Jij komt er zelf mee dat het kleurenbeelden zouden moeten zijn. Dan leggen wij uit waarom dat niet zo is, en dan doen wij het opeens om onszelf blij te maken?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee hoor wat het probleem is, is dat jullie zelf dingen gaan invullen.
De werking van een camera wordt erbij gehaald om voor jullie zelf een aannemelijk verklaring te geven.
Terwijl de ogen gewoon waarnemen dat we naar een plaatje zaten te kijken waarop werd ingezoomed.
[ afbeelding ]
Het is jullie niet eens opgevallen dat de camera op diverse momenten stil staat. Dat heb ik ook al eerder aangehaald, maar erop ingaan wordt niet gedaan, dan moet er weer een blik met bullshit opengetrokken worden om een toepasselijke verklaring te vinden.
Dat ze een goedkope cheap-ass camera hebben gebruikt is geen verklaring.
Onzin! Denk na, je bent 44 jaar verder en gaat voor een kleiner bedrag nog slechtere technologie erin stoppen dan wat je toen had?
Dat is dus namelijk jullie verklaring, jullie zoet houdertje. Zonder na te denken gewoon alles invullen zonder enige vorm van logica.
Dat wel, maar ook het feit dat we al hebben gezien dat de infrarood camera en de normale camera beide heel anders stonden ingezoomed is in mijn ogen niet kloppend.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Iblis het volgende:
Ik weet de ins en outs niet, maar ik kan wel mogelijke redenen bedenken waarom de live beelden niet je van het zijn, en niet Hubble-kwaliteit zijn:
a) Hubble is veel groter.
b) Hubble zendt niet live uit en kan dus rustig uren over een afbeelding doen, waar er bij zoiets toch wel meer dan een paar beeldjes per seconde aan moeten komen.
c) Plaatjes van Hubble worden intensief bewerkt om details naar voren te laten komen.
d) De sterkte van een signaal neemt kwadratisch met de afstand af, om live HD TV vanaf de maan te zenden heb je mogelijk een veel sterkere zender nodig dan praktisch voor zo’n satellietje.
e) Het kan best dat de verschillen tussen belichte en donkere stukken vrij groot zijn, en dat je, vanwege beperkt dynamisch bereik, óf heel donkere, óf heel lichte stukken hebt.
f) Men had een inschattingsfout gemaakt m.b.t. de zichtbaarheid van de wolk en dacht dat die prominenter zou zijn, waardoor de camera’s ondermaats waren. (Overigens vind ik dat tegen een fake spreken, want dan hadden ze die stofwolk er wel netjes in gemonteerd.)
Enz. Misschien zijn sommige van bovenstaande redenen niet van toepassing, misschien ook wel. Mijn punt is: Er zijn heel veel beperkingen, eisen, mogelijkheden, enz. en voordat je dat allemaal nagelopen hebt en met zekerheid kunt zeggen dat het expres zo beroerd is om de boel te neppen ben je nog wel even bezig.
Wat dat betreft vind ik dat er best wat alternatieve scenario’s die zonder kwade intenties de kwaliteit verklaren, onbesproken worden gelaten.
De werking van een camera wordt er bij gehaald omdat jij er naar vroegquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee hoor wat het probleem is, is dat jullie zelf dingen gaan invullen.
De werking van een camera wordt erbij gehaald om voor jullie zelf een aannemelijk verklaring te geven.
Terwijl de ogen gewoon waarnemen dat we naar een plaatje zaten te kijken waarop werd ingezoomed.
[ afbeelding ]
Tsja, als jij alle logica maar gewoon overboord gooit en het onzin noemt zonder op gegronde redenen in te gaan waarom dat helemaal geen onzin is houd het vrij snel op.quote:Het is jullie niet eens opgevallen dat de camera op diverse momenten stil staat. Dat heb ik ook al eerder aangehaald, maar erop ingaan wordt niet gedaan, dan moet er weer een blik met bullshit opengetrokken worden om een toepasselijke verklaring te vinden.
Dat ze een goedkope cheap-ass camera hebben gebruikt is geen verklaring.
Onzin! Denk na, je bent 44 jaar verder en gaat voor een kleiner bedrag nog slechtere technologie erin stoppen dan wat je toen had?
Dat is dus namelijk jullie verklaring, jullie zoet houdertje. Zonder na te denken gewoon alles invullen zonder enige vorm van logica.
