quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef oompaloompa het volgende:
Op pagina 4 ongeveer heb ik al gezegd dat de camera voor live-beelden een extratje was volgens de nasa website, maar dat werd toen al genegeerd net zoals dat nu waarschijnlijk ook gaat gebeuren...
& Gebraden wombat bedankt voor de heldere uiteenzetting, alhoewel je eigenlijk bevestigde wat ik al vermoedde maar niet goed kon formuleren (het ligt eraan...)
Nee dat was niet zomaar iemand's fantasie die op hol sloeg, dat waren NASA's eigen woorden:quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mooi tochHebben we weer wat geleerd.
En artist's impressions moet je denk ik met een flinke korrel zout nemen...
We kunnen bijna stellen dat ze spontaan zijn verdwenen.quote:The amount of material (dust and probably ice) ejected could fill ten school buses, or ten Space Shuttle cargo bays. The plume will reach nearly 50 km high (over 30 miles)!
Zouden ze er wetenschappers op gezet hebben om dat te berekenen ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Ticker het volgende:
Nee dat was niet zomaar iemand's fantasie die op hol sloeg, dat waren NASA's eigen woorden:
The amount of material (dust and probably ice) ejected could fill ten school buses, or ten Space Shuttle cargo bays. The plume will reach nearly 50 km high (over 30 miles)!
Bij NASA?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
Ik snap dat het teleurstellend is, maar hoe zou dat aan moeten tonen dat er een complot oid is? Zoals al eerder gezegd, als je het nept doe je het toch goed?
Waar wordt er gesproken van een kinetic weapon?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef mediaconsument het volgende:
Wat ik me overigens ook afvraag is waarom er gesproken word van een kinetic weapon. Het is toch een experiment?
uhm, de zonnestormen op de Zon zijn vele malen groter dan de aarde, toch zie je ze niet, iets met dat het vanaf een afstand kleiner lijkt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee dat was niet zomaar iemand's fantasie die op hol sloeg, dat waren NASA's eigen woorden:
http://lcross.arc.nasa.gov/impact.htm
[..]
We kunnen bijna stellen dat ze spontaan zijn verdwenen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef Zith het volgende:
[..]
uhm, de zonnestormen op de Zon zijn vele malen groter dan de aarde, toch zie je ze niet, iets met dat het vanaf een afstand kleiner lijkt.
verkeerd gelezen denk ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
![]()
Zonnestormen op de aarde...?
De zon?
Dude, verkeerd topic denk ik.
Zo word het overal waar ik kijk genoemd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waar wordt er gesproken van een kinetic weapon?
quote:The planned October 9, 2009 bombing of the moon by a NASA orbiter that will bomb the moon with a 2-ton kinetic weapon to create a 5 mile wide deep crater as an alleged water-seeking and lunar colonization experiment, is contrary to space law prohibiting environmental modification of celestial bodies.
Dat is niet niks als we Wiki zo mogen geloven... eens even kijken, laten we de beelden erbij pakken:quote:Ames Research Center is one of NASA’s 10 major centers and is located in the heart of California's Silicon Valley, near the high-tech companies, entrepreneurial ventures, universities and other laboratories that fuel the region's reputation for technology development and research. The Silicon Valley is a fitting location for Ames, a NASA leader in such mission-enabling, cutting-edge work. With over $3.0 billion in capital equipment, 2,300 research personnel and a $600 million annual budget, Ames' economic impact is significant.
Ook die stem van die meid die alles omroept.. ze schrikt soms zelf dat ze praat en veranderd constant van toon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Gabbylicious het volgende:
Whehehe. Het ziet er wel heel amateuristisch uit.
Wat zijn nou precies je argumenten? Als ze het filmpje zouden faken hadden ze gewoon voor 2000 USD een hele mooie graphisch video kunnen maken, slechte kwaliteit video is GEEN bewijs voor fake maanbombing.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is niet niks als we Wiki zo mogen geloven... eens even kijken, laten we de beelden erbij pakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude.. like...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What the fuck.
Kijk en de flight director is te herkennen aan de sticker op zijn monitor.
Volgens mij betrapte we ze tijdens de lunchpauze en is dit de kantine!
Je zou bijna denken dat ze daar geen ervaring hebben met big corps en spindoctors zoals je die bij coverup companies van de NWO zou verwachte, maar gewoon... onderzoekers zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ook die stem van die meid die alles omroept.. ze schrikt soms zelf dat ze praat en veranderd constant van toon.
Laat ze het maar niet lezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef Zith het volgende:
Men had voor deze missie geen HD film systeem nodig en de bandbreedte, men had voor deze missie geen mooi gedesignde commandopost nodig zoals je ze in films ziet. Enige wat je nodig hebt zijn nerds en computers, de rest draagt niets bij in hun kantoor.
Appels.. peren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:11 schreef Zith het volgende:
Verder is hun budget gewoon erg laag, het klinkt misschien veel, 600,000,000 USD, maar als je kijkt hoeveel de US missie in Afganisthan bijv. per dag kost..
Doet niets af van het feit dat het budget relatief laag is voor wat men wilt bereiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |