_72620067
Waar staat dat eskimo topic nu?
Ik vind het altijd wel boeiend om iets te leren over vreemde culturen..

Travel of KAA?
pi_72620133
Het blijft gewoon allemaal te vaag.
Sowieso hebben we al te veel kritiek gekregen over de aanwezigheid van een glimlach in BNW: de BNW'ers (op de sceptici na) vinden dat hier een zeer strakke sfeer moet heersen omdat het geen onderwerpen zijn waar je luchtig of vrolijk over mag doen.
Ikzelf zie het liever iets genuanceerder, maar het moet ook weer niet doorschieten.

Als je het over de vrijmetselaars wil hebben in combinatie met bepaalde volkeren, leg dan gewoon duidelijk in de OP uit hoe je het allemaal ziet en waar je het op baseert enzo

We kunnen lang blijven lullen, maar het topic bleef gewoon te vaag en je hebt je kans gehad daarmee.

Wil je een nieuw topic maken er over? Ga je gang, maar wees er wel duidelijker in!
pi_72620199
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:54 schreef Flammie het volgende:
Waar staat dat eskimo topic nu?
Ik vind het altijd wel boeiend om iets te leren over vreemde culturen..

Travel of KAA?
Die is op verzoek van de TS gesloten.
Mr. Prolapse 2009
pi_72620226
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jeetje, jij bent laat

Hallo oud-BNW-mod
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef ToT het volgende:
Hee welkom, Peter!
'n avond
dag
pi_72620253
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef ToT het volgende:
Het blijft gewoon allemaal te vaag.
Sowieso hebben we al te veel kritiek gekregen over de aanwezigheid van een glimlach in BNW: de BNW'ers (op de sceptici na) vinden dat hier een zeer strakke sfeer moet heersen omdat het geen onderwerpen zijn waar je luchtig of vrolijk over mag doen.
Ikzelf zie het liever iets genuanceerder, maar het moet ook weer niet doorschieten.

Als je het over de vrijmetselaars wil hebben in combinatie met bepaalde volkeren, leg dan gewoon duidelijk in de OP uit hoe je het allemaal ziet en waar je het op baseert enzo

We kunnen lang blijven lullen, maar het topic bleef gewoon te vaag en je hebt je kans gehad daarmee.

Wil je een nieuw topic maken er over? Ga je gang, maar wees er wel duidelijker in!
Of je maakt het oude topic schoon en opent het. Je bent vrij om dit te doen. Vanaf je tweede post in dat topic kunnen alle posts verwijderd worden, en kan ik mijn punt duidelijk maken.

De OP had ik al aangepast, en de eerste paar posts geven al een goed idee over waar ik heen wil mijns inziens.
pi_72620671
Ik wilde bijna zeggen: Okay, deal! Ik was zelfs al begonnen met de boel op te schonen, maar ik vind toch niet dat de feedback van de mensen verloren mag gaan.
Je kunt de OP best kopieëren en plakken in een nieuw topic. Desnoods sturen we het je in een PM toe. Overigens vraag ik me af of je de OP nog kunt editen als we hem weer open gooien.
pi_72620811
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Ik wilde bijna zeggen: Okay, deal! Ik was zelfs al begonnen met de boel op te schonen, maar ik vind toch niet dat de feedback van de mensen verloren mag gaan.
Je kunt de OP best kopieëren en plakken in een nieuw topic. Desnoods sturen we het je in een PM toe. Overigens vraag ik me af of je de OP nog kunt editen als we hem weer open gooien.
Dan verplaats je de feedback vanaf je 2de post naar dit topic, ik wil namelijk ook niet dat de eerste pagina posts verloren gaat. Al zitten er daar uiteraard ook wat mindere tussen, echter ze geven wel ruimte tot uitleg.
pi_72620979
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Dat lijkt me niet dat van de OP omdat er nu al een x dagen voorbij zijn

Verder ben ik het eens met ToT, de OP in een nieuw topic met nog duidelijkere uiteg m.b.t. het verband met BNW en dan kunnen we het weer een kans geven.
Mr. Prolapse 2009
pi_72621013
Je zei net dat alles vanaf de 2e post opgeschoond moest worden?

Kerel, alsjeblieft: wij proberen gewoon weer een beetje vrede te sluiten, we willen gewoon dat je weer dat topic aanmaakt en geven je de ruimte om je verhaal te doen!
De feedback verplaatsen KAN gewoon technisch gezien niet!

Maak dat topic nou gewoon aan joh, en steek wat moeite in de OP: leg uit wat er volgens jou aan de hand is. Kopieer en plak de OP en breid hem uit. Als je denkt dat de BNW'ers niet van jouw niveau zijn en jouw visie niet kunnen bevatten, zet je jezelf wel op een GIGANTISCH hoge troon en toon je ook dat je de users in dit subforum als een stel fucktards ziet.
pi_72621192
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef ToT het volgende:
Je zei net dat alles vanaf de 2e post opgeschoond moest worden?

Kerel, alsjeblieft: wij proberen gewoon weer een beetje vrede te sluiten, we willen gewoon dat je weer dat topic aanmaakt en geven je de ruimte om je verhaal te doen!
De feedback verplaatsen KAN gewoon technisch gezien niet!

Maak dat topic nou gewoon aan joh, en steek wat moeite in de OP: leg uit wat er volgens jou aan de hand is. Kopieer en plak de OP en breid hem uit. Als je denkt dat de BNW'ers niet van jouw niveau zijn en jouw visie niet kunnen bevatten, zet je jezelf wel op een GIGANTISCH hoge troon en toon je ook dat je de users in dit subforum als een stel fucktards ziet.
Jah, omdat jij zei dat je die posts wou bewaren, zei ik dat het misschien een idee is om deze reacties naar dit topic te verplaatsen, dan zijn we allemaal blij. Ik zeg dit overigens ook omdat ik vroeger met mijn invisionboardje dit soort acties regelmatig heb uitgehaald. Daarom dacht ik ook dat dat hier ook wel moet kunnen.

De OP zal ik nog wel aanpassen, al heb ik daar door deze discussies even nog geen tijd voor gehad.

Bedankt overigens voor de nieuwe interpretatie. Wederom een conclusie die niet nodig was.
pi_72621260
Nee een splitsing (die technisch dus niet mogelijk bljikt) heeft geen zin. Een nieuw topic met een verder aangepaste OP is hierin gewoon de oplossing. Een schone lei zeg maar
Mr. Prolapse 2009
pi_72621394
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:27 schreef Dragorius het volgende:
Nee een splitsing (die technisch dus niet mogelijk bljikt) heeft geen zin. Een nieuw topic met een verder aangepaste OP is hierin gewoon de oplossing. Een schone lei zeg maar
Dus er kunnen ook niet een aantal posts van het oude naar het nieuwe topic verplaatst worden? Dat heb ik wel vaker zien gebeuren namelijk.
  donderdag 10 september 2009 @ 19:34:11 #236
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72621446
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus er kunnen ook niet een aantal posts van het oude naar het nieuwe topic verplaatst worden? Dat heb ik wel vaker zien gebeuren namelijk.
Volgens mij kun je een heel topic samenvoegen met een ander topic. Maar niet deels. Maar als je dat doet, dan heb je alles weer samen wat je apart wilde hebben.

Ik kan me vergissen, maar ik meen dat het alles of niets was.
pi_72621552
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef Iblis het volgende:

[..]

Volgens mij kun je een heel topic samenvoegen met een ander topic. Maar niet deels. Maar als je dat doet, dan heb je alles weer samen wat je apart wilde hebben.

Ik kan me vergissen, maar ik meen dat het alles of niets was.
Bedankt.

Misschien een goed idee voor een volgende versie van de forumsoftware. Al kan dit uiteraard ook met opzet zo gedaan zijn.
pi_72825901
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef ToT het volgende:
Hey, in TRU is het ook niet handig om iedereen die in iets spiritueels gelooft voor zwakzinnige uit te maken of zo.

Verdere discussie gaarne in het TRU FB-topic.
Onhandig, onhandig... Als ik hetzelfde zou betogen over Wilders' voorstel om een kopvoddentax in te voeren zou je mij wrs het grootste gelijk van de wereld geven, en zou je je ook niet bekommeren over de evt emotionele impact die deze stelling bij de aanhangers van Wilders teweeg zou kunnen brengen. Nietwaar?

In feite bewijs ik met mijn opmerking een dienst. Truthers zeggen de waarheid te willen kennen (hence hun naam), ik lever die zo onomwonden mogelijk aan. Geen poeha en zonder gouden strik; dat zijn niets meer dan parafernalia bedoeld om een duidelijke waarheid te verbloemen. En duidelijkheid is wat truthers willen, getuige de OP van dat topic. Ik zie dus geen bezwaar in mijn toonzetting in de door jouw verwijderde post.
pi_72829257
Nou jij past gewoon Ockham's razor toe. Op zich geen probleem, maar om BNW'ers absurd te noemen die amper meer van een parodie te zijn onderscheiden is gewoon een beetje trollen, geboefte!
pi_72836680
Ik heb Ockham helemaal niet nodig, en de waarheid trollerig noemen is absurd.
pi_72837686
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Terecht het volgende:
als de waarheid zo duidelijk is, waarom zit je er dan zo mee ?
◢◤
pi_72839007
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Terecht het volgende:
Het gaat niet om de inhoud, het gaat om de verpakking.
Mr. Prolapse 2009
pi_72845570
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef Oversight het volgende:

[..]

als de waarheid zo duidelijk is, waarom zit je er dan zo mee ?
Dergelijk meesterschap heb ik van mijn vader meegekregen. Verknipt voor het leven.
pi_72845595
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het gaat niet om de inhoud, het gaat om de verpakking.
Ja hallo, ik ben de pakjespiet niet.
pi_72848706
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja hallo, ik ben de pakjespiet niet.
Kerel, doe ff chill. Je loopt lang genoeg mee om te weten dat zo'n confronterende houding de sfeer nooit echt beter maakt.
Jij mag wel denken dat de BNW-beweging ridicuul is en aan de mentale staat van de mensen twijfelen, maar lang niet alles wat er in BNW beweerd wordt, valt keihard te weerleggen, ook al zou Ockham's scheermes (die jij blijkbaar ook al verwerpt....weet je overigens wel wat het is? ) jouw gelijk moeten suggereren.
pi_72849073
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Kerel, doe ff chill. Je loopt lang genoeg mee om te weten dat zo'n confronterende houding de sfeer nooit echt beter maakt.
Jij mag wel denken dat de BNW-beweging ridicuul is en aan de mentale staat van de mensen twijfelen, maar lang niet alles wat er in BNW beweerd wordt, valt keihard te weerleggen, ook al zou Ockham's scheermes (die jij blijkbaar ook al verwerpt....weet je overigens wel wat het is? ) jouw gelijk moeten suggereren.
Je generaliseert mijn positie nu al te zeer. Ik heb Ockham niet nodig, omdat je Ockham pas kunt toepassen bij twee of meerdere theorien die een gebeurtenis in gelijke mate kunnen verklaren. Dat is hier niet het geval. Je kunt hoogstens zeggen dat de complotheorie instabiel is en moet inflateren wil het stand houden, waardoor je die logischerwijs uiteindelijk dmv Ockham kunt verwerpen als minder plausibel. Hanlon's scheermesje daarentegen is wel te gebruiken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Terecht op 17-09-2009 19:19:13 ]
pi_72849641
Schrijf nooit aan kwade opzet toe wat afdoende verklaard wordt door stompzinnigheid.
pi_72850405
Soit, genoeg gedold. Mijn aas heeft helaas de verkeerde soort vis aan de haak geslagen, ik zal 'm weer uitzetten en met rust laten. Voorlopig.
pi_73118109
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk jij maar . Beetje algemene ontwikkeling kan geen kwaad.
Maar het komt er dus op neer dat Joden (voornamelijk ondernemers en politici) de untermenschen op aarde zijn. Dat is zo klaar als een klontje. Zij zetten al decenia US presidenten in spagaat. Zij zijn de onrust stokers. Zij zijn de moslim ophitsers.
En er gaat een klacht wegens discriminatie de deur uit, dag hoor.

Zou Obama vermoord worden?
pi_73118181
Inmiddels is het besproken en aangepast. En het is ook duidelijk waar de grens ligt.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 5 oktober 2009 @ 02:39:06 #253
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_73382429
Maffia Game

ergens snap ik het slotje wel maar vanwaar de OP-edit?
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_73382883
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 02:39 schreef Bakkerbier het volgende:
Maffia Game

ergens snap ik het slotje wel maar vanwaar de OP-edit?
Heeft niets met BNW te maken en het is nog spam ook.
Spam verwijderen we per definitie altijd. (Okee het is een oproep om aan en spelletje mee te doen, maar het blijft spam.)
pi_73436504
in "bewijs eindelijk bewijs hoera" staan wat posts over vaccinatie, ook door mij, had niet door dat het niet het vaccinatietopic was en heb me een beetje uit laten lokken. Is het mogelijk om de laatste reeks posts misschien naar vaccinatie te moven? In principe interessant maar t dwaalt wel erg off-topic en zou beter in t vaccinatietopic passen.

Het is volgens mij ondertussen weer wat rechtgetrokken, dus misschien niet meer nodig

[ Bericht 21% gewijzigd door oompaloompa op 06-10-2009 21:45:12 ]
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73439133
Het is helaas niet technisch mogelijk om posts van 1 topic naar een ander te verplaatsen. Best jammer eigenlijk...
pi_73453315
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef rieboet het volgende:
Ik wil me wel onderdanig gedragen op voorwaarde dat ik niet voor TROL word uitgemaakt voor elk pietluttig akkevietje

Dragorius je weet donders goed dat ik niet de enigste ben die wel eens baldadige posts plaatst, je bent naar mijn bescheiden mening nogal partijdig wat dit betreft

Ik zal me daarom ook wenden tot de feedback om mijn beklacht te doen hierover want je belemmerd hiermee stelselmatig mijn recht op vrije meningsuiting.
Ik zal alvast even antwoord geven voor je.
Ten eerste, je post (dumpt) wat links, wat video's, gecopy-paste stukken tekst en verwacht dan dat wij alles maar gaan voorkauwen maar vervolgens is men niet inhoudelijk erop ingegaan.
Je gaat zelf nergens inhoudelijk in op je eigen geplaatste artikelen, video's of andere links.

Zoals je ziet heb ik ook de reactie van Tuin-hekje verwijderd omdat zijn reactie net als die van jou overbodig was en onnodig. Je gaat echter zelf door met zuigend, trollerig gedrag door heel kinderachtig te doen dat je nu ineens niet meer weet welke youtube-vidoe's men bedoelt.

Dat heeft niks te maken met vrijheid van meningsuiting. Kun je nog posten in BNW? Ja. Dus er is niks van censuur of wat dan ook.

Hou je gewoon aan de fatsoensregels en is er iets dat niet volgens de policy gaat dan meld je het hier. Maar gedraag je er dan ook zelf naar.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:42:19 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73470758
even een update: door (belachelijke) drukte op het werk, ben ik de laatste tijd extreem weinig bezig geweest met modden. Aangezien e.e.a. nu weer in wat rustiger vaarwater is gekomen, zal ik weer actiever worden. Dus als je opeens een slotje of edit van mijn hand ziet, weet je waar het vandaan komt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:44:17 #259
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73470831
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
in "bewijs eindelijk bewijs hoera" staan wat posts over vaccinatie, ook door mij, had niet door dat het niet het vaccinatietopic was en heb me een beetje uit laten lokken. Is het mogelijk om de laatste reeks posts misschien naar vaccinatie te moven? In principe interessant maar t dwaalt wel erg off-topic en zou beter in t vaccinatietopic passen.

Het is volgens mij ondertussen weer wat rechtgetrokken, dus misschien niet meer nodig
wat ToT zegt Maar quoten kan natuurlijk wel altijd en dan even een opmerking in het topic waar de post origineel stond om de betreffende user er op te wijzen moet voldoende zijn toch?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_73545273
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:44 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat ToT zegt Maar quoten kan natuurlijk wel altijd en dan even een opmerking in het topic waar de post origineel stond om de betreffende user er op te wijzen moet voldoende zijn toch?
Na de desbetreffende user doet niet echt aan lezen, maar een goede tip voor de toekomst!
pi_73619017
To vaccinate or not to vaccinate; that's the question!

Kunnen we eerst een onderwerp afhandelen voordat we naar het volgende gaan? Het is nu net een complotdiarree van rieboet.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_73619114
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Cerbie het volgende:
To vaccinate or not to vaccinate; that's the question!

Kunnen we eerst een onderwerp afhandelen voordat we naar het volgende gaan? Het is nu net een complotdiarree van rieboet.
Ben het hier iig deels mee eens, vooral omdat we nu in het stadium zijn waar hij bijna letterlijk posts&bronnen herhaalt waar de vorige thread al veel reacties op zijn geweest die vervolgens genegeerd werden. Nu wordt t een beetje een visueuze cirkel
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:11:35 #264
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73622581
Wat is het huidige 9/11 topic?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73622912
Is momenteel geen centrale meer van. Toen de laatste vol was, kwamen er nog wat onsamenhangende topicjes, maar er is niet echt meer wat van de grond meer gekomen. Wil jij er eentje maken?
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:19:39 #266
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73622997
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef ToT het volgende:
Is momenteel geen centrale meer van. Toen de laatste vol was, kwamen er nog wat onsamenhangende topicjes, maar er is niet echt meer wat van de grond meer gekomen. Wil jij er eentje maken?
Ik heb wat nieuwe informatie, maar ik ben niet verdiept genoeg in het 9/11 verhaal om een goeie discussie te kunnen leiden.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73624169
Je hoeft het ook niet te leiden als je een centraal topic opstart, maar ik wil 'm ook wel aanmaken hoor.
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:07:36 #268
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73625449
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef ToT het volgende:
Je hoeft het ook niet te leiden als je een centraal topic opstart, maar ik wil 'm ook wel aanmaken hoor.
wil je mijn vraagjes meenemen in de OP ?

Sheen: VS zit achter 9/11
◢◤
pi_73626026
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Oversight het volgende:

[..]

wil je mijn vraagjes meenemen in de OP ?

Sheen: VS zit achter 9/11
Motherfucker! Heb je dat zelf allemaal getypt? (In het engels nog wel)
pi_73626472
copy-paste van http://cyclopswarrior.blogspot.com/2009_09_01_archive.html & ik blijf erbij dat ik het zwaar onleesbaar vindt...
pi_73661920
Lievelievelieve mods, vaccinatietopic is weer aan het ontsporen vermoed ik, ben in ieder geval al weer een aantal keer uitgescholden (ook zo origineel) waaronder voor kankermongool, kanker is niet echt een ziekte waarmee je zou moeten schermen i.m.o maar ja das mijn mening...
pi_73670528
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef oompaloompa het volgende:
Lievelievelieve mods, vaccinatietopic is weer aan het ontsporen vermoed ik, ben in ieder geval al weer een aantal keer uitgescholden (ook zo origineel) waaronder voor kankermongool, kanker is niet echt een ziekte waarmee je zou moeten schermen i.m.o maar ja das mijn mening...
Wat ben jij voor figuur, met je gehuil slijmen bij moderators, omdat iemand je uitscheldt voor "mankerkongool".

Stel dat mijn moeder is overleden aan kanker en de behandeling ervan, geeft mij dat dan het recht om te schelden met kanker? Logica zegt van wel, dus gaat heen met je censuur en "schermen met een ziekte", je bent wat je bent.
pi_73670877
Pardon, SalvadOR? Dat slaat natuurlijk HELEMAAL nergens op!
pi_73680269
Het is helemaal niet deel 3 maar al deel 5 of 6, kan iemand de tt misschien veranderen? Van het vaccinatietopic.
pi_73681809
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef oompaloompa het volgende:
Het is helemaal niet deel 3 maar al deel 5 of 6, kan iemand de tt misschien veranderen? Van het vaccinatietopic.
Ik heb je grove schending van de mensenrechten al verbeterd
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:16:09 #276
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73760676
hoi, is er een blauwe aanwezig ?
◢◤
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:30:56 #277
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73761181
hoi
ja hoor
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:36:18 #278
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73761368
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:30 schreef teamlead het volgende:
hoi
ja hoor
zo pm...
◢◤
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:45:33 #279
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73761674
en antwoord.. doe je ding
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:21:22 #280
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73762788
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef teamlead het volgende:
en antwoord.. doe je ding
Done.
◢◤
pi_73786070
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef oompaloompa het volgende:
Wie zegt dat kanker op de ziekte kanker wijst ?
Kan evengoed van het werkwoord kankeren komen ...

kan·ke·ren kankerde, h gekankerd ... voortdurend mopperen
http://www.vandale.nl/van(...)/?zoekwoord=kankeren
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73786253
Waarom is deze eigenlijk op slot ?
NASA flikt het weer: LCROSS Lunar Impact gefaked

Gewoon slotje erop zonder verklaring ?

Khad net ground-breaking news

NASA Finally Spots Plume from Moon Impact
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73798600
Gewoon omdat we er zin in hadden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel free to open Part II.
  zondag 18 oktober 2009 @ 09:29:30 #284
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73798645
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 09:21 schreef ToT het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeggen we geen goedemorgen meer ?
◢◤
pi_73798652
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 09:21 schreef ToT het volgende:
SPOILER
Toen ik het toevallig checkte stond ie op 6 pag en geen 7 zoals gewoonlijk
pi_73852612
In welk subforum zou een thread over de praktijken van scientology thuishoren?

Het is geen nieuws maar meer actualiteiten, het is een geloof & ze hanteren BNW-achtige praktijken?
pi_73852845
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef oompaloompa het volgende:
In welk subforum zou een thread over de praktijken van scientology thuishoren?

Het is geen nieuws maar meer actualiteiten, het is een geloof & ze hanteren BNW-achtige praktijken?
Het lijkt me voor BNW goed als er binnen dat topic duidelijkheid is over L. Ron Hubbard. Denkend aan vrijmetselaar achtige verhalen.
pi_73853612
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het lijkt me voor BNW goed als er binnen dat topic duidelijkheid is over L. Ron Hubbard. Denkend aan vrijmetselaar achtige verhalen.
Nou het zou voornamelijk over de praktijken gaan, niet over het geloof. Dat is, wat mij betreft, ieders eigen keuze en iig niet mijn insteek voor de thread.
pi_73853720
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou het zou voornamelijk over de praktijken gaan, niet over het geloof. Dat is, wat mij betreft, ieders eigen keuze en iig niet mijn insteek voor de thread.
Daarom zeg ik ook dat het dan goed is wat aandacht te geven aan de oprichter, om de beweegredenen achter deze praktijken te leren kennen.
pi_73853753
Hmmm twijfelgevalletje, maar van mij is-ie welkom hier.

Als DIT geen rechtszaak gaat opleveren tegen Fok, kan ALLES door de beugel!
pi_73853923
Vind het dan ook mooi om meer over het leven van Tom Cruise, John Travolta en WIll Smith te komen.
pi_73854454
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:00 schreef ToT het volgende:
Hmmm twijfelgevalletje, maar van mij is-ie welkom hier.

Als DIT geen rechtszaak gaat opleveren tegen Fok, kan ALLES door de beugel!
Wil hem (ook daarom) heel erg goed voorbereiden, dus hij staat er niet a vanavond.

Zou om die twee redenen (veel moeite & snelle aanklagers) het mogelijk zijn een aantal strenge regels toe te passen?

Er is namelijk in Amerika iemand veroordeeld (dus niet aangeklaagd) omdat hij op een forum gepost had: quote: "lets aim some Tom Cruise missiles at them"

(6 maanden cel trouwens)

edit: en ik weet dat er hier minstens 1 scientology-lid wel eens post, dus ongefundeerde domme uitspraken worden waarschijnlijk ook gezien.
Ik twijfel nog over een tweede, ik denk dat hij, ironisch genoeg, per ongelijk vaak naar scientology pagina's verwijst.

[ Bericht 6% gewijzigd door oompaloompa op 19-10-2009 19:44:37 ]
pi_73860783
Eeuhm, als één van jullie toevallig nog online is, kun je misschien vertellen of t mogelijk is met die wat strengere regels? Anders zit ik straks alle moeite voor niks te doen En ik denk dat t uiteindelijk in ieders best interest is! (behalve als je een dakloze poster bent, dan kan een gevangenisstraf best relaxed zijn.
pi_73861367
Ik neem het ff voor de zekerheid achter de schermen!

Strengere regels zijn uiteraard zeer wenselijk in zo'n topic! Dat was ik sowieso al van plan, omdat ik niet wil dat wie dan ook aangeklaagd wordt. (Bovenstaande was dan ook meer als subtiele hint bedoeld.)
pi_73861422
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef ToT het volgende:

Strengere regels zijn uiteraard zeer wenselijk in zo'n topic!
Ok relaxed, ik beloof dat het geen slander zal zijn en alles met bronnen enzo!
pi_73863882
Er wordt hevig gediscussieerd tussen the men AND the women behind the curtains!

Als ik vanavond geen uitslag heb wordt het morgenavond, tenzij Dragorius of Teamlead eerder uitslag krijgen.
Overdag hou ik de boel wel in de gaten, maar log alleen in als er echt stront aan de knikker is, dus kan ik onder normale omstandigheden het antwoord morgen overdag niet lezen.
pi_73864060
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:01 schreef ToT het volgende:
Er wordt hevig gediscussieerd tussen the men AND the women behind the curtains!

Als ik vanavond geen uitslag heb wordt het morgenavond, tenzij Dragorius of Teamlead eerder uitslag krijgen.
Overdag hou ik de boel wel in de gaten, maar log alleen in als er echt stront aan de knikker is, dus kan ik onder normale omstandigheden het antwoord morgen overdag niet lezen.
Heeft geen haast hoor
Heb het gewoon altijd interessant gevonden, maar er is zoveel informatie dat het interessant kan zijn voor anderen om een gedeelte daarvan samen te vatten en op een rij te zetten.

Ik weet niet waar over gediscussieerd wordt, maar ik kan wel beloven dat ik niet van plan ben ongefundeerde uitspraken te maken & zal proberen zo veel mogelijk neutrale bronnen te gebruiken.
pi_73864183
Oomp, je hebt toestemming!

Maar maak in de OP dan wel notitie van de volgende zaken:

1) Er mogen alleen feitelijke zaken geplaatst worden.
2) Geen haatzaaierij of oproerkraaierij of zwartmakerij; de consequenties vanuit de Scientology zijn 100% voor jezelf en vanuit de moderators zul je ook sneller consequenties merken dan normaal.
3) Fok!, de eigenaar (Danny), de (Forum)administrators en de moderators weigeren elke vorm van aansprakelijkheid voor uitspraken die users hier doen. Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij zegt, en niemand anders dan de persoon zelf. Wij zijn dan wel een openbaar forum, een platform waar mensen hun zegje kunnen doen, maar de inhoud op het forum schrijven we niet zelf, en we kunnen helaas niet 24 uur per dag modereren. Wel kan van ons verwacht worden dat we binnen een zo kort mogelijke tijd echt strafbare uitlatingen zullen proberen te verwijderen, maar de definitie van "een zo kort mogelijke tijd" en "proberen" gaan we niet expliciet omschrijven aangezien we ook maar mensen zijn die dit in hun vrije tijd doen en overdag ook gewoon werk hebben en 's avonds vaak ook een leven.

Verder: Game on!
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:23:14 #299
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73864801
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef ToT het volgende:

2) Geen haatzaaierij of oproerkraaierij of zwartmakerij; de consequenties vanuit de Scientology zijn 100% voor jezelf en vanuit de moderators zul je ook sneller consequenties merken dan normaal.
3) Fok!, de eigenaar (Danny), de (Forum)administrators en de moderators weigeren elke vorm van aansprakelijkheid voor uitspraken die users hier doen. Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij zegt, en niemand anders dan de persoon zelf. Wij zijn dan wel een openbaar forum, een platform waar mensen hun zegje kunnen doen, maar de inhoud op het forum schrijven we niet zelf, en we kunnen helaas niet 24 uur per dag modereren. Wel kan van ons verwacht worden dat we binnen een zo kort mogelijke tijd echt strafbare uitlatingen zullen proberen te verwijderen, maar de definitie van "een zo kort mogelijke tijd" en "proberen" gaan we niet expliciet omschrijven aangezien we ook maar mensen zijn die dit in hun vrije tijd doen en overdag ook gewoon werk hebben en 's avonds vaak ook een leven.

chips pakt.
◢◤
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:26:49 #300
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73864975
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef ToT het volgende:

Strengere regels zijn uiteraard zeer wenselijk in zo'n topic! Dat was ik sowieso al van plan, omdat ik niet wil dat wie dan ook aangeklaagd wordt. (Bovenstaande was dan ook meer als subtiele hint bedoeld.)

Strengere regels per topic?

Ik voel een onbedwingbare neiging om bij voorbaat de grenzen vast op te zoeken, en eens lekker tegen de paaltjes te pissen...

Zo, die zijn gemerkt,.... MIJN gebied.....

Blauw gaat experimenteren..... lol
◢◤
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:29:24 #301
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73865080
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef ToT het volgende:

is dat alleen in dit topic ?
quote:
Met welke reden, en op welke manier?
quote:
3) Fok!, -knip-

Dus alles blijft bij het oude, en alles dat in de rest van BNW mag, mag ook gewoon in dit topic?
◢◤
pi_73888475
Kerel, niet miepen!

Gewoon zorgen dat jezelf en wij niet aangeklaagd worden, mmmkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')