Het was dan ook een verkapte TVP.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef twentemeisje het volgende:
De plafonds moet je natuurlijk zien als ze af zijn, ze komen zo niet goed 'uit de verf'.
Te Verven Plafonds!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Het was dan ook een verkapte TVP.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef klusfoobje het volgende:
Die uitzetters...............![]()
Daar heb ik er nog een stel van in de doos op zolder liggen, compleet met die haakjes om het raam te vergrendelen.... Ik vond er geen bal aanen heb ze vervangen door niuw hang en sluit werk ( TON met (echt) ebbenhout)....
en jij doet er niets mee?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef klusfoobje het volgende:
Die uitzetters...............![]()
Daar heb ik er nog een stel van in de doos op zolder liggen, compleet met die haakjes om het raam te vergrendelen.... Ik vond er geen bal aanen heb ze vervangen door niuw hang en sluit werk ( TON met (echt) ebbenhout)....
nope....ik vind ze gewoon niet mooi...quote:
Hij was ook niet heel subtielquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
nope....ik vind ze gewoon niet mooi...
proef ik daar een dikkug hint ? Dat ik dat als man oppak vind ik al een hele prestatie
Jij een man?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
nope....ik vind ze gewoon niet mooi...
proef ik daar een dikkug hint ? Dat ik dat als man oppak vind ik al een hele prestatie
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij een man?![]()
Met al die kluschicks hier dacht ik al die tijd dat jij ook een vrouw was
Okee thanks, ik heb maar een paar van die haakskes nodig dus ik zoek even naar een kantklare oplossing :-). De uitzetijzers zijn besteld (ja die foeilelijkequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:13 schreef klusfoobje het volgende:
die haalkjes die ik heb zijn overigens niet zwart. Ze zijn van dat normale metaal kleur gedoe. Ijzer kleurtje.
2 uitzetters en dan 3 vergrendelaars en hierboven in gebruik, nog 5. Die gaan er dus binnekort ook uit.
Die dingen kun je beter gewoon nieuw kopen hoor. De tijd die je er aan besteed om ze ook zwart tew krijgen is de moeite niet bij ene prisj van 9,95.
Die pokkuh uitzetters die ik heb gekozen kosten 40 eurie ut stuk... das andere koek...( dan wel nikkel en echt ebbenhout he...
![]()
De stuccer heeft speciaal spul nodig (Pandomo Wall van Ardex), je zult er met 15e per m2 dus niet komen vrees ik (mocht je dat bedoelen met die 15e die je aangaf). Het is watervaste stuc met een kleurcomponent. En als hij er nog nooit mee heeft gewerkt dan zou ik me er waarschijnlijk niet zo snel aan wagen. Het is een vrij specifiek werkje als ik dat zo bekijk. Maar dat kun je hem natuurlijk allemaal vragen.quote:Ff over die pandomo, kun je daar als het klaar is nog wat pics van plaatsen? Mijn stucadoro kost 15 e de meter. tegels idd al snel 50. Ik moet wel zeggen, tegels kun je erg goedkoop krijgen als je maar zoekt. De tegels in de hal zijn authentieke witjes geworden en die heb ik in Franiker gehaald, hand made! ( het tegelboertje punt nl)
Er van uitgaande dat je het plafond in de woonkamer bedoelde heb ik het aan de mister gevraagd. Ik citeer: "Ik heb het plafond gegipst, toen van gipsplaten stroken gezaagd van 15 cm breed. Die helemaal recht geschuurd aan de zichtzijde. De stuccer heeft er toen een stuc-hoekprofiel overheen gezet en toen is alles met het plafond meegestuct."quote:Wat doet je kerel eigelijk met die plafonds? makat hij er zelf al een lijst oheen waar de stucadoor alleen overheen hoeft te gaan?
Ik betaal hier 12,5 per meter stucplint. ( gene plaktroep overigens)
Thanks meisquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef Ml-etje het volgende:goed bezig, kwalitatief hoogwaardig avondje
Snap het dubbele gevoel wel, zal een beetje biotex voor je bewaren![]()
Wij hebben alle dure te binnenschieters even afgekapt onder het motto we doen eerst wat moet en wat niet vervangen kan.
We weten nooit wat we nu allemaal nog tegen gaan komen.
Maar jullie zijn al bijna aan het einde, wel wat over houden hé om te shoppen in NY!
zo te horen heb je je keuze al gemaaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef twentemeisje het volgende:
Die vind ik ook het mooist! Het rozet waar ie dan aan zou komen is namelijk ook vierkant, dat is mooi in lijn dus.
