Thanks Evilicious!
@Pfft: dat is geen geschiderde muur, dat is watervaste stucpleister. Pandomo Wall, en dat ziet er dus zo 'betonnerig' uit. Dus: dat is de bedoeling

.
Dan nu ook eindelijk maar eens wat nieuwe fotootjes van mijn kant

. Boven is het nog steeds een rommeltje omdat ik nog steeds geen goede linnenkast heb gevonden. Balen! Maar ik wil nu ook niet stel op sprong een kast kopen die ik maar 'zo zo' vind en waar ik dan spijt van krijg. Dus nog maar even wat dozen onuitgepakt laten. Onze kleren zitten niet meer in dozen maar hangen/liggen voor nu in de twee andere kasten die we al hadden gekocht.
Wat vinden jullie van de lamp in de hal? I

it! Het is uit dezelfde serie als alle kubuslampjes aan de plafonds.
![]()
Voor wie nog verlichting zoekt (met name voor in een oud huis) kan ik
De Blauwe Deel Verlichting van harte aanbevelen.
![]()
De trap is klaar

.
![]()
Nu afwachten hoe lang het duurt voor er iemand naar beneden flikkert om te besluiten dat er toch een loper op moet

. Maar ik vind het echt prachtig. Zo lekker helder wit bij die grijze muren en het granito.
![]()
De serre moest natuurlijk ook een keer worden ontdaan van alle kitresten en verfsmeer. Dus kon mijn

het dak op

. No way dat ik op dat glas ga staan! Het is er overigens wel geschikt voor, maar alleen het idee al

.
![]()
Het eerste deel van het terras is ook gelegd, het is dezelfde leisteen als binnen, en dat geeft echt een mooi en ruimtelijk effect. Dit deel is op het betonnen 'dak' van de kelder gelegd, daardoor moest het worden gelijmd. Het deel dat nu nog met klinkers is gelegd gaat er straks ook uit en dan wordt daar ook leisteen gelegd, maar dan in het zand. Volgens mij wordt dat echt supermooi!
![]()
Het is dan ook de bedoeling dat hiervan ook een pad naar achter wordt gelegd, tot aan de veranda die daar voor de schuur dient te verrijzen

. We weten nog niet wanneer we daat precies gaan doen. De tuin moet namelijk grondig worden aangepakt, de coniferen gaan er bijvoorbeeld uit en er moeten nieuwe borders en gras in. De tuin lijkt zo namelijk, maar half zo breed dan ie daadwerkelijk is. Kortom: we moeten nog een tuinplan maken. Maar vooralsnog redden we ons hier ook mee

.
![]()
Vinden jullie me nu weer aardig?