.
. .
. 

en dat uitzoeken is juist het leukste..naast het gebruiken
 en dat uitzoeken is juist het leukste..naast het gebruiken 

.
.  .
. .
. 

.
 .

!
!
 en ben ook genoeg kwijt.
 en ben ook genoeg kwijt. 

zo te horen heb je je keuze al gemaaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef twentemeisje het volgende:
Die vind ik ook het mooist! Het rozet waar ie dan aan zou komen is namelijk ook vierkant, dat is mooi in lijn dus.

.
. .
.

. Het is voor de sier en het punt waarop die latjes op ons plafond samenkomen. Ik maak van de week nog wel foto's van de geschilderde plafonds. Zen joe ken sie wot aai mien!
. Het is voor de sier en het punt waarop die latjes op ons plafond samenkomen. Ik maak van de week nog wel foto's van de geschilderde plafonds. Zen joe ken sie wot aai mien! 

toi toi en ik zie ze wel verschijnen, ik zoek nog iets moois voor als de lamp er niet hangt en waar
 toi toi en ik zie ze wel verschijnen, ik zoek nog iets moois voor als de lamp er niet hangt en waar   toch een gat in het plafond maakt voor als ik er wel 1 wil hangen.
 toch een gat in het plafond maakt voor als ik er wel 1 wil hangen.

.
. 

Ik heb net twee lampjes gehaald bij de IKEA, eettafellampen hebben we per toeval bij de HEMA gekocht die bij afrekenen ook vet afgeprijsd bleken te zijn en verder nog wat bestellingen lopen bij Rietveld.nl.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef Rallydame het volgende:
Ik zeg ook vierkant
Al ben ik natuurlijk nu wel een beetje erg laat

Lampen..... pfff.. die moeten we nog allemaal kiezen.. Alleen de keuken en badkamer zijn bepaald want dat zijn spots..
Heb alle kostenposten in excel staan. Alle bonnen vul ik daar in en dmv de formule zie ik netjes wat we al uit hebben gegeven en wat er dus nog aan geld over is.
Overigens heb ik tabbladen per leverancier (aannemer, Brugman, Karwei, Multimate, stucadoor etc). Eigenlijk niet echt per verdieping of kamer. Gewoon in z'n geheel...
 )
) 

). Die lamp boven het werkblad was echt mazzel hebben! Ik stond op het punt die bij Rietveld te bestellen, daar wassie namelijk 150 euro (50 euro goedkoper dan bij andere shops). Liep ik vanavond voor compleet wat anders bij de Praxis, loop ik tegen die lamp aan
). Die lamp boven het werkblad was echt mazzel hebben! Ik stond op het punt die bij Rietveld te bestellen, daar wassie namelijk 150 euro (50 euro goedkoper dan bij andere shops). Liep ik vanavond voor compleet wat anders bij de Praxis, loop ik tegen die lamp aan  . En *tromgeroffel*, hij was daar voor de helft! Ik heb er nu 79,95 voor betaald
. En *tromgeroffel*, hij was daar voor de helft! Ik heb er nu 79,95 voor betaald  . Kijk, daar wordt dit meisje blij van
. Kijk, daar wordt dit meisje blij van  .
. . Verder gekeken, Rietveld vroeg 399 en de local light hero kon 'm voor 375 leveren. Achterlijk veel geld voor een lamp, maar dit moest 'm gewoon worden, dat heb je helaas soms...
 . Verder gekeken, Rietveld vroeg 399 en de local light hero kon 'm voor 375 leveren. Achterlijk veel geld voor een lamp, maar dit moest 'm gewoon worden, dat heb je helaas soms...   