Ik heb net twee lampjes gehaald bij de IKEA, eettafellampen hebben we per toeval bij de HEMA gekocht die bij afrekenen ook vet afgeprijsd bleken te zijn en verder nog wat bestellingen lopen bij Rietveld.nl.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef Rallydame het volgende:
Ik zeg ook vierkant![]()
Al ben ik natuurlijk nu wel een beetje erg laat![]()
![]()
Lampen..... pfff.. die moeten we nog allemaal kiezen.. Alleen de keuken en badkamer zijn bepaald want dat zijn spots..
Heb alle kostenposten in excel staan. Alle bonnen vul ik daar in en dmv de formule zie ik netjes wat we al uit hebben gegeven en wat er dus nog aan geld over is.
Overigens heb ik tabbladen per leverancier (aannemer, Brugman, Karwei, Multimate, stucadoor etc). Eigenlijk niet echt per verdieping of kamer. Gewoon in z'n geheel...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:16 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet trouwens ook nog verlichting kopen voor aan het plafond van de slaapkamers. Nu wil ik daar niet van die standaard plafonnieres aan zetten. Wat vinden jullie van deze retro (art deco) exemplaren? Volgens mij passen ze wel bij ons old skool plafond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn ook niet zo achterlijk duur als de originelen van bijv. Gispen. Ik ben althans niet van plan om 175 euro voor een plafonniere neer te leggen.
volgens mij heb je menig topic van 'de kluschickies' dan niet goed gelezen, als je die vraag nog moet stellenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef klusfoobje het volgende:
zeg dames,
Struinen jullie wel vaak genoeg over marktplaats heen? Daar haal je echt een hoop vandaan hoor. Nieuw, maar ook juist gebruikt. Scheelt enorm in de prijs en moet het perse nieuw zijn? Je huis is ook niet nieuw![]()
Ik heb er een tijd terug een originel belschel vanaf geplukt. Origineel, frans handwerk van Mahonie uit 1925 met label erop.
Was wel ff uitzoeken want deze draait dus op 220V....en je wilt natuurlijk wel dat de persoon nog staat als je de deur opendoet
Ook heb ik hie rnu een originele gispen aan het plafond hangen. Zo'n echte oude dus...gene replica , modelletje, " hing vroeg op station"
gewoon van Mp geplukt. Die deurschel heeft er nog gene 5 minuten op gestaanDie kerel zei ook, mmm, heb ik net zoveel moeite gedaan het erop te krijgen, kan het er gelijk weer vanaf
Dat mag ook wel, het wordt namelijk echt prachtig! Jullie zijn beide super bezig!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:28 schreef twentemeisje het volgende:
Er staat hier nu iemand achter me met een zeer brede grijns op zijn knappe hoofd, glimmend van trots!
En dat is helemaal terecht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:28 schreef twentemeisje het volgende:
Er staat hier nu iemand achter me met een zeer brede grijns op zijn knappe hoofd, glimmend van trots!
quote:[b]Op woensdag 19 augustus 2009 09:29 En dat je even niet bij de rest lurkt dat vergeven we je dan ook wel weer...ooit..... (denk ik dan he)
Het waaide hier gelukkig niet zo hard, dus waarschijnlijk staat ie nog wel rechtop...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:31 schreef Ml-etje het volgende:ga er maar niet tegenaan staan..hij is zwaar
![]()
Wij hebben de lichte gekozen omdat het bij ons 1 groot opp is aan blad anders toont het zo massief.
Zal even bellen als ik er erg in heb, hoe heet het??denk dat ik maar ga laten graveren in het blad..met dank aan Twentemeisje
Ik ben eveneens benieuwd naar de kleuren!! Grijs is wel erg in haha.
Hihi ik dacht ook aan baby-blaadjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Rallydame het volgende:
En fijn dat ze het onweer met haar babietjes mooi heeft door staan![]()
Geniet maar lekker van het plaatsen van je keuken... Wij horen vanzelf van je of je er helemaal verliefd op bent of niet. (al ga ik natuurlijk van het eerste uit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een aankoop voor je leven, wat een goddelijk apparaat
Erg mooi
disclaimer
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Die ovens worden niet heet als je alleen aan de temperatuurknop draait![]()
Die kleur Boretti had ik ook gewild trouwens, maar moest een compromis sluiten.So rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel een aankoop voor je leven, wat een goddelijk apparaat
Erg mooi
Wij moesten ook even twee keer kijken hoe het zat
.
Jammer dat je een compromis moest sluiten, maar die RVS-uitvoering is ook mooi. En inderdaad, het is een prachtig apparaat. Ben benieuwd hoe het koken is, na 9 jaar op de 'platte plaat' (keramisch en daarna inductie) te hebben gekookt.
Goddelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
So rightWij moesten ook even twee keer kijken hoe het zat
.
Jammer dat je een compromis moest sluiten, maar die RVS-uitvoering is ook mooi. En inderdaad, het is een prachtig apparaat. Ben benieuwd hoe het koken is, na 9 jaar op de 'platte plaat' (keramisch en daarna inductie) te hebben gekookt.
Klopt, je kunt beter in beweging blijven, al heb ik wel veel meters afgelegd omdat ik telkens weer naar die keuken ging kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:18 schreef Ml-etje het volgende:van dat staan wordt je vaak veel moeier dan van lopen/werken.
Ben benieuwd naar je overloop gazo de keuken af showen
en dan nog even een plaatje van mijn eigen boretti to be zoeken
![]()
Super zo'n oud detail..heb je maten?
Mijn oma heeft in haar huis een hele mooie kroonluchter hangen maar dan niet zo friemelig meer strak en sjiek.
Inderdaad dat vooralquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:03 schreef Rallydame het volgende:
Echt de laatste loodjes...![]()
Bijna zit je laatste nacht in je "oude" huisje erop.... welkom nachten in het "nieuwe" huis..![]()
![]()
Succes vandaag met het verplaatsen van alle spullen... Enne geniet ervan he..
Euhh liet hem deze week een ik hou van holland dekbed zien (ook delfts getekend) hij had zoiets van jaja leuk bij iemand anders..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:52 schreef Marloes het volgende:
Misschien vindt je vriend Delfts Blond wel leuk
Thanks meis! De nieuwe bank is 2,25m en ziet er fors uit, dus dat zal wel loslopen. Ik ben alleen vergeten welke kleur ik ook alweer uit heb gezochtquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje het lijkt wel een sprookjeskeuken vooral door de pandomo![]()
En j je huiskamer is huge!!
Hoop wel dat je bank ook huge iswant anders zie je geen bank naast je stoel. Erg mooi je stoel en niet overdreven roze. Ga nog eens scrollen.
Blijft superenne heb je nu de bijpassende snijplank bij de boretti??
En hoe bevalt ie? De fry top al gebruikt??
Genietse hé!!!![]()
Thanks Obli! Ik moet zeggen dat ik ook even heb getwijfeld toen het eraan zat, 'hebben we hier wel goed aan gedaan?'... Maar ik ben om! Want het past perfect bij de keuken en de vloer en het staat echt heel robuust. Maar denk wel dat het een gevalletje 'love it or hate it' is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:21 schreef Oblivion het volgende:
Prachtig! Ben alleen niet zo charmeert van wat er op de muur zit in jullie keuken.
Weet niet wat het is, maar nee...![]()
Voor de rest (en dat is veeeeeeeeeeeeel meer) is het echt waar, absoluut prachtig geworden!
Is dat Pandomo op die muur? Ziet er wel mooi uit. (Niet helemaal mijn kleur, maar vooruit.)quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben zo blij!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef twentemeisje het volgende:
Maar denk wel dat het een gevalletje 'love it or hate it' is.
Inderdaad... we moeten de foto's van boven nog zien, de bijkeuken ook...quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:29 schreef Ml-etje het volgende:
Hohohowe hebben de badkamer oa. nog niet gezien
Hihi..quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:55 schreef Ml-etje het volgende:wat een positieve insteek weer Rallydame
Wat ik gezien heb tot nog toe van bijkeuken en badkamer vond ik allemaal erg mooi dus vandaar dat ik het heeeel graag af wil zien (ook om die superideeën van TM).
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Hihi..
Ik wil het ook af zien. Vind alle ideeën en wat ik heb gezien al mooi dus er moet toch wel iets zijn waarvan ik denk... mwah...dat vind ik minder.. .![]()
Zo erg was mijn opmerking toch niet?
Yup, dat is Pandomo. Je kunt het in tig kleuren laten aanmaken overigens. Het had van mij nog ietsje lichter gemogen, maar dat doen we dan de volgende keer welquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is dat Pandomo op die muur? Ziet er wel mooi uit. (Niet helemaal mijn kleur, maar vooruit.)
En mooie lampen!
De pizza kwam er nu uit als een echte pizzeriapizza, veel krokanter. Je zag gewoon echt het verschil al toen ik 'm uit de oven haalde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
Ja verschil met de combi, wat dan?? Oehh dat zou fijn zijnself-made of?
en dat is dus een wok hihi dacht ehmm wat zal het zijn..ik doe het nog even met mijn oude maar ga het wel onthouden.
Die snijplank tsja ik zag mezelf nog niet midden op de boretti snijden..volgens mij moet je daar wat groot voor zijn.
Ben niet zo'n fan van de afzuigkap maar das wennen ik kan niet zo goed tegen modern
En een kachelwat n perfect huis dan!
Hoe is de badkamer??
Het is echt heerlijk die ruimte! Ik zal straks ff de kleurnummers van de emmers overnemen. Op de lange muur waar de kast tegenaan staat zit namelijk een iets donkerder tint dan op de rest van de muren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Rallydame het volgende:
Het ziet er mooi uit meis.![]()
Wij vonden dat we al een grote woonkamer hadden maar die van jullie is nog groter. Lekker hoor..
![]()
Ow... m'n vriendje vraagt zich erg af welke kleur jullie op de woonkamer muren hebben gedaan. Hij vindt het een erg mooie kleur.
Ik wil geen boze kip achter me aan, I'll promise to be a good girl BBQ!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Strak is niet mijn ding, dus de pandomo en afzuigkap zou ik nooit kiezen, MAAR, wat is het netjes geworden zeg!
En wat is je stoel supergaaf!
Heerlijk om nu verhuisd te zijn, jullie zijn zo ontzettend snel gegaan!
Ondanks dat je zegt dat het zo groot is, ziet het er wel erg gezellig en knus uit voor een grote woonkamer, knap gedaan!
Geniet er maar lekker van saampjes, wel goed ook rust gaan nemen nu he, anders wordt Kip boos
Dit is er eentje op koolstoffilters klusfoobje. Als dat niet bevalt dan kunnen we altijd nog een opening naar buiten maken. We vonden het zo mooier, maar de old skool pijp naar buiten kan zo weer in ere hersteld worden mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef klusfoobje het volgende:
Zeg die arfzuigkap, is dat er eentje obv koolstoffilters die je 1 keer in de zoveel tijd moet vervangen ? of zit er echt ene afvoer achter ?
Jeejquote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef twentemeisje het volgende:
En Rally: ik had het niet als negatief opgevat! Leuk dat je zo enthousiast bent over mijn/onze keuzes.
Die 'salontafel' zijn vier losse kubusjes, ik vind het zelf ook erg leukquote:Op woensdag 2 september 2009 12:06 schreef Ml-etje het volgende:
Ooooh jaaa hihi ik viel bijna vn mijn graatje maar al etende ontdek ik de foto's
Mooie bank!! en grappig die salontafel
Die spiegel in je gangenne leuk dat bankje aan je eettafel (reminder superidee voor als wij gasten hebben). De lamp vind ik mooi hoor maar moet wennen aan die boog
![]()
Huge poef!! (echt zooo grapig heb dus hier gezegd..schat ik wil een bank met een grote losse poef die je er dan aan kan schuiven.. en wat zien ik).
Mooi allemaal weer!! Hoe lang nog tot NY?
Het is echt te zot voor woorden. Ten eerste: what happened to old skool aanbellen en vragen of het wat zachter kan? Ten tweede hebben wij 's avonds nooit lang doorgeklust, werkten we overdag gewoon en op zondagen klusten helemaal niet en zijn er helemaal geen dingen geweest die enorm veel herrie hebben veroorzaakt. Kortom: gezeik.quote:"Al de hele zomer moet de buurt meegenieten van de herrie die het renoveren van uw woning met zich meebrengt. Het begint inmiddels behoorlijk op de zenuwen van een aantal buren te wreken om dag in dag uit, week in week uit met het gejank van die machines opgezadeld te zitten. Wij zijn bijna verplicht de hele dag deuren en ramen gesloten te houden om de ergste ellende buiten de deur te houden. Buiten zitten kunnen wij al helemaal vergeten.
Dat zou ook anders kunnen. Wij zouden het op prijs stellen als u zelf de deuren en ramen wat meer gesloten zou houden zodat het geluid wat minder in deze hele gesloten driehoek voor overlast zorgt. (red:onze tuinen liggen allemaal in een soort van driehoek van drie straten opgesloten)
Hopend dat u mee wilt werken aan een dragelijke nazomer voor uw buren,
Buren uit bovengenoemde driehoek.
Wow wat een mooie kleur grijs is dat tegen de muur!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef twentemeisje het volgende:
En dan naar boven!
Trapopgang / overloop:
[ afbeelding ]
Ik ga zo naar de schuur om het te checkenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wow wat een mooie kleur grijs is dat tegen de muur!
Is dat gewoon verf? En zo ja, welke kleur?
Ik heb zelf pas onze woonkamer grijs geverfd, maar dat heeft wat lichter uitgepakt dan wij bedoeld hadden
Het is:quote:Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wow wat een mooie kleur grijs is dat tegen de muur!
Is dat gewoon verf? En zo ja, welke kleur?
Ik heb zelf pas onze woonkamer grijs geverfd, maar dat heeft wat lichter uitgepakt dan wij bedoeld hadden
quote:Extra dekkende, wasvaste, watergedragen, oplosmiddelvrije, gladde muurverf voor binnen op bais van copolymeerdispersie.
Thanksquote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het is:
Merk: Sikkens
Kleur: G0.05.70
Collectie: 4041 Color Concept
Product: Alphatex SF Acomix
Volgens Google:
[..]
Zorg jij er eerst maar voor dat het dak er op komt en dat het niet er weer afgeschoten wordt door de tank!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
Solly! ik heb dezelfde staan en dit weekend 2 bijgekocht bij de blokker. Handig te weten dat ze bijpassende toiletborstelhouders hebben (al ben ik daar nog lang niet).
Ik zit gewoon de centjes te bewaken en laat de mannen het werk doen (nee ben er vandaag geweest en kan echt niets dan in de weg lopen).quote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zorg jij er eerst maar voor dat het dak er op komt en dat het niet er weer afgeschoten wordt door de tank!![]()
Graag, maar kom alleen als je deuren open laat...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien moeten we dan een serial meet doen, om de beurt bij elkaar op visite in het nieuwe huis.
Tyne Dalyquote:Op donderdag 10 september 2009 15:57 schreef twentemeisje het volgende:
Lacey van Cagney
Ik dacht ook dat jij het wel door zou hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:55 schreef Ml-etje het volgende:dacht al het is té rustig (maar dacht ga niet posten ben je met vakantie ook zo stom).
Leuk geweest? Je lens geshopt
Fijn die schilder
Ik vind dat servies van je zo leuk!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef twentemeisje het volgende:
Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal!
Vanwege de laatste loodjes stress van de verbouwing en die hele passwordproblematiek ben ik een paar dagen uit de lucht geweest. Maar morgen is het zover! Morgen gaan we in het nieuwe huis slapen
. Mijn moeder had de slaapkamers dinsdag al schoongemaakt. Vandaag de badkamer schoongemaakt, de vloeren beneden, begonnen met het inpakken van de keukenkastjes.
[ afbeelding ]
De schilders zijn nog steeds niet klaar. Vandaag hebben ze het glas in lood in de slaapkamer en bij de zoldertrap gezet en het bijkeukenplafond geschilderd. Morgen nog het bijstipwerk en het plafond van de keuken voor de tweede keer (dit had de stucadoor niet goed gestuct, die moest er dus eerst nog bij, vandaar de vertraging). Ze gaan de trap overigens pas schilderen als wij op vakantie zijn. Dan kan de lak goed uitharden. Leek ons wel een goed plan, hebben we niet op dag 1 al de verf eraf liggen.
Ik ben moe, mijn lief is moe, mijn hoofd loopt vol en de voeten doen pijn, maar na morgen gaan we echt op een lager pitje verder met de werkzaamheden. Een keer uitslapen zou al fijn zijn.
Had ik al verteld hoe blij ik met onze love seat ben? Nee? Ik ben blij. Hij is vandaag gebracht en staat al in de erker te pronken. Wat een onwijs gaaf ding, het past ook echt zo mooi bij het huis.
Uiteraard volgen er foto's van het eindresultaat.
Oh ja, voor mensen die een EasyDrain plaatsen tijdens een verbouwing, dek 'm goed af! Dit heb ik er vandaag uitgehaald(en dit is echt een xxl schoonmaakdoekje waar het op ligt...ik was pissig!)
[ afbeelding ]
We gaan nu lekker slapen, morgen weer vroeg richting het nieuwe huis. Nu de laatste nacht hier, raar!
Morgen of overmorgen volgen de foto's!Welterusten mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind alles mooi, jij kunt helemaal niets verkeerd doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef twentemeisje het volgende:
Wat vinden jullie van de lamp in de hal? Iit! Het is uit dezelfde serie als alle kubuslampjes aan de plafonds.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik vind alles mooi, jij kunt helemaal niets verkeerd doenGeweldig jullie huis en jullie inrichting
Zal bijna mijn vriendin een keer langs sturen voor inspiratie, zijn ook bezig met het kopen van een ander huis![]()
Bummerquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks! De spiegel (210 x 90cm!) heb ik uit de failliete boedel van een luxe kledingzaak weten te bemachtigen (via een executieveiling). Hij heeft mij maar 110 euro gekost, maar ik geloof dat ik daar behoorlijk wat mazzel mee heb gehad. Heb helaas dus geen adresje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |