Voor iets snels en simpels wel ja.quote:
Zijn er nog mensen die nogsteeds denken dat Obama 180 graden kan keren tegen zijn beleid? The patriot-act, Homeland security, Iran, Venezuela pesten, dat is allemaal al betaald en ondertekend. Dat draai je niet meer terug. En gaat alleen nog maar één kant op. Dus daarom denk ik dat Obama de boze Neo-cons niet de rug zal toekeren. Hij is een manager, niet de owner. Zoieso is President van Amerika een "puppet-position".quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Dragorius het volgende:
Het was niet "het plan" maar dat was zijn campagne. Uiteraard kon hij dat niet ineens afschaffen, heel de Amerikaanse politiek en economie draait op basis van alles hiervoor.
< lief spelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Don't fuck with the Jews. They own the gold and your country
Minder erg dan een directe beledigingquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:31 schreef TitusPullo het volgende:
Is het strooien met verdachtmakingen lief?
Dat is dus na z'n beëdiging. Kun je voorspellen wat er zal gebeuren tijdens de rest van z'n ambtstermijn, als-ie tenminste niet overlijdt op elf oktober?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:02 schreef Schenkstroop het volgende:
OT: ik snap niet dat mensen uberhaupt dachten dat Obama iets goeds in de zin kon hebben. Want binnen een uur na beëdiging liet hij oa. al Ratheon binnen.
Kijk naar de geschiedenis. Bekijk de docu Missing Links.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Minder erg dan een directe belediging
Maar goed, ik vraag me ook af waar hij dat op baseert.
De geschiedenis bestaat niet.quote:
Nee, leg het maar gewoon uit.quote:Bekijk de docu Missing Links.
Ja maar zulke mensen de bron van het kwaad noemen gaat nogal verquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk naar de geschiedenis. Bekijk de docu Missing Links.
Kijk jij maar . Beetje algemene ontwikkeling kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De geschiedenis bestaat niet.
[..]
Nee, leg het maar gewoon uit.
Maar bij de Jood is het onherstelbaar git en git en gitzwart. ZIj zijn het die andere niet anders kunnen dan fout handelen waardoor de verkeerde nog de schuld krijgen ook. bv WO2. Heel paradoxaal. Ik weet. maar toch is het zo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar zulke mensen de bron van het kwaad noemen gaat nogal ver
Elk volk heeft zijn zwarte pagina's in de geschiedenis. Vandaar.
Nee dat is het niet. ?! En dat is dus precies het probleem waarom een WO2 kon gebeuren. En dan nu een WO3. NWO >> Jews.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Biels het volgende:
What is this shit. Anti-semitische propaganda? Dag lambiekje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |