Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal!Vanwege de laatste loodjes stress van de verbouwing en die hele passwordproblematiek ben ik een paar dagen uit de lucht geweest

. Maar morgen is het zover! Morgen gaan we in het nieuwe huis slapen

. Mijn moeder had de slaapkamers dinsdag al schoongemaakt. Vandaag de badkamer schoongemaakt, de vloeren beneden, begonnen met het inpakken van de keukenkastjes.
De schilders zijn nog steeds niet klaar

. Vandaag hebben ze het glas in lood in de slaapkamer en bij de zoldertrap gezet en het bijkeukenplafond geschilderd. Morgen nog het bijstipwerk en het plafond van de keuken voor de tweede keer (dit had de stucadoor niet goed gestuct, die moest er dus eerst nog bij, vandaar de vertraging). Ze gaan de trap overigens pas schilderen als wij op vakantie zijn. Dan kan de lak goed uitharden. Leek ons wel een goed plan, hebben we niet op dag 1 al de verf eraf liggen.
Ik ben moe, mijn lief is moe, mijn hoofd loopt vol en de voeten doen pijn, maar na morgen gaan we echt op een lager pitje verder met de werkzaamheden. Een keer uitslapen zou al fijn zijn

.
Had ik al verteld hoe blij ik met onze love seat ben? Nee? Ik ben blij

. Hij is vandaag gebracht en staat al in de erker te pronken. Wat een onwijs gaaf ding, het past ook echt zo mooi bij het huis.
Uiteraard volgen er foto's van het eindresultaat.
Oh ja, voor mensen die een EasyDrain plaatsen tijdens een verbouwing, dek 'm goed af! Dit heb ik er vandaag uitgehaald
(en dit is echt een xxl schoonmaakdoekje waar het op ligt...ik was pissig!)![]()
We gaan nu lekker slapen, morgen weer vroeg richting het nieuwe huis. Nu de laatste nacht hier, raar!
Morgen of overmorgen volgen de foto's!

Welterusten mensen