WTF? Linkage?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:43 schreef Zith het volgende:
Precies zoals ik had gedacht, gister ging al het BNW over 'de maan zal kapot gaan!', en vandaag nu de maan duidelijk niet kapot is 'het is nep!'
quote:WAR UPON THE MOON lyrics:
Seen the news lately? NASAs gonna burst the Moon
With a two ton bomb they sent from earth in june.
the explosion will compose a nice rocky plume of dust
Which they hope will show ice locked in moons crust
Ive just got on the internet and done a little scan
and there are things in real conflict with the official plan
if the missile lands the game is strongly dubious play
cos none of the moon land claim belongs to USA
the Moon is important cos the Earth is an egg shape
the moon – a stabilizer – like a wheel with a lead weight
without the Moon the ocean tides wouldnt maintain
and creatures that rely on tides are the human food chain
thats not all, the womans cycle here – is involved
and the moon landing puzzle also isnt solved
but we know well that the footage is grand pretend
(in return) NASA funded 2001 and gave (Stanley) Kubrick a fancy lens
I wanna to blow (up something) pass the blaster
hands in the air, were gonna crash,
that bomb into the moon and watch it boom
and smash like broken glass
First for treason extremist lies betraying you
A senseless worth condoned by few
IGNITING WAR UPON THE MOON
Almost everything with NASA is an act of contradiction
their astronauts and scientists lie – their facts belong in fiction
they remove UFOs and weird stuff out of photographs
then expect us to believe all the published notes and graphs
When shuttles landed and things were dropped from the sky and fell
The moon would always ring for ages like a giant bell
that would suggest the moon is hollow and rather dense
see my other song hollow moon for more hard defence
So as the Moon is hollow it take less to disturb its orbit
and if it disappears, is the earth something worth to forfeit?
How many tons of force will the bombing generate?
it may cause disasters on earth along the tectonic plates
chorus
For every action is reaction and idiots bond in cockpits
immature schoolboy fantasies of bombs and rockets.
NASA is ignorant and very wrong to assume,
Galileo would condone sending a bomb to the moon!
Heres what I reckon:
When Apollo eleven touched down on the moon in sixty nine
they saw UFOs and scarpered away in the nick of time
thats why they had to film it all again – there’s so much proof
cos the US govterment didnt want us to know the truth
if other beings have habitation on or near the moon
how would they react to a massive bomb blast there very soon?
I also doubt NASA will find water within that boom
cos water vapor cannot exist inside a vacuum.
and why will this Lie be remembered so great?
water was detected on the moon in november 08
original lyrics by NASA’s John Marmie:
Signs are in the universe, drifting out in space,
somewhere beyond the darkness, lie the answers to the human race…
stars shine deep within our galaxy, will we see them face to face
I dont know what lies tomorrow Curiosity will lead the way…
I wanna to go faster, faster, hands in the air, were gonna crash,
searchin’ for the answers, like Galileo through his looking glass.
Thirst for reason a dreamers eyes we gaze into
A sense of purpose known by few
LIKE FINDING WATER ON THE MOON
If Galileo had his way Im sure hed dance upon the stars
what a wondrous sense of destiny to be the first to set foot on mars
Round and round the earth, the moon we race
One look back we say good-bye Its time to disembrace
followed into darkness by such sacrifice
Were on out way…
NASA will bomb the moon on 9th October 2009, why?
To see if they can find water.
but they ALREADY know there is water on the moon!
Voor de zoveelste keer, je insteek over de camera is zelf verzonnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De werking van een camera wordt er bij gehaald omdat jij er naar vroegEn omdat je daar duidelijk een stuk kennis miste (of moet ik zeggen mist?).
[..]
Tsja, als jij alle logica maar gewoon overboord gooit en het onzin noemt zonder op gegronde redenen in te gaan waarom dat helemaal geen onzin is houd het vrij snel op.
Mss moeten we het nog eens proberen:
Ik stel dat vanwege de nadruk van de missie, de beperkte middelen en technische beperkingen het logisch is dat we relatief simpele zwart-wit beelden zien. Dit vind ik logisch omdat de middelen (en bijv. ook bandbreedte) op bijv de spectrografische instrumenten zijn gericht. De zichtbaar licht camera heeft wel wat wetenschappelijke taken, maar ik vermoed dat hij er toch ook wel op zit als publiekstrekkertje. Bij de Rangers waren de beelden de primaire taak van het apparaat. Bovendien lag de inslagsnelheid van die dingen veel lager dan die van LCROSS, waardoor natuurlijk ook al een verschil in de 'schokkerigheid' van het filmpje ontstaat.
Wat vind je van dit alles? Waar denk je dat mijn logica niet klopt?
Lees en kijk het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Dragorius het volgende:
Wat wil je met je filmpje + tekst zeggen, media?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Lees en kijk het.
Vind het dan ook erg logisch klinken dat hij het vreemd vind dat met de LCROSS bombing water gezocht werd. Terwijl ze er schijnbaar eerder al water gevonden hebben.
Ook het verhaal van de holle maan komt in dat liedje terug.
Aanvulling op de RocketCam;quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, je insteek over de camera is zelf verzonnen.
Ik herhaal het nog maar een keer:
NASA flikt het weer: LCROSS Lunar Impact gefaked
Nogmaals dus : The $79 million LCROSS carries a three-color visible light camera among its suite of spectrometers and infrared sensors tailored for one specific purpose: watching a collision on the moon from close range to seek out signs of water ice. The visible camera is a tougher version of the RocketCam video cameras used to beam views of Earth and space from rockets and NASA shuttles, according to its builder Ecliptic Enterprises, Corp.
Wat is je punt? er zijn ook camera's met kleur?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef Ticker het volgende:
[..]
Aanvulling op de RocketCam;
Kleur!
Gaan jullie nu al die onzin editen op de vorige pagina?
Wel een heeeeele leuke theorie over dat ik niet wist waar ik het over had enzo.
Als je de tekst niet wil lezen/begrijpen moet je het zeggen. Val mij er dan niet mee lastig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]Dat begreep ik er al uit maar het is geen voorspellend liedje geweest, nietwaar? En hoe toont dit aan dat de crash fake was?
Weer plakken we een eigen theorie er tegen aan dat het allemaal door de streaming kwam..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat is je punt? er zijn ook camera's met kleur?![]()
Dit was sowieso geen live-feed dus daar hoefden ze niet bang voor te zijn om dat te streamen.
Zoals die thermal beelden toonden is het een stuk interessanter daar op de maan dan men doet geloven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom zou NASA zoiets eigenlijk faken? Het is nou niet echt een epic gebeuren
Ah kijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, je insteek over de camera is zelf verzonnen.
Ik herhaal het nog maar een keer:
NASA flikt het weer: LCROSS Lunar Impact gefaked
Nogmaals dus : The $79 million LCROSS carries a three-color visible light camera among its suite of spectrometers and infrared sensors tailored for one specific purpose: watching a collision on the moon from close range to seek out signs of water ice. The visible camera is a tougher version of the RocketCam video cameras used to beam views of Earth and space from rockets and NASA shuttles, according to its builder Ecliptic Enterprises, Corp.
Dat er niet live gestreamed wordt wil niet zeggen dat de camera niet gebruikt wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef Ticker het volgende:
Wat is dan het nut van een RocketCam, als deze toch niet benut wordt?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je de tekst niet wil lezen/begrijpen moet je het zeggen. Val mij er dan niet mee lastig.
Dacht zelf dat het was om te kijken hoelang en hoe diep het water bijvoorbeeld zit/zat.quote:Er zijn veel onduidelijkheden rondom LCROSS, het doel lijkt mij hiervan dan ook de grootste onduidelijkheid. Ikzelf heb dan nog geen conclusie getrokken of het hele verhaal gefaked is, of dat LCROSS misschien een heel ander doeleinde had dan het crashen op zoek naar water.
Eigenlijk was dat gewoon wel de bedoeling.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef Zith het volgende:
En nogmaals was deze missie niet een 'laten w het publiek eens mooi laten zien hoe zoiets crashed', that was een bijkomstigheid, een extraatje - de missie was het analyseren van informatie buiten de normale camera om.
Dat een event te volgen is voor mensen wil niet zeggen dat dat de missie is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat gewoon wel de bedoeling.![]()
Ze hadden hele groepen mensen bij elkaar laten komen om dit 'event' te volgen.
Het was note bene live te volgen op de nederlandse televsie.
Bron? Het was gewoon een extraatje waar ze lekker de NOS en andere landen voor lieten betalen. Kosten NASA: camera en live feed (die er toch al was), inkomsten: veel geld van allerlei omroepen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat gewoon wel de bedoeling.![]()
Ik mag het niet zeggen van drago.. want me vorige post was ook al weg, maar ik zeg het nogmaals:quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Bron? Het was gewoon een extraatje waar ze lekker de NOS en andere landen voor lieten betalen. Kosten NASA: camera en live feed (die er toch al was), inkomsten: veel geld van allerlei omroepen.
Mooi tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:24 schreef Ticker het volgende:
Dit zou trouwens de enige visuele bevestiging zijn die we hebben dat de eerste ruimte zonde was gecrashed:
[ afbeelding ]
Dit is wat NASA er zelf van had verwacht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef oompaloompa het volgende:
Op pagina 4 ongeveer heb ik al gezegd dat de camera voor live-beelden een extratje was volgens de nasa website, maar dat werd toen al genegeerd net zoals dat nu waarschijnlijk ook gaat gebeuren...
& Gebraden wombat bedankt voor de heldere uiteenzetting, alhoewel je eigenlijk bevestigde wat ik al vermoedde maar niet goed kon formuleren (het ligt eraan...)
Nee dat was niet zomaar iemand's fantasie die op hol sloeg, dat waren NASA's eigen woorden:quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mooi tochHebben we weer wat geleerd.
En artist's impressions moet je denk ik met een flinke korrel zout nemen...
We kunnen bijna stellen dat ze spontaan zijn verdwenen.quote:The amount of material (dust and probably ice) ejected could fill ten school buses, or ten Space Shuttle cargo bays. The plume will reach nearly 50 km high (over 30 miles)!
Zouden ze er wetenschappers op gezet hebben om dat te berekenen ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Ticker het volgende:
Nee dat was niet zomaar iemand's fantasie die op hol sloeg, dat waren NASA's eigen woorden:
The amount of material (dust and probably ice) ejected could fill ten school buses, or ten Space Shuttle cargo bays. The plume will reach nearly 50 km high (over 30 miles)!
Bij NASA?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
Ik snap dat het teleurstellend is, maar hoe zou dat aan moeten tonen dat er een complot oid is? Zoals al eerder gezegd, als je het nept doe je het toch goed?
Waar wordt er gesproken van een kinetic weapon?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef mediaconsument het volgende:
Wat ik me overigens ook afvraag is waarom er gesproken word van een kinetic weapon. Het is toch een experiment?
uhm, de zonnestormen op de Zon zijn vele malen groter dan de aarde, toch zie je ze niet, iets met dat het vanaf een afstand kleiner lijkt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee dat was niet zomaar iemand's fantasie die op hol sloeg, dat waren NASA's eigen woorden:
http://lcross.arc.nasa.gov/impact.htm
[..]
We kunnen bijna stellen dat ze spontaan zijn verdwenen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef Zith het volgende:
[..]
uhm, de zonnestormen op de Zon zijn vele malen groter dan de aarde, toch zie je ze niet, iets met dat het vanaf een afstand kleiner lijkt.
verkeerd gelezen denk ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
![]()
Zonnestormen op de aarde...?
De zon?
Dude, verkeerd topic denk ik.
Zo word het overal waar ik kijk genoemd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waar wordt er gesproken van een kinetic weapon?
quote:The planned October 9, 2009 bombing of the moon by a NASA orbiter that will bomb the moon with a 2-ton kinetic weapon to create a 5 mile wide deep crater as an alleged water-seeking and lunar colonization experiment, is contrary to space law prohibiting environmental modification of celestial bodies.
Dat is niet niks als we Wiki zo mogen geloven... eens even kijken, laten we de beelden erbij pakken:quote:Ames Research Center is one of NASA’s 10 major centers and is located in the heart of California's Silicon Valley, near the high-tech companies, entrepreneurial ventures, universities and other laboratories that fuel the region's reputation for technology development and research. The Silicon Valley is a fitting location for Ames, a NASA leader in such mission-enabling, cutting-edge work. With over $3.0 billion in capital equipment, 2,300 research personnel and a $600 million annual budget, Ames' economic impact is significant.
Ook die stem van die meid die alles omroept.. ze schrikt soms zelf dat ze praat en veranderd constant van toon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Gabbylicious het volgende:
Whehehe. Het ziet er wel heel amateuristisch uit.
Wat zijn nou precies je argumenten? Als ze het filmpje zouden faken hadden ze gewoon voor 2000 USD een hele mooie graphisch video kunnen maken, slechte kwaliteit video is GEEN bewijs voor fake maanbombing.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is niet niks als we Wiki zo mogen geloven... eens even kijken, laten we de beelden erbij pakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude.. like...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What the fuck.
Kijk en de flight director is te herkennen aan de sticker op zijn monitor.
Volgens mij betrapte we ze tijdens de lunchpauze en is dit de kantine!
Je zou bijna denken dat ze daar geen ervaring hebben met big corps en spindoctors zoals je die bij coverup companies van de NWO zou verwachte, maar gewoon... onderzoekers zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ook die stem van die meid die alles omroept.. ze schrikt soms zelf dat ze praat en veranderd constant van toon.
Laat ze het maar niet lezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Zith het volgende:
Men had voor deze missie geen HD film systeem nodig en de bandbreedte, men had voor deze missie geen mooi gedesignde commandopost nodig zoals je ze in films ziet. Enige wat je nodig hebt zijn nerds en computers, de rest draagt niets bij in hun kantoor.
Appels.. peren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:11 schreef Zith het volgende:
Verder is hun budget gewoon erg laag, het klinkt misschien veel, 600,000,000 USD, maar als je kijkt hoeveel de US missie in Afganisthan bijv. per dag kost..
Doet niets af van het feit dat het budget relatief laag is voor wat men wilt bereiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |