Thanks wederom voor alle complimentjes en opbouwende kritiek!
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:39 schreef Nero22 het volgende:[..]
Is dat Pandomo op die muur? Ziet er wel mooi uit. (Niet helemaal mijn kleur, maar vooruit.)

En mooie lampen!
Yup, dat is Pandomo. Je kunt het in tig kleuren laten aanmaken overigens. Het had van mij nog ietsje lichter gemogen, maar dat doen we dan de volgende keer wel

.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:Ja verschil met de combi, wat dan?? Oehh dat zou fijn zijn

self-made of?
en dat is dus een wok hihi dacht ehmm wat zal het zijn..ik doe het nog even met mijn oude maar ga het wel onthouden.
Die snijplank tsja ik zag mezelf nog niet midden op de boretti snijden..volgens mij moet je daar wat groot voor zijn.
Ben niet zo'n fan van de afzuigkap maar das wennen ik kan niet zo goed tegen modern

En een kachel

wat n perfect huis dan!
Hoe is de badkamer??
De pizza kwam er nu uit als een echte pizzeriapizza, veel krokanter. Je zag gewoon echt het verschil al toen ik 'm uit de oven haalde.
De snijplank kun je ook op het aanrecht leggen he?

. En ik vind het gewoon mooi staan om 'm daar op die frytop te leggen wanneer alles uitstaat.
Wij vinden de afzuigkap echt heel gaaf, gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi toch? Anders zag het er overal hetzelfde uit nietwaar? En dat zou echt retesaai zijn!
De kachel komt vandaag, spannend! Ben erg benieuwd hoe het staat!
Foto van de badkamer volgt zo

.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef Rallydame het volgende:Het ziet er mooi uit meis.
Wij vonden dat we al een grote woonkamer hadden maar die van jullie is nog groter

. Lekker hoor..
Ow... m'n vriendje vraagt zich erg af welke kleur jullie op de woonkamer muren hebben gedaan. Hij vindt het een erg mooie kleur.
Het is echt heerlijk die ruimte! Ik zal straks ff de kleurnummers van de emmers overnemen. Op de lange muur waar de kast tegenaan staat zit namelijk een iets donkerder tint dan op de rest van de muren.
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:Strak is niet mijn ding, dus de pandomo en afzuigkap zou ik nooit kiezen, MAAR, wat is het netjes geworden zeg!
En wat is je stoel supergaaf!
Heerlijk om nu verhuisd te zijn, jullie zijn zo ontzettend snel gegaan!
Ondanks dat je zegt dat het zo groot is, ziet het er wel erg gezellig en knus uit voor een grote woonkamer, knap gedaan!
Geniet er maar lekker van saampjes, wel goed ook rust gaan nemen nu he, anders wordt Kip boos
Ik wil geen boze kip achter me aan, I'll promise to be a good girl BBQ!

quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef klusfoobje het volgende:Zeg die arfzuigkap, is dat er eentje obv koolstoffilters die je 1 keer in de zoveel tijd moet vervangen ? of zit er echt ene afvoer achter ?
Dit is er eentje op koolstoffilters klusfoobje. Als dat niet bevalt dan kunnen we altijd nog een opening naar buiten maken. We vonden het zo mooier, maar de old skool pijp naar buiten kan zo weer in ere hersteld worden mocht dat nodig zijn.
En Rally: ik had het niet als negatief opgevat! Leuk dat je zo enthousiast bent over mijn/onze keuzes

.