abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72292737
Jeetje het lijkt wel een sprookjeskeuken vooral door de pandomo
En j je huiskamer is huge!!
Hoop wel dat je bank ook huge is want anders zie je geen bank naast je stoel. Erg mooi je stoel en niet overdreven roze. Ga nog eens scrollen.
Blijft super enne heb je nu de bijpassende snijplank bij de boretti??
En hoe bevalt ie? De fry top al gebruikt??
Genietse hé!!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:20:01 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72292752
Oh ja, de kraan is nu goed ingesteld!

@klusfoobje: het is een nieuw kozijn, onderste glas is HR++-glas (in melkglas-achtige uitvoering), het glas in lood is niet in dit glas geplaatst. Omdat we toch voortdurend willen ventileren in de badkamer . En het waait er niet doorheen hoor.

Het slapen hier gaat heerlijk, al moet ik nog wel wennen aan alle nieuwe geluidjes. Maar dat was in het vorige huis niet anders en ook snel over.

We doen nu lekker rustig aan, maar gaan nog wel verder met wat dingen afwerken. Het heeft alleen geen bloedspoed meer .
pi_72292786
Prachtig! Ben alleen niet zo charmeert van wat er op de muur zit in jullie keuken.
Weet niet wat het is, maar nee...

Voor de rest (en dat is veeeeeeeeeeeeel meer) is het echt waar, absoluut prachtig geworden!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:32:22 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72293200
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje het lijkt wel een sprookjeskeuken vooral door de pandomo
En j je huiskamer is huge!!
Hoop wel dat je bank ook huge is want anders zie je geen bank naast je stoel. Erg mooi je stoel en niet overdreven roze. Ga nog eens scrollen.
Blijft super enne heb je nu de bijpassende snijplank bij de boretti??
En hoe bevalt ie? De fry top al gebruikt??
Genietse hé!!!
Thanks meis! De nieuwe bank is 2,25m en ziet er fors uit, dus dat zal wel loslopen. Ik ben alleen vergeten welke kleur ik ook alweer uit heb gezocht . Dat wordt dus spannend dinsdag . Ik weet nog wel zeker dat het een grijstint was overigens, dus groen zal ie niet zijn.

Woensdag komt de houtkachel trouwens, ben ook erg benieuwd hoe dat staat.

Het is inderdaad de bijpassende snijplank, die hebben we nog niet gebruikt overigens. De wok is ook van Boretti en die ging perfect! Mijn lief maakte mijn lievelingsgerecht (zijn persoonlijke variatie op Thaise mie (recept is op verzoek verkrijgbaar )) voor me klaar en de wok bleef megastabiel op zijn plek staan. Vanavond de eerste pizza uit de oven gehaald en man o man wat een verschil met de pizza's uit onze combi-magnetron
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:21 schreef Oblivion het volgende:
Prachtig! Ben alleen niet zo charmeert van wat er op de muur zit in jullie keuken.
Weet niet wat het is, maar nee...

Voor de rest (en dat is veeeeeeeeeeeeel meer) is het echt waar, absoluut prachtig geworden!
Thanks Obli! Ik moet zeggen dat ik ook even heb getwijfeld toen het eraan zat, 'hebben we hier wel goed aan gedaan?'... Maar ik ben om! Want het past perfect bij de keuken en de vloer en het staat echt heel robuust. Maar denk wel dat het een gevalletje 'love it or hate it' is.
pi_72293445
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ik ben zo blij!
Is dat Pandomo op die muur? Ziet er wel mooi uit. (Niet helemaal mijn kleur, maar vooruit.)

En mooie lampen!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72293510
Ja verschil met de combi, wat dan?? Oehh dat zou fijn zijn self-made of?
en dat is dus een wok hihi dacht ehmm wat zal het zijn..ik doe het nog even met mijn oude maar ga het wel onthouden.
Die snijplank tsja ik zag mezelf nog niet midden op de boretti snijden..volgens mij moet je daar wat groot voor zijn.
Ben niet zo'n fan van de afzuigkap maar das wennen ik kan niet zo goed tegen modern
En een kachel wat n perfect huis dan!
Hoe is de badkamer??
pi_72293753
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:32 schreef twentemeisje het volgende:
Maar denk wel dat het een gevalletje 'love it or hate it' is.

Maar ik haat het niet, kan mijn vinger er niet op leggen...

Gelukkig maar dat een ieder een eigen smaak heeft en een eigen keus! Toch?
pi_72294397
Ik vind het heel mooi geworden
Een beetje te grijs naar mijn smaak maar heel stijlvol!
Die stoel is echt En je keuken is en blijft prachtig!
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:15:29 #209
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72294747
Het ziet er mooi uit meis.
Wij vonden dat we al een grote woonkamer hadden maar die van jullie is nog groter . Lekker hoor..
Ow... m'n vriendje vraagt zich erg af welke kleur jullie op de woonkamer muren hebben gedaan. Hij vindt het een erg mooie kleur.
pi_72295089
Hmm ja mooie kleur idd! (kun je nagaan dat je gewoonweg vier keer kijken nodig hebt om dat te ontdekken )
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:31:06 #211
57434 Marloes
Digital Love
pi_72295319
Mooi geworden hoor! Moet ook een beetje wennen aan dat grijze op de muur De stoel is geweldig! Vind alleen de afzuigkap niet mooi
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:34:54 #212
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72295456
Strak is niet mijn ding, dus de pandomo en afzuigkap zou ik nooit kiezen, MAAR, wat is het netjes geworden zeg!
En wat is je stoel supergaaf!
Heerlijk om nu verhuisd te zijn, jullie zijn zo ontzettend snel gegaan!
Ondanks dat je zegt dat het zo groot is, ziet het er wel erg gezellig en knus uit voor een grote woonkamer, knap gedaan!

Geniet er maar lekker van saampjes, wel goed ook rust gaan nemen nu he, anders wordt Kip boos
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72301683
Veel geluk en woonplezier in jullie nieuwe woning, het is prachtig geworden.

Alleen we zullen je hier gaan missen als alles klaar is en dus er nog weinig te melden
pi_72301702
Hohoho we hebben de badkamer oa. nog niet gezien
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:20:03 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72302294
Oh, wat mooi zeg. En ik ben verliefd op je koelkast
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:52:00 #216
248562 Rallydame
pi_72302810
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:29 schreef Ml-etje het volgende:
Hohoho we hebben de badkamer oa. nog niet gezien
Inderdaad... we moeten de foto's van boven nog zien, de bijkeuken ook...
Dus wie weet wat we nog allemaal voor moois zien... Of ook een keertje niet...

We zullen toch wel iets kunnen vinden wat we niet mooi vinden
pi_72302887
wat een positieve insteek weer Rallydame
Wat ik gezien heb tot nog toe van bijkeuken en badkamer vond ik allemaal erg mooi dus vandaar dat ik het heeeel graag af wil zien (ook om die superideeën van TM).
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:10:51 #218
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72303151
Zeg die arfzuigkap, is dat er eentje obv koolstoffilters die je 1 keer in de zoveel tijd moet vervangen ? of zit er echt ene afvoer achter ?
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:30:59 #219
248562 Rallydame
pi_72303529
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
wat een positieve insteek weer Rallydame
Wat ik gezien heb tot nog toe van bijkeuken en badkamer vond ik allemaal erg mooi dus vandaar dat ik het heeeel graag af wil zien (ook om die superideeën van TM).
Hihi..
Ik wil het ook af zien. Vind alle ideeën en wat ik heb gezien al mooi dus er moet toch wel iets zijn waarvan ik denk... mwah...dat vind ik minder.. .
Zo erg was mijn opmerking toch niet?
pi_72303623
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Hihi..
Ik wil het ook af zien. Vind alle ideeën en wat ik heb gezien al mooi dus er moet toch wel iets zijn waarvan ik denk... mwah...dat vind ik minder.. .
Zo erg was mijn opmerking toch niet?
momepelt iets met een communicatietraining die beetje te ver doorgevoerd wordt enzo
Neehoor moest wel grinniken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 10:44:34 #221
248562 Rallydame
pi_72303804
Hihi..
Mensen die mompelen hoor ik vaak niet. Gevalletje van duidelijk articuleren is prettig

Ik bedoelde het in ieder geval niet vervelend. Er is altijd wel iets in iemands huis dat niet echt je ding is. Dat heb ik tot nu toe nog niet gehad hier dus vandaar dat ik het bijna nog verwacht. Hoop van niet hoor... Maar meer het "ervaring leert dat"- verhaal...
pi_72304646
Heel erg mooi opgeknapt, heel stijlvol. Niet alles is mijn smaak (pandomo, vloer in woonkamer en de stoel + Blond servies (laatste twee: argh!!)
Mooi die glas in loodraampjes. Ben benieuwd hoe alles eruit ziet als het helemaal af is, ik ben ook benieuwd naar de andere helft van de woonkamer waar neem ik aan de eettafel staat/komt.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:39:02 #223
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72364670
Ben even weg en weer een heel gesprek hier .

Hier deel 1 van de openstaande fotoschuld!

De nieuwe bank est arrivée!

De andere kant van de kamer . Gezellig ontbijtje in het eetgedeelte naast de keuken:

From another perspective:

De nieuwe poef die bij de bank hoort, hier naast de kast (op welke ik nog steeds een beetje verliefd ben):

De hal na zijn opfrisbeurt:

Loving the nieuwe spiegel! is 'm as we speak aan het ophangen. De trap wordt geschilderd als wij op vakantie zijn, dan kan de lak mooi een paar dagen uitharden.

De cavia's willen niet op de foto

Ik ga straks nog ff boven foto's maken. Eerst even het bed opmaken en de rommel een beetje opruimen .

[ Bericht 11% gewijzigd door twentemeisje op 02-09-2009 11:42:59 ]
pi_72365264
Die eethoek is heel leuk, en dat glas in lood is echt heel mooi! De lichtinval is echt super.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:23:42 #225
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72365708
Thanks wederom voor alle complimentjes en opbouwende kritiek!
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:39 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Is dat Pandomo op die muur? Ziet er wel mooi uit. (Niet helemaal mijn kleur, maar vooruit.)

En mooie lampen!
Yup, dat is Pandomo. Je kunt het in tig kleuren laten aanmaken overigens. Het had van mij nog ietsje lichter gemogen, maar dat doen we dan de volgende keer wel .
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
Ja verschil met de combi, wat dan?? Oehh dat zou fijn zijn self-made of?
en dat is dus een wok hihi dacht ehmm wat zal het zijn..ik doe het nog even met mijn oude maar ga het wel onthouden.
Die snijplank tsja ik zag mezelf nog niet midden op de boretti snijden..volgens mij moet je daar wat groot voor zijn.
Ben niet zo'n fan van de afzuigkap maar das wennen ik kan niet zo goed tegen modern
En een kachel wat n perfect huis dan!
Hoe is de badkamer??
De pizza kwam er nu uit als een echte pizzeriapizza, veel krokanter. Je zag gewoon echt het verschil al toen ik 'm uit de oven haalde.

De snijplank kun je ook op het aanrecht leggen he? . En ik vind het gewoon mooi staan om 'm daar op die frytop te leggen wanneer alles uitstaat.

Wij vinden de afzuigkap echt heel gaaf, gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi toch? Anders zag het er overal hetzelfde uit nietwaar? En dat zou echt retesaai zijn!

De kachel komt vandaag, spannend! Ben erg benieuwd hoe het staat!

Foto van de badkamer volgt zo .
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Rallydame het volgende:
Het ziet er mooi uit meis.
Wij vonden dat we al een grote woonkamer hadden maar die van jullie is nog groter . Lekker hoor..
Ow... m'n vriendje vraagt zich erg af welke kleur jullie op de woonkamer muren hebben gedaan. Hij vindt het een erg mooie kleur.
Het is echt heerlijk die ruimte! Ik zal straks ff de kleurnummers van de emmers overnemen. Op de lange muur waar de kast tegenaan staat zit namelijk een iets donkerder tint dan op de rest van de muren.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Strak is niet mijn ding, dus de pandomo en afzuigkap zou ik nooit kiezen, MAAR, wat is het netjes geworden zeg!
En wat is je stoel supergaaf!
Heerlijk om nu verhuisd te zijn, jullie zijn zo ontzettend snel gegaan!
Ondanks dat je zegt dat het zo groot is, ziet het er wel erg gezellig en knus uit voor een grote woonkamer, knap gedaan!

Geniet er maar lekker van saampjes, wel goed ook rust gaan nemen nu he, anders wordt Kip boos
Ik wil geen boze kip achter me aan, I'll promise to be a good girl BBQ!
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef klusfoobje het volgende:
Zeg die arfzuigkap, is dat er eentje obv koolstoffilters die je 1 keer in de zoveel tijd moet vervangen ? of zit er echt ene afvoer achter ?
Dit is er eentje op koolstoffilters klusfoobje. Als dat niet bevalt dan kunnen we altijd nog een opening naar buiten maken. We vonden het zo mooier, maar de old skool pijp naar buiten kan zo weer in ere hersteld worden mocht dat nodig zijn.

En Rally: ik had het niet als negatief opgevat! Leuk dat je zo enthousiast bent over mijn/onze keuzes .
pi_72366525
ola bevalt het meis??
Zie graag natuurlijk de foto's, ga ondertussen even een bammetje smeren
  woensdag 2 september 2009 @ 12:00:15 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72366589
Het bevalt super meissie! Maarrrruh, heb je de foto's hierboven niet gezien dan?
pi_72366722
Ooooh jaaa hihi ik viel bijna vn mijn graatje maar al etende ontdek ik de foto's
Mooie bank!! en grappig die salontafel
Die spiegel in je gang enne leuk dat bankje aan je eettafel (reminder superidee voor als wij gasten hebben). De lamp vind ik mooi hoor maar moet wennen aan die boog
Huge poef!! (echt zooo grapig heb dus hier gezegd..schat ik wil een bank met een grote losse poef die je er dan aan kan schuiven.. en wat zien ik ).
Mooi allemaal weer!! Hoe lang nog tot NY?
pi_72366809
Mooi hoor!
Wat heerlijk dat het bijna af is...
  woensdag 2 september 2009 @ 12:29:50 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72367371
En dan naar boven!

Trapopgang / overloop:

Het liefdesnestje

De badkamer (waar de spiegel (die komt voor dat witte stopcontact uiteraard) en de toiletrolhouder/handdoekhaken nog opgehangen moeten worden):

De twee andere slaapkamers mogen pas op de foto als de bende daar is opgeruimd .
pi_72367454
Prachtig!
  woensdag 2 september 2009 @ 13:02:05 #232
248562 Rallydame
pi_72368194
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef twentemeisje het volgende:
En Rally: ik had het niet als negatief opgevat! Leuk dat je zo enthousiast bent over mijn/onze keuzes .
Jeej

Heb serieus overwogen de tekst weg te halen
Het is gewoon super mooi en past allemaal goed bij het huis / elkaar
  woensdag 2 september 2009 @ 13:07:31 #233
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72368333
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:06 schreef Ml-etje het volgende:
Ooooh jaaa hihi ik viel bijna vn mijn graatje maar al etende ontdek ik de foto's
Mooie bank!! en grappig die salontafel
Die spiegel in je gang enne leuk dat bankje aan je eettafel (reminder superidee voor als wij gasten hebben). De lamp vind ik mooi hoor maar moet wennen aan die boog
Huge poef!! (echt zooo grapig heb dus hier gezegd..schat ik wil een bank met een grote losse poef die je er dan aan kan schuiven.. en wat zien ik ).
Mooi allemaal weer!! Hoe lang nog tot NY?
Die 'salontafel' zijn vier losse kubusjes, ik vind het zelf ook erg leuk . Maar mijn lief gaat nog een andere salontafel maken, eentje op wieltjes. Dan kunnen we 'm makkelijk aan de kant schuiven als we de poef voor de bank willen schuiven .

Had ik jullie trouwens al verteld over onze 'leuke' buren? We kregen maandagavond namelijk dit anonieme briefje door de brievenbus gedouwd (In het donker, de helden!):
quote:
"Al de hele zomer moet de buurt meegenieten van de herrie die het renoveren van uw woning met zich meebrengt. Het begint inmiddels behoorlijk op de zenuwen van een aantal buren te wreken om dag in dag uit, week in week uit met het gejank van die machines opgezadeld te zitten. Wij zijn bijna verplicht de hele dag deuren en ramen gesloten te houden om de ergste ellende buiten de deur te houden. Buiten zitten kunnen wij al helemaal vergeten.

Dat zou ook anders kunnen. Wij zouden het op prijs stellen als u zelf de deuren en ramen wat meer gesloten zou houden zodat het geluid wat minder in deze hele gesloten driehoek voor overlast zorgt. (red:onze tuinen liggen allemaal in een soort van driehoek van drie straten opgesloten)

Hopend dat u mee wilt werken aan een dragelijke nazomer voor uw buren,

Buren uit bovengenoemde driehoek.
Het is echt te zot voor woorden. Ten eerste: what happened to old skool aanbellen en vragen of het wat zachter kan? Ten tweede hebben wij 's avonds nooit lang doorgeklust, werkten we overdag gewoon en op zondagen klusten helemaal niet en zijn er helemaal geen dingen geweest die enorm veel herrie hebben veroorzaakt. Kortom: gezeik.

Geld overigens niet voor de directe buren, die zijn heel leuk. We moesten er alleen maar heel hard om lachen trouwens en we stellen ons zo voor dat er een heel geheim genootschap is 'de gesloten driehoek' . Daar mogen wij nu natuurlijk nooit meer deel van uitmaken .

De kachel is net gebracht . Misschien zit ie er vandaag nog wel in, schoonpapa is er nu om zich er mee te bemoeien, dus dat komt ook wel goed .
pi_72369412
Erg leuk ja! op wieltjes ook leuk mits de wielen niet te veel zichtbaar zijn
Jeetje zeg dat begint al goed..en dan hebben jullie niets extreems gedaan wat moeten de onze dan wel niet denken (en ja wij klussen ook op zondag, wel dan zonder herriemachines).
Och het meeste heb je te maken met de directe buren en als ze zo een anoniem briefje posten dat zegt genoeg.
De kachel jij gaat goed voorbereid de winter in
pi_72369739
"buren uit de driehoek"

Wat een zielige lui...
Alsof zij met hitte lekker hun deuren hadden dicht gehouden met klussen.
En dan vooral dit tijdstip, net nu het bijna klaar is...
pi_72369994
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef twentemeisje het volgende:
En dan naar boven!

Trapopgang / overloop:
[ afbeelding ]
Wow wat een mooie kleur grijs is dat tegen de muur!
Is dat gewoon verf? En zo ja, welke kleur?
Ik heb zelf pas onze woonkamer grijs geverfd, maar dat heeft wat lichter uitgepakt dan wij bedoeld hadden
  woensdag 2 september 2009 @ 14:18:51 #237
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72370135
Azijnzeikers zijn het, jemig, hoe droevig kun je zijn. Wij doen nu bij elke scheet die we laten "ssttttttt lief, straks heeft de gesloten driehoek last van ons!" . We zien ook al helemaal voor ons dat ze dan een geheime vergadering hebben belegd waar ze over ons roddelen .
  woensdag 2 september 2009 @ 14:21:30 #238
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72370190
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik heb zelf pas onze woonkamer grijs geverfd, maar dat heeft wat lichter uitgepakt dan wij bedoeld hadden
Ik ga zo naar de schuur om het te checken . Hang on!
pi_72370381

Spannend hoor!

En het is erg mooi. Is dat het hele idee van Pandomo, een beton-look?
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:35:13 #240
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72370534
!

Wij hebben voor die betonlook gekozen, je kunt ook een andere afwerking kiezen. En door de kleur te veranderen bereik je natuurlijk ook al een heel ander effect. http://www.pandomo.de/de/referenzen/wall.htm
  woensdag 2 september 2009 @ 14:42:48 #241
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72370719
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

Het is:
Merk: Sikkens
Kleur: G0.05.70
Collectie: 4041 Color Concept
Product: Alphatex SF Acomix

Volgens Google:
quote:
Extra dekkende, wasvaste, watergedragen, oplosmiddelvrije, gladde muurverf voor binnen op bais van copolymeerdispersie.
  woensdag 2 september 2009 @ 15:13:49 #242
81894 godigita
Trollercoaster
pi_72371463
Wat mooi, TM!
pi_72374513
Zie nu pas de foto's van slaap en badkamer
Mooi weer hoor en heb de kleur genoteerd
Enne bekende prullenbak, bij de blokker of V&D geweest?
pi_72374595
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Het is:
Merk: Sikkens
Kleur: G0.05.70
Collectie: 4041 Color Concept
Product: Alphatex SF Acomix

Volgens Google:
[..]

Thanks
  woensdag 2 september 2009 @ 18:35:57 #245
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72374619
Let eens een beetje op madammeke!

Je bedoelt de witte prullenbak in de badkamer? Die komt inderdaad van de V&D .

En you're welcome lezzer!
pi_72374873
Solly! ik heb dezelfde staan en dit weekend 2 bijgekocht bij de blokker. Handig te weten dat ze bijpassende toiletborstelhouders hebben (al ben ik daar nog lang niet).
pi_72374933
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef Ml-etje het volgende:
Solly! ik heb dezelfde staan en dit weekend 2 bijgekocht bij de blokker. Handig te weten dat ze bijpassende toiletborstelhouders hebben (al ben ik daar nog lang niet).
Zorg jij er eerst maar voor dat het dak er op komt en dat het niet er weer afgeschoten wordt door de tank!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72375154
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zorg jij er eerst maar voor dat het dak er op komt en dat het niet er weer afgeschoten wordt door de tank!
Ik zit gewoon de centjes te bewaken en laat de mannen het werk doen (nee ben er vandaag geweest en kan echt niets dan in de weg lopen).
pi_72377220
Prachtig huis!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_72377905
mooi TM! Echt super!

Dat briefje
Bij ons stonden ze gister om half 8 aan de deur, dat het toch wel een beetje te laat was hoor, om nog door te gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')