abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72837686
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Terecht het volgende:
Ik heb Ockham helemaal niet nodig, en de waarheid trollerig noemen is absurd.
als de waarheid zo duidelijk is, waarom zit je er dan zo mee ?
◢◤
pi_72839007
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Terecht het volgende:
Ik heb Ockham helemaal niet nodig, en de waarheid trollerig noemen is absurd.
Het gaat niet om de inhoud, het gaat om de verpakking.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72845570
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef Oversight het volgende:

[..]

als de waarheid zo duidelijk is, waarom zit je er dan zo mee ?
Dergelijk meesterschap heb ik van mijn vader meegekregen. Verknipt voor het leven.
pi_72845595
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het gaat niet om de inhoud, het gaat om de verpakking.
Ja hallo, ik ben de pakjespiet niet.
pi_72848706
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja hallo, ik ben de pakjespiet niet.
Kerel, doe ff chill. Je loopt lang genoeg mee om te weten dat zo'n confronterende houding de sfeer nooit echt beter maakt.
Jij mag wel denken dat de BNW-beweging ridicuul is en aan de mentale staat van de mensen twijfelen, maar lang niet alles wat er in BNW beweerd wordt, valt keihard te weerleggen, ook al zou Ockham's scheermes (die jij blijkbaar ook al verwerpt....weet je overigens wel wat het is? ) jouw gelijk moeten suggereren.
pi_72849073
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Kerel, doe ff chill. Je loopt lang genoeg mee om te weten dat zo'n confronterende houding de sfeer nooit echt beter maakt.
Jij mag wel denken dat de BNW-beweging ridicuul is en aan de mentale staat van de mensen twijfelen, maar lang niet alles wat er in BNW beweerd wordt, valt keihard te weerleggen, ook al zou Ockham's scheermes (die jij blijkbaar ook al verwerpt....weet je overigens wel wat het is? ) jouw gelijk moeten suggereren.
Je generaliseert mijn positie nu al te zeer. Ik heb Ockham niet nodig, omdat je Ockham pas kunt toepassen bij twee of meerdere theorien die een gebeurtenis in gelijke mate kunnen verklaren. Dat is hier niet het geval. Je kunt hoogstens zeggen dat de complotheorie instabiel is en moet inflateren wil het stand houden, waardoor je die logischerwijs uiteindelijk dmv Ockham kunt verwerpen als minder plausibel. Hanlon's scheermesje daarentegen is wel te gebruiken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Terecht op 17-09-2009 19:19:13 ]
pi_72849641
Schrijf nooit aan kwade opzet toe wat afdoende verklaard wordt door stompzinnigheid.
pi_72850405
Soit, genoeg gedold. Mijn aas heeft helaas de verkeerde soort vis aan de haak geslagen, ik zal 'm weer uitzetten en met rust laten. Voorlopig.
pi_73118109
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk jij maar . Beetje algemene ontwikkeling kan geen kwaad.
Maar het komt er dus op neer dat Joden (voornamelijk ondernemers en politici) de untermenschen op aarde zijn. Dat is zo klaar als een klontje. Zij zetten al decenia US presidenten in spagaat. Zij zijn de onrust stokers. Zij zijn de moslim ophitsers.
En er gaat een klacht wegens discriminatie de deur uit, dag hoor.

Zou Obama vermoord worden?
pi_73118181
Inmiddels is het besproken en aangepast. En het is ook duidelijk waar de grens ligt.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 5 oktober 2009 @ 02:39:06 #253
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_73382429
Maffia Game

ergens snap ik het slotje wel maar vanwaar de OP-edit?
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_73382883
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 02:39 schreef Bakkerbier het volgende:
Maffia Game

ergens snap ik het slotje wel maar vanwaar de OP-edit?
Heeft niets met BNW te maken en het is nog spam ook.
Spam verwijderen we per definitie altijd. (Okee het is een oproep om aan en spelletje mee te doen, maar het blijft spam.)
pi_73436504
in "bewijs eindelijk bewijs hoera" staan wat posts over vaccinatie, ook door mij, had niet door dat het niet het vaccinatietopic was en heb me een beetje uit laten lokken. Is het mogelijk om de laatste reeks posts misschien naar vaccinatie te moven? In principe interessant maar t dwaalt wel erg off-topic en zou beter in t vaccinatietopic passen.

Het is volgens mij ondertussen weer wat rechtgetrokken, dus misschien niet meer nodig

[ Bericht 21% gewijzigd door oompaloompa op 06-10-2009 21:45:12 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73439133
Het is helaas niet technisch mogelijk om posts van 1 topic naar een ander te verplaatsen. Best jammer eigenlijk...
pi_73453315
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef rieboet het volgende:
Ik wil me wel onderdanig gedragen op voorwaarde dat ik niet voor TROL word uitgemaakt voor elk pietluttig akkevietje

Dragorius je weet donders goed dat ik niet de enigste ben die wel eens baldadige posts plaatst, je bent naar mijn bescheiden mening nogal partijdig wat dit betreft

Ik zal me daarom ook wenden tot de feedback om mijn beklacht te doen hierover want je belemmerd hiermee stelselmatig mijn recht op vrije meningsuiting.
Ik zal alvast even antwoord geven voor je.
Ten eerste, je post (dumpt) wat links, wat video's, gecopy-paste stukken tekst en verwacht dan dat wij alles maar gaan voorkauwen maar vervolgens is men niet inhoudelijk erop ingegaan.
Je gaat zelf nergens inhoudelijk in op je eigen geplaatste artikelen, video's of andere links.

Zoals je ziet heb ik ook de reactie van Tuin-hekje verwijderd omdat zijn reactie net als die van jou overbodig was en onnodig. Je gaat echter zelf door met zuigend, trollerig gedrag door heel kinderachtig te doen dat je nu ineens niet meer weet welke youtube-vidoe's men bedoelt.

Dat heeft niks te maken met vrijheid van meningsuiting. Kun je nog posten in BNW? Ja. Dus er is niks van censuur of wat dan ook.

Hou je gewoon aan de fatsoensregels en is er iets dat niet volgens de policy gaat dan meld je het hier. Maar gedraag je er dan ook zelf naar.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:42:19 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73470758
even een update: door (belachelijke) drukte op het werk, ben ik de laatste tijd extreem weinig bezig geweest met modden. Aangezien e.e.a. nu weer in wat rustiger vaarwater is gekomen, zal ik weer actiever worden. Dus als je opeens een slotje of edit van mijn hand ziet, weet je waar het vandaan komt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:44:17 #259
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73470831
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
in "bewijs eindelijk bewijs hoera" staan wat posts over vaccinatie, ook door mij, had niet door dat het niet het vaccinatietopic was en heb me een beetje uit laten lokken. Is het mogelijk om de laatste reeks posts misschien naar vaccinatie te moven? In principe interessant maar t dwaalt wel erg off-topic en zou beter in t vaccinatietopic passen.

Het is volgens mij ondertussen weer wat rechtgetrokken, dus misschien niet meer nodig
wat ToT zegt Maar quoten kan natuurlijk wel altijd en dan even een opmerking in het topic waar de post origineel stond om de betreffende user er op te wijzen moet voldoende zijn toch?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_73545273
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:44 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat ToT zegt Maar quoten kan natuurlijk wel altijd en dan even een opmerking in het topic waar de post origineel stond om de betreffende user er op te wijzen moet voldoende zijn toch?
Na de desbetreffende user doet niet echt aan lezen, maar een goede tip voor de toekomst!
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73619017
To vaccinate or not to vaccinate; that's the question!

Kunnen we eerst een onderwerp afhandelen voordat we naar het volgende gaan? Het is nu net een complotdiarree van rieboet.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_73619114
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef Cerbie het volgende:
To vaccinate or not to vaccinate; that's the question!

Kunnen we eerst een onderwerp afhandelen voordat we naar het volgende gaan? Het is nu net een complotdiarree van rieboet.
Ben het hier iig deels mee eens, vooral omdat we nu in het stadium zijn waar hij bijna letterlijk posts&bronnen herhaalt waar de vorige thread al veel reacties op zijn geweest die vervolgens genegeerd werden. Nu wordt t een beetje een visueuze cirkel
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:11:35 #264
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73622581
Wat is het huidige 9/11 topic?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73622912
Is momenteel geen centrale meer van. Toen de laatste vol was, kwamen er nog wat onsamenhangende topicjes, maar er is niet echt meer wat van de grond meer gekomen. Wil jij er eentje maken?
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:19:39 #266
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73622997
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef ToT het volgende:
Is momenteel geen centrale meer van. Toen de laatste vol was, kwamen er nog wat onsamenhangende topicjes, maar er is niet echt meer wat van de grond meer gekomen. Wil jij er eentje maken?
Ik heb wat nieuwe informatie, maar ik ben niet verdiept genoeg in het 9/11 verhaal om een goeie discussie te kunnen leiden.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73624169
Je hoeft het ook niet te leiden als je een centraal topic opstart, maar ik wil 'm ook wel aanmaken hoor.
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:07:36 #268
19194 Oversight
◢◤
pi_73625449
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef ToT het volgende:
Je hoeft het ook niet te leiden als je een centraal topic opstart, maar ik wil 'm ook wel aanmaken hoor.
wil je mijn vraagjes meenemen in de OP ?

Sheen: VS zit achter 9/11
◢◤
pi_73626026
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Oversight het volgende:

[..]

wil je mijn vraagjes meenemen in de OP ?

Sheen: VS zit achter 9/11
Motherfucker! Heb je dat zelf allemaal getypt? (In het engels nog wel)
pi_73626472
copy-paste van http://cyclopswarrior.blogspot.com/2009_09_01_archive.html & ik blijf erbij dat ik het zwaar onleesbaar vindt...
pi_73661920
Lievelievelieve mods, vaccinatietopic is weer aan het ontsporen vermoed ik, ben in ieder geval al weer een aantal keer uitgescholden (ook zo origineel) waaronder voor kankermongool, kanker is niet echt een ziekte waarmee je zou moeten schermen i.m.o maar ja das mijn mening...
pi_73670528
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef oompaloompa het volgende:
Lievelievelieve mods, vaccinatietopic is weer aan het ontsporen vermoed ik, ben in ieder geval al weer een aantal keer uitgescholden (ook zo origineel) waaronder voor kankermongool, kanker is niet echt een ziekte waarmee je zou moeten schermen i.m.o maar ja das mijn mening...
Wat ben jij voor figuur, met je gehuil slijmen bij moderators, omdat iemand je uitscheldt voor "mankerkongool".

Stel dat mijn moeder is overleden aan kanker en de behandeling ervan, geeft mij dat dan het recht om te schelden met kanker? Logica zegt van wel, dus gaat heen met je censuur en "schermen met een ziekte", je bent wat je bent.
pi_73670877
Pardon, SalvadOR? Dat slaat natuurlijk HELEMAAL nergens op!
pi_73680269
Het is helemaal niet deel 3 maar al deel 5 of 6, kan iemand de tt misschien veranderen? Van het vaccinatietopic.
pi_73681809
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:57 schreef oompaloompa het volgende:
Het is helemaal niet deel 3 maar al deel 5 of 6, kan iemand de tt misschien veranderen? Van het vaccinatietopic.
Ik heb je grove schending van de mensenrechten al verbeterd
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:16:09 #276
19194 Oversight
◢◤
pi_73760676
hoi, is er een blauwe aanwezig ?
◢◤
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:30:56 #277
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73761181
hoi
ja hoor
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:36:18 #278
19194 Oversight
◢◤
pi_73761368
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:30 schreef teamlead het volgende:
hoi
ja hoor
zo pm...
◢◤
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:45:33 #279
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_73761674
en antwoord.. doe je ding
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:21:22 #280
19194 Oversight
◢◤
pi_73762788
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:45 schreef teamlead het volgende:
en antwoord.. doe je ding
Done.
◢◤
pi_73786070
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef oompaloompa het volgende:
Wie zegt dat kanker op de ziekte kanker wijst ?
Kan evengoed van het werkwoord kankeren komen ...

kan·ke·ren kankerde, h gekankerd ... voortdurend mopperen
http://www.vandale.nl/van(...)/?zoekwoord=kankeren
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73786253
Waarom is deze eigenlijk op slot ?
NASA flikt het weer: LCROSS Lunar Impact gefaked

Gewoon slotje erop zonder verklaring ?

Khad net ground-breaking news

NASA Finally Spots Plume from Moon Impact
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73798600
Gewoon omdat we er zin in hadden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel free to open Part II.
  zondag 18 oktober 2009 @ 09:29:30 #284
19194 Oversight
◢◤
pi_73798645
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 09:21 schreef ToT het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeggen we geen goedemorgen meer ?
◢◤
pi_73798652
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 09:21 schreef ToT het volgende:
SPOILER
Toen ik het toevallig checkte stond ie op 6 pag en geen 7 zoals gewoonlijk
pi_73852612
In welk subforum zou een thread over de praktijken van scientology thuishoren?

Het is geen nieuws maar meer actualiteiten, het is een geloof & ze hanteren BNW-achtige praktijken?
pi_73852845
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef oompaloompa het volgende:
In welk subforum zou een thread over de praktijken van scientology thuishoren?

Het is geen nieuws maar meer actualiteiten, het is een geloof & ze hanteren BNW-achtige praktijken?
Het lijkt me voor BNW goed als er binnen dat topic duidelijkheid is over L. Ron Hubbard. Denkend aan vrijmetselaar achtige verhalen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73853612
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het lijkt me voor BNW goed als er binnen dat topic duidelijkheid is over L. Ron Hubbard. Denkend aan vrijmetselaar achtige verhalen.
Nou het zou voornamelijk over de praktijken gaan, niet over het geloof. Dat is, wat mij betreft, ieders eigen keuze en iig niet mijn insteek voor de thread.
pi_73853720
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou het zou voornamelijk over de praktijken gaan, niet over het geloof. Dat is, wat mij betreft, ieders eigen keuze en iig niet mijn insteek voor de thread.
Daarom zeg ik ook dat het dan goed is wat aandacht te geven aan de oprichter, om de beweegredenen achter deze praktijken te leren kennen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73853753
Hmmm twijfelgevalletje, maar van mij is-ie welkom hier.

Als DIT geen rechtszaak gaat opleveren tegen Fok, kan ALLES door de beugel!
pi_73853923
Vind het dan ook mooi om meer over het leven van Tom Cruise, John Travolta en WIll Smith te komen.
pi_73854454
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:00 schreef ToT het volgende:
Hmmm twijfelgevalletje, maar van mij is-ie welkom hier.

Als DIT geen rechtszaak gaat opleveren tegen Fok, kan ALLES door de beugel!
Wil hem (ook daarom) heel erg goed voorbereiden, dus hij staat er niet a vanavond.

Zou om die twee redenen (veel moeite & snelle aanklagers) het mogelijk zijn een aantal strenge regels toe te passen?

Er is namelijk in Amerika iemand veroordeeld (dus niet aangeklaagd) omdat hij op een forum gepost had: quote: "lets aim some Tom Cruise missiles at them"

(6 maanden cel trouwens)

edit: en ik weet dat er hier minstens 1 scientology-lid wel eens post, dus ongefundeerde domme uitspraken worden waarschijnlijk ook gezien.
Ik twijfel nog over een tweede, ik denk dat hij, ironisch genoeg, per ongelijk vaak naar scientology pagina's verwijst.

[ Bericht 6% gewijzigd door oompaloompa op 19-10-2009 19:44:37 ]
pi_73860783
Eeuhm, als één van jullie toevallig nog online is, kun je misschien vertellen of t mogelijk is met die wat strengere regels? Anders zit ik straks alle moeite voor niks te doen En ik denk dat t uiteindelijk in ieders best interest is! (behalve als je een dakloze poster bent, dan kan een gevangenisstraf best relaxed zijn.
pi_73861367
Ik neem het ff voor de zekerheid achter de schermen!

Strengere regels zijn uiteraard zeer wenselijk in zo'n topic! Dat was ik sowieso al van plan, omdat ik niet wil dat wie dan ook aangeklaagd wordt. (Bovenstaande was dan ook meer als subtiele hint bedoeld.)
pi_73861422
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef ToT het volgende:

Strengere regels zijn uiteraard zeer wenselijk in zo'n topic!
Ok relaxed, ik beloof dat het geen slander zal zijn en alles met bronnen enzo!
pi_73863882
Er wordt hevig gediscussieerd tussen the men AND the women behind the curtains!

Als ik vanavond geen uitslag heb wordt het morgenavond, tenzij Dragorius of Teamlead eerder uitslag krijgen.
Overdag hou ik de boel wel in de gaten, maar log alleen in als er echt stront aan de knikker is, dus kan ik onder normale omstandigheden het antwoord morgen overdag niet lezen.
pi_73864060
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:01 schreef ToT het volgende:
Er wordt hevig gediscussieerd tussen the men AND the women behind the curtains!

Als ik vanavond geen uitslag heb wordt het morgenavond, tenzij Dragorius of Teamlead eerder uitslag krijgen.
Overdag hou ik de boel wel in de gaten, maar log alleen in als er echt stront aan de knikker is, dus kan ik onder normale omstandigheden het antwoord morgen overdag niet lezen.
Heeft geen haast hoor
Heb het gewoon altijd interessant gevonden, maar er is zoveel informatie dat het interessant kan zijn voor anderen om een gedeelte daarvan samen te vatten en op een rij te zetten.

Ik weet niet waar over gediscussieerd wordt, maar ik kan wel beloven dat ik niet van plan ben ongefundeerde uitspraken te maken & zal proberen zo veel mogelijk neutrale bronnen te gebruiken.
pi_73864183
Oomp, je hebt toestemming!

Maar maak in de OP dan wel notitie van de volgende zaken:

1) Er mogen alleen feitelijke zaken geplaatst worden.
2) Geen haatzaaierij of oproerkraaierij of zwartmakerij; de consequenties vanuit de Scientology zijn 100% voor jezelf en vanuit de moderators zul je ook sneller consequenties merken dan normaal.
3) Fok!, de eigenaar (Danny), de (Forum)administrators en de moderators weigeren elke vorm van aansprakelijkheid voor uitspraken die users hier doen. Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij zegt, en niemand anders dan de persoon zelf. Wij zijn dan wel een openbaar forum, een platform waar mensen hun zegje kunnen doen, maar de inhoud op het forum schrijven we niet zelf, en we kunnen helaas niet 24 uur per dag modereren. Wel kan van ons verwacht worden dat we binnen een zo kort mogelijke tijd echt strafbare uitlatingen zullen proberen te verwijderen, maar de definitie van "een zo kort mogelijke tijd" en "proberen" gaan we niet expliciet omschrijven aangezien we ook maar mensen zijn die dit in hun vrije tijd doen en overdag ook gewoon werk hebben en 's avonds vaak ook een leven.

Verder: Game on!
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:23:14 #299
19194 Oversight
◢◤
pi_73864801
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef ToT het volgende:
Oomp, je hebt toestemming!

Maar maak in de OP dan wel notitie van de volgende zaken:

1) Er mogen alleen feitelijke zaken geplaatst worden.
2) Geen haatzaaierij of oproerkraaierij of zwartmakerij; de consequenties vanuit de Scientology zijn 100% voor jezelf en vanuit de moderators zul je ook sneller consequenties merken dan normaal.
3) Fok!, de eigenaar (Danny), de (Forum)administrators en de moderators weigeren elke vorm van aansprakelijkheid voor uitspraken die users hier doen. Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij zegt, en niemand anders dan de persoon zelf. Wij zijn dan wel een openbaar forum, een platform waar mensen hun zegje kunnen doen, maar de inhoud op het forum schrijven we niet zelf, en we kunnen helaas niet 24 uur per dag modereren. Wel kan van ons verwacht worden dat we binnen een zo kort mogelijke tijd echt strafbare uitlatingen zullen proberen te verwijderen, maar de definitie van "een zo kort mogelijke tijd" en "proberen" gaan we niet expliciet omschrijven aangezien we ook maar mensen zijn die dit in hun vrije tijd doen en overdag ook gewoon werk hebben en 's avonds vaak ook een leven.

Verder: Game on!
chips pakt.
◢◤
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:26:49 #300
19194 Oversight
◢◤
pi_73864975
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:01 schreef ToT het volgende:

Strengere regels zijn uiteraard zeer wenselijk in zo'n topic! Dat was ik sowieso al van plan, omdat ik niet wil dat wie dan ook aangeklaagd wordt. (Bovenstaande was dan ook meer als subtiele hint bedoeld.)

Strengere regels per topic?

Ik voel een onbedwingbare neiging om bij voorbaat de grenzen vast op te zoeken, en eens lekker tegen de paaltjes te pissen...

Zo, die zijn gemerkt,.... MIJN gebied.....

Blauw gaat experimenteren..... lol
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')