quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:06 schreef Ml-etje het volgende:Ooooh jaaa hihi ik viel bijna vn mijn graatje maar al etende ontdek ik de foto's

Mooie bank!! en grappig die salontafel

Die spiegel in je gang

enne leuk dat bankje aan je eettafel (reminder superidee voor als wij gasten hebben). De lamp vind ik mooi hoor maar moet wennen aan die boog
Huge poef!! (echt zooo grapig heb dus hier gezegd..schat ik wil een bank met een grote losse poef die je er dan aan kan schuiven.. en wat zien ik

).
Mooi allemaal weer!! Hoe lang nog tot NY?
Die 'salontafel' zijn vier losse kubusjes, ik vind het zelf ook erg leuk

. Maar mijn lief gaat nog een andere salontafel maken, eentje op wieltjes. Dan kunnen we 'm makkelijk aan de kant schuiven als we de poef voor de bank willen schuiven

.
Had ik jullie trouwens al verteld over onze 'leuke' buren? We kregen maandagavond namelijk dit anonieme briefje door de brievenbus gedouwd (In het donker, de helden!):
quote:
"Al de hele zomer moet de buurt meegenieten van de herrie die het renoveren van uw woning met zich meebrengt. Het begint inmiddels behoorlijk op de zenuwen van een aantal buren te wreken om dag in dag uit, week in week uit met het gejank van die machines opgezadeld te zitten. Wij zijn bijna verplicht de hele dag deuren en ramen gesloten te houden om de ergste ellende buiten de deur te houden. Buiten zitten kunnen wij al helemaal vergeten.
Dat zou ook anders kunnen. Wij zouden het op prijs stellen als u zelf de deuren en ramen wat meer gesloten zou houden zodat het geluid wat minder in deze hele gesloten driehoek voor overlast zorgt. (red:onze tuinen liggen allemaal in een soort van driehoek van drie straten opgesloten)
Hopend dat u mee wilt werken aan een dragelijke nazomer voor uw buren,
Buren uit bovengenoemde driehoek.
Het is echt te zot voor woorden. Ten eerste: what happened to old skool aanbellen en vragen of het wat zachter kan? Ten tweede hebben wij 's avonds nooit lang doorgeklust, werkten we overdag gewoon en op zondagen klusten helemaal niet en zijn er helemaal geen dingen geweest die enorm veel herrie hebben veroorzaakt. Kortom: gezeik.
Geld overigens niet voor de directe buren, die zijn heel leuk. We moesten er alleen maar heel hard om lachen trouwens en we stellen ons zo voor dat er een heel geheim genootschap is 'de gesloten driehoek'

. Daar mogen wij nu natuurlijk nooit meer deel van uitmaken

.
De kachel is net gebracht

. Misschien zit ie er vandaag nog wel in, schoonpapa is er nu om zich er mee te bemoeien, dus dat komt ook wel goed

.