abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72163735
Hoe ist met je keuken TM?
Nog steeds behoorlijk moe of al aan het verhuizen toe inmiddels??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_72164044
Prachtige keuken!
Complimenten!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:54:46 #178
81894 godigita
Trollercoaster
pi_72165407
Heel mooi die keuken!
pi_72165553
Wat een mooi huis en een supergave keuken

Die koelkast alleen al!
pi_72169664
Wordt echt mooi.

Hoelang nog voordat jullie erin kunnen?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:31:50 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72185371
Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal!

Vanwege de laatste loodjes stress van de verbouwing en die hele passwordproblematiek ben ik een paar dagen uit de lucht geweest . Maar morgen is het zover! Morgen gaan we in het nieuwe huis slapen . Mijn moeder had de slaapkamers dinsdag al schoongemaakt. Vandaag de badkamer schoongemaakt, de vloeren beneden, begonnen met het inpakken van de keukenkastjes.

De schilders zijn nog steeds niet klaar . Vandaag hebben ze het glas in lood in de slaapkamer en bij de zoldertrap gezet en het bijkeukenplafond geschilderd. Morgen nog het bijstipwerk en het plafond van de keuken voor de tweede keer (dit had de stucadoor niet goed gestuct, die moest er dus eerst nog bij, vandaar de vertraging). Ze gaan de trap overigens pas schilderen als wij op vakantie zijn. Dan kan de lak goed uitharden. Leek ons wel een goed plan, hebben we niet op dag 1 al de verf eraf liggen.

Ik ben moe, mijn lief is moe, mijn hoofd loopt vol en de voeten doen pijn, maar na morgen gaan we echt op een lager pitje verder met de werkzaamheden. Een keer uitslapen zou al fijn zijn .

Had ik al verteld hoe blij ik met onze love seat ben? Nee? Ik ben blij . Hij is vandaag gebracht en staat al in de erker te pronken. Wat een onwijs gaaf ding, het past ook echt zo mooi bij het huis.

Uiteraard volgen er foto's van het eindresultaat.

Oh ja, voor mensen die een EasyDrain plaatsen tijdens een verbouwing, dek 'm goed af! Dit heb ik er vandaag uitgehaald (en dit is echt een xxl schoonmaakdoekje waar het op ligt...ik was pissig!)

We gaan nu lekker slapen, morgen weer vroeg richting het nieuwe huis. Nu de laatste nacht hier, raar!

Morgen of overmorgen volgen de foto's!

Welterusten mensen
pi_72186588
Hmmm das vast een leuk werkje geweest
Maar je servies!!!! wat leuk! Komt allemaal wel goed, gewoon zorgen dat je niet instort dan schiet het helemaal niet meer op.
Succes hé!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 07:03:55 #183
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72191366
Echt de laatste loodjes...

Bijna zit je laatste nacht in je "oude" huisje erop.... welkom nachten in het "nieuwe" huis..
Succes vandaag met het verplaatsen van alle spullen... Enne geniet ervan he..
pi_72191761
Oeh spannend hoor! Ik hoop dat je laatste nachtje in je oude huis een goede is geweest!
Op naar betere nachten in je nieuwe huis!

Ik ben heel erg benieuwd naar nieuwe foto's van een weer iets "affer" huis!
pi_72191786
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 07:03 schreef Rallydame het volgende:
Echt de laatste loodjes...

Bijna zit je laatste nacht in je "oude" huisje erop.... welkom nachten in het "nieuwe" huis..
Succes vandaag met het verplaatsen van alle spullen... Enne geniet ervan he..
Inderdaad dat vooral
Gister je servies even aan laten zien hihi hoorde heel droog ja leuk maarehh niet op de plankjes aan de muur hé?
pi_72194617
Ik heb zo'n grote theepot van Blond, die is wel leuk voor in de keuken op een plankje
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_72197654
Ik ben jaloers op je hoeveelheid servies... Ik heb zelf de theepot/theelicht, twee kleine kopjes, grote kop en schotel en een suikerpotje en ik dacht dat ik veel had. En dat staat heel prominent op het dressoir in de woonkamer

Maar ik ben ook benieuwd naar nieuwe foto's!
pi_72200532
Oei, jullie hebben de potten, theepot en ovenschalen van Blond nog niet gezien . Ik had de enorme mazzel dat mijn liefje het ook een leuk servies vindt .

Tussentijdse update: shit! Mijn bluetooth werkt ff niet, kan geen fotootjes van mijn mobiel doorsturen. Dus straks meer! Maar het gaat voorspoedig, de keuken is bijna helemaal ingepakt, de nieuwe kast is net gebracht (O+) en bijna alles uit het oude huis is nu hier. Het bed is zelfs al in elkaar gezet!

Later fotootjes!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:31:34 #189
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72200738
Veel plezier in jullie nieuwe huis, mét al je eigen spulletjes is het toch allemaal nog even wat leuker
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72201253
Ah man naar mijn hart
De mijne heeft ooit een door mij voor een vriendin gekocht setje voor de badkamer live gezien en begin direct te griezelen bij zoveel roze.
Overigens heb ik wel het complete rozenservies van Jet ook best wel rozig.

Maar super joh dat het zi opschiet!!
Ben erg benieuwd naar de ingerichte keuken en badkamer overigens.
Succes nog even met pakken!
pi_72201444
Misschien vindt je vriend Delfts Blond wel leuk
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_72215342
Mensen we zijn verhuisd!

Ik beloof jullie plechtig dat de foto's erg snel volgen, maar de knolletjes zijn nu echt op.

HET IS MOOOOOOOOOOOOOOI!

Het was een gezellige dag, maar ik kan niet meer op mijn benen staan nu. Ik ga nu kijken of ik de nieuwe douche wel goed ingeregeld krijg qua temperatuur, dat lukt lief net namelijk niet . Er is iets met de temperatuurknop niet goed, gelukkig staat ie ook op de lijst van te vervangen items omdat 't niet goed geleverd is (gesatineerd chroom ipv inox). Maar dat wordt dus ook wel opgelost.

Morgen wordt nog de sensor van de zonwering geïnstalleerd en wordt de houtkachel gebracht. Hopelijk wil schoonpapa deze ook nog komen aansluiten. Hij was er vandaag namelijk ook de hele dag .

Ik ga slapen!
pi_72215422
Meid gefeliciteerd en slaap heeeel erg lekker
Ben erg benieuwd naar je foto's maar die lopen niet weg
pi_72215447
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:52 schreef Marloes het volgende:
Misschien vindt je vriend Delfts Blond wel leuk
Euhh liet hem deze week een ik hou van holland dekbed zien (ook delfts getekend) hij had zoiets van jaja leuk bij iemand anders..
pi_72218376
Blond
Ik heb (te)veel en bijna alles staat nog in dozen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:46:52 #196
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72221447
Gefeliciteerd

Nog gelukt om de kraan goed in te stellen? En...... heb je lekker geslapen in je mooie nieuwe huis??
En wij wachten allemaal rustig op de foto's... Eerst maar even bijtanken jullie na het harde klussen...

Je kreeg tegelijk met mij de sleutel en als ik dat dan vergelijk dan werken wij wel erg langzaam... Of hebben wij nu meer gedaan dan jullie? Ik wil ook verhuizen !!:@
pi_72226354
Eerste nacht zit erop. Hoe voelt dat nou, in je nieuwe huisje wakker worden?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72243261
wervelwind ga even liggen!
pas goed op jezelf en geef de tijd de ruimte (....)
alles komt goed.
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:39:30 #199
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72245725
Net ff terug zitten bladeren. Die badkamer handel en die wc...

Dat blonde servies geloof ik allemaal wel, das leuk voro de dames hier

maar euh... die ramen in de badkamer.... kun je daar iets meer oevr vertellen? kwanta kosta dat ? glas en lood laten maken en dan in Hr++ glas laten plaatsen ?

do tell more
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:14:06 #200
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72292540
Sorry sorry sorry, maar even geen puf gehad om te fokken de laatste paar dagen. Het is en was druk. Maar nu alvast een paar fotootjes, ik doe later nog uitgebreid verslag

Het kookgedeelte van de keuken! Nog ff aanzien waar we alles neerzetten. De afvalbak gaat in elk geval niet daar staan. Maar op de plaats van bestemming stond nog gereedschap .

Wel spannend, hoe houdt zo'n betonnen werkblad zich in de dagelijkse praktijk?

(het was weer lekker lief!)

Blij met de lamp! En met de afzuigkap!

Die 's avonds ook nog voor een gezellig sfeerlichtje zorgt .

De kast

Een doorkijkje naar voren. Links nog planten die een plekje moeten krijgen, rechts nog allemaal onuitgepakte verhuisdozen. I LOVE THE CHAIR! Hij is gewoon gemaakt voor dat plekje! Hij is echt groot, maar in die erker staat ie totaal niet lomp. Echt iedereen gaat er ook direct in zitten . Dinsdag komt de nieuwe bank ook.

Je ziet het op de foto niet eens zo heel goed, maar het is toch een potje groot hier in onze beleving. Natuurlijk wist ik dat we een ruime woonkamer hebben (12 meter diep en op het smalle zitgedeelte 3,50 breed), maar we ervaren het nu het in is gericht ook echt als huge! Heerlijk om zoveel ruimte te hebben.

Foto's van boven volgen nog, ook de hal moet nog op de gevoelige plaat worden vastgelegd natuurlijk.

Ik ben zo blij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')