abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72620199
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:54 schreef Flammie het volgende:
Waar staat dat eskimo topic nu?
Ik vind het altijd wel boeiend om iets te leren over vreemde culturen..

Travel of KAA?
Die is op verzoek van de TS gesloten.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72620226
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jeetje, jij bent laat

Hallo oud-BNW-mod
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef ToT het volgende:
Hee welkom, Peter!
'n avond
dag
pi_72620253
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef ToT het volgende:
Het blijft gewoon allemaal te vaag.
Sowieso hebben we al te veel kritiek gekregen over de aanwezigheid van een glimlach in BNW: de BNW'ers (op de sceptici na) vinden dat hier een zeer strakke sfeer moet heersen omdat het geen onderwerpen zijn waar je luchtig of vrolijk over mag doen.
Ikzelf zie het liever iets genuanceerder, maar het moet ook weer niet doorschieten.

Als je het over de vrijmetselaars wil hebben in combinatie met bepaalde volkeren, leg dan gewoon duidelijk in de OP uit hoe je het allemaal ziet en waar je het op baseert enzo

We kunnen lang blijven lullen, maar het topic bleef gewoon te vaag en je hebt je kans gehad daarmee.

Wil je een nieuw topic maken er over? Ga je gang, maar wees er wel duidelijker in!
Of je maakt het oude topic schoon en opent het. Je bent vrij om dit te doen. Vanaf je tweede post in dat topic kunnen alle posts verwijderd worden, en kan ik mijn punt duidelijk maken.

De OP had ik al aangepast, en de eerste paar posts geven al een goed idee over waar ik heen wil mijns inziens.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72620671
Ik wilde bijna zeggen: Okay, deal! Ik was zelfs al begonnen met de boel op te schonen, maar ik vind toch niet dat de feedback van de mensen verloren mag gaan.
Je kunt de OP best kopieëren en plakken in een nieuw topic. Desnoods sturen we het je in een PM toe. Overigens vraag ik me af of je de OP nog kunt editen als we hem weer open gooien.
pi_72620811
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Ik wilde bijna zeggen: Okay, deal! Ik was zelfs al begonnen met de boel op te schonen, maar ik vind toch niet dat de feedback van de mensen verloren mag gaan.
Je kunt de OP best kopieëren en plakken in een nieuw topic. Desnoods sturen we het je in een PM toe. Overigens vraag ik me af of je de OP nog kunt editen als we hem weer open gooien.
Dan verplaats je de feedback vanaf je 2de post naar dit topic, ik wil namelijk ook niet dat de eerste pagina posts verloren gaat. Al zitten er daar uiteraard ook wat mindere tussen, echter ze geven wel ruimte tot uitleg.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72620979
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef ToT het volgende:
Dat lijkt me niet dat van de OP omdat er nu al een x dagen voorbij zijn

Verder ben ik het eens met ToT, de OP in een nieuw topic met nog duidelijkere uiteg m.b.t. het verband met BNW en dan kunnen we het weer een kans geven.
Mr. Prolapse 2009
pi_72621013
Je zei net dat alles vanaf de 2e post opgeschoond moest worden?

Kerel, alsjeblieft: wij proberen gewoon weer een beetje vrede te sluiten, we willen gewoon dat je weer dat topic aanmaakt en geven je de ruimte om je verhaal te doen!
De feedback verplaatsen KAN gewoon technisch gezien niet!

Maak dat topic nou gewoon aan joh, en steek wat moeite in de OP: leg uit wat er volgens jou aan de hand is. Kopieer en plak de OP en breid hem uit. Als je denkt dat de BNW'ers niet van jouw niveau zijn en jouw visie niet kunnen bevatten, zet je jezelf wel op een GIGANTISCH hoge troon en toon je ook dat je de users in dit subforum als een stel fucktards ziet.
pi_72621192
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:20 schreef ToT het volgende:
Je zei net dat alles vanaf de 2e post opgeschoond moest worden?

Kerel, alsjeblieft: wij proberen gewoon weer een beetje vrede te sluiten, we willen gewoon dat je weer dat topic aanmaakt en geven je de ruimte om je verhaal te doen!
De feedback verplaatsen KAN gewoon technisch gezien niet!

Maak dat topic nou gewoon aan joh, en steek wat moeite in de OP: leg uit wat er volgens jou aan de hand is. Kopieer en plak de OP en breid hem uit. Als je denkt dat de BNW'ers niet van jouw niveau zijn en jouw visie niet kunnen bevatten, zet je jezelf wel op een GIGANTISCH hoge troon en toon je ook dat je de users in dit subforum als een stel fucktards ziet.
Jah, omdat jij zei dat je die posts wou bewaren, zei ik dat het misschien een idee is om deze reacties naar dit topic te verplaatsen, dan zijn we allemaal blij. Ik zeg dit overigens ook omdat ik vroeger met mijn invisionboardje dit soort acties regelmatig heb uitgehaald. Daarom dacht ik ook dat dat hier ook wel moet kunnen.

De OP zal ik nog wel aanpassen, al heb ik daar door deze discussies even nog geen tijd voor gehad.

Bedankt overigens voor de nieuwe interpretatie. Wederom een conclusie die niet nodig was.
pi_72621260
Nee een splitsing (die technisch dus niet mogelijk bljikt) heeft geen zin. Een nieuw topic met een verder aangepaste OP is hierin gewoon de oplossing. Een schone lei zeg maar
Mr. Prolapse 2009
pi_72621394
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:27 schreef Dragorius het volgende:
Nee een splitsing (die technisch dus niet mogelijk bljikt) heeft geen zin. Een nieuw topic met een verder aangepaste OP is hierin gewoon de oplossing. Een schone lei zeg maar
Dus er kunnen ook niet een aantal posts van het oude naar het nieuwe topic verplaatst worden? Dat heb ik wel vaker zien gebeuren namelijk.
  donderdag 10 september 2009 @ 19:34:11 #236
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72621446
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus er kunnen ook niet een aantal posts van het oude naar het nieuwe topic verplaatst worden? Dat heb ik wel vaker zien gebeuren namelijk.
Volgens mij kun je een heel topic samenvoegen met een ander topic. Maar niet deels. Maar als je dat doet, dan heb je alles weer samen wat je apart wilde hebben.

Ik kan me vergissen, maar ik meen dat het alles of niets was.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_72621552
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef Iblis het volgende:

[..]

Volgens mij kun je een heel topic samenvoegen met een ander topic. Maar niet deels. Maar als je dat doet, dan heb je alles weer samen wat je apart wilde hebben.

Ik kan me vergissen, maar ik meen dat het alles of niets was.
Bedankt.

Misschien een goed idee voor een volgende versie van de forumsoftware. Al kan dit uiteraard ook met opzet zo gedaan zijn.
pi_72825901
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef ToT het volgende:
Hey, in TRU is het ook niet handig om iedereen die in iets spiritueels gelooft voor zwakzinnige uit te maken of zo.

Verdere discussie gaarne in het TRU FB-topic.
Onhandig, onhandig... Als ik hetzelfde zou betogen over Wilders' voorstel om een kopvoddentax in te voeren zou je mij wrs het grootste gelijk van de wereld geven, en zou je je ook niet bekommeren over de evt emotionele impact die deze stelling bij de aanhangers van Wilders teweeg zou kunnen brengen. Nietwaar?

In feite bewijs ik met mijn opmerking een dienst. Truthers zeggen de waarheid te willen kennen (hence hun naam), ik lever die zo onomwonden mogelijk aan. Geen poeha en zonder gouden strik; dat zijn niets meer dan parafernalia bedoeld om een duidelijke waarheid te verbloemen. En duidelijkheid is wat truthers willen, getuige de OP van dat topic. Ik zie dus geen bezwaar in mijn toonzetting in de door jouw verwijderde post.
pi_72829257
Nou jij past gewoon Ockham's razor toe. Op zich geen probleem, maar om BNW'ers absurd te noemen die amper meer van een parodie te zijn onderscheiden is gewoon een beetje trollen, geboefte!
pi_72836680
Ik heb Ockham helemaal niet nodig, en de waarheid trollerig noemen is absurd.
pi_72837686
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Terecht het volgende:
als de waarheid zo duidelijk is, waarom zit je er dan zo mee ?
◢◤
pi_72839007
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Terecht het volgende:
Het gaat niet om de inhoud, het gaat om de verpakking.
Mr. Prolapse 2009
pi_72845570
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef Oversight het volgende:

[..]

als de waarheid zo duidelijk is, waarom zit je er dan zo mee ?
Dergelijk meesterschap heb ik van mijn vader meegekregen. Verknipt voor het leven.
pi_72845595
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het gaat niet om de inhoud, het gaat om de verpakking.
Ja hallo, ik ben de pakjespiet niet.
pi_72848706
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja hallo, ik ben de pakjespiet niet.
Kerel, doe ff chill. Je loopt lang genoeg mee om te weten dat zo'n confronterende houding de sfeer nooit echt beter maakt.
Jij mag wel denken dat de BNW-beweging ridicuul is en aan de mentale staat van de mensen twijfelen, maar lang niet alles wat er in BNW beweerd wordt, valt keihard te weerleggen, ook al zou Ockham's scheermes (die jij blijkbaar ook al verwerpt....weet je overigens wel wat het is? ) jouw gelijk moeten suggereren.
pi_72849073
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Kerel, doe ff chill. Je loopt lang genoeg mee om te weten dat zo'n confronterende houding de sfeer nooit echt beter maakt.
Jij mag wel denken dat de BNW-beweging ridicuul is en aan de mentale staat van de mensen twijfelen, maar lang niet alles wat er in BNW beweerd wordt, valt keihard te weerleggen, ook al zou Ockham's scheermes (die jij blijkbaar ook al verwerpt....weet je overigens wel wat het is? ) jouw gelijk moeten suggereren.
Je generaliseert mijn positie nu al te zeer. Ik heb Ockham niet nodig, omdat je Ockham pas kunt toepassen bij twee of meerdere theorien die een gebeurtenis in gelijke mate kunnen verklaren. Dat is hier niet het geval. Je kunt hoogstens zeggen dat de complotheorie instabiel is en moet inflateren wil het stand houden, waardoor je die logischerwijs uiteindelijk dmv Ockham kunt verwerpen als minder plausibel. Hanlon's scheermesje daarentegen is wel te gebruiken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Terecht op 17-09-2009 19:19:13 ]
pi_72849641
Schrijf nooit aan kwade opzet toe wat afdoende verklaard wordt door stompzinnigheid.
pi_72850405
Soit, genoeg gedold. Mijn aas heeft helaas de verkeerde soort vis aan de haak geslagen, ik zal 'm weer uitzetten en met rust laten. Voorlopig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')