maar ja, niet meer aan denken
  maar ja, niet meer aan denken 

) en moet eens gaan verzinnen waar mijn ganglamp vandaan komt (echt zo'n ouderwets ding) want daar wil ik er nog wel een van.
 ) en moet eens gaan verzinnen waar mijn ganglamp vandaan komt (echt zo'n ouderwets ding) want daar wil ik er nog wel een van. mooi om het bed draperen en voila
  mooi om het bed draperen en voila  

quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:16 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet trouwens ook nog verlichting kopen voor aan het plafond van de slaapkamers. Nu wil ik daar niet van die standaard plafonnieres aan zetten. Wat vinden jullie van deze retro (art deco) exemplaren? Volgens mij passen ze wel bij ons old skool plafond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn ook niet zo achterlijk duur als de originelen van bijv. Gispen. Ik ben althans niet van plan om 175 euro voor een plafonniere neer te leggen.

en je wilt natuurlijk wel dat de persoon nog staat als je de deur opendoet
  en je wilt natuurlijk wel dat de persoon nog staat als je de deur opendoet  
 Die kerel zei ook, mmm, heb ik net zoveel moeite gedaan het erop te krijgen, kan het er gelijk weer vanaf
  Die kerel zei ook, mmm, heb ik net zoveel moeite gedaan het erop te krijgen, kan het er gelijk weer vanaf 

volgens mij heb je menig topic van 'de kluschickies' dan niet goed gelezen, als je die vraag nog moet stellenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef klusfoobje het volgende:
zeg dames,
Struinen jullie wel vaak genoeg over marktplaats heen? Daar haal je echt een hoop vandaan hoor. Nieuw, maar ook juist gebruikt. Scheelt enorm in de prijs en moet het perse nieuw zijn? Je huis is ook niet nieuw
Ik heb er een tijd terug een originel belschel vanaf geplukt. Origineel, frans handwerk van Mahonie uit 1925 met label erop.
Was wel ff uitzoeken want deze draait dus op 220V....en je wilt natuurlijk wel dat de persoon nog staat als je de deur opendoet
Ook heb ik hie rnu een originele gispen aan het plafond hangen. Zo'n echte oude dus...gene replica , modelletje, " hing vroeg op station"
gewoon van Mp geplukt. Die deurschel heeft er nog gene 5 minuten op gestaanDie kerel zei ook, mmm, heb ik net zoveel moeite gedaan het erop te krijgen, kan het er gelijk weer vanaf

Oww enne heb lampen via MP
  Oww enne heb lampen via MP  schemerlampjes die over de 100 euro in de winkels waren p stuk..nu voor 30 euro de twee.
 schemerlampjes die over de 100 euro in de winkels waren p stuk..nu voor 30 euro de twee.

) en op MP gescoord voor 300
 ) en op MP gescoord voor 300  . Ik heb verder onder meer de oude linnenkasten, deurklinken, een antiek logeerbed en mijn kerstballen (oude, met van die knijpvogeltjes enzo
. Ik heb verder onder meer de oude linnenkasten, deurklinken, een antiek logeerbed en mijn kerstballen (oude, met van die knijpvogeltjes enzo  ).
).  .
. 

)
 ) er vaker vindt wat ie zoekt dan ik maar misschien ben ik gewoon niet zo'n bedreven zoeker
  er vaker vindt wat ie zoekt dan ik maar misschien ben ik gewoon niet zo'n bedreven zoeker   

. Mijn
. Mijn  is supertrots en ik met hem! Het is echt heel mooi!
 is supertrots en ik met hem! Het is echt heel mooi! 

.
 . . Gelukkig is de huidige loodgieter heel voorzichtig geweest en is de schade beperkt tot een plek die straks achter het badmeubel valt.
 . Gelukkig is de huidige loodgieter heel voorzichtig geweest en is de schade beperkt tot een plek die straks achter het badmeubel valt. en al het goede werk dat ie in onze casa verzet!
 en al het goede werk dat ie in onze casa verzet! (oh, die had ik al genoemd
 (oh, die had ik al genoemd  )
)  

niet aandoen
  niet aandoen   )
 ) 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |